Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:47 

Hardtraxx Elite

Volgend feest, ik denk Reverze de dosis iets opschroeven. Wil eht ook wel eens maximaal voelen. Ben benieuwd :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:54 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Volgend feest, ik denk Reverze de dosis iets opschroeven. Wil eht ook wel eens maximaal voelen. Ben benieuwd :oh:

Hele Speaker droppen dus :worship: DAT zijn maximale hoeveelheden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:58 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
jRn schreef:

Neejoh, twee speakers droppen dang
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:01 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ruubiie schreef:
jRn schreef:

Neejoh, twee speakers droppen dang

Of 4, voor de ultieme surround sound :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:17 

Hardtraxx Addict

Als je tijdens een feestje rond een uur of 12/1 uur een hele dropt ga je dan ook echt gelijk goed hard, gaat het geleidelijk of ligt dat weer puur aan welke pil en aan jezelf? Ik ben nu gewend telkens halfjes bij te pakken en dat gaat redelijk gelijkelijk maar ben wel eens benieuwd wat een hele in een keer doet hehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:23 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Als je tijdens een feestje rond een uur of 12/1 uur een hele dropt ga je dan ook echt gelijk goed hard, gaat het geleidelijk of ligt dat weer puur aan welke pil en aan jezelf? Ik ben nu gewend telkens halfjes bij te pakken en dat gaat redelijk gelijkelijk.

Of je echt "hard" gaat ligt aan verschillende dingen zoals je zelf al zegt de dosering van de pil, maar ook jezelf denk bijvoorbeeld aan tolerantie en je lichaamsgewicht. Maar een hele zal er natuurlijk altijd wat harder aankomen dan een halve van die zelfde pil.. Maar of je daar ook wat aan hebt.. Als je gewoon fatsoenlijk lichaamsgewicht gewicht hebt en je geen torenhoge tolerantie hebt dan heb je aan een halve van een redelijk gedoseerde pil toch wel genoeg. Daarna kun je altijd toch nog zonder probleem eventueel bijpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:25 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Ritsurt schreef:
Als je tijdens een feestje rond een uur of 12/1 uur een hele dropt ga je dan ook echt gelijk goed hard, gaat het geleidelijk of ligt dat weer puur aan welke pil en aan jezelf? Ik ben nu gewend telkens halfjes bij te pakken en dat gaat redelijk gelijkelijk.

Of je echt "hard" gaat ligt aan verschillende dingen zoals je zelf al zegt de dosering van de pil, maar ook jezelf denk bijvoorbeeld aan tolerantie en je lichaamsgewicht. Maar een hele zal er natuurlijk altijd wat harder aankomen dan een halve van die zelfde pil.. Maar of je daar ook wat aan hebt.. Als je gewoon fatsoenlijk lichaamsgewicht gewicht hebt en je geen torenhoge tolerantie hebt dan heb je aan een halve van een redelijk gedoseerde pil toch wel genoeg. Daarna kun je altijd toch nog zonder probleem eventueel bijpakken.

Dit, ik zelf heb nooit een hele in een keer genomen. Altijd begonnen met een halfje, voel je het een klein uurtje nog niet? Gewoon bijpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:27 

Hardtraxx Addict

Wat bedoel je precies met tolerantie is deze zinsvorm?

Ik voel hem binnen een uur altijd wel, maar hangt ook weer af van de muziek bij mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:29 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:

Meestal komt hij er naar een uur wel in, maar hangt ook weer totaal af van de muziek bij mij.

Hoe vaker en meer je gebruikt, des te meer zul je elke volgende x moeten nemen om een soortgelijk effect te voelen.

Als je bijvoorbeeld in 1 maand 4x gebruikt, zul je de laatste x veel meer moeten nemen om op hetzelfde effect te komen :thumbup: .
Correct me if I'm wrong!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:32 

Hardtraxx Addict

Ah op die fiets. Helder :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:33 

Hardtraxx Addict

Ruubiie schreef:
Ritsurt schreef:

Meestal komt hij er naar een uur wel in, maar hangt ook weer totaal af van de muziek bij mij.

Hoe vaker en meer je gebruikt, des te meer zul je elke volgende x moeten nemen om een soortgelijk effect te voelen.

Als je bijvoorbeeld in 1 maand 4x gebruikt, zul je de laatste x veel meer moeten nemen om op hetzelfde effect te komen :thumbup: .
Correct me if I'm wrong!

Niet alleen dat, maar sowieso bouw je na ieder gebruik een stukje tolerantie op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:33 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Ah op die fiets. Helder :thumbup:

Dus is het verstandiger om steeds na gebruik een maand of 2-3 "pauze" te houden,
ook i.v.m. je Serotoninepijl op pijl te houden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:35 

Hardtraxx Veteran

Bij XTC is tolerantie gewoon echt een bitch, ook al ben ik met relatief korte pauze's vaak minstens zo lekker gegaan dan met een lange pauze. Maar mijn 11 weken pauze vind ik wel fijn nu, en die gaat minstens nog een paar weekjes door. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:35 

Hardtraxx Veteran

-Double post, mag weg -.- -
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:40 

Hardtraxx Addict

Komt goed uit, in januari was het twee keer feest, volgende feest is pas Loudness/Emporium dus kan ik gelijk een goede pauze nemen ^^

Net begonnen dus doe gewoon lekker ''rustig aan''
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:07 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
jRn schreef:

Hele Speaker droppen dus :worship: DAT zijn MINIMALE hoeveelheden :P

Lukt makkelijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:16 

Hardtraxx Elite

Rot op. Als ik een gelijke helft neem van een eekhoorn ga ik al een half uur te hard.. En dan dat ik echt effe moet zitten. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:21 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Rot op. Als ik een gelijke helft neem van een eekhoorn ga ik al een half uur te hard.. En dan dat ik echt effe moet zitten. :/

Maar dat is leuk! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:39 

Donateur

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:
Hele Speaker droppen dus :worship: DAT zijn MINIMALE hoeveelheden :P

Lukt makkelijk ^^

Standaard kost voor ons Chukkje haha.
Volgend feestje maar eens een hele droppen, want ik merk dat met halfjes beginnen weinig effect meer heeft >.< :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:44 

Donateur

nooit in halfjes denken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:55 

Bierkoning

Black Sunrise schreef:
Pommer schreef:
Jammer dat ik nu even een paar weken geen feestje meer heb.

Een feestje maak je zelf, daarvoor hoef je niet perse OP een feest te zijn :whistle: :innocent:
ps: had je die capsule nou gewoon erin gepropt of keurig netjes zoals ik aanraadde het groene kapje eraf en het spul in je drankje? :)

Jah weet ik maar die bepaalde drug is wel meer voor op een écht feest volgens mij.

Ik heb hem gewoon in 1 x doorgeslikt, niet de goeie manier dus? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 00:56 

Donateur

maakt niets uit pommer.. nam op xq ook capsule xD maar je moet er tegen kunnen (groote van capsule) veel mensen krijgen zoiets nie weg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:06 

Donateur

roberttt schreef:
maakt niets uit pommer.. nam op xq ook capsule xD maar je moet er tegen kunnen (groote van capsule) veel mensen krijgen zoiets nie weg xd

Ik ben niet gewend aan grote 'dingen' in mijn mond, dat jullie daar nou meer ervaring mee hebben :whistle:

Chukkels schreef:
Overigens is de verwachting dat mephedrone, net als GHB, in 2012 op lijst 1 van de opiumwet geplaatst wordt.

Ik las het op PF ja, ach dan kun je het toch nog steeds gewoon via je dealert krijgen :D
En anders verpest je even de hele pagina met je :cry: poppetje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:10 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Overigens is de verwachting dat mephedrone, net als GHB, in 2012 op lijst 1 van de opiumwet geplaatst wordt.

Ik las het op PF ja, ach dan kun je het toch nog steeds gewoon via je dealert krijgen :D
En anders verpest je even de hele pagina met je :cry: poppetje :P

Hardtraxx doet raar. Kijk maar naar de opbouw. Het was niet alleen een :'( poppetje. En de quote functie werkt neit goed. Niet mijn schuld dus. -.-

Ik ben echt keihard aan het janken nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:16 

Bierkoning

roberttt schreef:

Haha alsof zo'n capsule fucking huge is ofzo :lol:

Maar dan is het goed, ik dacht misschien is het van grote invloed op het effect.
Vorige  1 ... 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic