Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:11 

Hardtraxxer

Moe,keelpijn,hoofdpijn

Kut xtc.
Maar wat een avond :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:13 

Hardtraxx Veteran

ik kwam er vandaag achter waarom mijn ondertand nog zo'n pijn doet.. dat ding zit los aan alle kanten.. :lol:
le me having big problems!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:40 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
ik kwam er vandaag achter waarom mijn ondertand nog zo'n pijn doet.. dat ding zit los aan alle kanten.. :lol:

Volgende keer dus minder knarsen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:53 

Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Anonymous schreef:
Maarr doet het dan wat met je serotonine?

Geen idee, dat fabeltje hou ik me allang niet meer aan. Zit vanaf eind november eigenlijk elk weekend wel aan die 'troep' en elke keer is het nog steeds zo intens en fijn. Ik begin zelfs aan de brakheid te wennen xd

Dat zijn je receptoren die al zo behoorlijk beschadigd aan het geraken zijn waardoor je na verloop van tijd geen dip meer hebt.

dawasiknie schreef:
M-arijn schreef:
Volgens mij gebruikt het wel wat maar minder dan mdma @ 4FMP

Er zijn studies die blijkbaar bewijzen dat het meer verbruikt. Omdat 4fmp langer doorwerkt op je serotoninehuishouding dan MDMA.

Waar komt dit vandaan, volgens mijn informatie verbruikt het slechts 1/3e ongeveer als MDMA? Dit lijkt me veel dichter bij de waarheid liggen, anders hadden mensen na 4-fmp ook geregeld last van een dinsdagdip...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:03 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Black Sunrise schreef:
Anonymous schreef:

Geen idee, dat fabeltje hou ik me allang niet meer aan. Zit vanaf eind november eigenlijk elk weekend wel aan die 'troep' en elke keer is het nog steeds zo intens en fijn. Ik begin zelfs aan de brakheid te wennen xd

Dat zijn je receptoren die al zo behoorlijk beschadigd aan het geraken zijn waardoor je na verloop van tijd geen dip meer hebt.

dawasiknie schreef:
M-arijn schreef:

Er zijn studies die blijkbaar bewijzen dat het meer verbruikt. Omdat 4fmp langer doorwerkt op je serotoninehuishouding dan MDMA.

Waar komt dit vandaan, volgens mijn informatie verbruikt het slechts 1/3e ongeveer als MDMA? Dit lijkt me veel dichter bij de waarheid liggen, anders hadden mensen na 4-fmp ook geregeld last van een dinsdagdip...

Ach, ik heb nooit een dip. Althans, niet mentaal. Sterker nog, ik voel me juist duizend maal vrolijker in de dagen na gebruik. Ik vind dit persoonlijk helemaal niet erg. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:24 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Black Sunrise schreef:
Anonymous schreef:

dawasiknie schreef:
M-arijn schreef:

Meen dat het op fok stond en daar hadden ze een of andere studie gevonden. Daar stond van de serotonineverbruikende middelen een rekensommetje en uit die rekensom bleek dat 4-fmp uiteindelijk meer serotonine verbruikte (of in ieder geval veel meer je serotoninereceptoren belast) dan MDMA of Methylone. En dat kwam omdat 4-fmp langer doorwerkte.

En je kan na 4-fmp ook wel een dinsdagdip hebben hoor ;) Maar dat is van zoveel dingen afhankelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:33 

Hardtraxx Addict

Ruubiie schreef:

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:34 

Donateur

@Ruben,.. Beter poetsen na gebruik :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:35 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:
Ach, ik heb nooit een dip. Althans, niet mentaal. Sterker nog, ik voel me juist duizend maal vrolijker in de dagen na gebruik. Ik vind dit persoonlijk helemaal niet erg. :D

Daar is een leuke theorie voor :D door mdma krijg je een laag serotonine niveau, een dip dus... Vervolgens gaat dit niveau weer omhoog wat je als een piek kan zien waardoor je je blijer voelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:36 

Hardtraxx Addict

Maar als ik het goed begrijp overwegend positieve ervaringen met 4-fmp dus ;) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:38 

Donateur

Jeroen_n schreef:

Ik vond het vet op X-Qlusive, heb van 00:00 tot 03:00 rond gestuiterd :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:42 

Hardtraxxer

Zo was een mooi feestje zaterdag in de HMH :D
Op heenweg gr speed gehad en likje mdma, net voor binnenkomst 1 q-dance en een halve love pil? gehad. klapte wel lekker in :P later op de avond nog een hele speaker geknald en daar was ik de hele avond wel zoet mee..
Ik word alleen knetter gek van die kaak van mij die trilt nog sneller dan 999 bpm..
Ben ook nog een paar HTers tegen gekomen waaronder: Nando, Hoofdcouch, Geck-o, Pnxrmx, Darkbeatz, Robert, Chukkels en dat was het geloof ik :P
Next: Xxlerator Raw Pirates! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:43 

Hardtraxx Veteran

Gaat het hierom? http://forum.fok.nl/topic/1563647/1/999#94858454

Want daar staat juist dat je 10x zoveel 4-fa als mdma nodig hebt voor dezelfde 5-HT inhibitie
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:47 

Donateur

roberttt schreef:
Jeroen_n schreef:

Graag gedaan mijn zoon :D ^^

Moving Madness schreef:
Ben ook nog een paar HTers tegen gekomen waaronder: Nando, Hoofdcouch, Geck-o, Pnxrmx, Darkbeatz, Robert, Chukkels en dat was het geloof ik :P

En dan heb je mij niet eens gezien?? :( Heb daar toch ook een fors deel van het begin vd avond tot 02:00 bij gestaan :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:47 

Hardtraxx Addict

Moving Madness schreef:
Op heenweg gr speed gehad en likje mdma, net voor binnenkomst 1 q-dance en een halve love pil? gehad. klapte wel lekker in :P later op de avond nog een hele speaker geknald en daar was ik de hele avond wel zoet mee..

Leuk 3-gangenmenu :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:50 

Donateur

Black Sunrise schreef:
roberttt schreef:
Jeroen_n schreef:

Graag gedaan mijn zoon :D ^^

Moving Madness schreef:

En dan heb je mij niet eens gezien?? :( Heb daar toch ook een fors deel van het begin vd avond tot 02:00 bij gestaan :nono:

Dankje, had eerst bommetje van me zelf (125) daarna die van jou nog xd 30 minuten erna ofzo haha.. En nog bedankt voor het snoepje (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:50 

Donateur

Chukkels schreef:

DarkBeatz schreef:

*Schud de hand* we zitten dus in hetzelfde schuitje xd

roberttt schreef:
Dankje, had eerst bommetje van me zelf (125) daarna die van jou nog xd 30 minuten erna ofzo haha.. En nog bedankt voor het snoepje (L)

Had nog meer voor je, maar je hoefde niet. Ik ben trots op je dat je afsloeg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:53 

Net te horen gekregen dat ik op het moment lsd kan aankomen.
Gelijk 5 zegels besteld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:55 

Donateur

Black Sunrise schreef:
Had nog meer voor je, maar je hoefde niet. Ik ben trots op je dat je afsloeg :thumbsup:

Ja, was maar even beter.. Als ik ze wel had aangenomen gingen ze ook op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:56 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:

DarkBeatz schreef:

*Schud de hand* we zitten dus in hetzelfde schuitje xd

roberttt schreef:

Mij werd meerdere malen in de avond pep aangeboden, ben trots op mezelf dat ik alles afsloeg :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:57 

Donateur

PNXRMX schreef:
Gaat het hierom? http://forum.fok.nl/topic/1563647/1/999#94858454

Want daar staat juist dat je 10x zoveel 4-fa als mdma nodig hebt voor dezelfde 5-HT inhibitie

Dat is hem idd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:03 

Hardtraxxer

Meisje van Afgelopen zomervakantie kon pillen regelen voor mij en haarzelf! :)
dus meteen maar even 6 besteld! :P nog geen idee wat voor ik krijg ben benieuwd!
en dan lekker by hardbass weer na 6 weken keer nemen!

Zin in! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:08 

Hardtraxx Veteran

F-alko92 schreef:
Meisje van Afgelopen zomervakantie kon pillen regelen voor mij en haarzelf! :)
dus meteen maar even 6 besteld! :P nog geen idee wat voor ik krijg ben benieuwd!
en dan lekker by hardbass weer na 6 weken keer nemen!

Zin in! :loving:

hmm.. ben je nog aanwezig op xxl raw dan? ben wel benieuwd, 1e x dat ik evt kan droegsen met iemand uit m'n directe omgeving :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:36 

Donateur

Maar weer eens even 3 dozen lachgaspatronen besteld. Wat zijn die dingen toch heeeeerlijk :worship:

+

F-alko92 schreef:
dus meteen maar even 6 besteld! :P

Ik heb net weer 10 witte speakers besteld, aangezien de grote bestelling pas over 3 a 4 weken komt :P (en nee uiteraard gaan ze niet allemaal op in die tijd haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:48 

joooorrit schreef:
Is er misschien een site als pillreports.com maar dan voor lsd?:)

Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Vorige  1 ... 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic