Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:02 

Hardtraxx Elite

Hoe is die ingang Q bij het Gelredome dan? Is er dan nog wat te ontwijken qua snuffel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:05 

Hardtraxx Veteran

Veel mensen verwarren een psychologische dip met een middelen gerelateerde dip.

Er zit wel degelijk onderscheid tussen of een dip komt door een middel of omdat je zelf al niet lekker in je vel zit en het middel hierin nog wat extra invloed uit oefent.

4-fluor amfetamine (de naam zegt het al) verbruikt veel minder ''serotonine'' dan MDMA. Logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:27 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Hoe is die ingang Q bij het Gelredome dan? Is er dan nog wat te ontwijken qua snuffel?

2km, je moet namelijk eerst een aantal rondjes om het stadion lopen.
Elke 100m staat een hond
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:30 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
jRn schreef:

Elke 100m staat een hond

Oh, dan pak ik mijn privé-jet en vlieg ik gewoon het stadion naar binnen!

http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=nl
Die moet iedereen kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:31 

Donateur

Wat een heerlijke space avond gehad op Xq! Ik nam 2 en halve speaker mee die ik nog had liggen. Eerst dacht ik dat mn vriend mee zou nemen maar stiekem hoopte ik dat hij gewoon aan de bier ging zodat ik meer had. En wat deed hij, aan de pils :thumbsup:. Om Kwart voor 12 halve speaker erin, en sloeg redelijk snel in. Had me gedachten proberen te focussen op de set ipv het gevoel wat opkwam. Eig toen ik net bij Robert, Chukkels, Nando, Black Sunrise en nog een paar stond begon die pil echt lekker op te komen. Wat goddelijk is dat gevoel :loving:. Toen nog een capsule 4FMP gehad die ik even wou bewaren voor later op de avond als ik mn dip zou krijgen die er sowiso altijd wel komt. Robert begon nog over een gsm dat hij gevonden had maar ik was volgens mij te dom om het te snappen xd. Echt heerlijk staan stuiteren maar vanaf het moment dat de pil inslaat weet ik de dag nadien echt niet meer wat er is gedraait, alleen dat ik me echt heerlijk euphorisch voelde. Ook nog een tijd zware benen gehad rond 2uur maar dan heb ik mn 3e halve opgevreten zware benen werd alleen maar erger en ben toen aan het hallucineren geweest :D. Echt zieke dingen gezien. Ook even gaan zitten daar boven.
Man wat is trappen lopen als je hard vd kaart bent moeilijk joh. Volgens mij deed ik er 5 minuten over om boven te geraken en 3keer te struikelen xd.

Daar zat ik dan boven, vraag me niet bij welke set. Maar opeens zag alles groen en blauw tegelijk van lasers. Ik zag geen mensen meer beneden alleen maar groene platen. Ik zei tegen mn vriend he die lasers is vet dat die iedereen overdekt. Maar blijkbaar waren het er maar 2 xd. Maar ik zag gewoon 1 groene schijn zo vet!

Ook toen we terug beneden stonden was het podium weg... ik vroeg aan mn vrienden wtf het podium is helemaal bedekt met platen... Bleek het dat ik naar het plafond aan het kijken was! Echt zulke rare dingen achteraf gezien en mn vrienden lachen :lol:. Ik vond t echt wel vet.

Bij headhunterz kreeg ik wel een dip. Toen wou ik eigelijk die FMP droppen maar was die capsule open gekomen in me broekzak. Echt zo ontzettend dom van me, sorry kerel! :(. (Iemand tips om dit te verkomen?) had het beter gewoon in het zakje van me speakers gedaan denk ik :').

Toen ben ik maar gaan zitten en gehoopt dat dat headhunterz snel gedaan was want dan zouden we door rijden. Nog heel de tijd aan het hallucineren geweest en weird dingen gezien maar toen begon het uit te werken en kreeg ik een minuutje of 10 overgeef neigingen bij elk slokje water Achja, dat neemde ik wel voor lief na zo'n heerlijke space!

Op de terugweg in de auto ook nog beetje aan het hallucineren geweest. Tankstations werden ultra grote aanhangwagens van camions xd. Die bovenkant waar je onder gaat tanken had 2 grote lichten en reed midden op de snelweg... echt bij elk tankstation. Terwijl ik eig best al wel nuchter was bleef ik dit hebben :worship:.

Nadien niet kunnen slapen, en ben ik maar naar mn vriendin gereden. Ik zag er helemaan verjunkt uit maar ik zou er me geen flikker van aantrekken. 's Avonds ging ik met haar en haar ouders op restaurant... Mn bek helemaal naar de klote en volgens mij heb ik heel de dag nog rare koppen zitten trekken. Kon bijna niets kauwen, wat een hel op restaurant xd.

Dat was het wel zo'n beetje :). En altijd leuk om wat mensen van hier te zien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:32 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Net te horen gekregen dat ik op het moment lsd kan aankomen.
Gelijk 5 zegels besteld xd

Nee joh kerel :D Youre aways welcome here :P

Hoofdcoach schreef:
jRn schreef:

Elke 100m staat een hond

Niks van gemerkt van hondjes vorig jarig jaar. Zijn vast hallucinaties geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:34 

Hardtraxx Elite

Haha, traplopen was voor mij ook een challenge bij Qlimax, Lowrenz. Snap helemaal wat je bedoelt! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:42 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Dankje, had eerst bommetje van mijn grote held (125) daarna die van jou nog xd 30 minuten erna ofzo haha.. En nog bedankt voor het snoepje (L)

Graag gedaan hoor :loving:

wesskeej schreef:
Net te horen gekregen dat ik op het moment lsd kan aankomen.
Gelijk 5 zegels besteld xd

Nice, ik moet ook nieuwe zegels hebben. Ben alleen niet zo te spreken over de prijs van de meest aantrekkelijke. Die zijn namelijk 180-200ug. Verder nog zegels van 55-60ug, die ik troep vind en zegels van 70-90, die wel een lekkere prijs-kwaliteit-verhouding hebben. Alleen kan dat nog ff duren en ik heb ze snel nodig :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:44 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Dankje, had eerst bommetje van mijn grote held (125) daarna die van jou nog xd 30 minuten erna ofzo haha.. En nog bedankt voor het snoepje (L)

Graag gedaan hoor :loving:

(

(L) Dat bedoel ik :p En bedankt voor de after slaap plekkie :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:45 

dus het was niet alleen slapen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:50 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

After slaapplek = slaapplek ná het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:51 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

Kon die ban niet langer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:51 

Hoofdcoach schreef:
Kon die ban niet langer :cry:

Helaas nog niet... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:58 

feit; mensen die regelmatig drug gebruiken zijn liever als gewone mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:01 

Donateur

Lowrenz schreef:
Bij headhunterz kreeg ik wel een dip. Toen wou ik eigelijk die FMP droppen maar was die capsule open gekomen in me broekzak. Echt zo ontzettend dom van me, sorry kerel! :(. (Iemand tips om dit te verkomen?) had het beter gewoon in het zakje van me speakers gedaan denk ik :').

Achjoh dat geeft niet, volgende keer krijg je er wel weer 1 en dan neem je hem maar meteen in :P
Was het biertje nog lekker trouwens?? Ik was helemaal aan de andere kant en had geen zin meer om te zoeken, zie het maar als een vriendendienst :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:12 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
feit; mensen die regelmatig drug gebruiken zijn liever als gewone mensen

En zowaar opnieuw op waarheid beruste post van deze meneer!

Drugsmensjes zijn lievvvvvvvvvvvvvvv :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:13 

Donateur

Ja, had hem gewoon hersenloos in me broekzak gestoken bij me gsm. Me gsm plakt nog van dat spul xd.
Ja toen je stuurde dat je m niet meer moest was die eig al half leeg van het stuiteren :P. Volgende x beter :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:17 

Donateur

Chukkels schreef:
Dysphoria schreef:

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:21 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Dysphoria schreef:

:loving:

Veiligheid boven alles hé. Wous naar huis rijden kan natuurlijk niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:22 

feit; mensen die regelmatig drug gebruiken zijn ook zeer zorgzaam voor anderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:25 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

Dat komt omdat ze zichzelf verwaarlozen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:27 

maar wel goed zorgen voor de mensen om zich heen, dat is wel lief toch :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:28 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Dysphoria schreef:

Dat komt omdat ze zichzelf verwaarlozen :P

Poets nog steeds regelmatig me tanden, douche iedere dag.. En eet fruit :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:28 

roberttt is dus een uitzondering. of olijf's regel is alleen op hem van toepassing, ik weet het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 22:30 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Veiligheid boven alles hé. Wous naar huis rijden kan natuurlijk niet :P

Heb ik wel gedaan, t was maar 10 min vanaf t station en was al wat ontnuchtert, maar nooit meer hoor :P

auto geparkeert, ik loop naar me huis en kijk achterom, auto half op de straat. klote handrem vergeten >.<
Vorige  1 ... 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic