Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
roberttt wrote:Dat was me nog is een weekend.

plaatje
Zekah
Drugs offtopic
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Q-Dominic wrote:Denk dat die drie biertjes weinig invloed hebben gehad. :)
Hoe heb je die week ervoor geslapen? Heb je last van veel stress? Heb je slecht gegeten van tevoren?
Allemaal dingen om rekening mee te houden. Ik zou me niet teveel zorgen maken het kan altijd een keer iets verkeerd vallen, alhoewel volledig stoppen met elke drug natuurlijk altijd de meest verstandige beslissing is ;)
Jaa heb goed geslapen en heb goed gegeten en stress heb ik weinig.
Wel kleinbeetje nu met school dus mischien dat dat het was.
Voelde me prima zaterdag en ging ook lekker maar op een gegeven moment sloeg ie een beetje om.
Jaa laat ik me vooral maar geen zorgen maken! :)

Zit te twijfelen of ik bij hardbass wat ga nemen maar dat zie ik tegen die tijd wel ;)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik ga weer wat serotonine-verbruikends doen op Hardbass. 4-fmp, Methylone, MDMA, of heel misschien Mephedrone... Of een combinatie daarvan :P Iig laat beginnen zodat ik niet te vaag word en er geen enorme kater aan over houd. Normaal begin ik altijd rond een uur of 12, maar het scheelt een slok op een borrel als je nog ff anderhalf uur wacht!

Hardcore 4 Life pas weer pep (maybe dex)... zo probeer ik het maar een beetje af te wisselen dan, lijkt me wel goed zo :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
dawasiknie wrote:Ik ga weer wat serotonine-verbruikends doen op Hardbass. 4-fmp, Methylone, MDMA, of heel misschien Mephedrone... Of een combinatie daarvan :P Iig laat beginnen zodat ik niet te vaag word en er geen enorme kater aan over houd. Normaal begin ik altijd rond een uur of 12, maar het scheelt een slok op een borrel als je nog ff anderhalf uur wacht!

Hardcore 4 Life pas weer pep (maybe dex)... zo probeer ik het maar een beetje af te wisselen dan, lijkt me wel goed zo :)
xd

4-FA is nou ook niet een enorm serotonine verbruikend goedje.
Als iemand anders gaat rijden, ga ik denk 2C-I doen. Eens even alles opmaken wat ik heb liggen. xd
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Ik blijf lekker nuchter tijdens Hardbass :evil:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
roberttt wrote:Ik blijf lekker nuchter tijdens Hardbass :evil:
Als niemand gaat rijden, dan blijf ik dat ook. :)
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Ik ga daar de 4FMP maar eens combineren met speaker. :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Berenburg wrote:Ik ga daar de 4FMP maar eens combineren met speaker. :woot:
Doe je goed :P
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Beestencombo :woot:
Enige nadeel van 4-FMP vind ik altijd die droge bek, maar die weegt voor mij minder zwaar dan de geniale voordelen :D
Olijfboompje wrote:
Als niemand gaat rijden, dan blijf ik dat ook. :)
Ik ga rijden met nog genoeg plek in de auto :innocent: :whistle:
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Vrolijk uit bed gestapt, en de dag zonder probelmen doorgekomen. Lang leve de "dipjes" van pep die in mijn woordenboek niet staan. :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Olijfboompje wrote:
dawasiknie wrote:Ik denk dat we nu een beetje achter de hoeveelheden van het Qountdown-weekend zijn? xd
Zo'n 10 gram MDMA totaal ofzo. xd

Was een leuk weekendje xd

Ik zie mezelf nog zitten met een half speakertje op en een trilkaakje xd

En dan zie je een lulhannes liggen met minstens 2 gram mdma op en iemand met een shitload aan speakers die er totaal niet meer van snapte. xd

Leuk weekend man xd

Hard Bass wordt denk nuchter voor mij, tenzij ik die Dex voor Hard Bass heb. Op zich heb ik ook nog 2C-I, maar dan moet ik met de trein. Daar heb ik geen trek in helaas.
Dat was alleen van zaterdag op zondag. Dan hebben we het nog niet eens over de vrijdag :lol:

Maar zouden we dit niet stil houden? :whistle:

En no way dat het 2 gram was. Daar ben ik bewust ondergebleven, speciaal voor jou :$
G
maar jij gaat ook niet :P
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Afgelopen zaterdag nuchter geweest, vond t echt koning :P, nuchter dans je veel meer dan uit je plaat :P . Kon het nog redelijk goed uithouden tot 3kwartier voor t einde toen was ik echt doodmoe, daarna nog naar huis gereden en de volgende middag helemaal fit.
Dat is wel voordeel van nuchter feesten :P

Ook heerlijk om al die droekzhoofden te zien, xd
Ik twijfel tussen 4fmp met mdma of 4fmp met methlyone.
4fmp en methylone beide nog nooit gebruikt, weet niet of t verstandig is om 2 droekz die ik nog nooit gedaan heb allebei tegelijk voor het eerst te doen.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
3 maart naar Energy met m'n maten, lekker spacen op die muziek met MDMA :D
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Hooli wrote:
Ik twijfel tussen 4fmp met mdma of 4fmp met methlyone.
4fmp en methylone beide nog nooit gebruikt, weet niet of t verstandig is om 2 droekz die ik nog nooit gedaan heb allebei tegelijk voor het eerst te doen.

Dat had ik op XQ , 4-fmp + Speaker wel vermaakt :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Hoofdcoach wrote:3 maart naar Energy met m'n maten, lekker spacen op die muziek met MDMA :D
Dat ga ik aan het einde van de maand doen. Alleen dan op ASOT :loving:
T
Hooli wrote:Afgelopen zaterdag nuchter geweest, vond t echt koning :P, nuchter dans je veel meer dan uit je plaat :P . Kon het nog redelijk goed uithouden tot 3kwartier voor t einde toen was ik echt doodmoe, daarna nog naar huis gereden en de volgende middag helemaal fit.

En ik maar denken dat je van de kaart was xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
wesskeej wrote:
Hooli wrote:Afgelopen zaterdag nuchter geweest, vond t echt koning :P, nuchter dans je veel meer dan uit je plaat :P . Kon het nog redelijk goed uithouden tot 3kwartier voor t einde toen was ik echt doodmoe, daarna nog naar huis gereden en de volgende middag helemaal fit.

Heel weinig waren er vdk. Maximaal 20-30%, angstvallig laag voor zo'n feestje. :surrender: Maar aan de andere kant ook mooi, want nu ging iedereen tot het einde door met beuken :D
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Olijfboompje wrote:Als iemand anders gaat rijden, ga ik denk 2C-I doen. Eens even alles opmaken wat ik heb liggen. xd
Gaan we samen spaaaaacen :love:
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
wesskeej wrote:

Mmm is dit dan nu positief of negatief? :P
Wellicht gewoon standaard raar hoofd ofzo :D
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
eindelijk weer een normale ondertand die fatsoenlijk zijn werk doet!! mag ook wel na 16 weken :thumbsup:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Olijfboompje wrote:
dawasiknie wrote:Ik ga weer wat serotonine-verbruikends doen op Hardbass. 4-fmp, Methylone, MDMA, of heel misschien Mephedrone... Of een combinatie daarvan :P Iig laat beginnen zodat ik niet te vaag word en er geen enorme kater aan over houd. Normaal begin ik altijd rond een uur of 12, maar het scheelt een slok op een borrel als je nog ff anderhalf uur wacht!

xd

4-FA is nou ook niet een enorm serotonine verbruikend goedje.
Als iemand anders gaat rijden, ga ik denk 2C-I doen. Eens even alles opmaken wat ik heb liggen. xd
4-fmp is mijn allescombinatiemiddel jongeeeh! En dán komt er wel verdomde veel serotonine los :D
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Vanavond voor de liefhebbers, om 10 uur op National Geographic Drugs inc! Over ketamine, speciaal voor Ruben :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
DarkBeatz wrote:
Olijfboompje wrote:Als iemand anders gaat rijden, ga ik denk 2C-I doen. Eens even alles opmaken wat ik heb liggen. xd
Gaan we samen spaaaaacen :love:
Zeker :D :love:

Haha, lekker heuwr, Daan xd
Ik ben juist altijd rustiger aan met 4FA, omdat alles er harder in komt. :P

Naja, Julian, ik ga met mijn vriendin sowieso, dus als niemand van haar vriendengroep rijdt, dan ga ik rijden en dus dit keer eens nuchter. :)
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Olijfboompje wrote:Naja, Julian, ik ga met mijn vriendin sowieso, dus als niemand van haar vriendengroep rijdt, dan ga ik rijden en dus dit keer eens nuchter. :)
Helemaaal goed toch :)
Mocht je nou toch nog beslissen niet te willen rijden, ik heb genoeg plek in de auto over, dus dan gilt u maar :yay:

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago