Back to Partyflock you go! 
Sossaaaaaawrote:Wie gaan er allemaal wat nemen op XXL?En wat?
Ik denk dat ik het zelf bij een paar drankjes hou deze keer
Sossaaaaaawrote:Wie gaan er allemaal wat nemen op XXL?En wat?
?wrote:Back to Partyflock you go!
Dat is wel zo. Is rechtsdraaiend amfetamine. Werkt langer en minder nodig.wrote:Had juist gehoord dat dexamfetamine hetzelfde effect geeft en soms ook nog langer werkt. Maar dat is dus niet zo?
En speed is linksdraaiend?? waar heb jij het nou weer overwrote: Dat is wel zo. Is rechtsdraaiend amfetamine. Werkt langer en minder nodig.
Dan kan ik niet meepratenwrote:Sossaaaaaawrote:Wie gaan er allemaal wat nemen op XXL?En wat?
daar heb ik dus ook al last vanwrote:Pep regelen wordt ellende/mission impossible. Nja dan hou ik het maar lekker bij een paar drankjes, ben ik tenminste nog een beetje mens de dagen erna.
Het ZAT in de planning, maar ben echt doodmoe en dat doen drugs versterken, helaas.wrote:Wie gaan er allemaal wat nemen op XXL?En wat?
Je hebt toch ook rechtsdraaiend melkzuur, denk dat dit hetzelfde effect heeft, maar dan omgekeerd ofzo. Nja ik weet niet hoe ik dat moet uitleggenwrote:En speed is linksdraaiend?? waar heb jij het nou weer overwrote: Dat is wel zo. Is rechtsdraaiend amfetamine. Werkt langer en minder nodig.
Correct L(evo)-amfetamine is linksdraaiend en Dex(tro) rechtswrote:En speed is linksdraaiend?? waar heb jij het nou weer overwrote: Dat is wel zo. Is rechtsdraaiend amfetamine. Werkt langer en minder nodig.
Haha ja in de 1e klas, dat is alweer een veels te lange tijd geleden. En daarbij ging het uiteraard niet over drugswrote: Correct L(evo)-amfetamine is linksdraaiend en Dex(tro) rechts
Geen scheikunde gehad ?
net zoals rechtsdraaiende yoghurt en linksdraaiend licht ofzowrote:Correct L(evo)-amfetamine is linksdraaiend en Dex(tro) rechtswrote:En speed is linksdraaiend?? waar heb jij het nou weer overwrote: Dat is wel zo. Is rechtsdraaiend amfetamine. Werkt langer en minder nodig.
Geen scheikunde gehad ?
Het draait inderdaad niet, het is gewoon een molecuul met dezelfde structuur alleen dan gespiegeld.wrote:net zoals rechtsdraaiende yoghurt en linksdraaiend licht ofzowrote:Correct L(evo)-amfetamine is linksdraaiend en Dex(tro) rechtswrote: En speed is linksdraaiend?? waar heb jij het nou weer over
Geen scheikunde gehad ?
flikker gewoon op die shit draait helemaal niet!
snapte er toen al geen zak van laat staan nu
Als je gewoon ff terugleest... is vaak genoeg verteld in dit topicwrote:Maar goed, is er iemand die ervaring heeft met speed én dex?
wrote: Alleen daar heb ik geen zin in.
wrote:Yes.
Ik heb ervaring met Dex Amfetamine en normale Amfetamine en kan je er alles over vertellen.
Alleen daar heb ik geen zin in.
Ik weet niet welke drug jij bedoelt, maar de meeste drugs die op feesten gebruikt worden wordt je juist minder moe van.wrote:Het ZAT in de planning, maar ben echt doodmoe en dat doen drugs versterken, helaas.wrote:Wie gaan er allemaal wat nemen op XXL?En wat?
Hoeveelste keer planning is dat al?wrote:Het ZAT in de planning, maar ben echt doodmoe en dat doen drugs versterken, helaas.wrote:Wie gaan er allemaal wat nemen op XXL?En wat?
Maak je is niet zo druk joh... jij denkt echt dat je alle dagen na XTC gebruik als een zombie dood op je bed ligt ofzowrote:![]()
![]()
Ja true, maar de nasleep misschien (met de nadruk op misschien) niet