Zekahwrote:Dat was me nog is een weekend.
plaatje

Zekahwrote:Dat was me nog is een weekend.
plaatje

Jaa heb goed geslapen en heb goed gegeten en stress heb ik weinig.wrote:Denk dat die drie biertjes weinig invloed hebben gehad.![]()
Hoe heb je die week ervoor geslapen? Heb je last van veel stress? Heb je slecht gegeten van tevoren?
Allemaal dingen om rekening mee te houden. Ik zou me niet teveel zorgen maken het kan altijd een keer iets verkeerd vallen, alhoewel volledig stoppen met elke drug natuurlijk altijd de meest verstandige beslissing is
wrote:Ik ga weer wat serotonine-verbruikends doen op Hardbass. 4-fmp, Methylone, MDMA, of heel misschien Mephedrone... Of een combinatie daarvanIig laat beginnen zodat ik niet te vaag word en er geen enorme kater aan over houd. Normaal begin ik altijd rond een uur of 12, maar het scheelt een slok op een borrel als je nog ff anderhalf uur wacht!
Hardcore 4 Life pas weer pep (maybe dex)... zo probeer ik het maar een beetje af te wisselen dan, lijkt me wel goed zo
Als niemand gaat rijden, dan blijf ik dat ook.wrote:Ik blijf lekker nuchter tijdens Hardbass
Doe je goedwrote:Ik ga daar de 4FMP maar eens combineren met speaker.
Beestencombowrote:Ik ga daar de 4FMP maar eens combineren met speaker.
Ik ga rijden met nog genoeg plek in de autowrote:Als niemand gaat rijden, dan blijf ik dat ook.wrote:Ik blijf lekker nuchter tijdens Hardbass
Dat was alleen van zaterdag op zondag. Dan hebben we het nog niet eens over de vrijdagwrote:Zo'n 10 gram MDMA totaal ofzo.wrote:Ik denk dat we nu een beetje achter de hoeveelheden van het Qountdown-weekend zijn?
Was een leuk weekendje
Ik zie mezelf nog zitten met een half speakertje op en een trilkaakje
En dan zie je een lulhannes liggen met minstens 2 gram mdma op en iemand met een shitload aan speakers die er totaal niet meer van snapte.
Leuk weekend man
Hard Bass wordt denk nuchter voor mij, tenzij ik die Dex voor Hard Bass heb. Op zich heb ik ook nog 2C-I, maar dan moet ik met de trein. Daar heb ik geen trek in helaas.
maar jij gaat ook nietwrote:Ik blijf lekker nuchter tijdens Hardbass
Ik twijfel tussen 4fmp met mdma of 4fmp met methlyone.wrote:Ik ga daar de 4FMP maar eens combineren met speaker.
wrote:Ik twijfel tussen 4fmp met mdma of 4fmp met methlyone.wrote:Ik ga daar de 4FMP maar eens combineren met speaker.
4fmp en methylone beide nog nooit gebruikt, weet niet of t verstandig is om 2 droekz die ik nog nooit gedaan heb allebei tegelijk voor het eerst te doen.
Dat ga ik aan het einde van de maand doen. Alleen dan op ASOTwrote:3 maart naar Energy met m'n maten, lekker spacen op die muziek met MDMA
En ik maar denken dat je van de kaart waswrote:Afgelopen zaterdag nuchter geweest, vond t echt koning, nuchter dans je veel meer dan uit je plaat
. Kon het nog redelijk goed uithouden tot 3kwartier voor t einde toen was ik echt doodmoe, daarna nog naar huis gereden en de volgende middag helemaal fit.
Dat is wel voordeel van nuchter feesten
Ook heerlijk om al die droekzhoofden te zien,![]()
Heel weinig waren er vdk. Maximaal 20-30%, angstvallig laag voor zo'n feestje.wrote:En ik maar denken dat je van de kaart waswrote:Afgelopen zaterdag nuchter geweest, vond t echt koning, nuchter dans je veel meer dan uit je plaat
. Kon het nog redelijk goed uithouden tot 3kwartier voor t einde toen was ik echt doodmoe, daarna nog naar huis gereden en de volgende middag helemaal fit.
Gaan we samen spaaaaacenwrote:Als iemand anders gaat rijden, ga ik denk 2C-I doen. Eens even alles opmaken wat ik heb liggen.
Mmm is dit dan nu positief of negatief?wrote:En ik maar denken dat je van de kaart waswrote:Afgelopen zaterdag nuchter geweest, vond t echt koning, nuchter dans je veel meer dan uit je plaat
4-fmp is mijn allescombinatiemiddel jongeeeh! En dán komt er wel verdomde veel serotonine loswrote:wrote:Ik ga weer wat serotonine-verbruikends doen op Hardbass. 4-fmp, Methylone, MDMA, of heel misschien Mephedrone... Of een combinatie daarvanIig laat beginnen zodat ik niet te vaag word en er geen enorme kater aan over houd. Normaal begin ik altijd rond een uur of 12, maar het scheelt een slok op een borrel als je nog ff anderhalf uur wacht!
Hardcore 4 Life pas weer pep (maybe dex)... zo probeer ik het maar een beetje af te wisselen dan, lijkt me wel goed zo
4-FA is nou ook niet een enorm serotonine verbruikend goedje.
Als iemand anders gaat rijden, ga ik denk 2C-I doen. Eens even alles opmaken wat ik heb liggen.
Zekerwrote:Gaan we samen spaaaaacenwrote:Als iemand anders gaat rijden, ga ik denk 2C-I doen. Eens even alles opmaken wat ik heb liggen.
Helemaaal goed tochwrote:Naja, Julian, ik ga met mijn vriendin sowieso, dus als niemand van haar vriendengroep rijdt, dan ga ik rijden en dus dit keer eens nuchter.