Geniaalwrote:ik loop naar me huis en kijk achterom, auto half op de straat. klote handrem vergeten
Maar ik geef Dys gelijk
Geniaalwrote:ik loop naar me huis en kijk achterom, auto half op de straat. klote handrem vergeten
Heb het 1x gedaan, veels te veel op. Hele enge ervaring, hallucineren midden in de nacht op de weg. Elke schaduw wat ik zag leek iets, dacht dat ik kinderen zag rennen op de weg enzo... veels te gevaarlijk en ontverantwoordelijkwrote:maar rijden als je nog redelijk waus ben is wel een ervaring hoor, maar nogmaals nooit meer
mijn mammie kon het niet waarderen
Was dat toen tijdens a² night? :Owrote:Heb het 1x gedaan, veels te veel op. Hele enge ervaring, hallucineren midden in de nacht op de weg. Elke schaduw wat ik zag leek iets, dacht dat ik kinderen zag rennen op de weg enzo... veels te gevaarlijk en ontverantwoordelijkwrote:maar rijden als je nog redelijk waus ben is wel een ervaring hoor, maar nogmaals nooit meer
Daarna echt NOOIT meer gedaan, als ik de BOB ben, ben ik ook echt de BOB en gebruikt ik helemaal niks!
Ik zou dan serieus m´n auto langs een benzinepomp zetten en lekker achterbak gaan liggen spacen met een muziekje aan ofzo, moet er niet aan denken dat ik dan een half uur moet rijden. Heb vaak de zondag/maandag na een feestje nog genoeg 'staarmomenten' zoals hierboven vermeld. Daarnaast moet ik inderdaad ook om de 10 seconden op m'n snelheidsmeter kijken.. heel vaag.wrote: Heb het 1x gedaan, veels te veel op. Hele enge ervaring, hallucineren midden in de nacht op de weg. Elke schaduw wat ik zag leek iets, dacht dat ik kinderen zag rennen op de weg enzo... veels te gevaarlijk en ontverantwoordelijk
Daarna echt NOOIT meer gedaan, als ik de BOB ben, ben ik ook echt de BOB en gebruikt ik helemaal niks!
Beetje gamen, tv kyken en er komen zo 2 vriendenwrote:wat ga je doen dan?
Ach ja het is ook maandagwrote:Beetje gamen, tv kyken en er komen zo 2 vriendenwrote:wat ga je doen dan?
Nee Jorn! Was alweer 2 jaar geleden , hadden toen midden in de zomer ergens gespaced in het bos. Was een beetje de begin fase toen het nog allemaal nieuw en interassant was.wrote:Was dat toen tijdens a² night? :Owrote:Heb het 1x gedaan, veels te veel op. Hele enge ervaring, hallucineren midden in de nacht op de weg. Elke schaduw wat ik zag leek iets, dacht dat ik kinderen zag rennen op de weg enzo... veels te gevaarlijk en ontverantwoordelijkwrote:maar rijden als je nog redelijk waus ben is wel een ervaring hoor, maar nogmaals nooit meer
Maandag = opmaakdagwrote:Ach ja het is ook maandagwrote:Beetje gamen, tv kyken en er komen zo 2 vriendenwrote:wat ga je doen dan?
Kut. Hoewel ik binnenkort wel een keer een dagje ga doorhalen op (een kleine hoeveelheid) pep met SWTOR. Heb nog nooit een MMORPG met pep op gedaan, ben benieuwd of het veel invloed heeft op je concentratie, inzicht en reactiewrote:hoe is drug en gamen eigenlijk?
jazeker manwrote:Oh en KSwoosh, ik doe een keer mee met je
Goed?
huhwrote:Dat ik een halfje had gehad was trouwens niet waarAls jullie tv kyken, kyk snel National Geographic, Drugs Inc. Deze week gaat het over crack, volgende week maandag (22:00-23:00) gaat het over ketamine (Rubbieee, wat voor jou
)
Hij wou kijken wie er hapte. Die arme jongen moet om kwart over 8 morgen op school zijn en wou zich ff amuseren met jullie reacties in plaats van de hele tijd aan die vreselijke gedachte te denken van 7 uur opstaan.wrote:huhwrote:Dat ik een halfje had gehad was trouwens niet waarAls jullie tv kyken, kyk snel National Geographic, Drugs Inc. Deze week gaat het over crack, volgende week maandag (22:00-23:00) gaat het over ketamine (Rubbieee, wat voor jou
)
ja ik ga, als ik het 1 en ander kan regelen, waarschijnlijk in het huisje met intents weer vol gas aan de keta, moet het wel te regelen vallen offcoursewrote:Dat ik een halfje had gehad was trouwens niet waarAls jullie tv kyken, kyk snel National Geographic, Drugs Inc. Deze week gaat het over crack, volgende week maandag (22:00-23:00) gaat het over ketamine (Rubbieee, wat voor jou
)
dan kan hij hem toch beter die ochtend voor school innemenwrote:Hij wou kijken wie er hapte. Die arme jongen moet om kwart over 8 morgen op school zijn en wou zich ff amuseren met jullie reacties in plaats van de hele tijd aan die vreselijke gedachte te denken van 7 uur opstaan.wrote:huhwrote:Dat ik een halfje had gehad was trouwens niet waarAls jullie tv kyken, kyk snel National Geographic, Drugs Inc. Deze week gaat het over crack, volgende week maandag (22:00-23:00) gaat het over ketamine (Rubbieee, wat voor jou
)
wrote:Zo net eens een openhartig gesprek met de 'oudjes' gehad over drugs en mijn drugsgebruik. Verbazend hoeveel interesse ze daarin hadden. Ik dacht op een gegeven moment dat de magische woorden kwamen: volgende week samen eentje doen dan, maar ze vonden het toch maar wat te eng
Maar ze zijn nu wel wat meer vertrouwd, aangezien ik door middel van goede research en beetje deftig praten heb aan kunnen tonen dat ik een redelijk 'verstandige' gebruiker ben. De meesten hier weten wel beter natuurlijk![]()
Je wil niet weten hoe ik er dan bij loop. Zoek maar naar bruine bomen xtc op google afbeeldingen en dan de 3e foto, zwart Cavello jasje. Sta je dan op googlewrote:dan kan hij hem toch beter die ochtend voor school innemenwrote:Hij wou kijken wie er hapte. Die arme jongen moet om kwart over 8 morgen op school zijn en wou zich ff amuseren met jullie reacties in plaats van de hele tijd aan die vreselijke gedachte te denken van 7 uur opstaan.wrote:huh