Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

D
Olijfboompje wrote:Binnenkort de meest epic pep en de meest epic apotheker weer in mijn bezit. :cool:
whut?
A
Hoofdcoach wrote:
Ruubiie wrote:MDMA, heb ik nog geen last.. Sterker nog, ik slaap na MDMA gebruik juist altijd als een roosje :loving: . Maar moet echt even aan etizolam zien te komen!
Pfff ik niet, zodra in m'n ogen sluit zie ik allemaal vage vormen en patronen, de meeste rare gedachten krijg ik en zie ik ook (denk aan stenen, Windows schermpjes, hoofden, enz)
Pas als ik m'n ogen open kom ik uit deze vage wereld, dus slapen wordt hem nooit meteen >.<
:worship: :worship:

Heb ik ook ALTIJD, dat is juist ziek vet! Stripfigure zoals donald duck met slangen uit ze bek die opeens gaat American voetballe en die dan weer iets anders :cool:

Wil ook altijd onthouden, maar dan komt er iets nieuws en ben ik vergeten wat ik wilde onthouden xd
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Anonymous wrote:
Hoofdcoach wrote:
Ruubiie wrote:MDMA, heb ik nog geen last.. Sterker nog, ik slaap na MDMA gebruik juist altijd als een roosje :loving: . Maar moet echt even aan etizolam zien te komen!
Pfff ik niet, zodra in m'n ogen sluit zie ik allemaal vage vormen en patronen, de meeste rare gedachten krijg ik en zie ik ook (denk aan stenen, Windows schermpjes, hoofden, enz)
Pas als ik m'n ogen open kom ik uit deze vage wereld, dus slapen wordt hem nooit meteen >.<
:worship: :worship:

Heb ik ook ALTIJD, dat is juist ziek vet! Stripfigure zoals donald duck met slangen uit ze bek die opeens gaat American voetballe en die dan weer iets anders :cool:

Wil ook altijd onthouden, maar dan komt er iets nieuws en ben ik vergeten wat ik wilde onthouden xd
Herkenbaar. Ik zie ook altijd de gekste dingen. Laatste keer zat ik gewoon in een potje fifa toen ik me ogen dicht deed, zag ik spelers over elkaar struikelen enzo. Echt vage shit. Ook inderdaad enorm diepe gedachten.. Het duurt dan een half uurtje maar dan slaap ik uiteindelijk toch als een roosje..
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Heb dat echt nog nooit meegemaakt na MDMA gebruik, wel hallucineren tijdens een feest :loving: zo was afgelopen Loudness, in de Area 1, alles versierd met kerstversiering+bijbehorende lichtjes en dennedingetjes enzo :loving: wauw! Heb echt m'n ogen uitgekeken :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Gamen onder invloed is echt een no-go! :thumbdown:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik heb dat altijd al gehad. En in het begin kon ik daar wel doorheen slapen maar sinds anderhalf jaar ofzo lukt dat niet meer. Wil ook best nog wel eens enge dingen zien als ik mn ogen sluit.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
dawasiknie wrote:Ik heb dat altijd al gehad. En in het begin kon ik daar wel doorheen slapen maar sinds anderhalf jaar ofzo lukt dat niet meer. Wil ook best nog wel eens enge dingen zien als ik mn ogen sluit.
Kijk je dan niet in de spiegel? Is dat niet wat je bedoelt? :P
Donateur
last seen Mar 2017
Nee, die closed-eyed visuals. Zie dan ineens allemaal mensen veranderen in zombies enzo. Niet erg bevorderlijk voor als je lekker wil slapen :/
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Ow zo ja, ik heb het nog niet meegemaakt, misschien maar beter ook.. Heb de laatste tijd wel, dat als ik op een gegeven moment bijpak, dan eerst heel erg moe word, en zeker op de terugweg.. (Nee in de auto pak ik niet meer bij) dat ik dan meer op het punt sta om in slaap te vallen, dan dat ik wakker ben! En als ik dan thuis ben, en dus in beweging kom, dat ik in 1x vol energie zit.. Is hier een logische verklaring voor?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ruubiie wrote:en zeker op de terugweg.. (Nee in de auto pak ik niet meer bij)
Alleen in de trein hé? :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Chukkels wrote:
:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: Gelukkig was ik niet de enige!
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Chukkels wrote:
Eindbazen :worship:

Ligt eraan hoeveel ik genomen heb. Als dat echt teveel is dan sta ik nog vrij hard te gaan na het feest en nog wel een lange tijd daarna. Als ik gewoon rustig aan heb gedaan (2 op een lange avond zeg maar) en het laatste om 4 uur ongeveer heb genomen, dan val ik ook als een blok in slaap, daar komt geen Etizolam aan te pas :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ruubiie wrote:
Chukkels wrote:
:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: Gelukkig was ik niet de enige!
Nee, maar ik heb het wel bij dat ene snifje gelaten. Jij daarentegen...
Donateur
last seen Oct 2014
Chukkels wrote: Nee, maar ik heb het wel bij dat ene snifje gelaten. Jij daarentegen...
Ruben & Drugs = 2 grote nakken, sealtje leeg :D
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Chukkels wrote:Nee, maar ik heb het wel bij dat ene snifje gelaten. Jij daarentegen...
Kan me nog iets herinneren wat je zei:
Ik: kom, doe je mee, ik heb nog meph!
Jij: nou eigenlijk niet.. Ik heb mezelf de belofte gedaan om vandaag geen meph meer te doen. Maar oké ik doe wel mee, maar alleen als we over een kwartier gelijk weer bijpakken!!!!

En zo geschiedde :whistle: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ruubiie wrote:
Chukkels wrote:Nee, maar ik heb het wel bij dat ene snifje gelaten. Jij daarentegen...
Jij: nou eigenlijk niet.. Ik heb mezelf de belofte gedaan om vandaag geen meph meer te doen. Maar oké ik doe wel mee, maar alleen als we over een kwartier gelijk weer bijpakken!!!!

Ja sorry hoor, ik ben niet zo goed in goede voornemens... :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Chukkels wrote:
Ruubiie wrote:

Ja sorry hoor, ik ben niet zo goed in goede voornemens... :cry:
Het was ook mijn schuld een beetje, ik zat met het sealtje voor je neus te wapperen.. Omdat ik geen zin had om alleen bij te pakken! :whistle:
Donateur
last seen Oct 2014
Ik zeg maar 2 woorden, 9 letters:
Bij Pakken :innocent: :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Black Sunrise wrote:Ik zeg maar 2 woorden, 9 letters:
Bij Pakken :innocent: :innocent:
Waar is het uitroepteken dan gebleven?
Donateur
last seen Oct 2014
Ruubiie wrote: Waar is het uitroepteken dan gebleven?
Die heeft het helaas niet gehaald om erbij te kunnen zijn :(

OT:
Weet iemand hoelang 4-FMP in je bloed blijft zitten??
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Black Sunrise wrote:
Ruubiie wrote: Waar is het uitroepteken dan gebleven?
Die heeft het helaas niet gehaald om erbij te kunnen zijn :(

OT:
Weet iemand hoelang 4-FMP in je bloed blijft zitten??
Voor altijd, lekker hard gaan je hele leven :D
Donateur
last seen Oct 2014
Hoofdcoach wrote: Voor altijd, lekker hard gaan je hele leven :D
xd xd
Je leven is dan 1 grote trip :P
Nou ik had laatst wel dat de 2/3 dagen na gebruik ik af en toe een momentje had dat het ff terugsloeg. Heel vreemd was dat...
Donateur
last seen Mar 2017
Krijg al tranen in mn ogen als ik ruik aan de pep die ik nu heb haha.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
dawasiknie wrote:Krijg al tranen in mn ogen als ik ruik aan de pep die ik nu heb haha.
:whistle: :innocent:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Maar dat zegt niets he :)

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago