Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxxer
142 posts member since 2011
last seen Dec 2012
Moe,keelpijn,hoofdpijn

Kut xtc.
Maar wat een avond :love:
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
ik kwam er vandaag achter waarom mijn ondertand nog zo'n pijn doet.. dat ding zit los aan alle kanten.. :lol:
le me having big problems!
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Ruubiie wrote:ik kwam er vandaag achter waarom mijn ondertand nog zo'n pijn doet.. dat ding zit los aan alle kanten.. :lol:
Volgende keer dus minder knarsen? :$
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Black Sunrise wrote:
Anonymous wrote: Maarr doet het dan wat met je serotonine?
Geen idee, dat fabeltje hou ik me allang niet meer aan. Zit vanaf eind november eigenlijk elk weekend wel aan die 'troep' en elke keer is het nog steeds zo intens en fijn. Ik begin zelfs aan de brakheid te wennen xd
Dat zijn je receptoren die al zo behoorlijk beschadigd aan het geraken zijn waardoor je na verloop van tijd geen dip meer hebt.

dawasiknie wrote:
M-arijn wrote:Volgens mij gebruikt het wel wat maar minder dan mdma @ 4FMP
Er zijn studies die blijkbaar bewijzen dat het meer verbruikt. Omdat 4fmp langer doorwerkt op je serotoninehuishouding dan MDMA.

Waar komt dit vandaan, volgens mijn informatie verbruikt het slechts 1/3e ongeveer als MDMA? Dit lijkt me veel dichter bij de waarheid liggen, anders hadden mensen na 4-fmp ook geregeld last van een dinsdagdip...
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
DarkBeatz wrote:
Black Sunrise wrote:
Geen idee, dat fabeltje hou ik me allang niet meer aan. Zit vanaf eind november eigenlijk elk weekend wel aan die 'troep' en elke keer is het nog steeds zo intens en fijn. Ik begin zelfs aan de brakheid te wennen xd
Dat zijn je receptoren die al zo behoorlijk beschadigd aan het geraken zijn waardoor je na verloop van tijd geen dip meer hebt.

dawasiknie wrote:
Er zijn studies die blijkbaar bewijzen dat het meer verbruikt. Omdat 4fmp langer doorwerkt op je serotoninehuishouding dan MDMA.

Waar komt dit vandaan, volgens mijn informatie verbruikt het slechts 1/3e ongeveer als MDMA? Dit lijkt me veel dichter bij de waarheid liggen, anders hadden mensen na 4-fmp ook geregeld last van een dinsdagdip...
Ach, ik heb nooit een dip. Althans, niet mentaal. Sterker nog, ik voel me juist duizend maal vrolijker in de dagen na gebruik. Ik vind dit persoonlijk helemaal niet erg. :D
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
DarkBeatz wrote:
Black Sunrise wrote:

dawasiknie wrote:

Meen dat het op fok stond en daar hadden ze een of andere studie gevonden. Daar stond van de serotonineverbruikende middelen een rekensommetje en uit die rekensom bleek dat 4-fmp uiteindelijk meer serotonine verbruikte (of in ieder geval veel meer je serotoninereceptoren belast) dan MDMA of Methylone. En dat kwam omdat 4-fmp langer doorwerkte.

En je kan na 4-fmp ook wel een dinsdagdip hebben hoor ;) Maar dat is van zoveel dingen afhankelijk...
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Ruubiie wrote:ik kwam er vandaag achter waarom mijn ondertand nog zo'n pijn doet.. dat ding zit los aan alle kanten.. :lol:
Drugs offtopic

Drugs offtopic
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
@Ruben,.. Beter poetsen na gebruik :p
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Chukkels wrote:
DarkBeatz wrote: Ach, ik heb nooit een dip. Althans, niet mentaal. Sterker nog, ik voel me juist duizend maal vrolijker in de dagen na gebruik. Ik vind dit persoonlijk helemaal niet erg. :D
Daar is een leuke theorie voor :D door mdma krijg je een laag serotonine niveau, een dip dus... Vervolgens gaat dit niveau weer omhoog wat je als een piek kan zien waardoor je je blijer voelt
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
Maar als ik het goed begrijp overwegend positieve ervaringen met 4-fmp dus ;) ?
Donateur
last seen Sep 2014
Jeroen_n wrote:Maar als ik het goed begrijp overwegend positieve ervaringen met 4-fmp dus ;) ?
Ik vond het vet op X-Qlusive, heb van 00:00 tot 03:00 rond gestuiterd :p
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Zo was een mooi feestje zaterdag in de HMH :D
Op heenweg gr speed gehad en likje mdma, net voor binnenkomst 1 q-dance en een halve love pil? gehad. klapte wel lekker in :P later op de avond nog een hele speaker geknald en daar was ik de hele avond wel zoet mee..
Ik word alleen knetter gek van die kaak van mij die trilt nog sneller dan 999 bpm..
Ben ook nog een paar HTers tegen gekomen waaronder: Nando, Hoofdcouch, Geck-o, Pnxrmx, Darkbeatz, Robert, Chukkels en dat was het geloof ik :P
Next: Xxlerator Raw Pirates! :woot:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Gaat het hierom? http://forum.fok.nl/topic/1563647/1/999#94858454

Want daar staat juist dat je 10x zoveel 4-fa als mdma nodig hebt voor dezelfde 5-HT inhibitie
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
roberttt wrote:
Jeroen_n wrote:Maar als ik het goed begrijp overwegend positieve ervaringen met 4-fmp dus ;) ?
Graag gedaan mijn zoon :D ^^

Moving Madness wrote:Ben ook nog een paar HTers tegen gekomen waaronder: Nando, Hoofdcouch, Geck-o, Pnxrmx, Darkbeatz, Robert, Chukkels en dat was het geloof ik :P
En dan heb je mij niet eens gezien?? :( Heb daar toch ook een fors deel van het begin vd avond tot 02:00 bij gestaan :nono:
Last edited by Black Sunrise on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
Moving Madness wrote: Op heenweg gr speed gehad en likje mdma, net voor binnenkomst 1 q-dance en een halve love pil? gehad. klapte wel lekker in :P later op de avond nog een hele speaker geknald en daar was ik de hele avond wel zoet mee..
Leuk 3-gangenmenu :corn:
Donateur
last seen Sep 2014
Black Sunrise wrote:
roberttt wrote:
Graag gedaan mijn zoon :D ^^

Moving Madness wrote:Ben ook nog een paar HTers tegen gekomen waaronder: Nando, Hoofdcouch, Geck-o, Pnxrmx, Darkbeatz, Robert, Chukkels en dat was het geloof ik :P
En dan heb je mij niet eens gezien?? :( Heb daar toch ook een fors deel van het begin vd avond tot 02:00 bij gestaan :nono:

Dankje, had eerst bommetje van me zelf (125) daarna die van jou nog xd 30 minuten erna ofzo haha.. En nog bedankt voor het snoepje (L)
Donateur
last seen Oct 2014
Chukkels wrote: Ach, ik heb nooit een dip. Althans, niet mentaal. Sterker nog, ik voel me juist duizend maal vrolijker in de dagen na gebruik. Ik vind dit persoonlijk helemaal niet erg. :D
DarkBeatz wrote: Dat zijn je receptoren die al zo behoorlijk beschadigd aan het geraken zijn waardoor je na verloop van tijd geen dip meer hebt.
*Schud de hand* we zitten dus in hetzelfde schuitje xd

roberttt wrote: Dankje, had eerst bommetje van me zelf (125) daarna die van jou nog xd 30 minuten erna ofzo haha.. En nog bedankt voor het snoepje (L)
Had nog meer voor je, maar je hoefde niet. Ik ben trots op je dat je afsloeg :thumbsup:
T
Net te horen gekregen dat ik op het moment lsd kan aankomen.
Gelijk 5 zegels besteld xd
Donateur
last seen Sep 2014
Black Sunrise wrote: Had nog meer voor je, maar je hoefde niet. Ik ben trots op je dat je afsloeg :thumbsup:
Ja, was maar even beter.. Als ik ze wel had aangenomen gingen ze ook op xd
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Black Sunrise wrote:
Chukkels wrote: Ach, ik heb nooit een dip. Althans, niet mentaal. Sterker nog, ik voel me juist duizend maal vrolijker in de dagen na gebruik. Ik vind dit persoonlijk helemaal niet erg. :D
DarkBeatz wrote: Dat zijn je receptoren die al zo behoorlijk beschadigd aan het geraken zijn waardoor je na verloop van tijd geen dip meer hebt.
*Schud de hand* we zitten dus in hetzelfde schuitje xd

roberttt wrote: Dankje, had eerst bommetje van me zelf (125) daarna die van jou nog xd 30 minuten erna ofzo haha.. En nog bedankt voor het snoepje (L)
Had nog meer voor je, maar je hoefde niet. Ik ben trots op je dat je afsloeg :thumbsup:
Mij werd meerdere malen in de avond pep aangeboden, ben trots op mezelf dat ik alles afsloeg :cool:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
PNXRMX wrote:Gaat het hierom? http://forum.fok.nl/topic/1563647/1/999#94858454

Want daar staat juist dat je 10x zoveel 4-fa als mdma nodig hebt voor dezelfde 5-HT inhibitie
Dat is hem idd...
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Meisje van Afgelopen zomervakantie kon pillen regelen voor mij en haarzelf! :)
dus meteen maar even 6 besteld! :P nog geen idee wat voor ik krijg ben benieuwd!
en dan lekker by hardbass weer na 6 weken keer nemen!

Zin in! :loving:
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
F-alko92 wrote:Meisje van Afgelopen zomervakantie kon pillen regelen voor mij en haarzelf! :)
dus meteen maar even 6 besteld! :P nog geen idee wat voor ik krijg ben benieuwd!
en dan lekker by hardbass weer na 6 weken keer nemen!

Zin in! :loving:
hmm.. ben je nog aanwezig op xxl raw dan? ben wel benieuwd, 1e x dat ik evt kan droegsen met iemand uit m'n directe omgeving :D
Donateur
last seen Oct 2014
Maar weer eens even 3 dozen lachgaspatronen besteld. Wat zijn die dingen toch heeeeerlijk :worship:

+
F-alko92 wrote: dus meteen maar even 6 besteld! :P
Ik heb net weer 10 witte speakers besteld, aangezien de grote bestelling pas over 3 a 4 weken komt :P (en nee uiteraard gaan ze niet allemaal op in die tijd haha)
T
joooorrit wrote: Is er misschien een site als pillreports.com maar dan voor lsd?:)
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.