Ik rook vanaf me 14e, drugs vanaf me 15e (harddrugs) en alcohol 13/14wrote:Ach ik rook nog steeds niet en ben 19 dus kan erger
I know, i'm a bad boy
Ik rook vanaf me 14e, drugs vanaf me 15e (harddrugs) en alcohol 13/14wrote:Ach ik rook nog steeds niet en ben 19 dus kan erger
Ik verspreid het meer, jij bent meer de schade aan het inhalenwrote:Pff was overal wel 'redelijk' laat mee dan.. Ging pas op stap toen ik 17 was, daarvoor dronk ik vrijwel nooit alcohol..
Maarja, of ik nu zo goed bezig ben
Dit kan ik me nog herinneren ja dat je dat zeiwrote:-Heb 3 keer aan een paar turken gevraagd waar in Amsterdam ze woonden, terwijl ze gewoon uit Nijmegen kwamen.
-Heb mijn laatste mungeld naast een zwerver gelegd die lag te slapen onder een zeil, en 10 minuten later had ik dat geld nodig om drinken te halen uit de automaat op 't station
-Heb 20 euro betaald aan een neger om hem voor mij een blowtje te laten draaien.. Was wel een verdomd lekkere![]()
Zegt dus weer genoeg over mijn avond..
Doe 't nu rustig aan hewrote:Ik verspreid het meer, jij bent meer de schade aan het inhalenwrote:Pff was overal wel 'redelijk' laat mee dan.. Ging pas op stap toen ik 17 was, daarvoor dronk ik vrijwel nooit alcohol..
Second thatwrote:Pff was overal wel 'redelijk' laat mee dan.. Ging pas op stap toen ik 17 was, daarvoor dronk ik vrijwel nooit alcohol..

ben je ziek ofzo?wrote:Zo, daar net mijn laatste beetje pep gedoneerd aan een vriend die het op dit moment harder nodig heeft dan ik.Zaterdag ga ik trouwens helemaal nuchter de Theracords avond beleven!
Ziek? In welke vormwrote:ben je ziek ofzo?wrote:Zo, daar net mijn laatste beetje pep gedoneerd aan een vriend die het op dit moment harder nodig heeft dan ik.Zaterdag ga ik trouwens helemaal nuchter de Theracords avond beleven!
Geef die pep dan maar aan mij!wrote:Mwah, valt wel mee.. Heb eigenlijk wel zin in een normaal feestje zonder gekloot achteraf met al die tyfusbende steeds. Op het moment zelf is het te geniaal voor woorden, maar ik heb echt een hekel gekregen aan de pepkater..!
Lees eens goed jongeman! M'n pep is al verstuurd! Aan iemand die het harder nodig bleek te hebben dan ik!wrote:Geef die pep dan maar aan mij!wrote:Mwah, valt wel mee.. Heb eigenlijk wel zin in een normaal feestje zonder gekloot achteraf met al die tyfusbende steeds. Op het moment zelf is het te geniaal voor woorden, maar ik heb echt een hekel gekregen aan de pepkater..!
Batterij van m'n telefoon was op, anders had ik het serieus wel gedaanwrote:Pics or it didn't happen
Te laatwrote:Geef die pep dan maar aan mij!wrote:Mwah, valt wel mee.. Heb eigenlijk wel zin in een normaal feestje zonder gekloot achteraf met al die tyfusbende steeds. Op het moment zelf is het te geniaal voor woorden, maar ik heb echt een hekel gekregen aan de pepkater..!