Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Pommer wrote: Maar dan is het goed, ik dacht misschien is het van grote invloed op het effect.
Nouja als je die korrels meteen in je drankje doet, komen die direct in je maag en neemt je lichaam ze meteen op. Als je die capsule neemt, moet deze in je maag eerst nog 'open' gaan. Dus persoonlijk denk ik dat het dan langer duurt. Ik heb ook vaak dat ik na 15/20 minuten het al op voel komen. Maar ieder z'n ding toch :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Black Sunrise wrote:
Pommer wrote: Maar dan is het goed, ik dacht misschien is het van grote invloed op het effect.
Nouja als je die korrels meteen in je drankje doet, komen die direct in je maag en neemt je lichaam ze meteen op. Als je die capsule neemt, moet deze in je maag eerst nog 'open' gaan. Dus persoonlijk denk ik dat het dan langer duurt. Ik heb ook vaak dat ik na 15/20 minuten het al op voel komen. Maar ieder z'n ding toch :D
Ja klinkt wel logisch als je het zo zegt, maar aan de andere kant: Ik nam nu wel in 1 x die 120mg, en als ik hem in m'n drankje zou doen wordt die dosis verdeeld en gemengd met vloeistof, wordt het effect dan juist niet minder?
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Nee maakt niet zoveel uit :p
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Wil je een keer rustig aan doen, gaat dat niet lukken. Nu geen 4-FMP voor zaterdag bij XXlerator. :( Hmm...
Donateur
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:Wil je een keer rustig aan doen, gaat dat niet lukken. Nu geen 4-FMP voor zaterdag bij XXlerator. :( Hmm...
Dus tsja, dan maar pillen :cool: Dood ga je toch :D
Donateur
last seen Sep 2014
Zo net met test centrum gebeld voor de resultaten van de pep, hij zei schrik niet!

1% amfetamine, 33% Cafeïne wat methamfetamine en hoofd substantie of die dat maar zei was 4-FA :lol: trolololol

Slechter kan gewoon niet :')
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Rustig aan doen is als je niet aan de drugs gaat, dus niet 4-FMP oid gebruiken. xd

Hahahaha Robert, 1% amfetamine. :lol:
Donateur
last seen Sep 2014
Kope? xd
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Balen, laatste tijd hoorde je juist iets betere resultaten :/
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Zoo wat een nep, mag ik vragen wat je betaald ervoor heb? :P
Donateur
last seen Sep 2014
niks is van maatje van me xd die heeft 5 euro p/gram maar heeft meeste al weer verkocht xD hij had 20gr hahaha

owned (h)
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Zijn jullie hier bekend met Silk Road?

Iig, had er een hééle tijd geleden over gehoord. En dacht eens zelf een kijkje te nemen. Voor mensen die totaal niet weten waar ik het over heb, een plaatje:
Drugs offtopic

Het is een website op het zogenaamde TOR-netwerk, en dus zijn de gebruikers en verkopers niet te traceren.

Vond het toch best verbazend om te zien. Heb een aantal gebruikers reacties gezien (buiten Silkroad om) en iedereen kreeg zijn bestelling ook echt binnen. (Behalve als er andere opstoppingen waren bij het verzenden zelf.) Iemand hier wel eens gebruik gemaakt van de site? Ik heb persoonlijk echt het idee dat dit, of iets vergelijkbaars, nog heel populair gaat worden in de toekomst.
B
Silkroad is duur hmkay.
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2016
Dat is zeker waar. Maar er staan wel dingen op waar ik zo 1,2,3 niet aan zou kunnen komen.
D
Banaanslak wrote:Silkroad is duur hmkay.
Veel duurder?
Taxi wrote:Dat is zeker waar. Maar er staan wel dingen op waar ik zo 1,2,3 niet aan zou kunnen komen.
Ze hebben interessante goederen! :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ik wil MDA via Silkroad! :$
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2016
Dysphoria wrote:
Banaanslak wrote:Silkroad is duur hmkay.
Veel duurder?
Taxi wrote:Dat is zeker waar. Maar er staan wel dingen op waar ik zo 1,2,3 niet aan zou kunnen komen.
Ze hebben interessante goederen! :P
1 "bitcoin" (Discreet betaalmiddel) is ongeveer 4 euro. Maar de koersen zijn zo wisselvallig dat je echt per dag moet kijken, want een aantal dagen terug stond ie nog op 3 zoveel.

http://www.bitcoinspot.nl/wisselkoersen.html
D
Bij settings kan je ''display prices in Bitcoins'' veranderen naar ''display prices in Dollars''. Dan zie je het wel gelijk in dollars (helaas geen euro's). :P

Is ~$24 veel voor ''1G 4-Fluoroamphetamine (4-FMP) 99% pure lab grade''?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Dysphoria wrote:Bij settings kan je ''display prices in Bitcoins'' veranderen naar ''display prices in Dollars''. Dan zie je het wel gelijk in dollars (helaas geen euro's). :P

Is ~$24 veel voor ''1G 4-Fluoroamphetamine (4-FMP) 99% pure lab grade''?
ja.
D
Ongeveer 18-19 euro voor 1 gram dus. Wat zijn de 'normale' prijzen?
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
oh god wat ben ik slecht in peuk draaien ben ik vandaag achter gekomen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Veel te ingewikkeld man dat Bitcoinshit...
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Draidy wrote:oh god wat ben ik slecht in peuk draaien ben ik vandaag achter gekomen.
Ik zal hypocriet zijn als ik zeg dat je niet moet gaan roken voor je 16e. Daarom doe ik dat ook maar niet. ^^
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Chukkels wrote:
Draidy wrote:oh god wat ben ik slecht in peuk draaien ben ik vandaag achter gekomen.
Ik zal hypocriet zijn als ik zeg dat je niet moet gaan roken voor je 16e. Daarom doe ik dat ook maar niet. ^^
Dan doe ik het: niet roken voor je 16e, of beter niet roken :D
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Chukkels wrote:
Inderdaad. Ik heb er spijt van. :cry:

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 40 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 6 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 days ago