Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 21:07 

Donateur

Meh wil volgende week pep doen maar t ziet er naar uit dat het niet gaat lukken :(
Wordt dus nog even verzinnen wat we gaan doen dan, tenzij ik toch nog ergens geluk heb. Anders wordt het sowieso iets met 4-fmp erin :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 21:11 

Donateur

Jeff3rd schreef:
Zegt de junk die vanavond een mooi space nachtje met zn vriendin gaat houden :D

Say hello to my little friend.... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 21:15 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
93Wesley93 schreef:
Jezus die momenten zijn altijd goud waard, alleen ik weet niet of die kortsluiting in je hersentjes wel zo goed is. :P

Dat soort momentjes zijn inderdaad heldig :worship: :worship:
Ik heb ook vaak dat ik over dingen ga lullen of verhaaltjes in me hoofd zich afspelen die er totaaaaaal niet zijn :P

Ja dat heb ik ook wel eens gehad. Echt super vaag als je die verhaaltjes aanhoort als nuchtere. Op Q-Base had iemand dit heel erg, werd zelfs een beetje eng toen. Net of je niet meer de baas over je eigen bent..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 21:28 

Hardtraxx Elite

-Heb 3 keer aan een paar turken gevraagd waar in Amsterdam ze woonden, terwijl ze gewoon uit Nijmegen kwamen.
-Heb mijn laatste mungeld naast een zwerver gelegd die lag te slapen onder een zeil, en 10 minuten later had ik dat geld nodig om drinken te halen uit de automaat op 't station
-Heb 20 euro betaald aan een neger om hem voor mij een blowtje te laten draaien.. Was wel een verdomd lekkere :lol:

Zegt dus weer genoeg over mijn avond.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 22:02 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Moving Madness schreef:
Bedankt Ruben :loving:

You're both welcome :loving:
Het valt me wel op, dat ik nu absoluut geen last heb van mijn tanden! Echt heerlijk gegeten vanmiddag en vanavond! Ik heb geloof ik 2 speakers geconsumeerd, en op de heenweg 2 puntjes pep! Rustig avondje dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 22:27 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Het valt me wel op, dat ik nu absoluut geen last heb van mijn tanden! Echt heerlijk gegeten vanmiddag en vanavond! Ik heb geloof ik 2 speakers geconsumeerd, en op de heenweg 2 puntjes pep! Rustig avondje dus :)

Jou definitie van rustig is best fraai. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 22:27 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
-Heb 3 keer aan een paar turken gevraagd waar in Amsterdam ze woonden, terwijl ze gewoon uit Nijmegen kwamen.
-Heb mijn laatste mungeld naast een zwerver gelegd die lag te slapen onder een zeil, en 10 minuten later had ik dat geld nodig om drinken te halen uit de automaat op 't station
-Heb 20 euro betaald aan een neger om hem voor mij een blowtje te laten draaien.. Was wel een verdomd lekkere :lol:

20 euro voor eentje draaien? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 22:30 

Hardtraxx Elite

mrazura schreef:
Rampestamper schreef:

Ja.. Ik had helemaal niets bij me en vroeg hem in eerste instantie alleen om wiet.. Maar ik stond zo tering strak dat draaien er bij mij niet in zat, niet dat ik het normaal wel zo goed kan maar goed.. Ik wilde hem wel een beetje geld geven maar toen kwam ik erachter dat ik alleen nog 20 euro had.. K zei: Weetje wat, als jij hem voor me draait krijg je 20 euro. Kon die natuurlijk niet weigeren, hij zal wel gelachen hebben toen ik weg liep.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 22:35 

Donateur

Hahahaha baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 22:37 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
mrazura schreef:
Rampestamper schreef:

Ja.. Ik had helemaal niets bij me en vroeg hem in eerste instantie alleen om wiet.. Maar ik stond zo tering strak dat draaien er bij mij niet in zat, niet dat ik het normaal wel zo goed kan maar goed.. Ik wilde hem wel een beetje geld geven maar toen kwam ik erachter dat ik alleen nog 20 euro had.. K zei: Weetje wat, als jij hem voor me draait krijg je 20 euro. Kon die natuurlijk niet weigeren, hij zal wel gelachen hebben toen ik weg liep.. :lol:

Omg 20 euro haha :lol: kon je net zo goed langs de coffeeshop een voori halen die zin er zat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 22:40 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
mrazura schreef:
Rampestamper schreef:

Haha dat denk ik ook wel ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 23:00 

Hardtraxx Elite

Het boeide me op dat moment geen ruk, ik was helemaal de weg kwijt. Leek me ook vrijwel onlogisch dat er een coffeeshop open was om 6.30 in de ochtend.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 23:41 

Hardtraxx Veteran

Niet onlogisch met carnaval
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 23:44 

Hardtraxx Veteran

Vrijdag op t schoolfeest kwam er zo'n kerel van 13/14 naar mij toe die vroeg of ik xtc wou kopen. Gaat echt niet goed hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 23:46 

Wat zei je? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 00:11 

Donateur

Draidy schreef:
Vrijdag op t schoolfeest kwam er zo'n kerel van 13/14 naar mij toe die vroeg of ik xtc wou kopen. Gaat echt niet goed hier.

:x wordt steeds erger met jongeren die aan de mdma/xtc drugs zitten.. van onder de 15..

hard drugs is gewoon te makkelijk te krijgen... :thumbdown: Nederland wordt langzaam een drugs landje :/ Met de generatie van 12 jarige kut kindjes die allemaal al aan de drugs zitten :') Hier in Sneek ook, pff man allemaal van die snotaapjes die pillen vreten alsof het smarties zijn terwijl ze nog in de zandbak moeten zitten..

>.< >.< >.< >.< >.<

Als dat ooit nog goed gaat komen :lol: Ouders mogen hun kinderen wel is wat strenger opvoeden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 00:19 

Hardtraxx Veteran

Ja hier op school valt t nog allemaal wel mee. Maar dat was wel ff apart
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 00:21 

Donateur

Ik kwam op x-qlusive vrienden van me broertje tegen die 3 jaar jongen dan ik zijn (dus rond de 16/17) en zaten ook allemaal aan de noten en shit. Echt WTF gewoon...
ga lekker bij een hangplek hangen met scooters en stiekem een biertje drinken ofzo.... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 00:43 

Hardtraxx Addict

Ze mogen van mij ook veel strenger controleren op feesten naar leeftijden, bij alle feesten waar ik tot nu toe ben ik nog nooit gevraagd om legitimatie, opzich niet vreemd want ik zie er uit als 20/21 maar al die snotapen van 16 die tegelijkertijd met mij naar binnen lopen worden ook niet gecontroleerd. Begrijp dat echt niet.

Erger me ook altijd dood aan op feesten aan te jonge kinderen die er niet fatsoenlijk mee op kunnen gaan, na afloop van XQ in de trein nog van die 16 jarige om 8 uur een punt zien nemen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 00:57 

Hardtraxx Elite

Ritsurt schreef:
Ze mogen van mij ook veel strenger controleren op feesten naar leeftijden, bij alle feesten waar ik tot nu toe ben ik nog nooit gevraagd om legitimatie, opzich niet vreemd want ik zie er uit als 20/21 maar al die snotapen van 16 die tegelijkertijd met mij naar binnen lopen worden ook niet gecontroleerd. Begrijp dat echt niet.

Erger me ook altijd dood aan op feesten aan te jonge kinderen die er niet fatsoenlijk mee op kunnen gaan, na afloop van XQ in de trein nog van die 16 jarige om 8 uur een punt zien nemen..

Ik snap je punt (haha) volkomen. Er mag inderdaad wel strenger gecontroleerd worden. Ik ben zelf ook 17, maar het is vaak een klein selectief groepje wat het voor de rest verpest. Ik ben naar Qlimax, Loudness, Hardbass etc gegaan en gedraag me gewoon fatsoenlijk. Tuurlijk, ik had beter iets ouder kunnen zijn.. Maar ja, zo lang je beperkingen stelt voor jezelf scheelt het al een hoop. Zo doe ik het eens in de drie maanden, op een gelegen moment zodat school er niet onder hoeft te lijden.

Een klein groepje verpest het dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 01:08 

Hardtraxx Addict

Juist!

Als je dat zelf begrijpt (zoals jij nu beschrijft) heb ik er niet echt moeite mee hoe oud iemand is, helaas weten de meeste kiddo's dat niet heb ik het idee, met uitzonderingen van mensen zoals jou e.d

Overigens zijn het niet alleen de jongeren, zie mensen rondlopen op feestjes waar ik echt bij denk wtffff, en dan heb ik er zelf al 1,5 op >.<

Toen ik 14 was moest ik al niks hebben van een sigaret, is flink downwaards gegaan met de jeugd. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 01:11 

Hardtraxx Elite

Ik ben zo intolerant dat ik op heel hardbass van 1 tot 6 echt goed weggeweest ben van 0,75. Less is more in dat geval. Ik ga eens een boek lezen voor school. Trusten dames en heren.

Oh, en Jeff, fijne avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 01:11 

Donateur

Ritsurt schreef:
Toen ik 14 was moest ik al niks hebben van een sigaret, gaat snel met de jeugd :thumbdown:

Ik ga vanaf me 15e al naar dit soort feesten, heb er stuk of 30 gehad voordat ik 18 werd, maar heb me nooit gedragen als een 15 jarige, gewoon normaal zoals het hoort. Maar tegenwoordig zie je al die 'binkies' zich niet meer kunnen beheersen. Jammer vind ik dat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 01:13 

Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Ritsurt schreef:
Toen ik 14 was moest ik al niks hebben van een sigaret, gaat snel met de jeugd :thumbdown:

Ik ga vanaf me 15e al naar dit soort feesten, heb er stuk of 30 gehad voordat ik 18 werd, maar heb me nooit gedragen als een 15 jarige, gewoon normaal zoals het hoort. Maar tegenwoordig zie je al die 'binkies' zich niet meer kunnen beheersen. Jammer vind ik dat :(

Ik beaam. Eerste keer dat ik gerookt heb was ik overigens 15. Een laatbloeier in vergelijking met de rest van mijn leeftijdsgenoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 07:41 

Hardtraxx Addict

Ach ik rook nog steeds niet en ben 19 dus kan erger :P
Vorige  1 ... 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic