als ik zaterdag wat weet te regelen, dan doe ik het rustig aan, wil namelijk nog wel kunnen slapenwrote:Oké jongens, ik weet dat jullie graag je neus vol stoppen in no time, misschien moet ik dit advies maar eens op volgen!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
Al geprobeerd, leef nog steeds.wrote:Kan iemand jouw een OD toeschuiven?wrote:Kan iemand Case Dj wat toeschuiven? Hij is volgens mij niet echt vrolijk.
-
T
Slapen is voor apen toch?wrote:als ik zaterdag wat weet te regelen, dan doe ik het rustig aan, wil namelijk nog wel kunnen slapenwrote:Oké jongens, ik weet dat jullie graag je neus vol stoppen in no time, misschien moet ik dit advies maar eens op volgen!![]()
Rustig aan doen bestaat niet, het is of alles of niets!wrote:als ik zaterdag wat weet te regelen, dan doe ik het rustig aan, wil namelijk nog wel kunnen slapenwrote:Oké jongens, ik weet dat jullie graag je neus vol stoppen in no time, misschien moet ik dit advies maar eens op volgen!![]()
afgelopen weken iets teveel gedaanwrote:Rustig aan doen bestaat niet, het is of alles of niets!wrote:als ik zaterdag wat weet te regelen, dan doe ik het rustig aan, wil namelijk nog wel kunnen slapenwrote:Oké jongens, ik weet dat jullie graag je neus vol stoppen in no time, misschien moet ik dit advies maar eens op volgen!![]()
Soms is rustig aan doen idd beter, ik moet ook ff een pauze inschaffenwrote:afgelopen weken iets teveel gedaanwrote: Rustig aan doen bestaat niet, het is of alles of niets!dus rustig aan doen is mijn enige optie
Misschien Vendetta maar nuchter doen!
die jongen is weer vdk man.. net een pil gedropt in de auto..wrote:pauze inschaffen
Dan stonden er wel wat hartjes in me post!wrote:die jongen is weer vdk man.. net een pil gedropt in de auto..wrote:pauze inschaffen
-
FHardtraxx Veteran
- 6063 posts member since 2010
- last seen 30 minutes ago
Zaterdag met XXL weer eens, tijd geleden! ( Qbase ). Hou het wel bij eentje, lekker gemoedelijk
.
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
wrote:Zaterdag met XXL weer eens, tijd geleden! ( Qbase ). Hou het wel bij eentje, lekker gemoedelijk.
Kut, geen pep kunnen regelen voor as zaterdag bij mijn vriendelijke vriend. Eens kijken of ik het nog ergens anders vandaan kan toveren en anders hou ik het maar bij wat drank (ook wel lekker op zich).
Hele speaker doen, dat is baas!wrote:Zaterdag met XXL weer eens, tijd geleden! ( Qbase ). Hou het wel bij eentje, lekker gemoedelijk.
Ik zit met precies hetzelfde probleemwrote:Kut, geen pep kunnen regelen voor as zaterdag bij mijn vriendelijke vriend. Eens kijken of ik het nog ergens anders vandaan kan toveren en anders hou ik het maar bij wat drank (ook wel lekker op zich).
-
D
Wat zijn jullie gebruikelijke dosissen speed?
Als ik mijn verstand niet gebruik snuif ik grammen weg.wrote:Wat zijn jullie gebruikelijke dosissen speed?
Als ik mijn verstand wel gebruik, wat ik tegenwoordig redelijk doe, dan snuif ik zo'n 200 milligram met wellicht daarop volgende nog een paar keer wat bijsnuiven.
Als ik aan het peppen ben, hooguit een halve gram. En dan zit ik ruim. Ga er wel eens overheen, maar pep is niet het middel waar ik zoals de man boven mij mijn leven aan heb verbonden.wrote:Wat zijn jullie gebruikelijke dosissen speed?
Pep is nou eenmaal het middel gegeven door onze lieve Here.wrote:Als ik aan het peppen ben, hooguit een halve gram. En dan zit ik ruim. Ga er wel eens overheen, maar pep is niet het middel waar ik zoals de man boven mij mijn leven aan heb verbonden.wrote:Wat zijn jullie gebruikelijke dosissen speed?
Wie gaan er allemaal wat nemen op XXL?
En wat?
Ik denk dat ik het zelf bij een paar drankjes hou deze keer
Ik heb een jubileum te vierenwrote:Wie gaan er allemaal wat nemen op XXL?En wat?
Dat belooft watwrote:Ik heb een jubileum te vierenwrote:Wie gaan er allemaal wat nemen op XXL?En wat?
Gelukkig ga ik nietwrote:Wie gaan er allemaal wat nemen op XXL?En wat?
Ik moet echt ff geen drugs meer gebruiken
Zeg dan gelijk tegen je vader dat ie de auto op slot moet doen.wrote:Gelukkig ga ik nietwrote:Wie gaan er allemaal wat nemen op XXL?En wat?
Ik denk dat ik het zelf bij een paar drankjes hou deze keer![]()
Ik moet echt ff geen drugs meer gebruiken