Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:34 

Donateur

Hooli schreef:
ik loop naar me huis en kijk achterom, auto half op de straat. klote handrem vergeten

Geniaal :lol:.
Maar ik geef Dys gelijk xd , de meeste zijn gewoon lief onder invloed. Ik was blijkbaar ook wel weer lief. Als ik mn 1 van mn vrienden stil zag staan met een lang gezicht ik gelijk hun knuffelen en samen stampen xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:38 

Hardtraxx Addict

ik moet eerlijk bekennen dat toen ik wegging het niet zeker was of ik ging gebruiken, maarja ik nam mee dus wist eigenlijk wel beter.

maar rijden als je nog redelijk waus ben is wel een ervaring hoor, maar nogmaals nooit meer :P
mijn mammie kon het niet waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:40 

Donateur

Hooli schreef:
maar rijden als je nog redelijk waus ben is wel een ervaring hoor, maar nogmaals nooit meer :P

Heb het 1x gedaan, veels te veel op. Hele enge ervaring, hallucineren midden in de nacht op de weg. Elke schaduw wat ik zag leek iets, dacht dat ik kinderen zag rennen op de weg enzo... veels te gevaarlijk en ontverantwoordelijk
Daarna echt NOOIT meer gedaan, als ik de BOB ben, ben ik ook echt de BOB en gebruikt ik helemaal niks! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:45 

Hardtraxx Addict

koplampen zijn echt staarmomenten en terwijl je 60 rijdt je denkt dat je maar 20 gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:46 

Donateur

Gevaar op de weg dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:54 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Hooli schreef:

Heb het 1x gedaan, veels te veel op. Hele enge ervaring, hallucineren midden in de nacht op de weg. Elke schaduw wat ik zag leek iets, dacht dat ik kinderen zag rennen op de weg enzo... veels te gevaarlijk en ontverantwoordelijk
Daarna echt NOOIT meer gedaan, als ik de BOB ben, ben ik ook echt de BOB en gebruikt ik helemaal niks! ;)

Was dat toen tijdens a² night? :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:57 

Hardtraxx Addict

Net een halfje gedropt, morgen toch de eerste 3 vrij en m'n ouders zijn op vakantie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:57 

wat ga je doen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:00 

Donateur

Kevin-Raw schreef:

Ik zou dan serieus m´n auto langs een benzinepomp zetten en lekker achterbak gaan liggen spacen met een muziekje aan ofzo, moet er niet aan denken dat ik dan een half uur moet rijden. Heb vaak de zondag/maandag na een feestje nog genoeg 'staarmomenten' zoals hierboven vermeld. Daarnaast moet ik inderdaad ook om de 10 seconden op m'n snelheidsmeter kijken.. heel vaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:00 

Hardtraxx Addict

Dysphoria schreef:
wat ga je doen dan?

Beetje gamen, tv kyken en er komen zo 2 vrienden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:01 

Donateur

M-arijn schreef:
Dysphoria schreef:
wat ga je doen dan?

Ach ja het is ook maandag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:01 

hoe is drug en gamen eigenlijk? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:03 

Donateur

jRn schreef:
Kevin-Raw schreef:
Hooli schreef:

Was dat toen tijdens a² night? :O

Nee Jorn! Was alweer 2 jaar geleden , hadden toen midden in de zomer ergens gespaced in het bos. Was een beetje de begin fase toen het nog allemaal nieuw en interassant was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:04 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
M-arijn schreef:
Dysphoria schreef:
wat ga je doen dan?

Ach ja het is ook maandag xd

Maandag = opmaakdag :D

Dysphoria schreef:
hoe is drug en gamen eigenlijk? :D

Kut. Hoewel ik binnenkort wel een keer een dagje ga doorhalen op (een kleine hoeveelheid) pep met SWTOR. Heb nog nooit een MMORPG met pep op gedaan, ben benieuwd of het veel invloed heeft op je concentratie, inzicht en reactie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:06 

Jeroen_n schreef:
Oh en KSwoosh, ik doe een keer mee met je :D
Goed :yes: ?

jazeker man :D
maar dan moet ik je gvd wel eens een keer tegenkomen buiten een feest om? :P

ik heb er ook wel zin in btw :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:31 

Hardtraxx Addict

Dat ik een halfje had gehad was trouwens niet waar :P Als jullie tv kyken, kyk snel National Geographic, Drugs Inc. Deze week gaat het over crack, volgende week maandag (22:00-23:00) gaat het over ketamine (Rubbieee, wat voor jou :loving:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:33 

M-arijn schreef:
Dat ik een halfje had gehad was trouwens niet waar :P Als jullie tv kyken, kyk snel National Geographic, Drugs Inc. Deze week gaat het over crack, volgende week maandag (22:00-23:00) gaat het over ketamine (Rubbieee, wat voor jou :loving:)

huh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:36 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
M-arijn schreef:

Hij wou kijken wie er hapte. Die arme jongen moet om kwart over 8 morgen op school zijn en wou zich ff amuseren met jullie reacties in plaats van de hele tijd aan die vreselijke gedachte te denken van 7 uur opstaan. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:36 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:

ja ik ga, als ik het 1 en ander kan regelen, waarschijnlijk in het huisje met intents weer vol gas aan de keta, moet het wel te regelen vallen offcourse :loving: maar daar zit ik niet over in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:37 

Chukkels schreef:
Dysphoria schreef:
M-arijn schreef:

Hij wou kijken wie er hapte. Die arme jongen moet om kwart over 8 morgen op school zijn en wou zich ff amuseren met jullie reacties in plaats van de hele tijd aan die vreselijke gedachte te denken van 7 uur opstaan. :$

dan kan hij hem toch beter die ochtend voor school innemen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:43 

Hardtraxx Addict

lol, ik zei tegen tim op msn wedden dat t niet waar is :P

noob troll = noob
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 01:19 

Donateur

Zo net eens een openhartig gesprek met de 'oudjes' gehad over drugs en mijn drugsgebruik. Verbazend hoeveel interesse ze daarin hadden. Ik dacht op een gegeven moment dat de magische woorden kwamen: volgende week samen eentje doen dan, maar ze vonden het toch maar wat te eng :P
Maar ze zijn nu wel wat meer vertrouwd, aangezien ik door middel van goede research en beetje deftig praten heb aan kunnen tonen dat ik een redelijk 'verstandige' gebruiker ben. De meesten hier weten wel beter natuurlijk xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 02:44 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Zo net eens een openhartig gesprek met de 'oudjes' gehad over drugs en mijn drugsgebruik. Verbazend hoeveel interesse ze daarin hadden. Ik dacht op een gegeven moment dat de magische woorden kwamen: volgende week samen eentje doen dan, maar ze vonden het toch maar wat te eng :P
Maar ze zijn nu wel wat meer vertrouwd, aangezien ik door middel van goede research en beetje deftig praten heb aan kunnen tonen dat ik een redelijk 'verstandige' gebruiker ben. De meesten hier weten wel beter natuurlijk xd :lol:

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 08:58 

Hardtraxx Addict

Dysphoria schreef:
Chukkels schreef:
Dysphoria schreef:

dan kan hij hem toch beter die ochtend voor school innemen :D

Je wil niet weten hoe ik er dan bij loop. Zoek maar naar bruine bomen xtc op google afbeeldingen en dan de 3e foto, zwart Cavello jasje. Sta je dan op google :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 08:59 

Hardtraxx Veteran

Je kan het woord snuiven beter achterwege laten iig.

Mijn moeder waardeerde niet zo dat ik dat wilde proberen.
Vorige  1 ... 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic