Niet doen anders net als bassie en Adriaan BOEM!!!!!wrote:Hier zitten junks zat...
Ik heb 2 flesjes GHB hier, met allebei nog een klein laagje erin.
Beiden zijn door verschillende mensen gemaakt. Kan ik deze gewoon alsnog bij elkaar kieperen?
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Piss-pissin' razorbladeswrote:Dat gevoel heb ik soms ook wel als ik moet pissen terwijl ik wat op heb. Scheermesjes is misschien wat overdreven dan, maar fijn is anderswrote:hij zei dat als hij ging pissen dat het voelde alsof hij allemaal scheermesjes uit pisteHoe ziekelijk pijn moet dat wel niet doen.
Dit:

heeft mijn broertje vandaag gevonden.

heeft mijn broertje vandaag gevonden.
lol
grappenmakers zeker, ziet er niet eens uit als wiet of hash! 
Dat ziet er dus echt wel zo uit hewrote:lolgrappenmakers zeker, ziet er niet eens uit als wiet of hash!
Wat voor Wiet heb jij?
Boomstronken?
Zulke wiet heb ik dus nog nooit op deze manier gezien!
Ziet er als gewoon als doodnormale binnenwiet uit hoorwrote:lolgrappenmakers zeker, ziet er niet eens uit als wiet of hash!
Dat is gewoon gruis hoor
Afvalwiet, kun je in elke shop wel kopen!
Afvalwiet, kun je in elke shop wel kopen!
Ik heb zin in pepepepepepepepepepepepep haha.
Binnenkort maar keertje wat ophalen
Heerlijk echt dat gevoel alsof je de hele wereld aan kan haha. En dan mezelf zo uitleven dat ik erna gewoon heerlijk rustig mn oogjes toe kan doen
Heerlijk echt dat gevoel alsof je de hele wereld aan kan haha. En dan mezelf zo uitleven dat ik erna gewoon heerlijk rustig mn oogjes toe kan doen
wrote:Dat ziet er dus echt wel zo uit hewrote:lolgrappenmakers zeker, ziet er niet eens uit als wiet of hash!
Wat voor Wiet heb jij?
Boomstronken?
Dat is voor mij een droom die nooit uitkomtwrote:Ik heb zin in pepepepepepepepepepepepep haha.
Kunnen slapen na een goeie avond pep
Nu de boys weg zijn, pepavondje doen?? Ik verveel me ookwrote:Ik heb zin in pepepepepepepepepepepepep haha.
Ik doe meewrote:Nu de boys weg zijn, pepavondje doen?? Ik verveel me ookwrote:Ik heb zin in pepepepepepepepepepepepep haha.
Kom maar hierheen danwrote: Ik doe mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
If I could... Kan geen eens een buskaartje naar het volgende dorp betalen 
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar och wat miste ik pep toch gisteren... 
D
Dit zijn de eerst verslavingsverschijnselen, niet zonder kunnen! 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Pep is gewoon zijn hondje hoorwrote:Dit zijn de eerst verslavingsverschijnselen, niet zonder kunnen!
D
Lijkt me nogal logisch hè, als hij het in dit topic post.wrote:Pep is gewoon zijn hondje hoorwrote:Dit zijn de eerst verslavingsverschijnselen, niet zonder kunnen!die mag je toch best missen, jij denkt meteen aan drugs
Maar goed, Chukkels dierenvriend.
Jij bent ook een hond, en jij post ZELF in dit topic.. Kan dus nog veel gekker..wrote:Lijkt me nogal logisch hè, als hij het in dit topic post.wrote:Pep is gewoon zijn hondje hoorwrote:Dit zijn de eerst verslavingsverschijnselen, niet zonder kunnen!die mag je toch best missen, jij denkt meteen aan drugs
Maar goed, Chukkels dierenvriend.
D
Hoe gekker hoe beter. 
Je moet op je whatsapp reageren, heb je echt heeeeel dringend nodig, maar je negert mijwrote:Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar och wat miste ik pep toch gisteren...
G
https://hardtraxx.com/member/Negert/ ?wrote:Je moet op je whatsapp reageren, heb je echt heeeeel dringend nodig, maar je negert mijwrote:Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar och wat miste ik pep toch gisteren...![]()
wrote:https://hardtraxx.com/member/Negert/ ?wrote:Je moet op je whatsapp reageren, heb je echt heeeeel dringend nodig, maar je negert mijwrote:Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar och wat miste ik pep toch gisteren...![]()
Nee niet die haha