Moe,keelpijn,hoofdpijn
Kut xtc.
Maar wat een avond
Kut xtc.
Maar wat een avond
Volgende keer dus minder knarsen?wrote:ik kwam er vandaag achter waarom mijn ondertand nog zo'n pijn doet.. dat ding zit los aan alle kanten..![]()
le me having big problems!
Dat zijn je receptoren die al zo behoorlijk beschadigd aan het geraken zijn waardoor je na verloop van tijd geen dip meer hebt.wrote:Geen idee, dat fabeltje hou ik me allang niet meer aan. Zit vanaf eind november eigenlijk elk weekend wel aan die 'troep' en elke keer is het nog steeds zo intens en fijn. Ik begin zelfs aan de brakheid te wennenwrote: Maarr doet het dan wat met je serotonine?
wrote:Er zijn studies die blijkbaar bewijzen dat het meer verbruikt. Omdat 4fmp langer doorwerkt op je serotoninehuishouding dan MDMA.wrote:Volgens mij gebruikt het wel wat maar minder dan mdma @ 4FMP
Ach, ik heb nooit een dip. Althans, niet mentaal. Sterker nog, ik voel me juist duizend maal vrolijker in de dagen na gebruik. Ik vind dit persoonlijk helemaal niet erg.wrote:Dat zijn je receptoren die al zo behoorlijk beschadigd aan het geraken zijn waardoor je na verloop van tijd geen dip meer hebt.wrote:Geen idee, dat fabeltje hou ik me allang niet meer aan. Zit vanaf eind november eigenlijk elk weekend wel aan die 'troep' en elke keer is het nog steeds zo intens en fijn. Ik begin zelfs aan de brakheid te wennenwrote: Maarr doet het dan wat met je serotonine?
wrote:Er zijn studies die blijkbaar bewijzen dat het meer verbruikt. Omdat 4fmp langer doorwerkt op je serotoninehuishouding dan MDMA.wrote:Volgens mij gebruikt het wel wat maar minder dan mdma @ 4FMP
Waar komt dit vandaan, volgens mijn informatie verbruikt het slechts 1/3e ongeveer als MDMA? Dit lijkt me veel dichter bij de waarheid liggen, anders hadden mensen na 4-fmp ook geregeld last van een dinsdagdip...
Meen dat het op fok stond en daar hadden ze een of andere studie gevonden. Daar stond van de serotonineverbruikende middelen een rekensommetje en uit die rekensom bleek dat 4-fmp uiteindelijk meer serotonine verbruikte (of in ieder geval veel meer je serotoninereceptoren belast) dan MDMA of Methylone. En dat kwam omdat 4-fmp langer doorwerkte.wrote:Dat zijn je receptoren die al zo behoorlijk beschadigd aan het geraken zijn waardoor je na verloop van tijd geen dip meer hebt.wrote:Geen idee, dat fabeltje hou ik me allang niet meer aan. Zit vanaf eind november eigenlijk elk weekend wel aan die 'troep' en elke keer is het nog steeds zo intens en fijn. Ik begin zelfs aan de brakheid te wennenwrote: Maarr doet het dan wat met je serotonine?
Waar komt dit vandaan, volgens mijn informatie verbruikt het slechts 1/3e ongeveer als MDMA? Dit lijkt me veel dichter bij de waarheid liggen, anders hadden mensen na 4-fmp ook geregeld last van een dinsdagdip...
wrote:ik kwam er vandaag achter waarom mijn ondertand nog zo'n pijn doet.. dat ding zit los aan alle kanten..![]()
le me having big problems!

Daar is een leuke theorie voorwrote:wrote: Ach, ik heb nooit een dip. Althans, niet mentaal. Sterker nog, ik voel me juist duizend maal vrolijker in de dagen na gebruik. Ik vind dit persoonlijk helemaal niet erg.
Ik vond het vet op X-Qlusive, heb van 00:00 tot 03:00 rond gestuiterd :pwrote:Maar als ik het goed begrijp overwegend positieve ervaringen met 4-fmp dus?
Graag gedaan mijn zoonwrote:Ik vond het vet op X-Qlusive, heb van 00:00 tot 03:00 rond gestuiterd :pwrote:Maar als ik het goed begrijp overwegend positieve ervaringen met 4-fmp dus?
En dan heb je mij niet eens gezien??wrote:Ben ook nog een paar HTers tegen gekomen waaronder: Nando, Hoofdcouch, Geck-o, Pnxrmx, Darkbeatz, Robert, Chukkels en dat was het geloof ik![]()
Leuk 3-gangenmenuwrote: Op heenweg gr speed gehad en likje mdma, net voor binnenkomst 1 q-dance en een halve love pil? gehad. klapte wel lekker inlater op de avond nog een hele speaker geknald en daar was ik de hele avond wel zoet mee..
wrote:Graag gedaan mijn zoonwrote:Ik vond het vet op X-Qlusive, heb van 00:00 tot 03:00 rond gestuiterd :pwrote:Maar als ik het goed begrijp overwegend positieve ervaringen met 4-fmp dus?
![]()
En dan heb je mij niet eens gezien??wrote:Ben ook nog een paar HTers tegen gekomen waaronder: Nando, Hoofdcouch, Geck-o, Pnxrmx, Darkbeatz, Robert, Chukkels en dat was het geloof ik![]()
Heb daar toch ook een fors deel van het begin vd avond tot 02:00 bij gestaan
wrote: Ach, ik heb nooit een dip. Althans, niet mentaal. Sterker nog, ik voel me juist duizend maal vrolijker in de dagen na gebruik. Ik vind dit persoonlijk helemaal niet erg.
*Schud de hand* we zitten dus in hetzelfde schuitjewrote: Dat zijn je receptoren die al zo behoorlijk beschadigd aan het geraken zijn waardoor je na verloop van tijd geen dip meer hebt.
Had nog meer voor je, maar je hoefde niet. Ik ben trots op je dat je afsloegwrote: Dankje, had eerst bommetje van me zelf (125) daarna die van jou nog30 minuten erna ofzo haha.. En nog bedankt voor het snoepje
Ja, was maar even beter.. Als ik ze wel had aangenomen gingen ze ook opwrote: Had nog meer voor je, maar je hoefde niet. Ik ben trots op je dat je afsloeg
Mij werd meerdere malen in de avond pep aangeboden, ben trots op mezelf dat ik alles afsloegwrote:wrote: Ach, ik heb nooit een dip. Althans, niet mentaal. Sterker nog, ik voel me juist duizend maal vrolijker in de dagen na gebruik. Ik vind dit persoonlijk helemaal niet erg.*Schud de hand* we zitten dus in hetzelfde schuitjewrote: Dat zijn je receptoren die al zo behoorlijk beschadigd aan het geraken zijn waardoor je na verloop van tijd geen dip meer hebt.
Had nog meer voor je, maar je hoefde niet. Ik ben trots op je dat je afsloegwrote: Dankje, had eerst bommetje van me zelf (125) daarna die van jou nog30 minuten erna ofzo haha.. En nog bedankt voor het snoepje
Dat is hem idd...wrote:Gaat het hierom? http://forum.fok.nl/topic/1563647/1/999#94858454
Want daar staat juist dat je 10x zoveel 4-fa als mdma nodig hebt voor dezelfde 5-HT inhibitie
hmm.. ben je nog aanwezig op xxl raw dan? ben wel benieuwd, 1e x dat ik evt kan droegsen met iemand uit m'n directe omgevingwrote:Meisje van Afgelopen zomervakantie kon pillen regelen voor mij en haarzelf!
dus meteen maar even 6 besteld!nog geen idee wat voor ik krijg ben benieuwd!
en dan lekker by hardbass weer na 6 weken keer nemen!
Zin in!
Ik heb net weer 10 witte speakers besteld, aangezien de grote bestelling pas over 3 a 4 weken komtwrote: dus meteen maar even 6 besteld!
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.wrote: Is er misschien een site als pillreports.com maar dan voor lsd?:)