Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 02:55 

Hardtraxxer

Leuk dit, fucking dronken en morgen om 8 uur op staan om lekker naar school te gaan. wat kijk ik uit naar straks (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 10:31 

Hardtraxx Veteran

Moving Madness schreef:
Leuk dit, fucking dronken en morgen om 8 uur op staan om lekker naar school te gaan. wat kijk ik uit naar straks (L)

Haha heerlijk dat soort wazige ochtenden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 13:01 

Hardtraxx Veteran

Even een paar vraagjes.. Ik ga zaterdag voor het eerst aan de 4-fa en ik wil graag weten of de kater van 4-fa solo kut is en of de kater van 4-fa + mdma nog erger is. Verder wil ik nog weten hoe lang dat spul werkt en of het solo net zo leuk is als met mdma erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:18 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Even een paar vraagjes.. Ik ga zaterdag voor het eerst aan de 4-fa en ik wil graag weten of de kater van 4-fa solo kut is en of de kater van 4-fa + mdma nog erger is. Verder wil ik nog weten hoe lang dat spul werkt en of het solo net zo leuk is als met mdma erbij.

Ik zeg solo (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:39 

Donateur

Solo is saai :P Met MDMA is heilig. Kater kan wel erg onprettig zijn, maar heb ook vaak genoeg nergens last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:48 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Solo is saai :P Met MDMA is heilig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:09 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Solo is saai :P Met MDMA is heilig. Kater kan wel erg onprettig zijn, maar heb ook vaak genoeg nergens last van.

I don't agree, ik kies voor de ik verneuk mijn hersenen niet combi's :x Maar ja dat maakt hier voor de meesten toch niet uit dus dan zou ik zeggen gooi er wat pillen bij! Zal vast nog leuker zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:39 

Donateur

DarkBeatz schreef:
I don't agree, ik kies voor de ik verneuk mijn hersenen niet combi's :x Maar ja dat maakt hier voor de meesten toch niet uit dus dan zou ik zeggen gooi er wat pillen bij! Zal vast nog leuker zijn :thumbup:

Kun je tenminste zeggen dat je geleefd hebt als je doodgaat. En niet achteraf denken: had ik toen maar op Penoze WEL die pillen erbij gegooid :P

Maar mijn ervaring: 4-FA solo = leuwk, 4-FA + MDMA = :worship: :worship:
Kies uw favoriet zou ik zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:48 

Hardtraxx Veteran

Reuze zin in morgen, dan die combi doen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:00 

Hardtraxx Veteran

Wat ik me afvraag als je die combi 4-FMP en MDMA doet, wanneer zou je dat halfje pakken dan en hoe gaat het dan werken? Want het lijkt me sterk dat je de euforie weer vollebak er terug door krijgt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:09 

Hardtraxx Addict

mdma slaat echt heldig in als je 4fmp heb daarvoor.

ik nam een halfje na 2.5 uur ofzo en zo'n geweldige inslag heb ik nog nooit meegemaakt.

Zoals hierboven:
4fmp solo :thumbsup:
4fmp en mdma :love: :worship: :clap: :loving: (L) :yay: :clap: :loving: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:16 

Hardtraxx Veteran

Vond het flesje flux nog altijd 1 van de betere combi's die ik tot nu heb mogen meemaken, damn wat een rush :love: ! Die zieke zieke rush was echt :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:47 

Donateur

Hooli schreef:
mdma slaat echt heldig in als je 4fmp heb daarvoor.
ik nam een halfje na 2.5 uur ofzo en zo'n geweldige inslag heb ik nog nooit meegemaakt.
4fmp en mdma :love: :worship: :clap: :loving: (L) :yay: :clap: :loving: :woot: :woot:

Dit dus....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 21:40 

Hardtraxx Elite

Ik vind de combo 4fmp/mdma maar overrated hoor. Had t op Hardcore4Life... Zo denderend vond ik het niet. Werd er alleen maar traag van. Liever de combo 4fmp/mephedrone. Veel fijner en had ook een berg energie. Itt met mama
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 21:45 

Hardtraxxer

4-FMP solo heb ik me ook best een hele avond op kunnen vermaken. Geweldig spul zonder kater, of tenminste ik had er geen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 22:48 

Hardtraxx Veteran

Berenburg schreef:
4-FMP solo heb ik me ook best een hele avond op kunnen vermaken. Geweldig spul zonder kater, of tenminste ik had er geen.

Hoelang heb je gedaan op 1 cap dan? Ben nog ff aan het kijken hoelaat ik ga beginnen op Reverze, wil in ieder geval tot het einde fatsoenlijk kunnen losgaan, dus ik drop hem liever wat later (Krijg in de crash van drugs altijd heel erg zware benen) Krijg zelf één cap van 140 mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 11:01 

Hardtraxx Veteran

4FMP an sich is toppie!
De combi 4FMP+MDMA kan ik mij niet herinneren.

Dat zegt denk wel genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 11:33 

Bierkoning

4-fa is hetzelfde als 4-fmp of?

Zo ja dan is dat inderdaad een heldige combinatie met mdma :D

93Wesley93 schreef:
Berenburg schreef:

Hoelang heb je gedaan op 1 cap dan? Ben nog ff aan het kijken hoelaat ik ga beginnen op Reverze, wil in ieder geval tot het einde fatsoenlijk kunnen losgaan, dus ik drop hem liever wat later (Krijg in de crash van drugs altijd heel erg zware benen) Krijg zelf één cap van 140 mg.

Ik had op Hard Bass om 12 uur ongeveer een capsule van 120 mg genomen en kon gewoon de hele nacht doorgaan, het feest had zelfs nog wel een uur of 3/4 door kunnen gaan voor m'n gevoel :P Was dan wel in combi met 1,5 speaker & het nodige bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 11:35 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Wat is er mis met snuiven in jouw ogen?

Vind het op een feest nogal onpraktisch... Voor mijn doen dan :P
Vooral als iedereen staat te beuken en shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 11:51 

Hardtraxx Addict

Wat nieuwe speakers binnen, vergeleken met de eerste die ik heb zijn deze een stuk witter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 11:53 

Hardtraxx Veteran

Aan de reacties is iig te zien dat de combi fucking geniaal is en omdat ik verder ook nooit schadelijke combi's doe neem ik gewoon beide mee. Heb 1 cap met 150mg, ben van plan om die rond 11 uur al te nemen (het is rond 6 uur afgelopen). Hoe laat zou ik dan een snoepje moeten nemen en hoe veel? Normaal is een halfje te weinig voor me, zal dat dit keer wel genoeg zijn ivm de 4-fa? En hoe lang werkt die combi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 12:41 

Hardtraxx Addict

Snoepje volgens mij gewoon 2 tot 3 uur na de inslag van 4-FMP en lijkt me dat je daar wel weer 2 uurtjes zoet mee bent en dan is het feest inmiddels ook bijna afgelopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 12:56 

Hardtraxx Veteran

Mwoa, denk wel wat eerder.. Heb gelezen dat je 90 min. na inname ongeveer op de piek zit van de 4-fa, dus dan lijkt me 2 uur na inname een beter. :P Wil dan wel gelijk goed zitten, dus denk dat ik 3/4 neem.. Tenzij 4-fa veel invloed heeft op hoe hard je gaat op de mdma.. Heeft iemand daar nog antwoord op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 13:37 

Hardtraxx Addict

Ik raad je toch aan om pas na 2.5 - 3 uur een halve te pakken. Weet niet welke pilleng je hebt, maar de inslag is wel echt heftig/heldig. Halfje zou prima moeten zijn, bijpakken kan altijd nog.

Maar is puur gebaseerd op mijn eigen ervaring
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:20 

Hardtraxx Veteran

Gewoon per twee droppen!

Dan weet je zeker dat je wat voelt man.
Vorige  1 ... 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic