Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Leuk dit, fucking dronken en morgen om 8 uur op staan om lekker naar school te gaan. wat kijk ik uit naar straks (L)
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Moving Madness wrote:Leuk dit, fucking dronken en morgen om 8 uur op staan om lekker naar school te gaan. wat kijk ik uit naar straks (L)
Haha heerlijk dat soort wazige ochtenden xd
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Even een paar vraagjes.. Ik ga zaterdag voor het eerst aan de 4-fa en ik wil graag weten of de kater van 4-fa solo kut is en of de kater van 4-fa + mdma nog erger is. Verder wil ik nog weten hoe lang dat spul werkt en of het solo net zo leuk is als met mdma erbij.
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Nando wrote:Even een paar vraagjes.. Ik ga zaterdag voor het eerst aan de 4-fa en ik wil graag weten of de kater van 4-fa solo kut is en of de kater van 4-fa + mdma nog erger is. Verder wil ik nog weten hoe lang dat spul werkt en of het solo net zo leuk is als met mdma erbij.
Ik zeg solo (L)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Solo is saai :P Met MDMA is heilig. Kater kan wel erg onprettig zijn, maar heb ook vaak genoeg nergens last van.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:Solo is saai :P Met MDMA is heilig.
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
dawasiknie wrote:Solo is saai :P Met MDMA is heilig. Kater kan wel erg onprettig zijn, maar heb ook vaak genoeg nergens last van.
I don't agree, ik kies voor de ik verneuk mijn hersenen niet combi's :x Maar ja dat maakt hier voor de meesten toch niet uit dus dan zou ik zeggen gooi er wat pillen bij! Zal vast nog leuker zijn :thumbup:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
DarkBeatz wrote: I don't agree, ik kies voor de ik verneuk mijn hersenen niet combi's :x Maar ja dat maakt hier voor de meesten toch niet uit dus dan zou ik zeggen gooi er wat pillen bij! Zal vast nog leuker zijn :thumbup:
Kun je tenminste zeggen dat je geleefd hebt als je doodgaat. En niet achteraf denken: had ik toen maar op Penoze WEL die pillen erbij gegooid :P

Maar mijn ervaring: 4-FA solo = leuwk, 4-FA + MDMA = :worship: :worship:
Kies uw favoriet zou ik zeggen :)
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Reuze zin in morgen, dan die combi doen :love:
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Wat ik me afvraag als je die combi 4-FMP en MDMA doet, wanneer zou je dat halfje pakken dan en hoe gaat het dan werken? Want het lijkt me sterk dat je de euforie weer vollebak er terug door krijgt? :P
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
mdma slaat echt heldig in als je 4fmp heb daarvoor.

ik nam een halfje na 2.5 uur ofzo en zo'n geweldige inslag heb ik nog nooit meegemaakt.

Zoals hierboven:
4fmp solo :thumbsup:
4fmp en mdma :love: :worship: :clap: :loving: (L) :yay: :clap: :loving: :woot: :woot:
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Vond het flesje flux nog altijd 1 van de betere combi's die ik tot nu heb mogen meemaken, damn wat een rush :love: ! Die zieke zieke rush was echt :worship: .
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Hooli wrote:mdma slaat echt heldig in als je 4fmp heb daarvoor.
ik nam een halfje na 2.5 uur ofzo en zo'n geweldige inslag heb ik nog nooit meegemaakt.
4fmp en mdma :love: :worship: :clap: :loving: (L) :yay: :clap: :loving: :woot: :woot:
Dit dus....
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Ik vind de combo 4fmp/mdma maar overrated hoor. Had t op Hardcore4Life... Zo denderend vond ik het niet. Werd er alleen maar traag van. Liever de combo 4fmp/mephedrone. Veel fijner en had ook een berg energie. Itt met mama
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
4-FMP solo heb ik me ook best een hele avond op kunnen vermaken. Geweldig spul zonder kater, of tenminste ik had er geen.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Berenburg wrote:4-FMP solo heb ik me ook best een hele avond op kunnen vermaken. Geweldig spul zonder kater, of tenminste ik had er geen.
Hoelang heb je gedaan op 1 cap dan? Ben nog ff aan het kijken hoelaat ik ga beginnen op Reverze, wil in ieder geval tot het einde fatsoenlijk kunnen losgaan, dus ik drop hem liever wat later (Krijg in de crash van drugs altijd heel erg zware benen) Krijg zelf één cap van 140 mg.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
4FMP an sich is toppie!
De combi 4FMP+MDMA kan ik mij niet herinneren.

Dat zegt denk wel genoeg.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
4-fa is hetzelfde als 4-fmp of?

Zo ja dan is dat inderdaad een heldige combinatie met mdma :D

93Wesley93 wrote:
Berenburg wrote:4-FMP solo heb ik me ook best een hele avond op kunnen vermaken. Geweldig spul zonder kater, of tenminste ik had er geen.
Hoelang heb je gedaan op 1 cap dan? Ben nog ff aan het kijken hoelaat ik ga beginnen op Reverze, wil in ieder geval tot het einde fatsoenlijk kunnen losgaan, dus ik drop hem liever wat later (Krijg in de crash van drugs altijd heel erg zware benen) Krijg zelf één cap van 140 mg.
Ik had op Hard Bass om 12 uur ongeveer een capsule van 120 mg genomen en kon gewoon de hele nacht doorgaan, het feest had zelfs nog wel een uur of 3/4 door kunnen gaan voor m'n gevoel :P Was dan wel in combi met 1,5 speaker & het nodige bier.
C
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Chukkels wrote:Wat is er mis met snuiven in jouw ogen?
Vind het op een feest nogal onpraktisch... Voor mijn doen dan :P
Vooral als iedereen staat te beuken en shit
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Wat nieuwe speakers binnen, vergeleken met de eerste die ik heb zijn deze een stuk witter.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Aan de reacties is iig te zien dat de combi fucking geniaal is en omdat ik verder ook nooit schadelijke combi's doe neem ik gewoon beide mee. Heb 1 cap met 150mg, ben van plan om die rond 11 uur al te nemen (het is rond 6 uur afgelopen). Hoe laat zou ik dan een snoepje moeten nemen en hoe veel? Normaal is een halfje te weinig voor me, zal dat dit keer wel genoeg zijn ivm de 4-fa? En hoe lang werkt die combi?
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Snoepje volgens mij gewoon 2 tot 3 uur na de inslag van 4-FMP en lijkt me dat je daar wel weer 2 uurtjes zoet mee bent en dan is het feest inmiddels ook bijna afgelopen :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Mwoa, denk wel wat eerder.. Heb gelezen dat je 90 min. na inname ongeveer op de piek zit van de 4-fa, dus dan lijkt me 2 uur na inname een beter. :P Wil dan wel gelijk goed zitten, dus denk dat ik 3/4 neem.. Tenzij 4-fa veel invloed heeft op hoe hard je gaat op de mdma.. Heeft iemand daar nog antwoord op?
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Ik raad je toch aan om pas na 2.5 - 3 uur een halve te pakken. Weet niet welke pilleng je hebt, maar de inslag is wel echt heftig/heldig. Halfje zou prima moeten zijn, bijpakken kan altijd nog.

Maar is puur gebaseerd op mijn eigen ervaring
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Gewoon per twee droppen!

Dan weet je zeker dat je wat voelt man.

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026