1,345829 Olijfboom?wrote:Dat is een mogelijkheid.wrote:27.78 mol water ?wrote:Meestal wordt dat anders aangeduid.
G
pffff, watje. ik 300 gram pastawrote:ik net 500gram water gedropt
Junk, doe je toch niet! Het is woensdag ..wrote:G'tje. Chill modus on.
Bloed hekel aan g, vind er niks aan! Ben ik serieus, wat een kut drugs :') BAH BAH BAHwrote:Ik lust wel een G'tje zeg tsoooowwww
Bijpaktijd... Ik zie het al voor me een strafblad voor het aftrekken of plassen in het openbaarwrote:mocht je binnen 5 jaar in herhaling vallen, dan is dit toch blijvend? of is het bijpaktijd voor mij?
wrote:Ik lust wel een G'tje zeg tsoooowwww
Als je nou KFC was komen brengen.. Had ik je beloond met een G-tje...
Sorry ik weet niet beter.wrote:Junk, doe je toch niet! Het is woensdag ..wrote:G'tje. Chill modus on.
Tssss doe maar zowrote:wrote:Ik lust wel een G'tje zeg tsoooowwww
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Eer gister nog een interessante documentaire over Ketamine gezien, toch wel ziek spul.. wat dat wel niet kapot maakt op langer termijn!
Een proces verbaal is niks meer dan een kanttekening van datgene strafbare feit wat je gepleegd hebtwrote:Bijpaktijd... Ik zie het al voor me een strafblad voor het aftrekken of plassen in het openbaarwrote:mocht je binnen 5 jaar in herhaling vallen, dan is dit toch blijvend? of is het bijpaktijd voor mij?
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Ziek he, die gast die in die k-hole zat. Ook echt z'n urinebuis en blaas helemaal naar de tyfus door K.wrote:Eer gister nog een interessante documentaire over Ketamine gezien, toch wel ziek spul.. wat dat wel niet kapot maakt op langer termijn!
Oppassen geblazen dus voor mijwrote:Ziek he, die gast die in die k-hole zat. Ook echt z'n urinebuis en blaas helemaal naar de tyfus door K.wrote:Eer gister nog een interessante documentaire over Ketamine gezien, toch wel ziek spul.. wat dat wel niet kapot maakt op langer termijn!
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2013
Ja niet normaal, hij zei dat als hij ging pissen dat het voelde alsof hij allemaal scheermesjes uit pistewrote:Ziek he, die gast die in die k-hole zat. Ook echt z'n urinebuis en blaas helemaal naar de tyfus door K.wrote:Eer gister nog een interessante documentaire over Ketamine gezien, toch wel ziek spul.. wat dat wel niet kapot maakt op langer termijn!
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2013
wrote:Oppassen geblazen dus voor mijwrote:Ziek he, die gast die in die k-hole zat. Ook echt z'n urinebuis en blaas helemaal naar de tyfus door K.wrote:Eer gister nog een interessante documentaire over Ketamine gezien, toch wel ziek spul.. wat dat wel niet kapot maakt op langer termijn!![]()
Dat gevoel heb ik soms ook wel als ik moet pissen terwijl ik wat op heb. Scheermesjes is misschien wat overdreven dan, maar fijn is anderswrote:hij zei dat als hij ging pissen dat het voelde alsof hij allemaal scheermesjes uit pisteHoe ziekelijk pijn moet dat wel niet doen.
Je weet dat ik heb... Had je maar KFC moeten brengen.. Ghehehewrote:Tssss doe maar zowrote:wrote:Ik lust wel een G'tje zeg tsoooowwww
same here, familielid is er verslaafd aan geweest en hierdoor in een psychose geraakt..wrote:Bloed hekel aan g, vind er niks aan! Ben ik serieus, wat een kut drugs :') BAH BAH BAHwrote:Ik lust wel een G'tje zeg tsoooowwww
en steeds meer mensen die ik ken zitten er aan dus echt een aversie tegen dat spul
Next time dan maarwrote:Je weet dat ik heb... Had je maar KFC moeten brengen.. Ghehehe
Ik ken zat mensen die een g'tje lusten en er geen problemen mee hebben om eraf te blijven. Maar het is wel heel gevaarlijk spul, dat zal ik zeker niet ontkennen. Je moet er sterk voor in je schoenen staanwrote:same here, familielid is er verslaafd aan geweest en hierdoor in een psychose geraakt..
en steeds meer mensen die ik ken zitten er aan dus echt een aversie tegen dat spul