Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Chukkels wrote:
mrazura wrote:
Banaanslak wrote:100-130mg
Ja maar dan moet hij alsnog bijpakken later.
Heeft geen nut, het bijpakken. Krijg je alleen het speedy gevoel, aangezien het speedy gevoel na 3 uur de euforie van de 4-FMP overheerst. Maar een pil droppen na 4-FMP is epic. Zou aanraden 120-150mg, afgaande op je frequentie van MDMA en pep gebruik in de afgelopen weken.
11 december voor het laatst, tevens eerste keer dus 100 mg moet wel te doen zijn toch? Misschien nog kleine speling met die dealextreme weegschaal..
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
jRn wrote:11 december voor het laatst, tevens eerste keer dus 100 mg moet wel te doen zijn toch? Misschien nog kleine speling met die dealextreme weegschaal..
Ja wat Christian zegt klopt. Je moet daarna dan wel bijpakken met pep maar dat had ik al een keer gezegd op msn geloof ik :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Chukkels wrote:
mrazura wrote:
Banaanslak wrote:100-130mg
Ja maar dan moet hij alsnog bijpakken later.
Heeft geen nut, het bijpakken. Krijg je alleen het speedy gevoel, aangezien het speedy gevoel na 3 uur de euforie van de 4-FMP overheerst. Maar een pil droppen na 4-FMP is epic. Zou aanraden 120-150mg, afgaande op je frequentie van MDMA en pep gebruik in de afgelopen weken.
150 is idd een prima dosis. Hogere dosis versterkt de kater en vergroot de kans op insomnia denk ik (afgaande op mijn ervaringen met dat spul).
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
joooorrit wrote:Donderdag samen met Kswoosh truffels doen :D . Even in de 7e hemel :P

Iemand ervaring met de Atlantis truffel? In hoeverre verschilt het effect van die truffel met het effect van een andere truffelsoort?
Atlantis is geldverspilling en troep. Enige fatsoenlijke zijn MushRocks en Dragon's Dynamite.
Heb het zelf al vaaaaak gedaan en ook vaak 'nieuwe' mensen gehad die het deden.
Gewoon een van die 2 doen en dan halve portie. Ik zelf deed eerst altijd volle maar trip duurde me te lang.
Voor mijn is het altijd (ongeacht de soort) ±3 uur 7e hemel, en vanaf dan gaat bij mij negatieve kant op.

Maar helaas, Atlantis is gewoon zooi. Merk je amper iets van. Mijn broertje van 16 heeft het nu 2x gedaan en zit al aan de Dragon's. Dus als je er nog mee aan het beginnen bent (zelfde advies als smartshop dude die me alles vertelt) : probeer een van de sterkste 2, en begin met halve portie.

Enneh, vertel even hoe het was :thumbup:

Tips: neem pen en papier mee. Teken shit als je in je trip zit, en vervolgens kom je niet meer bij als je je eigen krabbels ziet als je weer nuchter bent ^^
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
Oh en KSwoosh, ik doe een keer mee met je :D
Goed :yes: ?
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
Het zal vast al 100x uitgelegd zijn hier ... maar wat is/doet 4-fmp precies (hoe je dat ook schrijft :D)
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Jeroen_n wrote:Het zal vast al 100x uitgelegd zijn hier ... maar wat is/doet 4-fmp precies (hoe je dat ook schrijft :D)
Volgens mij beetje het XTC en speed gevoel gecombineerd, geeft de eerste 3 uurtjes euforie (en energie) en na die 3 uur merk je eigenlijk alleen nog het speedy effect. Correct me if I'm wrong.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Jeroen_n wrote:Atlantis is geldverspilling en troep. Enige fatsoenlijke zijn MushRocks en Dragon's Dynamite.
Gewoon een van die 2 doen en dan halve portie. Ik zelf deed eerst altijd volle maar trip duurde me te lang.
Voor mijn is het altijd (ongeacht de soort) ±3 uur 7e hemel, en vanaf dan gaat bij mij negatieve kant op.

Maar helaas, Atlantis is gewoon zooi. Merk je amper iets van. Mijn broertje van 16 heeft het nu 2x gedaan en zit al aan de Dragon's. Dus als je er nog mee aan het beginnen bent (zelfde advies als smartshop dude die me alles vertelt) : probeer een van de sterkste 2, en begin met halve portie.
Onzin. Ik heb zelf ook 2 keer Atlantis gedaan (10 of 15 gram, weet niet precies meer) en het beviel me beide keren super. De eerste keer was heel vet, maar heb toen geen visuals gehad. De 2e keer juist wel veel visuals, wat opbouwde naar een gevoel alsof ik alles voor het eerst meemaakte en daarna weer langzaam afbouwde, best heftig dus. ;) Volgens mij heeft het er ook bij truffels mee te maken hoe je je voelt en hoe vol je maag is etc., want bij mij was het beide keren ook heel anders met dezelfde soort truffels en dosis.
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
M-arijn wrote:
Jeroen_n wrote:Het zal vast al 100x uitgelegd zijn hier ... maar wat is/doet 4-fmp precies (hoe je dat ook schrijft :D)
Volgens mij beetje het XTC en speed gevoel gecombineerd, geeft de eerste 3 uurtjes euforie (en energie) en na die 3 uur merk je eigenlijk alleen nog het speedy effect. Correct me if I'm wrong.
Inderdaad, eerst een fijne dosis euforie en (bij mij dan) na 2 uurtjes meer het speed gevoel. Dus ik gooi er na 1,5 uur wat anders bij, zoals een pil, en dan kun je daar weer op verder teren de hele avond :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
4-fmp staat ook nog hoog op mijn verlanglijstje, ga het dan waarschijnlijk wel combineren met een snoepje. :)
Donateur
last seen Oct 2014
Nando wrote:4-fmp staat ook nog hoog op mijn verlanglijstje, ga het dan waarschijnlijk wel combineren met een snoepje. :)
Had dat dan zaterdag gezegd, ik had kilo's bij me :O
Onee je wilde nuchter blijven natuurlijk :yes:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Black Sunrise wrote:
Nando wrote:4-fmp staat ook nog hoog op mijn verlanglijstje, ga het dan waarschijnlijk wel combineren met een snoepje. :)
Had dat dan zaterdag gezegd, ik had kilo's bij me :O
Onee je wilde nuchter blijven natuurlijk :yes:
Dat ja. :) Misschien een idee voor Penoze. :D
Donateur
last seen Oct 2014
Nando wrote: Dat ja. :) Misschien een idee voor Penoze. :D
Staat bij deze genoteerd :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2015
Leuk verjaardags kado'tje haha. :$
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
Black Sunrise wrote:
M-arijn wrote:
Inderdaad, eerst een fijne dosis euforie en (bij mij dan) na 2 uurtjes meer het speed gevoel. Dus ik gooi er na 1,5 uur wat anders bij, zoals een pil, en dan kun je daar weer op verder teren de hele avond :P
En waar vind ik die :D
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Bij de plaatselijke dealert.

Ik heb ook nog wat dingetjes op mijn verlanglijstje staan, maar daarvoor zou ik een paar weken vrij voor moeten maken, want de nasleep is ietwat te heftig.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
Nando wrote:
Jeroen_n wrote:Atlantis is geldverspilling en troep. Enige fatsoenlijke zijn MushRocks en Dragon's Dynamite.

Onzin. Ik heb zelf ook 2 keer Atlantis gedaan (10 of 15 gram, weet niet precies meer) en het beviel me beide keren super. De eerste keer was heel vet, maar heb toen geen visuals gehad. De 2e keer juist wel veel visuals, wat opbouwde naar een gevoel alsof ik alles voor het eerst meemaakte en daarna weer langzaam afbouwde, best heftig dus. ;) Volgens mij heeft het er ook bij truffels mee te maken hoe je je voelt en hoe vol je maag is etc., want bij mij was het beide keren ook heel anders met dezelfde soort truffels en dosis.
Klopt, elke keer is totaaaaal anders ja. En vooral je maaginhoud doet er toe. Maar kan ik hier uit opmaken dat je nog geen MushRocks / Dragon's hebt gedaan? Zoja: doen ^^
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Olijfboompje wrote:Bij de plaatselijke dealert.

Ik heb ook nog wat dingetjes op mijn verlanglijstje staan, maar daarvoor zou ik een paar weken vrij voor moeten maken, want de nasleep is ietwat te heftig.
Heroïne :love: Crystal meth ? :D
Donateur
last seen Oct 2014
roberttt wrote: Heroïne :love: Crystal meth ? :D
Junk :aww:
Nando wrote:Leuk verjaardags kado'tje haha. :$
Dat merk je wel :corn: :loving:
A
Black Sunrise wrote:
M-arijn wrote:
Maarr doet het dan wat met je serotonine?
Donateur
last seen Oct 2014
Anonymous wrote: Maarr doet het dan wat met je serotonine?
Geen idee, dat fabeltje hou ik me allang niet meer aan. Zit vanaf eind november eigenlijk elk weekend wel aan die 'troep' en elke keer is het nog steeds zo intens en fijn. Ik begin zelfs aan de brakheid te wennen xd
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Volgens mij gebruikt het wel wat maar minder dan mdma @ 4FMP
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
M-arijn wrote:Volgens mij gebruikt het wel wat maar minder dan mdma @ 4FMP
Er zijn studies die blijkbaar bewijzen dat het meer verbruikt. Omdat 4fmp langer doorwerkt op je serotoninehuishouding dan MDMA.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
En ik maar denken op X-Qlusive dat ik goed bezig was, eigenlijk dubbel zo slecht :lol:
A
Black Sunrise wrote:
Anonymous wrote: Maarr doet het dan wat met je serotonine?
Geen idee, dat fabeltje hou ik me allang niet meer aan. Zit vanaf eind november eigenlijk elk weekend wel aan die 'troep' en elke keer is het nog steeds zo intens en fijn. Ik begin zelfs aan de brakheid te wennen xd
xd

Ik had bij Qlimax en nieuwjaar verbruikt, kon daarna echt niks :P Ging naar Sherlock Holmes elke grap dacht ik: "wow wat grappig!" maar gewoon geen zin om te lachen xd

Maar kan ook door heel veel slaap tekort komen....