Nou volgens mij heeft ie het toch echt ook zonder gedaanwrote:Dit zijn de eerst verslavingsverschijnselen, niet zonder kunnen!
G
om menig hardstyle nummer maar even te citeren:
pepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepep
snap je em niet, zing dan maar es mee met de kicks van een track
pepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepep
Ik zing altijd tuudududududududududududuudududududududududududududududududududududuuuwrote:om menig hardstyle nummer maar even te citeren:
of tudulutut duduididuduidieieewrote:Ik zing altijd tuudududududududududududuudududududududududududududududududududududuuuwrote: pepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepepep
Ik ook, daarom heb ik ter plaatse nog wat geregeld om 3 uur.wrote:Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar och wat miste ik pep toch gisteren...
Eens kijken of ik nog 5 gr pep kan regelen voor hardbass. Word een beetje kort dag, maar het moet te doen zijn toch??

Morgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn heb ik 5gram 
Ik krijg geen pep meer helaas. Hardbass wilde ik het eigenlijk ook weer doen.
Donderdag krijg ik uitslag van pepje
Ben benieuwd 
Volgens mij is je pep niet goed als je er uitslag van krijgtwrote:Donderdag krijg ik uitslag van pepjeBen benieuwd
Bedoel anders:wrote:Volgens mij is je pep niet goed als je er uitslag van krijgtwrote:Donderdag krijg ik uitslag van pepjeBen benieuwd
a.s donderdag krijg ik de testresultaten van de pep die ik afgelopen donderdag naar het testcentrum heb gebracht.
Was een grapjewrote:Bedoel anders:wrote:Volgens mij is je pep niet goed als je er uitslag van krijgtwrote:Donderdag krijg ik uitslag van pepjeBen benieuwd
a.s donderdag krijg ik de testresultaten van de pep die ik afgelopen donderdag naar het testcentrum heb gebracht.
Of hap ik juist keihard nu
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
wrote:Volgens mij is je pep niet goed als je er uitslag van krijgtwrote:Donderdag krijg ik uitslag van pepjeBen benieuwd
Deze week of volgende week flinke lading ophalen. Dat moet dan wel weer even genoeg zijn voor de komende tijd

M
Hardtraxxer
103 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Langs de groothandel? :pwrote:Deze week of volgende week flinke lading ophalen. Dat moet dan wel weer even genoeg zijn voor de komende tijd![]()
Zo zou je het kunnen noemen jawrote: Langs de groothandel? :p
Ik neem ipv pep wel wat 4 fmp. Kut pep hier.
Ik moet toch maar eens op zoek naar Meph gaan, denk dat hem dat wel wordt voor Hard Bass.
Ik ga ook eens lekker op de 4FA voor Hard Bass (in combi met 2c-i dan welwrote:Ik neem ipv pep wel wat 4 fmp. Kut pep hier.
wrote:Ik ga ook eens lekker op de 4FA voor Hard Bass (in combi met 2c-i dan welwrote:Ik neem ipv pep wel wat 4 fmp. Kut pep hier.)
Pff doe maar ongezond met je combineren, kan toch niet
Twijfels wat ik ga doen met Hard Bass, wil eigenlijk iets anders dan xtc, wil wel een keer pep proberen maar hoe ik er aan moet komen en hoe ik het moet doseren weet ik ook niet echt, en ik snuif liever ook niet, iemand tips?
Zit ook te twijfelen om helemaal niks te nemen trouwens (op alcohol na).
Haha schandalig he, nou het gevoel dat een meid had op XQ: Noisecontrollers op die combi lijkt mij dat beetje extra schade wel waarwrote:Pff doe maar ongezond met je combineren, kan toch niet
Ik zou het toch snuiven als ik jou was, ik snap dat je het liever niet snuift. Maar ik heb er navraag over gedaan en het is dus bv niet schadelijker om het te snuiven.. Voordelen wegen op tegen de nadelen: Geen last van je maag (speed kan je maag erg irriteren wanneer je het slikt), effect na 5min wat doseren makkelijk maakt voel je na 10min niet het gewenste effect bij wijze van spreke kun je al bijnemen.wrote:Twijfels wat ik ga doen met Hard Bass, wil eigenlijk iets anders dan xtc, wil wel een keer pep proberen maar hoe ik er aan moet komen en hoe ik het moet doseren weet ik ook niet echt, en ik snuif liever ook niet, iemand tips?![]()
Maar er aan komen is het grootste probleem, althans iedereen kan wel aan speed komen maar bijna iedereen heeft enkel pure rotzooi.. Is er hier eigenlijk nog iemand wat aan pep kan komen wat werkelijk in het tc getest is op meer als 50%
Ik heb weer even wat mailtjes de deur uitgedaan. Hoop op positieve reacties zodat dit weekend nóg leuker kan worden dan dat verwacht. 
M
Hardtraxxer
263 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Hoe zijn de ervaringen hier eigenlijk met SA en Gekko?
Ik zit er een beetje over na te denken hoe ik het zaterdag ga doen. Ik dacht zelf aan 140 mg 4FA voor de ingang naar binnen en om half 3 een halve speaker, half 4 een kwart speaker en half 5 nog een kwart speaker. Is dit verstandig of ben ik dan al voor het einde van het feest weer nuchter? Ik heb nog wel meer 4FA liggen, maar ik wil maar 1 speaker meenemen. Wat zouden jullie doen?
De speaker is overigens eerste batch. Volgens mij waren die iets sterker dan de nieuwste en heb sinds loudness niks meer gebruikt.
Ervaring met Gekko is hier goed.
De speaker is overigens eerste batch. Volgens mij waren die iets sterker dan de nieuwste en heb sinds loudness niks meer gebruikt.
Ervaring met Gekko is hier goed.