Wat een heerlijke space avond gehad op Xq! Ik nam 2 en halve speaker mee die ik nog had liggen. Eerst dacht ik dat mn vriend mee zou nemen maar stiekem hoopte ik dat hij gewoon aan de bier ging zodat ik meer had. En wat deed hij, aan de pils

. Om Kwart voor 12 halve speaker erin, en sloeg redelijk snel in. Had me gedachten proberen te focussen op de set ipv het gevoel wat opkwam. Eig toen ik net bij Robert, Chukkels, Nando, Black Sunrise en nog een paar stond begon die pil echt lekker op te komen. Wat goddelijk is dat gevoel

. Toen nog een capsule 4FMP gehad die ik even wou bewaren voor later op de avond als ik mn dip zou krijgen die er sowiso altijd wel komt. Robert begon nog over een gsm dat hij gevonden had maar ik was volgens mij te dom om het te snappen

. Echt heerlijk staan stuiteren maar vanaf het moment dat de pil inslaat weet ik de dag nadien echt niet meer wat er is gedraait, alleen dat ik me echt heerlijk euphorisch voelde. Ook nog een tijd zware benen gehad rond 2uur maar dan heb ik mn 3e halve opgevreten zware benen werd alleen maar erger en ben toen aan het hallucineren geweest

. Echt zieke dingen gezien. Ook even gaan zitten daar boven.
Man wat is trappen lopen als je hard vd kaart bent moeilijk joh. Volgens mij deed ik er 5 minuten over om boven te geraken en 3keer te struikelen

.
Daar zat ik dan boven, vraag me niet bij welke set. Maar opeens zag alles groen en blauw tegelijk van lasers. Ik zag geen mensen meer beneden alleen maar groene platen. Ik zei tegen mn vriend he die lasers is vet dat die iedereen overdekt. Maar blijkbaar waren het er maar 2

. Maar ik zag gewoon 1 groene schijn zo vet!
Ook toen we terug beneden stonden was het podium weg... ik vroeg aan mn vrienden wtf het podium is helemaal bedekt met platen... Bleek het dat ik naar het plafond aan het kijken was! Echt zulke rare dingen achteraf gezien en mn vrienden lachen

. Ik vond t echt wel vet.
Bij headhunterz kreeg ik wel een dip. Toen wou ik eigelijk die FMP droppen maar was die capsule open gekomen in me broekzak. Echt zo ontzettend dom van me,
sorry kerel!

. (Iemand tips om dit te verkomen?) had het beter gewoon in het zakje van me speakers gedaan denk ik :').
Toen ben ik maar gaan zitten en gehoopt dat dat headhunterz snel gedaan was want dan zouden we door rijden. Nog heel de tijd aan het hallucineren geweest en weird dingen gezien maar toen begon het uit te werken en kreeg ik een minuutje of 10 overgeef neigingen bij elk slokje water Achja, dat neemde ik wel voor lief na zo'n heerlijke space!
Op de terugweg in de auto ook nog beetje aan het hallucineren geweest. Tankstations werden ultra grote aanhangwagens van camions

. Die bovenkant waar je onder gaat tanken had 2 grote lichten en reed midden op de snelweg... echt bij elk tankstation. Terwijl ik eig best al wel nuchter was bleef ik dit hebben

.
Nadien niet kunnen slapen, en ben ik maar naar mn vriendin gereden. Ik zag er helemaan verjunkt uit maar ik zou er me geen flikker van aantrekken. 's Avonds ging ik met haar en haar ouders op restaurant... Mn bek helemaal naar de klote en volgens mij heb ik heel de dag nog rare koppen zitten trekken. Kon bijna niets kauwen, wat een hel op restaurant

.
Dat was het wel zo'n beetje

. En altijd leuk om wat mensen van hier te zien