Haha bedankt voor de aanbieding Black Sunrise, dat kan mss wel
Maar wat is die site dan? En hoeveel zou ik dan moeten bestellen?
M
Hardtraxxer
263 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Bestelling geplaatst
Nu maar eens zien hoe snel ze zijn.
De website is gekko, maar je kan het daar ook gewoon puur krijgen. Dus niet in de vorm van cd cleaner. Ik ontving het gewoon in een kerstkaartje en hoefde er niet voor te tekenen.wrote:Haha bedankt voor de aanbieding Black Sunrise, dat kan mss welMaar wat is die site dan? En hoeveel zou ik dan moeten bestellen?
http://4-fa-fmp-kopen.de-gekko.nl/wrote:Haha bedankt voor de aanbieding Black Sunrise, dat kan mss welMaar wat is die site dan? En hoeveel zou ik dan moeten bestellen?
Koop gewoon een gram daar en verdeel dat in een capsule. Gooi vlak voordat je naar binnengaat een flinke capsule naar binnen (160-180 mg) en neem evt nog 1 snoepje mee. Dat is wat ik ga doen iig. Gisteren heb ik daar besteld dus zal morgen er wel zijn. Als jij vandaag besteld en het meteen overmaakt heb je het nog wel voor het weekend.
M
Hardtraxxer
263 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Dat is ook mijn plan. Wordt de eerste keer 4-FMP en denk dat ik begin met een bommetje van rond de 120mg. Vervolgens zo na de euforische rush een halfje erbij. Afgaande op alle ervaringen die ik van iedereen meekrijg lijkt me dit een geniale combi.wrote: Gooi vlak voordat je naar binnengaat een flinke capsule naar binnen (160-180 mg) en neem evt nog 1 snoepje mee. Dat is wat ik ga doen iig.
Edit: @Kettingzaag, ga je het eigenlijk nog laten testen als je het op tijd binnen krijgt?
Ik ga het niet laten testen, op FOK hebben mensen ook de 4fmp van Gekko naar test gebracht en was gewoon 4fmp. Ik ga er gewoon vanuit dat het 100% te vertrouwen is.
4fmp is overvloed zaterdag 
Ga zelf ook aan de 4fmp(140mg), maar pak later methlyone(120mg & 100mg) bij denk ik.
Ga zelf ook aan de 4fmp(140mg), maar pak later methlyone(120mg & 100mg) bij denk ik.
Hier gaat 4-FA er waarschijnlijk ook in
Gevolgd door een redelijke hoeveelheid miauw miauw verspreid over de nacht 
Heb ook nog ff op de valreep die 4-fmp besteld. Eens kijken of het op tijd binnen is 
Stelletje junkswrote:Heb ook nog ff op de valreep die 4-fmp besteld. Eens kijken of het op tijd binnen is
€20 voor een gram zie ik. Hoeveel zou ik mee moeten nemen naar Hard Bass dan?
Hoelang wil je niet kunnen slapen?wrote:€20 voor een gram zie ik. Hoeveel zou ik mee moeten nemen naar Hard Bass dan?
1 nacht doorhalen vind ik niet erg maar de zondag op maandag wil ik wel weer fijn kunnen slapenwrote:Hoelang wil je niet kunnen slapen?wrote:€20 voor een gram zie ik. Hoeveel zou ik mee moeten nemen naar Hard Bass dan?
beginnen met 150mg, en dan nog een 3tal caps van 50mg meenemen, zou meer als genoeg moeten zijn. (Normaal moet je met 250mg ook wel al toekomen nlwrote:1 nacht doorhalen vind ik niet erg maar de zondag op maandag wil ik wel weer fijn kunnen slapen
Ik ben wel pas om 12 uur binnen trouwenswrote:beginnen met 150mg, en dan nog een 3tal caps van 50mg meenemen, zou meer als genoeg moeten zijn. (Normaal moet je met 250mg ook wel al toekomen nlwrote:1 nacht doorhalen vind ik niet erg maar de zondag op maandag wil ik wel weer fijn kunnen slapen
En wat is het eigenlijk voor spul, vloeibaar, poeder?
Poeder, maar dan meer een soort van zandkorreltjes. Ga het dus alsjeblieft NIET snuivenwrote: En wat is het eigenlijk voor spul, vloeibaar, poeder?
Waarom zou je 4-FA willen bijpakken?wrote:beginnen met 150mg, en dan nog een 3tal caps van 50mg meenemen, zou meer als genoeg moeten zijn. (Normaal moet je met 250mg ook wel al toekomen nlwrote:1 nacht doorhalen vind ik niet erg maar de zondag op maandag wil ik wel weer fijn kunnen slapen
wrote: Waarom zou je 4-FA willen bijpakken?
Daarom duswrote:Blijven bijpakken!
Je kan dan idd beter andere dingen bijpakken.wrote:Waarom zou je 4-FA willen bijpakken?wrote:beginnen met 150mg, en dan nog een 3tal caps van 50mg meenemen, zou meer als genoeg moeten zijn. (Normaal moet je met 250mg ook wel al toekomen nlwrote:1 nacht doorhalen vind ik niet erg maar de zondag op maandag wil ik wel weer fijn kunnen slapen
Vind het speed-effect van 4-fmp maar waardeloos.
Beviel me op xQ echt super juist supah tof!
23;00 130mg 4fa 00;30 170mg 4fa 03:00 halve olifant 03:45 speaker
zo ga ik t vaker doen (l) top comi is dat!
23;00 130mg 4fa 00;30 170mg 4fa 03:00 halve olifant 03:45 speaker
zo ga ik t vaker doen (l) top comi is dat!
300 mg 4-fa
Heb je nog wel een beetje kunnen slapen mien jong...
Heb je nog wel een beetje kunnen slapen mien jong...
Zo flux is ook binnen! op het laatste moment maar ff 5 stuks besteld voor mij en een paar maten.
Geniaal ook dat me moeder het pakketje wilde aanpakken
En ze het gewoon niet kreeg omdat IK moest tekenen.
Ze kon er wel om lachen, maar ze weet ook gewoon wat erin zit
Ze zei echt zo: van waarom moet je dat nou weer doen en niet gewoon een partypilletje...
Ik: Ma wat wil je nou liever dat ik iets via een smartshop bestel wat (wat ik loog) legaal is, of dat ik xtc naar binnen gooi...
Zei: jaa daar heb je wel gelijk in, zolang je maar voorzichtig doet
Chillll
Geniaal ook dat me moeder het pakketje wilde aanpakken
Ze zei echt zo: van waarom moet je dat nou weer doen en niet gewoon een partypilletje...
Ik: Ma wat wil je nou liever dat ik iets via een smartshop bestel wat (wat ik loog) legaal is, of dat ik xtc naar binnen gooi...
Zei: jaa daar heb je wel gelijk in, zolang je maar voorzichtig doet
Chillll
Haha mijn ouders zouden nooit zo relaxt daar over doen geloof ik. Ben blij dat ik mijn eigen appartementje heb.