roberttt schreef:
Pff doe maar ongezond met je combineren, kan toch niet

Haha schandalig he, nou het gevoel dat een meid had op XQ: Noisecontrollers op die combi lijkt mij dat beetje extra schade wel waar

Zowiezo ben ik tenminste niet 2 uppers aan het combineren dus ik denk dat het met extra schade reuze meevalt

Pommer schreef:
Twijfels wat ik ga doen met Hard Bass, wil eigenlijk iets anders dan xtc, wil wel een keer pep proberen maar hoe ik er aan moet komen en hoe ik het moet doseren weet ik ook niet echt, en ik snuif liever ook niet, iemand tips?
Zit ook te twijfelen om helemaal niks te nemen trouwens (op alcohol na).
Ik zou het toch snuiven als ik jou was, ik snap dat je het liever niet snuift. Maar ik heb er navraag over gedaan en het is dus bv niet schadelijker om het te snuiven.. Voordelen wegen op tegen de nadelen: Geen last van je maag (speed kan je maag erg irriteren wanneer je het slikt), effect na 5min wat doseren makkelijk maakt voel je na 10min niet het gewenste effect bij wijze van spreke kun je al bijnemen.
Maar er aan komen is het grootste probleem, althans iedereen kan wel aan speed komen maar bijna iedereen heeft enkel pure rotzooi.. Is er hier eigenlijk nog iemand wat aan pep kan komen wat werkelijk in het tc getest is op meer als 50%

? Ik kan er ook al een tijdje niet aankomen nl