Ritsurt schreef:
Ze mogen van mij ook veel strenger controleren op feesten naar leeftijden, bij alle feesten waar ik tot nu toe ben ik nog nooit gevraagd om legitimatie, opzich niet vreemd want ik zie er uit als 20/21 maar al die snotapen van 16 die tegelijkertijd met mij naar binnen lopen worden ook niet gecontroleerd. Begrijp dat echt niet.
Erger me ook altijd dood aan op feesten aan te jonge kinderen die er niet fatsoenlijk mee op kunnen gaan, na afloop van XQ in de trein nog van die 16 jarige om 8 uur een punt zien nemen..
Ik snap je punt (haha) volkomen. Er mag inderdaad wel strenger gecontroleerd worden. Ik ben zelf ook 17, maar het is vaak een klein selectief groepje wat het voor de rest verpest. Ik ben naar Qlimax, Loudness, Hardbass etc gegaan en gedraag me gewoon fatsoenlijk. Tuurlijk, ik had beter iets ouder kunnen zijn.. Maar ja, zo lang je beperkingen stelt voor jezelf scheelt het al een hoop. Zo doe ik het eens in de drie maanden, op een gelegen moment zodat school er niet onder hoeft te lijden.
Een klein groepje verpest het dus..