Xxl raw nuchter gaan of niet? Zo nee, wat deze keer eens? 
Jammer dat ik mn spul niet meer kan laten testen.
Niet meer kan laten testen?wrote:Lekker aan de pep![]()
Jammer dat ik mn spul niet meer kan laten testen.
oww op die fiets!!wrote:Nou ja niet meer op tijd voor het feest
Okeoke! Thanks!wrote:Pep achterwege laten. Beste combinatie, nasleep kan soms wel een beetje kut zijn (met name de zondag).
Lekker aan de coca-ethyleen.wrote:Xxl raw nuchter gaan of niet? Zo nee, wat deze keer eens?
De nasleep van pep is sowieso kutwrote:Pep achterwege laten. Beste combinatie, nasleep kan soms wel een beetje kut zijn (met name de zondag).
Ik verheug me nu alweer op een extreem 2-daags dieet idd. En hoop dat ik maandag niet zon bloedbui heb als de vorige keer haha.wrote:De nasleep van pep is sowieso kutwrote:Pep achterwege laten. Beste combinatie, nasleep kan soms wel een beetje kut zijn (met name de zondag).
Blijft echt erge rotzooi
dexamfetamine, schijnt heldig spul te zijn..wrote:Wat is dex?
Het was wel moeilijk door mn neusje te krijgen, maar ik had dan ook een enorm niet normaal grote punt in 1 x.. of het moest gewoon fijner versneden worden.. weet niet of de textuur zo grof hoort..wrote:dexamfetamine, schijnt heldig spul te zijn..wrote:Wat is dex?
Hahawrote:Haha bedanktwrote:. Ook geweldig om een keer compleet nuchter te zien hoe al die mafkezen erbij lopen op het eind
Mijn kaak wint altijd alle marathons dus sssstwrote:Hahawrote:Haha bedanktwrote:. Ook geweldig om een keer compleet nuchter te zien hoe al die mafkezen erbij lopen op het eindViel reuze mee bij jou man! Beetje grote doppen, meer niet. Ik bedoel meer de mensen die letterlijk op je vallen omdat ze niet meer kunnen staan en kaken die marathon's schaatsen.
wrote:moet nog even afwachten, ligt eraan of ik nog pep kan krijgen op XXL Raw, anders lekker mephen omdat ik dan wss al te bezopen ben
Ja maar dan moet hij alsnog bijpakken later. Die 4fmp versterkt die pil wel blijkbaar althans dat heb ik zelf mogen ondervinden. Voor mij was dat niet zo'n geslaagde combi.wrote:100-130mg
Ik vond het een heerlijke combo, eerst 120mg 4-fmp en 3 uur later een halve blauwe boom. De inslag van die boom kwam zo veel harder aan, heerlijk.wrote:Ja maar dan moet hij alsnog bijpakken later. Die 4fmp versterkt die pil wel blijkbaar althans dat heb ik zelf mogen ondervinden. Voor mij was dat niet zo'n geslaagde combi.wrote:100-130mg
Kom eens op msn robin.wrote:Ja maar dan moet hij alsnog bijpakken later. Die 4fmp versterkt die pil wel blijkbaar althans dat heb ik zelf mogen ondervinden. Voor mij was dat niet zo'n geslaagde combi.wrote:100-130mg
Heeft geen nut, het bijpakken. Krijg je alleen het speedy gevoel, aangezien het speedy gevoel na 3 uur de euforie van de 4-FMP overheerst. Maar een pil droppen na 4-FMP is epic. Zou aanraden 120-150mg, afgaande op je frequentie van MDMA en pep gebruik in de afgelopen weken.wrote:Ja maar dan moet hij alsnog bijpakken later.wrote:100-130mg