Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 11:37 

Donateur

Ritsurt schreef:
Ach ik rook nog steeds niet en ben 19 dus kan erger :P

Ik rook vanaf me 14e, drugs vanaf me 15e (harddrugs) en alcohol 13/14 :$ :$
I know, i'm a bad boy :( :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 11:46 

Hardtraxx Veteran

Rook al 20 jaar niet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 11:57 

Donateur

Pff was overal wel 'redelijk' laat mee dan.. Ging pas op stap toen ik 17 was, daarvoor dronk ik vrijwel nooit alcohol..

Maarja, of ik nu zo goed bezig ben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 12:04 

Donateur

roberttt schreef:
Pff was overal wel 'redelijk' laat mee dan.. Ging pas op stap toen ik 17 was, daarvoor dronk ik vrijwel nooit alcohol..

Ik verspreid het meer, jij bent meer de schade aan het inhalen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 12:08 

Hardtraxxer

Rampestamper schreef:
-Heb 3 keer aan een paar turken gevraagd waar in Amsterdam ze woonden, terwijl ze gewoon uit Nijmegen kwamen.
-Heb mijn laatste mungeld naast een zwerver gelegd die lag te slapen onder een zeil, en 10 minuten later had ik dat geld nodig om drinken te halen uit de automaat op 't station
-Heb 20 euro betaald aan een neger om hem voor mij een blowtje te laten draaien.. Was wel een verdomd lekkere :lol:

Zegt dus weer genoeg over mijn avond.. >.<

Dit kan ik me nog herinneren ja dat je dat zei :lol:
En ik kwam jou ook niet vaak tegen ofzo :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 12:25 

Donateur

Black Sunrise schreef:
roberttt schreef:

Ik verspreid het meer, jij bent meer de schade aan het inhalen xd

Doe 't nu rustig aan he ^^ Aangezien ik immuun ben voor alles :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 14:09 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

Second that :D !

Alleen begon ik iets eerder met drinken maar de rest .. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 14:34 

Afbeelding

Heeft de 2C-x familie onderling veel verschil qua uitwerking of komt het nagenoeg op hetzelfde neer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 15:03 

Ik vind als je gewoon begint als je nog bij je ouders woont wordt je soort van geremd...

Kga later als ik kindere heb iig zorge dat ze keertje hebbe gedaan voordat ze t huis uit zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 18:03 

Hardtraxx Veteran

Er is ook nog jeugd die zich prima kan gedragen hoor (ik :innocent: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 18:48 

Hardtraxx Veteran

Zo, daar net mijn laatste beetje pep gedoneerd aan een vriend die het op dit moment harder nodig heeft dan ik. :loving: Zaterdag ga ik trouwens helemaal nuchter de Theracords avond beleven! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 18:49 

Donateur

Ruubiie schreef:
Zo, daar net mijn laatste beetje pep gedoneerd aan een vriend die het op dit moment harder nodig heeft dan ik. :loving: Zaterdag ga ik trouwens helemaal nuchter de Theracords avond beleven! :thumbsup:

ben je ziek ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 18:50 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ruubiie schreef:

ben je ziek ofzo?

Ziek? In welke vorm :P , nuchter de Theracords avond meemaken, of m'n pep doneren? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 18:52 

Donateur

nuchter naar een feest xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 18:55 

Hardtraxx Veteran

Mwah, valt wel mee.. Heb eigenlijk wel zin in een normaal feestje zonder gekloot achteraf met al die tyfusbende steeds. Op het moment zelf is het te geniaal voor woorden, maar ik heb echt een hekel gekregen aan de pepkater..!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 19:10 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Mwah, valt wel mee.. Heb eigenlijk wel zin in een normaal feestje zonder gekloot achteraf met al die tyfusbende steeds. Op het moment zelf is het te geniaal voor woorden, maar ik heb echt een hekel gekregen aan de pepkater..!

Geef die pep dan maar aan mij! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 19:11 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:

Lees eens goed jongeman! M'n pep is al verstuurd! Aan iemand die het harder nodig bleek te hebben dan ik!

Hahaha, afgelopen zaterdag, sloeg mijn pil in.. Dus ik met Mike naar boven toe, even chillen op de bank.. Op een gegeven moment zie ik voor me: 2 heerlijke kontjes die constant in beweging waren. Wat was dat een genot om naar te kijken zeg :worship: :loving: :worship: :loving: :worship: :loving: heb me optimaal ingespannen om zoveel mogelijk vleesch te kunnen bewonderen :worship: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 21:46 

Donateur

Kontjes zijn altijd episch onder invloed :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:31 

Hardtraxxer

Ook als je niet onder invloed bent hoor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:38 

Bierkoning

Ik zag op Hard Bass serieus de lekkerste kont die ik ooit gezien heb, we stonden met 4 jongens en 2 meisjes en iedereen stond er echt zo naar te gapen, zelfs die meisjes :lol: Misschien heeft iemand anders d'r ook wel gezien, ze had een zwarte broek aan met een grijs shirtje, geloof me als je haar gezien hebt ben je dat echt niet vergeten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:45 

Hardtraxxer

Pics or it didn't happen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:46 

Bierkoning

Berenburg schreef:
Pics or it didn't happen :P

Batterij van m'n telefoon was op, anders had ik het serieus wel gedaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:47 

Donateur

whahah foto van kontje maken xD Deed ik op Q-DAnce present fusion, van meisje met Fusion 'broekje' aan :lol:
Van dicht bij ook nog, helaas zag je daardoor ook een rode vlek op haar kont :lol: Dat was weer een beetje jammer, nadeel van HD camera's
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 23:38 

Donateur

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:

Te laat :D :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 23:40 

Hardtraxx Veteran

Haha, was gelukkig net op tijd klaar bij de tandarts :P net 5 minuten voordat de postbus leeg werd gehaald :P
Vorige  1 ... 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic