wrote:Een proces verbaal is niks meer dan een kanttekening van datgene strafbare feit wat je gepleegd hebtdus mocht je binnen 5 jaar in herhaling vallen.. Gebeuren er volgens mij de gekste dingen met je!
Met G is het meer wat voor effect het op mij heeft, waardoor ik er een hekel aan heb :p Echt het tegenovergestelde wat de bedoeling is. Ook totaal geen verlangens om het vaker te doenwrote:Ik ken zat mensen die een g'tje lusten en er geen problemen mee hebben om eraf te blijven. Maar het is wel heel gevaarlijk spul, dat zal ik zeker niet ontkennen. Je moet er sterk voor in je schoenen staanwrote:same here, familielid is er verslaafd aan geweest en hierdoor in een psychose geraakt..
en steeds meer mensen die ik ken zitten er aan dus echt een aversie tegen dat spul
Ga jij eens gauw je PM kijken, je negert mijwrote: blablabla hoehoehoe
aah zo, zou niet weten hoe het is maar heb er ook niet echt behoefte aan..wrote:Met G is het meer wat voor effect het op mij heeft, waardoor ik er een hekel aan heb :p Echt het tegenovergestelde wat de bedoeling is. Ook totaal geen verlangens om het vaker te doenwrote:Ik ken zat mensen die een g'tje lusten en er geen problemen mee hebben om eraf te blijven. Maar het is wel heel gevaarlijk spul, dat zal ik zeker niet ontkennen. Je moet er sterk voor in je schoenen staanwrote:same here, familielid is er verslaafd aan geweest en hierdoor in een psychose geraakt..
en steeds meer mensen die ik ken zitten er aan dus echt een aversie tegen dat spul
Vanmiddag even pep laten testen.. zit het testcentrum bij verslavingszorg
Als ik maar geen bekenden tegen kom 
T
Hardtraxxer
267 posts member since 2011
last seen Sep 2015
ga ik ook dit weekend doen alleen test ik het zelfwrote:Vanmiddag even pep laten testen.. zit het testcentrum bij verslavingszorgAls ik maar geen bekenden tegen kom
Dag meneer robert, bent u daar weer, onze vaste trouwen klantwrote:Vanmiddag even pep laten testen.. zit het testcentrum bij verslavingszorgAls ik maar geen bekenden tegen kom
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Jeroen junkie!wrote:ga ik ook dit weekend doen alleen test ik het zelfwrote:Vanmiddag even pep laten testen.. zit het testcentrum bij verslavingszorgAls ik maar geen bekenden tegen kom
T
Hardtraxxer
last seen Sep 2015
nee ik ben geen junk maar liefhebberwrote:Jeroen junkie!wrote:ga ik ook dit weekend doen alleen test ik het zelfwrote:Vanmiddag even pep laten testen.. zit het testcentrum bij verslavingszorgAls ik maar geen bekenden tegen kom
Bedankt voor een mooi nieuw onderschrift hahawrote: nee ik ben geen junk maar liefhebber
T
Hardtraxxer
last seen Sep 2015
hehe graag gedaanwrote:Bedankt voor een mooi nieuw onderschrift hahawrote: nee ik ben geen junk maar liefhebber
Vanavond ook maar weer eens naar het test centrum in den haag 
met
- roze aapjes
- gele aapjes
- bruine mitzu's
- roze ster (met nog een teken erin)
- witte duifjes
Ik weet dat ik er maar 3 mee mag nemen
, maar hopelijk zijn ze vanavond een beetje flexibel
met
- roze aapjes
- gele aapjes
- bruine mitzu's
- roze ster (met nog een teken erin)
- witte duifjes
Ik weet dat ik er maar 3 mee mag nemen
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
haha nee geintje jonge! Cyril hier of wist je dat alwrote:hehe graag gedaanwrote:Bedankt voor een mooi nieuw onderschrift hahawrote: nee ik ben geen junk maar liefhebber
dadiedamdamdamdamdam
love is in the air, ik zit me te bedenken, en ik ga met Masters maar weer eens een legendarische MDMA drop doen, gevolgd door een gram Mephedrone
maar dat is pas 24 maart!
T
Hardtraxxer
last seen Sep 2015
Eeeeey cyril junge Woot
S
Hardtraxxer
200 posts member since 2010
last seen Jan 2013
Net een potje magnesium gehaald. Hoop dat me kaaktrekkingen in de toekomst wat minder zullen worden 
Nu weet ik waar al die goede kwaliteit pep is gebleven. Mensen strooien er buiten mee alsof het pepernoten zijn...
Snel Chris.. Naar buiten met je sealtjes.. Of gewoon snuiven voor het leven! Gewoon je hele straat leeg snuiven (En das een beste straat.. Hahah) dan ben je je leven lang wakker en vol energie 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Snowsealtjeswrote:Snel Chris.. Naar buiten met je sealtjes.. Of gewoon snuiven voor het leven! Gewoon je hele straat leeg snuiven (En das een beste straat.. Hahah) dan ben je je leven lang wakker en vol energie
wrote:Nu weet ik waar al die goede kwaliteit pep is gebleven. Mensen strooien er buiten mee alsof het pepernoten zijn...
Nou testcentrum waren alleen de Gele aapjes bekend, 104-124mgwrote:Vanavond ook maar weer eens naar het test centrum in den haag
met
- roze aapjes
- gele aapjes
- bruine mitzu's
- roze ster(hamer en sikkel)
- roze smurf
Ik weet dat ik er maar 3 mee mag nemen, maar hopelijk zijn ze vanavond een beetje flexibel
de roze smurf, roze aap en roze ster zijn opgestuurd naar het lab
Hier zitten junks zat...
Ik heb 2 flesjes GHB hier, met allebei nog een klein laagje erin.
Beiden zijn door verschillende mensen gemaakt. Kan ik deze gewoon alsnog bij elkaar kieperen?
Ik heb 2 flesjes GHB hier, met allebei nog een klein laagje erin.
Beiden zijn door verschillende mensen gemaakt. Kan ik deze gewoon alsnog bij elkaar kieperen?
1 manier om achter te komen, testen!(door te consumeren)
D
Ik bied me aan als proefpersoon!