Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 22:56 

Hardtraxx Addict

Berenburg schreef:
Ik zit er een beetje over na te denken hoe ik het zaterdag ga doen. Ik dacht zelf aan 140 mg 4FA voor de ingang naar binnen en om half 3 een halve speaker, half 4 een kwart speaker en half 5 nog een kwart speaker. Is dit verstandig of ben ik dan al voor het einde van het feest weer nuchter? Ik heb nog wel meer 4FA liggen, maar ik wil maar 1 speaker meenemen. Wat zouden jullie doen?

De speaker is overigens eerste batch. Volgens mij waren die iets sterker dan de nieuwste en heb sinds loudness niks meer gebruikt.

Ervaring met Gekko is hier goed.

Laats heb ik ook 150 MG 4-fmp op en een halve speaker. Had echt tering veel energie en kon blijven gaan. Thuis kon ik ook meteen pitten. Maar ik kan eigenlijk altijd wel pitten dus misschien is dat bij jou anders. Ik weet wel dat ik als ik wat 4 op heb bijna nooit boven een hele pil meer uitkom. Afgelopen paar keer telkens maar een halve.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 22:56 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Kettingzaag schreef:
Ik neem ipv pep wel wat 4 fmp. Kut pep hier.

Ik ga ook eens lekker op de 4FA voor Hard Bass (in combi met 2c-i dan wel :$ )

Hoezo combo met 2ci? heb er geen ervaring mee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 23:01 

Donateur

4-fmp in poedervorm scoren gaat m niet meer worden voor hardbass, valt helaas af.
Voorlopige planning is 1 capsule Methylone van 200 mg en 2 halve witte speakers verdeeld over heel de avond. Niet te heftig dus :) Rond een uurtje of 1 beginnen, moet wel goed komen zo :D

Citaat:
Maar er aan komen is het grootste probleem, althans iedereen kan wel aan speed komen maar bijna iedereen heeft enkel pure rotzooi..

Zelfs eraan komen is een drama. Ik heb hier in de buurt 3 adresjes die gewoon alle 3 NIETS hebben :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 23:28 

Bierkoning

John het probleem is dat ik echt heeeel snel een bloedneus krijg, kan al van het kleinste tikje komen, of als ik te hard m'n neus ophaal of snuit ofzo. Dus ik ben bang dat ik dan de hele nacht met een bloedneus rond loop, of is die kans heel klein ook al ben je er gevoelig voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 23:30 

Hardtraxx Veteran

Ik zie wel waar het schip strand zaterdag, of ik doe het niet. Of ik probeer daar ter plekke wel iets te regelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 23:30 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
John het probleem is dat ik echt heeeel snel een bloedneus krijg, kan al van het kleinste tikje komen, of als ik te hard m'n neus ophaal of snuit ofzo. Dus ik ben bang dat ik dan de hele nacht met een bloedneus rond loop, of is die kans heel klein ook al ben je er gevoelig voor?

Hmm, denk dat je dan idd een grote kans hebt op een bloedneus aangezien pep niet het meest vriendelijke spul is voor je neus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 23:38 

Hardtraxx Veteran

Moving Madness schreef:
Pommer schreef:

Hmm, denk dat je dan idd een grote kans hebt op een bloedneus aangezien pep niet het meest vriendelijke spul is voor je neus.

Dan is er maar 1 andere optie: pluggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 23:39 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Moving Madness schreef:
Pommer schreef:

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2012 23:58 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Moving Madness schreef:
Pommer schreef:

Chukkels biedt zich bij deze aan het rectaal in te brengen... Dit aanbod mag je niet laten lopen Pommer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 00:03 

Bierkoning

Meeten we om 12 uur bij de wc's Christian?

Nee maar even zonder dollen, ALS ik het al geregeld krijg, hoe zou ik het dan moeten nemen (bolletjes wrs? of kan gewoon likken ook?) en welke dosering?

Ben om ong 12 uur binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 00:22 

Donateur

Ik zou zeker geen pep likken :x Geheid dat je over je nek gaat en de volgende dag je tanden kan weggooien. Dat spul is 10 keer erger dan MDMA.

Als je niet kan/wil snuiven doe maar in een bommetje/vloeitje. Maar zelf vind ik snuiven ook veel prettiger ivm het doseren en gewoon het moeilijk lekkere gevoel wat door je neus te jagen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 00:25 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Meeten we om 12 uur bij de wc's Christian?

Nee maar even zonder dollen, ALS ik het al geregeld krijg, hoe zou ik het dan moeten nemen (bolletjes wrs? of kan gewoon likken ook?) en welke dosering?

Ben om ong 12 uur binnen.

Drop anders gewoon een capsule 4-FMP, heeft ook pep invloeden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 01:22 

Bierkoning

dawasiknie schreef:
Ik zou zeker geen pep likken :x Geheid dat je over je nek gaat en de volgende dag je tanden kan weggooien. Dat spul is 10 keer erger dan MDMA.

Als je niet kan/wil snuiven doe maar in een bommetje/vloeitje. Maar zelf vind ik snuiven ook veel prettiger ivm het doseren en gewoon het moeilijk lekkere gevoel wat door je neus te jagen :cool:

Haha oke niet likken dan, maar hoe moet ik die vloeitjes doseren dan? En ik moet dan dus gewoon zo'n papiertje met wat pep erin doorslikken? :P

@ Kettingzaag

Ik heb nog wel wat ideeën om aan pep te komen, maar aan 4-FMP... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 01:28 

Hardtraxxer

Via internet moet het nog wel net te doen zijn. Ik had het besteld op een website die hier wel op deze pagina staat. Op maandag besteld en op donderdag binnen geloof ik. Ik heb het laten testen en het bleek 4fmp te zijn. Natuurlijk kan ik niet garanderen dat jij het ook binnen krijgt, maar heb op meerdere fora gelezen dat het anderen het ook hebben laten testen en het echt 4fmp bleek te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 01:38 

Bierkoning

Wat is die site dan? En wat is 4-FMP precies, hoe moet ik dat nuttigen etc. :P Dan zou ik het trouwens uiterlijk morgen moeten bestellen, maarja m'n moeder zal ook wel denken wtf is dat als het binnen komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 02:15 

Donateur

Pommer schreef:
Wat is die site dan? En wat is 4-FMP precies, hoe moet ik dat nuttigen etc. :P Dan zou ik het trouwens uiterlijk morgen moeten bestellen, maarja m'n moeder zal ook wel denken wtf is dat als het binnen komt.

Laat je het op mijn adres bezorgen, neem ik het wel voor je mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 02:30 

Hardtraxxer

Is het bestellen van 4-FA / 4-FMP echt zo makkelijk als het lijkt? (gekko bijv.) Wil het namelijk graag eens proberen alleen het probleem is om aan dat goedje te komen. Maar dat blijkt dus helemaal niet zo moeilijk... (zit ff te zoeken via internet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 03:06 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Pommer schreef:

Laat je het op mijn adres bezorgen, neem ik het wel voor je mee :D

Maakt niet uit, het komt binnen als een pakketje waarvoor alleen JIJ mag tekenen ;) en het komt binnen als flux cd-cleaner, dus dat moet ook geen probleem zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 03:50 

Donateur

Ruubiie schreef:
Maakt niet uit, het komt binnen als een pakketje waarvoor alleen JIJ mag tekenen ;) en het komt binnen als flux cd-cleaner, dus dat moet ook geen probleem zijn!

Word het niet gewoon per briefpost geleverd?? Dus in zo'n speciale envelop??
En de postbode bezorgers hier doen er niet zo moeilijk over haha. En anders bestel ik het op mijn naam en krijgt pommer het later van mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 03:56 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Ruubiie schreef:

Word het niet gewoon per briefpost geleverd?? Dus in zo'n speciale envelop??
En de postbode bezorgers hier doen er niet zo moeilijk over haha. En anders bestel ik het op mijn naam en krijgt pommer het later van mij :)

Ik kreeg m'n buisje Flux op deze manier binnen, zoals ik hierboven beschrijf, kan bij elke smartshop anders zijn natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 03:57 

Donateur

Ruubiie schreef:
Ik kreeg m'n buisje Flux op deze manier binnen, zoals ik hierboven beschrijf, kan bij elke smartshop anders zijn natuurlijk!

Flux?? Wasda??
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 04:22 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Ruubiie schreef:

Flux?? Wasda??

Vloeibare 4fmp, ideaal, mieter je door je drinken heen, voordat je ergens naar binnen gaat drink je het op, neemt zo 3 kwartier in beslag, en dan is het 2uur lang XTC-Rushje, en dan een 4-6uur durende PEP-Rush!
In die PEP-Rush even een halfje ofzo bijpakken! That's the way drugs using has to be :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 04:36 

Donateur

Ruubiie schreef:
Vloeibare 4fmp, ideaal, mieter je door je drinken heen, voordat je ergens naar binnen gaat drink je het op, neemt zo 3 kwartier in beslag, en dan is het 2uur lang XTC-Rushje, en dan een 4-6uur durende PEP-Rush!
In die PEP-Rush even een halfje ofzo bijpakken! That's the way drugs using has to be :thumbup:

Definately :). Op die manier loop je er ook niet op een gegeven moment als een zombie bij. Verstandig gebruiken blijkt toch wel te bestaan dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 04:37 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Ruubiie schreef:

Definately :). Op die manier loop je er ook niet op een gegeven moment als een zombie bij. Verstandig gebruiken blijkt toch wel te bestaan dus :P

Maar de plafonddienst was helaasch wel minder, die duurde tot maandagavond bij mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 05:21 

Donateur

Ruubiie schreef:
Maar de plafonddienst was helaasch wel minder, die duurde tot maandagavond bij mij :lol:

Hahaha lol. Ik slaap meestal dan gewoon niet als ik terugkom van een feest maar haal de hele dag nog ff door. Dan ben je zondagavond kapot en kun je zo gaan slapen als een Roosje :$
Vorige  1 ... 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic