Nouja als je die korrels meteen in je drankje doet, komen die direct in je maag en neemt je lichaam ze meteen op. Als je die capsule neemt, moet deze in je maag eerst nog 'open' gaan. Dus persoonlijk denk ik dat het dan langer duurt. Ik heb ook vaak dat ik na 15/20 minuten het al op voel komen. Maar ieder z'n ding tochwrote: Maar dan is het goed, ik dacht misschien is het van grote invloed op het effect.
Ja klinkt wel logisch als je het zo zegt, maar aan de andere kant: Ik nam nu wel in 1 x die 120mg, en als ik hem in m'n drankje zou doen wordt die dosis verdeeld en gemengd met vloeistof, wordt het effect dan juist niet minder?wrote:Nouja als je die korrels meteen in je drankje doet, komen die direct in je maag en neemt je lichaam ze meteen op. Als je die capsule neemt, moet deze in je maag eerst nog 'open' gaan. Dus persoonlijk denk ik dat het dan langer duurt. Ik heb ook vaak dat ik na 15/20 minuten het al op voel komen. Maar ieder z'n ding tochwrote: Maar dan is het goed, ik dacht misschien is het van grote invloed op het effect.
Wil je een keer rustig aan doen, gaat dat niet lukken. Nu geen 4-FMP voor zaterdag bij XXlerator.
Hmm...
Dus tsja, dan maar pillenwrote:Wil je een keer rustig aan doen, gaat dat niet lukken. Nu geen 4-FMP voor zaterdag bij XXlerator.Hmm...
Zo net met test centrum gebeld voor de resultaten van de pep, hij zei schrik niet!
1% amfetamine, 33% Cafeïne wat methamfetamine en hoofd substantie of die dat maar zei was 4-FA
trolololol
Slechter kan gewoon niet :')
1% amfetamine, 33% Cafeïne wat methamfetamine en hoofd substantie of die dat maar zei was 4-FA
Slechter kan gewoon niet :')
Rustig aan doen is als je niet aan de drugs gaat, dus niet 4-FMP oid gebruiken. 
Hahahaha Robert, 1% amfetamine.
Hahahaha Robert, 1% amfetamine.
Balen, laatste tijd hoorde je juist iets betere resultaten 
Zoo wat een nep, mag ik vragen wat je betaald ervoor heb? 
niks is van maatje van me
die heeft 5 euro p/gram maar heeft meeste al weer verkocht xD hij had 20gr hahaha
owned (h)
owned (h)
Zijn jullie hier bekend met Silk Road?
Iig, had er een hééle tijd geleden over gehoord. En dacht eens zelf een kijkje te nemen. Voor mensen die totaal niet weten waar ik het over heb, een plaatje:

Het is een website op het zogenaamde TOR-netwerk, en dus zijn de gebruikers en verkopers niet te traceren.
Vond het toch best verbazend om te zien. Heb een aantal gebruikers reacties gezien (buiten Silkroad om) en iedereen kreeg zijn bestelling ook echt binnen. (Behalve als er andere opstoppingen waren bij het verzenden zelf.) Iemand hier wel eens gebruik gemaakt van de site? Ik heb persoonlijk echt het idee dat dit, of iets vergelijkbaars, nog heel populair gaat worden in de toekomst.
Iig, had er een hééle tijd geleden over gehoord. En dacht eens zelf een kijkje te nemen. Voor mensen die totaal niet weten waar ik het over heb, een plaatje:

Het is een website op het zogenaamde TOR-netwerk, en dus zijn de gebruikers en verkopers niet te traceren.
Vond het toch best verbazend om te zien. Heb een aantal gebruikers reacties gezien (buiten Silkroad om) en iedereen kreeg zijn bestelling ook echt binnen. (Behalve als er andere opstoppingen waren bij het verzenden zelf.) Iemand hier wel eens gebruik gemaakt van de site? Ik heb persoonlijk echt het idee dat dit, of iets vergelijkbaars, nog heel populair gaat worden in de toekomst.
B
Silkroad is duur hmkay.
Dat is zeker waar. Maar er staan wel dingen op waar ik zo 1,2,3 niet aan zou kunnen komen.
D
Veel duurder?wrote:Silkroad is duur hmkay.
Ze hebben interessante goederen!wrote:Dat is zeker waar. Maar er staan wel dingen op waar ik zo 1,2,3 niet aan zou kunnen komen.
1 "bitcoin" (Discreet betaalmiddel) is ongeveer 4 euro. Maar de koersen zijn zo wisselvallig dat je echt per dag moet kijken, want een aantal dagen terug stond ie nog op 3 zoveel.wrote:Veel duurder?wrote:Silkroad is duur hmkay.
Ze hebben interessante goederen!wrote:Dat is zeker waar. Maar er staan wel dingen op waar ik zo 1,2,3 niet aan zou kunnen komen.
http://www.bitcoinspot.nl/wisselkoersen.html
D
Bij settings kan je ''display prices in Bitcoins'' veranderen naar ''display prices in Dollars''. Dan zie je het wel gelijk in dollars (helaas geen euro's). 
Is ~$24 veel voor ''1G 4-Fluoroamphetamine (4-FMP) 99% pure lab grade''?
ja.wrote:Bij settings kan je ''display prices in Bitcoins'' veranderen naar ''display prices in Dollars''. Dan zie je het wel gelijk in dollars (helaas geen euro's).
D
Ongeveer 18-19 euro voor 1 gram dus. Wat zijn de 'normale' prijzen?
oh god wat ben ik slecht in peuk draaien ben ik vandaag achter gekomen.
Veel te ingewikkeld man dat Bitcoinshit...
Ik zal hypocriet zijn als ik zeg dat je niet moet gaan roken voor je 16e. Daarom doe ik dat ook maar niet.wrote:oh god wat ben ik slecht in peuk draaien ben ik vandaag achter gekomen.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Dan doe ik het: niet roken voor je 16e, of beter niet rokenwrote:Ik zal hypocriet zijn als ik zeg dat je niet moet gaan roken voor je 16e. Daarom doe ik dat ook maar niet.wrote:oh god wat ben ik slecht in peuk draaien ben ik vandaag achter gekomen.