Ik kan beamen dat het deze keer wél wat zegtwrote:Maar dat zegt niets he
Klopt, want het meurt bijna altijd als de ziekte haha.wrote:Maar dat zegt niets he
So I've heard hehe...wrote:Ik kan beamen dat het deze keer wél wat zegt
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Dat had ik op Xxlerator ergwrote:wrote:Krijg al tranen in mn ogen als ik ruik aan de pep die ik nu heb haha.![]()
En ik had je nog zoooooooooooo gewaarschuwdwrote:Dat had ik op Xxlerator ergwrote:wrote:Krijg al tranen in mn ogen als ik ruik aan de pep die ik nu heb haha.![]()
Nam 3 achterlijk grote sleutelpunten, de tranen rolde uit m'n oogkassen
En maar niet luisteren he.wrote: En ik had je nog zoooooooooooo gewaarschuwd![]()
![]()
Die kinders ook tegenwoordig
Inderdaad, de kinderen van tegenwoordig batsen sleutels vol met pep hun neus in zonder dat ze in de gaten hebben wat de consequenties zijn.. En daarna is het janken..wrote:En maar niet luisteren he.wrote: En ik had je nog zoooooooooooo gewaarschuwd![]()
![]()
![]()
Die kinders ook tegenwoordig![]()
Ik mag zaterdag vast wel een puntje van je?wrote:Krijg al tranen in mn ogen als ik ruik aan de pep die ik nu heb haha.
Ik: "Volgens mij heb ik een gaatje, want ik heb erg last van mijn kies..."
Tandarts: "Ik kan geen gaatje vinden, ik zal zo is beter kijken"
*Voelt aan kaakspieren*
Tandarts: "Je hebt heel hard op je tanden lopen bijten, waarschijnlijk doe je dat in je slaap, of heb je stress ofzo? Jouw kaakspieren zijn zo erg getraind dat je er per cm² 250 kilo mee kunt verdragen..."

Heb zaterdag een erg leuk feestje gehad en door het kauwen heb ik dus pijn in m'n kies..
*Voelt aan kaakspieren*
Tandarts: "Je hebt heel hard op je tanden lopen bijten, waarschijnlijk doe je dat in je slaap, of heb je stress ofzo? Jouw kaakspieren zijn zo erg getraind dat je er per cm² 250 kilo mee kunt verdragen..."
Heb zaterdag een erg leuk feestje gehad en door het kauwen heb ik dus pijn in m'n kies..
Hahaha geniaalwrote: Heb zaterdag een erg leuk feestje gehad en door het kauwen heb ik dus pijn in m'n kies..
wrote:Ik: "Volgens mij heb ik een gaatje, want ik heb erg last van mijn kies..."
*Voelt aan kaakspieren*
loool hoe kan je dat testen
Heb er spijt van dat ik mijn pep heb weggegooid nu. Ging net naar de papierbak waar ik hem in een leeg doosje gepleurd om het er nu weer uit te vissen had maar de papierbak is al geleegd.

Zaterdag ga ik wijze man uithangen, trip sitten bij vrienden die aan de paddo's gaan, volgens mij ga ik me zeer goed vermaken daar.
Zaterdag ga ik wijze man uithangen, trip sitten bij vrienden die aan de paddo's gaan, volgens mij ga ik me zeer goed vermaken daar.
Hij drukte op m'n kaakspieren, en als het voor mij irritant aanvoelde betekende het dat ik te vaak en te hard op mijn tanden bijt..wrote:wrote:Ik: "Volgens mij heb ik een gaatje, want ik heb erg last van mijn kies..."
*Voelt aan kaakspieren*
loool hoe kan je dat testen
Kiek ze allemaal goan met hun pep.
Pepperdepepperdepep!wrote:Kiek ze allemaal goan met hun pep.
zaterdag op een halve defqon leven of andere moet zondag middag weer fit zijn
S
Hardtraxx Newbie
20 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Ook ik ben wel benieuwd naar de 4-fmp uitwerkingen, hoelang het in je bloed blijft etc 
Dat komt vast wel goedwrote:Ik mag zaterdag vast wel een puntje van je?wrote:Krijg al tranen in mn ogen als ik ruik aan de pep die ik nu heb haha.
Je zou bijna denken dat je hier een verkapte vraag stelde.wrote:Ook ik ben wel benieuwd naar de 4-fmp uitwerkingen, hoelang het in je bloed blijft etc
S
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2013
Ja bijna wel he Danielwrote:Je zou bijna denken dat je hier een verkapte vraag stelde.wrote:Ook ik ben wel benieuwd naar de 4-fmp uitwerkingen, hoelang het in je bloed blijft etc
Ik word er af en toe bang van hoeveel mensen mij kennen zonder dat ik hen ken.wrote:Ja bijna wel he Danielwrote:Je zou bijna denken dat je hier een verkapte vraag stelde.wrote:Ook ik ben wel benieuwd naar de 4-fmp uitwerkingen, hoelang het in je bloed blijft etc
Aan de ene kant bevestig ik nu weer een vermoeden, maar misschien ook niet.
Wat doet jou denken dat ik Daniel ben?
S
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2013
Het feit dat ik je telefoonnummer heb, en ik in een whatsappgroep met je zit
Meneer Sterken!
Dat is interessant.wrote:Het feit dat ik je telefoonnummer heb, en ik in een whatsappgroep met je zitMeneer Sterken!
Nu begin ik serieus vraagtekens bij mijzelf te stellen met betrekking tot het feit aan wie ik mijn liefdesperikelen verschaf en op welke wijze.
Blijven bijpakken jongens! Dan blijven die liefdevolle whatsapp berichtjes op je telefoon verschijnen. 
S
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2013
Zonder 4-FMP verdwijnt mijn leuke weekend, in een normaal X-weekendwrote:Blijven bijpakken jongens! Dan blijven die liefdevolle whatsapp berichtjes op je telefoon verschijnen.