wrote: Anders had je het niet neergezet

I know, ik weet ook niet wat mensen van tevoren willen.wrote:Had je eerder moeten zeggen Chukkelien..
Ben trots op jewrote:er vanaf blijven is toch vrij eenvoudig voor deze baasch
wrote:I know, ik weet ook niet wat mensen van tevoren willen.wrote:Had je eerder moeten zeggen Chukkelien..
Ik weet iemand die weet dat iemand dat weet van iemand.wrote:wrote:I know, ik weet ook niet wat mensen van tevoren willen.wrote:Had je eerder moeten zeggen Chukkelien..
Niet zo handig van je. Je weet dat ik iemand weet die nog genoeg heeft liggen..
Neuh, is niks voor op een feest. Maar thuis is geniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!!!!!!!!!!wrote:Ben trots op jewrote:er vanaf blijven is toch vrij eenvoudig voor deze baasch
Enne wil Ruubiie aan de keta, lees ik dat goed?? Moet dat gefixed worden voor masters??
SOWIESO!!wrote:Chrisselientje zie ik je vanavond weer?
Hahaha dat heb ik ook al paar keer gehad, op Hard Bass vorig jaar had ik dat heel erg. En dan echt nog zo droog vragen aan die persoon waar mee je praat, waar had ik het ook al weer over?wrote:Jezus, wat heb ik hem ouderwets de pan uitgespaced gisteren. Het was zo erg dat het 6 keer voorkwam dat ik halverwege mijn verhaal zelf niet meer wist waar ik het over had. Weet ook totaal niet meer wat er gedraaid is maar ik weet dat ik het naar m'n zin heb gehad en daar kan ik weer een week op teren!
Dat soort momentjes zijn inderdaad heldigwrote: Jezus die momenten zijn altijd goud waard, alleen ik weet niet of die kortsluiting in je hersentjes wel zo goed is.