Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 23:15 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
mrazura schreef:
Banaanslak schreef:
100-130mg

Ja maar dan moet hij alsnog bijpakken later.

Heeft geen nut, het bijpakken. Krijg je alleen het speedy gevoel, aangezien het speedy gevoel na 3 uur de euforie van de 4-FMP overheerst. Maar een pil droppen na 4-FMP is epic. Zou aanraden 120-150mg, afgaande op je frequentie van MDMA en pep gebruik in de afgelopen weken.

11 december voor het laatst, tevens eerste keer dus 100 mg moet wel te doen zijn toch? Misschien nog kleine speling met die dealextreme weegschaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 23:38 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
11 december voor het laatst, tevens eerste keer dus 100 mg moet wel te doen zijn toch? Misschien nog kleine speling met die dealextreme weegschaal..

Ja wat Christian zegt klopt. Je moet daarna dan wel bijpakken met pep maar dat had ik al een keer gezegd op msn geloof ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 23:55 

Donateur

Chukkels schreef:
mrazura schreef:
Banaanslak schreef:
100-130mg

Ja maar dan moet hij alsnog bijpakken later.

Heeft geen nut, het bijpakken. Krijg je alleen het speedy gevoel, aangezien het speedy gevoel na 3 uur de euforie van de 4-FMP overheerst. Maar een pil droppen na 4-FMP is epic. Zou aanraden 120-150mg, afgaande op je frequentie van MDMA en pep gebruik in de afgelopen weken.

150 is idd een prima dosis. Hogere dosis versterkt de kater en vergroot de kans op insomnia denk ik (afgaande op mijn ervaringen met dat spul).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 03:38 

Hardtraxx Addict

joooorrit schreef:
Donderdag samen met Kswoosh truffels doen :D . Even in de 7e hemel :P

Iemand ervaring met de Atlantis truffel? In hoeverre verschilt het effect van die truffel met het effect van een andere truffelsoort?

Atlantis is geldverspilling en troep. Enige fatsoenlijke zijn MushRocks en Dragon's Dynamite.
Heb het zelf al vaaaaak gedaan en ook vaak 'nieuwe' mensen gehad die het deden.
Gewoon een van die 2 doen en dan halve portie. Ik zelf deed eerst altijd volle maar trip duurde me te lang.
Voor mijn is het altijd (ongeacht de soort) ±3 uur 7e hemel, en vanaf dan gaat bij mij negatieve kant op.

Maar helaas, Atlantis is gewoon zooi. Merk je amper iets van. Mijn broertje van 16 heeft het nu 2x gedaan en zit al aan de Dragon's. Dus als je er nog mee aan het beginnen bent (zelfde advies als smartshop dude die me alles vertelt) : probeer een van de sterkste 2, en begin met halve portie.

Enneh, vertel even hoe het was :thumbup:

Tips: neem pen en papier mee. Teken shit als je in je trip zit, en vervolgens kom je niet meer bij als je je eigen krabbels ziet als je weer nuchter bent ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 03:39 

Hardtraxx Addict

Oh en KSwoosh, ik doe een keer mee met je :D
Goed :yes: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 03:43 

Hardtraxx Addict

Het zal vast al 100x uitgelegd zijn hier ... maar wat is/doet 4-fmp precies (hoe je dat ook schrijft :D)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 09:54 

Hardtraxx Addict

Jeroen_n schreef:
Het zal vast al 100x uitgelegd zijn hier ... maar wat is/doet 4-fmp precies (hoe je dat ook schrijft :D)

Volgens mij beetje het XTC en speed gevoel gecombineerd, geeft de eerste 3 uurtjes euforie (en energie) en na die 3 uur merk je eigenlijk alleen nog het speedy effect. Correct me if I'm wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 10:47 

Hardtraxx Veteran

Jeroen_n schreef:
Atlantis is geldverspilling en troep. Enige fatsoenlijke zijn MushRocks en Dragon's Dynamite.
Gewoon een van die 2 doen en dan halve portie. Ik zelf deed eerst altijd volle maar trip duurde me te lang.
Voor mijn is het altijd (ongeacht de soort) ±3 uur 7e hemel, en vanaf dan gaat bij mij negatieve kant op.

Maar helaas, Atlantis is gewoon zooi. Merk je amper iets van. Mijn broertje van 16 heeft het nu 2x gedaan en zit al aan de Dragon's. Dus als je er nog mee aan het beginnen bent (zelfde advies als smartshop dude die me alles vertelt) : probeer een van de sterkste 2, en begin met halve portie.

Onzin. Ik heb zelf ook 2 keer Atlantis gedaan (10 of 15 gram, weet niet precies meer) en het beviel me beide keren super. De eerste keer was heel vet, maar heb toen geen visuals gehad. De 2e keer juist wel veel visuals, wat opbouwde naar een gevoel alsof ik alles voor het eerst meemaakte en daarna weer langzaam afbouwde, best heftig dus. ;) Volgens mij heeft het er ook bij truffels mee te maken hoe je je voelt en hoe vol je maag is etc., want bij mij was het beide keren ook heel anders met dezelfde soort truffels en dosis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:31 

Donateur

M-arijn schreef:
Jeroen_n schreef:

Volgens mij beetje het XTC en speed gevoel gecombineerd, geeft de eerste 3 uurtjes euforie (en energie) en na die 3 uur merk je eigenlijk alleen nog het speedy effect. Correct me if I'm wrong.

Inderdaad, eerst een fijne dosis euforie en (bij mij dan) na 2 uurtjes meer het speed gevoel. Dus ik gooi er na 1,5 uur wat anders bij, zoals een pil, en dan kun je daar weer op verder teren de hele avond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:41 

Hardtraxx Veteran

4-fmp staat ook nog hoog op mijn verlanglijstje, ga het dan waarschijnlijk wel combineren met een snoepje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:43 

Donateur

Nando schreef:
4-fmp staat ook nog hoog op mijn verlanglijstje, ga het dan waarschijnlijk wel combineren met een snoepje. :)

Had dat dan zaterdag gezegd, ik had kilo's bij me :O
Onee je wilde nuchter blijven natuurlijk :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:45 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Nando schreef:

Had dat dan zaterdag gezegd, ik had kilo's bij me :O
Onee je wilde nuchter blijven natuurlijk :yes:

Dat ja. :) Misschien een idee voor Penoze. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 12:57 

Donateur

Nando schreef:
Dat ja. :) Misschien een idee voor Penoze. :D

Staat bij deze genoteerd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 13:32 

Hardtraxx Veteran

Leuk verjaardags kado'tje haha. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 13:55 

Hardtraxx Addict

Black Sunrise schreef:
M-arijn schreef:
Jeroen_n schreef:

Inderdaad, eerst een fijne dosis euforie en (bij mij dan) na 2 uurtjes meer het speed gevoel. Dus ik gooi er na 1,5 uur wat anders bij, zoals een pil, en dan kun je daar weer op verder teren de hele avond :P

En waar vind ik die :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 14:23 

Hardtraxx Veteran

Bij de plaatselijke dealert.

Ik heb ook nog wat dingetjes op mijn verlanglijstje staan, maar daarvoor zou ik een paar weken vrij voor moeten maken, want de nasleep is ietwat te heftig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 14:46 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Jeroen_n schreef:

Onzin. Ik heb zelf ook 2 keer Atlantis gedaan (10 of 15 gram, weet niet precies meer) en het beviel me beide keren super. De eerste keer was heel vet, maar heb toen geen visuals gehad. De 2e keer juist wel veel visuals, wat opbouwde naar een gevoel alsof ik alles voor het eerst meemaakte en daarna weer langzaam afbouwde, best heftig dus. ;) Volgens mij heeft het er ook bij truffels mee te maken hoe je je voelt en hoe vol je maag is etc., want bij mij was het beide keren ook heel anders met dezelfde soort truffels en dosis.

Klopt, elke keer is totaaaaal anders ja. En vooral je maaginhoud doet er toe. Maar kan ik hier uit opmaken dat je nog geen MushRocks / Dragon's hebt gedaan? Zoja: doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 14:56 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Bij de plaatselijke dealert.

Ik heb ook nog wat dingetjes op mijn verlanglijstje staan, maar daarvoor zou ik een paar weken vrij voor moeten maken, want de nasleep is ietwat te heftig.

Heroïne :love: Crystal meth ? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 16:24 

Donateur

roberttt schreef:
Heroïne :love: Crystal meth ? :D

Junk :aww:

Nando schreef:
Leuk verjaardags kado'tje haha. :$

Dat merk je wel :corn: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 16:40 

Black Sunrise schreef:
M-arijn schreef:
Jeroen_n schreef:

Maarr doet het dan wat met je serotonine?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 16:44 

Donateur

Anonymous schreef:

Geen idee, dat fabeltje hou ik me allang niet meer aan. Zit vanaf eind november eigenlijk elk weekend wel aan die 'troep' en elke keer is het nog steeds zo intens en fijn. Ik begin zelfs aan de brakheid te wennen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 16:53 

Hardtraxx Addict

Volgens mij gebruikt het wel wat maar minder dan mdma @ 4FMP
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 17:11 

Donateur

M-arijn schreef:
Volgens mij gebruikt het wel wat maar minder dan mdma @ 4FMP

Er zijn studies die blijkbaar bewijzen dat het meer verbruikt. Omdat 4fmp langer doorwerkt op je serotoninehuishouding dan MDMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 17:17 

Donateur

En ik maar denken op X-Qlusive dat ik goed bezig was, eigenlijk dubbel zo slecht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 17:22 

Black Sunrise schreef:
Anonymous schreef:

Geen idee, dat fabeltje hou ik me allang niet meer aan. Zit vanaf eind november eigenlijk elk weekend wel aan die 'troep' en elke keer is het nog steeds zo intens en fijn. Ik begin zelfs aan de brakheid te wennen xd

xd

Ik had bij Qlimax en nieuwjaar verbruikt, kon daarna echt niks :P Ging naar Sherlock Holmes elke grap dacht ik: "wow wat grappig!" maar gewoon geen zin om te lachen xd

Maar kan ook door heel veel slaap tekort komen....
Vorige  1 ... 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic