Maar dat doe ik ook niet/nauwelijks meerwrote:Je kan het woord snuiven beter achterwege laten iig.
Mijn moeder waardeerde niet zo dat ik dat wilde proberen.
Maar inderdaad snuiven ligt altijd wat gevoeliger dan een pilletje nemen...
Maar dat doe ik ook niet/nauwelijks meerwrote:Je kan het woord snuiven beter achterwege laten iig.
Het scheelt dan weer dat je inmiddels een professioneel snuivertje bentwrote:Je kan het woord snuiven beter achterwege laten iig.
Nou, voor xxl raw heb ik ze nog niet binnen denk ik! en heb ook geen kaartje besteld want niemand van m'n maten ging erheenwrote:hmm.. ben je nog aanwezig op xxl raw dan? ben wel benieuwd, 1e x dat ik evt kan droegsen met iemand uit m'n directe omgevingwrote:Meisje van Afgelopen zomervakantie kon pillen regelen voor mij en haarzelf!
dus meteen maar even 6 besteld!nog geen idee wat voor ik krijg ben benieuwd!
en dan lekker by hardbass weer na 6 weken keer nemen!
Zin in!
Zag je gister nog op school in da knutselhok van julliewrote:jazeker manwrote:Oh en KSwoosh, ik doe een keer mee met je
Goed?
maar dan moet ik je gvd wel eens een keer tegenkomen buiten een feest om?
ik heb er ook wel zin in btw
nee zeker niet naar HardBass, en regel gewoon dat je naar XXL Raw komt man! genoeg HT'ers hier die gaan, van mijn vriendengroep gaat ook bijna niemandwrote:Nou, voor xxl raw heb ik ze nog niet binnen denk ik! en heb ook geen kaartje besteld want niemand van m'n maten ging erheenwrote:hmm.. ben je nog aanwezig op xxl raw dan? ben wel benieuwd, 1e x dat ik evt kan droegsen met iemand uit m'n directe omgevingwrote:Meisje van Afgelopen zomervakantie kon pillen regelen voor mij en haarzelf!
dus meteen maar even 6 besteld!nog geen idee wat voor ik krijg ben benieuwd!
en dan lekker by hardbass weer na 6 weken keer nemen!
Zin in!zoiezo by hardbass want daar ga jy ook heen he?
Al meer dan twee jaar professional op het gebied van lijnen legge, observeren van snuif gedrag en het consumeren.wrote:Het scheelt dan weer dat je inmiddels een professioneel snuivertje bentwrote:Je kan het woord snuiven beter achterwege laten iig.
Ik ben trots op je!wrote:Al meer dan twee jaar professional op het gebied van lijnen legge, observeren van snuif gedrag en het consumeren.wrote:Het scheelt dan weer dat je inmiddels een professioneel snuivertje bentwrote:Je kan het woord snuiven beter achterwege laten iig.
Nog steeds met het setje wat ik van jou en een overleden maat kreeg!
Waarschijnlijk wordt mijn buis wel gepromveerd tot stofzuiger bij de eerstvolgende smartshop.
wrote:Al meer dan twee jaar professional op het gebied van lijnen legge, observeren van snuif gedrag en het consumeren.wrote:Het scheelt dan weer dat je inmiddels een professioneel snuivertje bentwrote:Je kan het woord snuiven beter achterwege laten iig.
Nog steeds met het setje wat ik van jou en een overleden maat kreeg!
Waarschijnlijk wordt mijn buis wel gepromveerd tot stofzuiger bij de eerstvolgende smartshop.
Als je nou in de buurt woondewrote:Wie verveelt zich en komt wat lachgasballonnen doen?? Ik heb er nog genoeg en heb geen reet te doen
Ja je kan niet altijd alles hebbenwrote:Als je nou in de buurt woondewrote:Wie verveelt zich en komt wat lachgasballonnen doen?? Ik heb er nog genoeg en heb geen reet te doen
Misschien maar beter ookwrote:Ja je kan niet altijd alles hebbenwrote:Als je nou in de buurt woondewrote:Wie verveelt zich en komt wat lachgasballonnen doen?? Ik heb er nog genoeg en heb geen reet te doen
Neus.wrote:Zaterdag op XXLerator eens pep als bommetje proberen denk ik, heb toch nog wat lege capsules thuis.
Wat prefereren jullie eigenlijk pep door het neusje of een bommetje?
Ja vrij wel direct, dit vind ik ook het heerlijke aan snuiven.wrote:Als je het snuift werkt het toch sneller?
Dan snuif je meer.wrote:Ja vrij wel direct, dit vind ik ook het heerlijke aan snuiven.wrote:Als je het snuift werkt het toch sneller?![]()
Maar als je het dropt houden de effecten schijnbaar wat langer aan. En in een keer een flinke dosis droppen en een paar goeie uren vooruit kunnen zou heel goed voor mij zijn aangezien ik altijd ongelooflijk snel wil bijpakken met dat spul als ik snuif.
(Of ik heb gewoon altijd kut spul gehad, maar dat lijkt me sterk)
Kan iemand jou een OD toeschuiven?wrote:Kan iemand Case Dj wat toeschuiven? Hij is volgens mij niet echt vrolijk.