Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:44 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Hoofdcoach schreef:
Jeff3rd schreef:
Drugs zijn fijn!

Idd! Iemand die nog wat leuks gaat doen met carnaval? :D

Ik zat tijdje terug in een gekke bui er aan te denken om de laatste dag van carnaval me pep op te maken, maar volgens mij is dit beetje een junk idee. xd

Wel geniaal hoe je meters bier op zuipt en gewoon recht blijft staan dan. :$

Dat is idd geniaal maar je gaat wel gekke dingen doen dan van dronkenschap xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:46 

Donateur

93Wesley93 schreef:

Maar de volgende dag wel een kater heeft van heb ik me jou daar :P :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:47 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
93Wesley93 schreef:

Pfoe idd maar dat vergeet ik altijd als ik eraan begin :( :cry: pas de ochtend erna denk ik oja xd normale alcohol kater^2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:00 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Black Sunrise schreef:
93Wesley93 schreef:

Pfoe idd maar dat vergeet ik altijd als ik eraan begin :( :cry: pas de ochtend erna denk ik oja xd normale alcohol kater^2

Dat had ik zaterdag dus, na een vrijdag waarin ik nuchter werd van mephedrone na 10x de hoeveelheid aan dronkengrens, moest ik 4 uur lang non-stop wedstrijden fluiten met een hangover van heb ik jou daar, werd Hard Bass bijna een fiasco omdat ik geen pep had, maar gelukkig waren daar de lieve speakers om mij te redden op HB :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:06 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Moving Madness schreef:
Haha geniaal, Daniël wat heb je allemaal genomen die avond? Of beter gezegd wat heb je niet genomen? :P

Naja niet extreem veel verschillenden dingen, maar de combinatie was rete fucked up xd

Bommetjes verkeerd ingeschat, tijd verkeerd ingeschat.
Ik gok dat ik tussen de 30 en 40 mg 2ci heb binnen gekregen met een halve speaker en ik zag nog steeds alles bewegen toen ik bij Iris thuis was xd

Ik heb mezelf nuchter moeten snuiven gekkehuis xd
Heb 10 of 12 punten achter elkaar weggewerkt en ik werd alleen maar vager :cry:
Het laatste uur functioneerde ik weer redelijk en kon ik bewegen zonder dat ik dacht dat ik een langzame, pijnlijke hersendisfunctionaliteit opliep xd

Episch feestje ^^

Hahaha, klinkt erg epic! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:34 

Hardtraxx Veteran

Ik wil pep hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:39 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik wil pep hebben!

Still got it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:40 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Chukkels schreef:
Ik wil pep hebben!

Still got it!

Still don't have it!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:40 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:
Chukkels schreef:
Ik wil pep hebben!

Still got it!

Still don't have it!

Haha, ik zorg wel dat ik op XXL Carna genoeg bij me heb chukkelientje, dat komt vast wel goed :) , als je wilt tenminste?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:42 

Donateur

Zo morgen me nieuwe boxen ophalen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:47 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

180 watt? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:47 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

180 watt? :woot:

36.000+ watt totaal :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:48 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Haha, ik zorg wel dat ik op XXL Carna genoeg bij me heb chukkelientje, dat komt vast wel goed :) , als je wilt tenminste?!

Het is eigenlijk meer voor de dagen erna of voor ervoor of erna of andere dag of weet ik veel. Maar goed, blijf hopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:52 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:

Het is eigenlijk meer voor de dagen erna of voor ervoor of erna of andere dag of weet ik veel. Maar goed, blijf hopen.

W-w-w-w-w-w-whatsappppppppppppppp!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 21:26 

Hardtraxxer

Ritsurt schreef:
F-alko92 schreef:
Haha je weet dat je het leuk heb gehad maar heb je niet zoiets van dat je ook wel iets wil onthouden van zo'n feest? :P

Nee vind ik niet. Ik was op Defqon broodnuchter, en weet alles nog helemaal, op Qountdown was mijn eerste keer, kan me echt maar hele kleine momenten herrineren maar die kleine momenten waren wel 10 keer mooier dan heel Defqon :D

Daar heb je wel een punt idd! :P
Maar vind persoonlijk altijd wel fijn als ik nog wel paar dingen weet!
Bij mij is het gelukkig nog nooit 1 zwart gat geweest! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 21:32 

Hardtraxxer

Moving Madness schreef:
F-alko92 schreef:
Haha je weet dat je het leuk heb gehad maar heb je niet zoiets van dat je ook wel iets wil onthouden van zo'n feest? :P

Ik baal er altijd wel van eerlijk gezegd als ik me zo weinig herinner.. Hardbass 2011 bijvoorbeeld weet ik nog maar een paar nummers van, veel te druk met mensjes xd

Haha dat had ik dus met xxl RAW aant begin nog aardig aanspreekbaar! :P
Daarna allemaal gaten, weet nog dat ik aardig lekker ging dus! prima eigenlijk!
en dat ik de laatste anderhalf uur alleen heb rondgelopen en wat meiden had aangesproken van hoe leuk en knap ze wel niet waren! xd en omhoog gestaard heb! Toen had ik denk ook te snel bijgepakt want werd me op gegeven moment toch zo vaag! xd

By Hardbass vond ik persoonlijk dat ik precies goed ging!
was heel de avond lekker aanspreekbaar en ging af en toe heeerlijk!
hele avond met een grijs op me kop gestaan! :D
en weet ik nog vrij veel wat opzich ook wel weer leuk is! :)
Had ongeveer maar 2/3 pil op maar vond het het prima gaan dus lekker bij gehouden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 22:21 

Donateur

roberttt schreef:

Ook wij gaan op date :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 22:46 

Hardtraxx Addict

F-alko92 schreef:
Ritsurt schreef:
F-alko92 schreef:

Nee vind ik niet. Ik was op Defqon broodnuchter, en weet alles nog helemaal, op Qountdown was mijn eerste keer, kan me echt maar hele kleine momenten herrineren maar die kleine momenten waren wel 10 keer mooier dan heel Defqon :D

Daar heb je wel een punt idd! :P
Maar vind persoonlijk altijd wel fijn als ik nog wel paar dingen weet!
Bij mij is het gelukkig nog nooit 1 zwart gat geweest! :P

Maar stiekem heb ik dat gevoel ook nog wel eens hoor, als ik dan iedereen hier op het forum hoor praten over Wildstylez dit, Adaro dat denk ik echt, ja huh wtf :D

Gelukkig is het bij mij ook nooit echt compleet zwart gat sowieso voor 1 uur kan ik me alles nog wel goed voor de geest halen, alhoewel ik bij XQNC voor meer dan de helft met me ogen dicht omhoog heb gestaan met een dikke grijns op me bakkes haha. Euforie is echt zo heilig, weet niet wat lekkerder is echt kapot hard gaan of vol staan spacen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 23:27 

Hardtraxxer

Citaat:
Gelukkig is het bij mij ook nooit echt compleet zwart gat sowieso voor 1 uur kan ik me alles nog wel goed voor de geest halen, alhoewel ik bij XQNC voor meer dan de helft met me ogen dicht omhoog heb gestaan met een dikke grijns op me bakkes haha. Euforie is echt zo heilig, weet niet wat lekkerder is echt kapot hard gaan of vol staan spacen :loving:

Dat is een moeilijke keuze inderdaad! :P
Heb nog niet heel vaak gebruikt maar ging de meeste keren meer hard dan dat ik echt heb staan lopen spacen!
Keer dat ik echt goed heb staan spacen waren zoals hier eerder gezegt de laatste uurtjes bij xxl RAW
Dat was zooo goed, je kijkt maar een beetje naar boven en naar de lichtjes! :drool:
wou dat het feest nog 2 uur langer doorging puur om gewoon nog lekker te gaan staan en spacen! :love:

Hard goan geeft mij persoonlijk wel wat meer voldoening!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 00:47 

Donateur

Hooli schreef:
Ook ik op hardbass voor t eerst 4fmp geprobeerd en ik heb wisselend succes gehad :P
Rond half 1 een capsule genomen, maat 3 tot de helft gevuld geen idee hoeveel erin zat iemand? Deze kwam heel langzaam opzetten totdat ik op een gegeven moment dacht, jeetje wat een energie.
Maar helaas bleef het alleen bij de energie en kraak helder in me hoofd, enige euforie heb ik niet gehad van de 4fmp, wellicht teveel genomen of te weinig?

Daarna om half 3 toen de euforie er nog steeds niet was een halve speaker gedropt en wat ik toen meemaakte, abnormaal!!
Zoveel energie, zoveel euforie en niet normaal hoe helder en scherp ik in me hoofd was! Nou heb ik toen daarna nog 2x een halfje bijgepakt en het gevoel werd alleen maar versterkt, niet normaal. Waar je toch meestal alleen maar vager en vager wordt van mdma bijpakken werd ik nu alleen maar scherper.

Dus al met al denk ik zelfs dat dit misschien wel 1 van me beste droekz ervaringen ooit is geweest, want zo'n gigantisch lekkere inslag van de mdma had ik nooit verwacht. :yay:

Haha klinkt als mijn eerste ervaring met die combinatie op Fusion TNL. Ziekelijk lekker die euforie idd, en nog steeds de beste drugservaring die ik ooit had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 15:05 

Bierkoning

En voor mij ook, aardig heldige combi dus :P

Jammer dat ik nu even een paar weken geen feestje meer heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 16:37 

Donateur

Pommer schreef:
Jammer dat ik nu even een paar weken geen feestje meer heb.

Een feestje maak je zelf, daarvoor hoef je niet perse OP een feest te zijn :whistle: :innocent:
ps: had je die capsule nou gewoon erin gepropt of keurig netjes zoals ik aanraadde het groene kapje eraf en het spul in je drankje? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:35 

Hardtraxx Elite

op hardbass 1e keer gedaan heb intotaal 1 defqon gehad over de hele avond in 3 delen ging zo lekker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:09 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
op hardbass 1e keer gedaan heb intotaal 1 defqon gehad over de hele avond in 3 delen ging zo lekker :worship:

Doe je goed dan met 1 hele over de avond, als je maar wel het echte gevoel hebt mogen ervaren dan. :) Pfoeh, doet me weer denken aan mijn eerste keer. Té magisch gewoon, zo weinig dat ik nodig had en het waren nog eens zulke laag gedoseerde pillen ook. Waar zijn die tijden naar toe. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:19 

Hardtraxx Addict

De eerste keer heb ik gewoon 2.5 blauwe boom gehad :P Als je het goed, doe het dan goed xD
Vorige  1 ... 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic