Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 18:36 

Donateur

Het is wat stil hier :(
Ik zat trouwens gisteravond even te babbelen met de groep waarmee ik normaal gesproken naar feesten ga en toen kwam mephedrone zo ter sprake. ZIj raden het juist sterk af om dat op een feest te doen, omdat je er heel duf van word en iedereen er anders op reageert (zeer onvoorspelbaar dus). Daarnaast noemde ze het miauw miauw, omdat je nogal heeeel vaag ervan kan worden en zelfs dieren na kan gaan doen :P
Enige ervaring/ideeen hierover??
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 18:39 

Hardtraxx Veteran

Wtf, Meph is juist het allerheldigste wat mij tot nu toe is overkomen! Zeker op Qountdown :love: en in de trein terug met chukkelientje was ook zeeeeeeeeeeer heldig toen!
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 18:55 

Donateur

Ruubiie schreef:
Wtf, Meph is juist het allerheldigste wat mij tot nu toe is overkomen! Zeker op Qountdown :love: en in de trein terug met chukkelientje was ook zeeeeeeeeeeer heldig toen!

Overgehaald :P

Op 1 voorwaarde, dat iemand zo'n buis bouwt :D
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 19:18 

Hardtraxx Veteran

No, thanks :P dat krijg je toch nooit mee naar binnen xd we nemen wel een haribo sleuteltje mee voor je :loving:
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:07 

Donateur

Zaterdag pepepepepeppepepepepepepepepepppppppp :love: :woot: Zwaar veel zin in, zeker na alle verhalen die ik heb gehoord over de inhoud van mijn pakje...
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 20:23 

Donateur

Pff heb voor zaterdag niks tijdens beatbuster, ja heb lading speakers liggen maar dat is ook bende xd

Dus ga maar aan de drank
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 22:10 

Hardtraxxer

Die shit van ruubje is echt heldig :loving:
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 23:19 

Hardtraxx Veteran

Nvm
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 23:32 

Donateur

tsiens
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 23:36 

Hardtraxx Veteran

Nvm
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 23:54 

Hardtraxx Veteran

Moving Madness schreef:
Die shit van ruubje is echt heldig :loving:

Binnenkort maar eens een gram of 20 gaan bestellen dan :worship:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 00:06 

Hardtraxx Veteran

Niet dealen hier straks gaat het topic dicht
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 00:20 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Niet dealen hier straks gaat het topic dicht

Pillen kopen?? :D
flauw, ik weet het

roberttt schreef:
ja heb lading speakers liggen maar dat is ook bende xd

Ja dat deed je zelf, zijn gewoon goeie dingen :whistle:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 01:15 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Pff heb voor zaterdag niks tijdens beatbuster, ja heb lading speakers liggen maar dat is ook bende xd

Dus ga maar aan de drank

Ik waarschijnlijk ook of misschien een capsuletje 4FMP :love:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 12:09 

Hardtraxx Veteran

Ik had gister zo een klote day-after van pep dat ik alles maar heb weggeflikkerd wat ik nog thuis had. xd Ik moet in de toekomst echt eens iets gaan kopen waar je van in slaap komt, want die plafonddiensten komen nu ook wel me keelgat uit. Zelfs een uurtje bijslapen in de namiddag lukt al niet meer moet gewoon elke keer wachten tot de avond.. Daardoor heb ik gister mijn laatste dag carnaval moeten laten schieten omdat een nachtje doorzuipen en 40 uur wakker zijn niet echt een verantwoorde combinatie was denk ik. :P

Achjaa. Heb wel van 19.00 tot 10.00 in flinke winterslaap gelegen net, en voel me nu weer zo fit als een hoentje. :P

Sterker nog ik heb gewoon zin om te gaan werken vanavond. :cool:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 13:55 

Hardtraxx Veteran

Idd kut plafonddienst... Daarom veel zuipen bij pep, pak je nog wat uurtjes slaap xd maar heb nu wat slaapmiddeltjes achter de hand voor wanneer er weer eens pep langs m'n neus waait xd
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 17:57 

Hardtraxx Veteran

Die slaapmiddeltjes ga ik inderdaad ook maar eens aanschaffen binnenkort :D
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:25 

Hardtraxx Veteran

Hier worden ze vrijdag aangeschaft. Gotta love drugsfina... uh, studiefinanciering. ^^
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:58 

Hardtraxx Addict

:lol:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:05 

Hardtraxx Veteran

Binnenkort maar eens gaan beginnen aan een report van afgelopen vrijdag. Gruwelijk vette LSD-ervaring.

De combi LSD + lachgas... :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:37 

Donateur

Slaapmiddeltjes na pep zijn heilig. Ik hoef niet per sé 's middags te slapen (tenzij ik echt geen ene kut te doen heb), als ik maar wel 's avonds rond een uurtje of 7/8 een slaapperiode kan pakken die minstens het klokje rond gaat. Etizolam is daarin heilig.
Werkt ook prima tegen de insomnia die ik van MDMA en dergelijke krijg. Kater is vervolgens een heel stuk milder.
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:45 

Hardtraxx Veteran

MDMA, heb ik nog geen last.. Sterker nog, ik slaap na MDMA gebruik juist altijd als een roosje :loving: . Maar moet echt even aan etizolam zien te komen!
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 21:06 

Hardtraxx Veteran

Binnenkort de meest epic pep en de meest epic apotheker weer in mijn bezit. :cool:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 21:20 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
MDMA, heb ik nog geen last.. Sterker nog, ik slaap na MDMA gebruik juist altijd als een roosje :loving: . Maar moet echt even aan etizolam zien te komen!

Pfff ik niet, zodra in m'n ogen sluit zie ik allemaal vage vormen en patronen, de meeste rare gedachten krijg ik en zie ik ook (denk aan stenen, Windows schermpjes, hoofden, enz)
Pas als ik m'n ogen open kom ik uit deze vage wereld, dus slapen wordt hem nooit meteen >.<
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 21:23 

Hardtraxx Veteran

Ow ow ow ow, ik zit zonder.. Heb geen pep meer helaasch :(
Vorige  1 ... 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic