wrote:Maar goed wie hebben er gister nog drugs gebruikt op een feest ipv in een auto...
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wat een drama.
Elkaar veroordelen in gebruik, mensen veroordelen die niet gebruiken en vooral veel janken. Bemoei jullie lekker met je eigen gebruik en laat andere doen wat ze willen. Wat jullie voor commentaar hebben heeft totaal geen toegevoegde waarde en degene die het zelfs doen, die doen zelf net zo dramatisch hard mee en hebben vaak uitspraken die beter bij mensen met serieuze drugsproblemen passen dan de mensen die hier gewoon open en eerlijk zijn.
Stelletje hypocriete flierefluiters.
Elkaar veroordelen in gebruik, mensen veroordelen die niet gebruiken en vooral veel janken. Bemoei jullie lekker met je eigen gebruik en laat andere doen wat ze willen. Wat jullie voor commentaar hebben heeft totaal geen toegevoegde waarde en degene die het zelfs doen, die doen zelf net zo dramatisch hard mee en hebben vaak uitspraken die beter bij mensen met serieuze drugsproblemen passen dan de mensen die hier gewoon open en eerlijk zijn.
Haha dacht dat jij rustig aan wilde doenwrote:Half 12 capsule met 125 mg 4-fmp en half 1 nog 1tje met 180mg 4-fa
03:30 halve speaker
04:15 Halve olifant
05:00 halve speaker
Dat was het
Wou ook wel in de auto gebruiken, maar had helaas geen auto in de hmh staan
Jij bent me ook een partij ongezellig zo op de zondagmorgenwrote:Wat een drama.
Echt he, overdrijven is ook een kunst als je 16 bent en als je hier dan daar lekker stoer en patserig over komt doen vind ik het prima kunnen om even erop te wijzen dat het dat allesbehalve is en gewoon triest...wrote:Jij bent me ook een partij ongezellig zo op de zondagmorgen
17mg 2CB om 4u15.. Damnwrote:Maar goed wie hebben er gister nog drugs gebruikt op een feest ipv in een auto...
LOOOL was jij aan het trippen XD had ik niet doorwrote:Echt he, overdrijven is ook een kunst als je 16 bent en als je hier dan daar lekker stoer en patserig over komt doen vind ik het prima kunnen om even erop te wijzen dat het dat allesbehalve is en gewoon triest...wrote:Jij bent me ook een partij ongezellig zo op de zondagmorgen![]()
17mg 2CB om 4u15.. Damnwrote:Maar goed wie hebben er gister nog drugs gebruikt op een feest ipv in een auto...(that's it)
Dat is voor Robert-standaarden behoorlijk rustig aan!wrote:Haha dacht dat jij rustig aan wilde doenwrote:Half 12 capsule met 125 mg 4-fmp en half 1 nog 1tje met 180mg 4-fa
03:30 halve speaker
04:15 Halve olifant
05:00 halve speaker
Dat was het
Wou ook wel in de auto gebruiken, maar had helaas geen auto in de hmh staan
Vanaf een uurtje of 5 wel jawrote:LOOOL was jij aan het trippen XD had ik niet door
-
G
gisteravond Fanta gebruikt, dat moet wel een drugs zijn wat dat is me toch een partij lekker

Heb je het ook in de auto gebruiktwrote:gisteravond Fanta gebruikt, dat moet wel een drugs zijn wat dat is me toch een partij lekker![]()
-
G
meerdere kerenwrote:Heb je het ook in de auto gebruiktwrote:gisteravond Fanta gebruikt, dat moet wel een drugs zijn wat dat is me toch een partij lekker![]()
in de auto fanta gebruiken.. is het verschrikkelijkste wat je kunt doen, heb dat 2x gedaan, en werd er een soort van wagenziek van! het beste kun je fanta thuis doen in een goede setting.. in de auto vind ik maar niks!wrote:meerdere kerenwrote:Heb je het ook in de auto gebruiktwrote:gisteravond Fanta gebruikt, dat moet wel een drugs zijn wat dat is me toch een partij lekker![]()
Cap 4 fa op en halve speaker. Heb me goed vermaakt gister. Kreeg deze keer ook energie voor 2 van die halve speaker, vorige keer had ik moeie benen.
-
G
wrote:in de auto fanta gebruiken.. is het verschrikkelijkste wat je kunt doen, heb dat 2x gedaan, en werd er een soort van wagenziek van! het beste kun je fanta thuis doen in een goede setting.. in de auto vind ik maar niks!
ik doe het gewoon overal jongen!
fanta junkies de gekstuh!!!!!!!
jij als opperjunk, had ik inderdaad ook niet anders verwachtwrote:wrote:in de auto fanta gebruiken.. is het verschrikkelijkste wat je kunt doen, heb dat 2x gedaan, en werd er een soort van wagenziek van! het beste kun je fanta thuis doen in een goede setting.. in de auto vind ik maar niks!![]()
ik doe het gewoon overal jongen!
fanta junkies de gekstuh!!!!!!!
-
G
ik heb niet voor niets altijd 2 flessen fanta in de koelkast staanwrote:jij als opperjunk, had ik inderdaad ook niet anders verwacht
bijpakken whenever you want!wrote:ik heb niet voor niets altijd 2 flessen fanta in de koelkast staanwrote:jij als opperjunk, had ik inderdaad ook niet anders verwacht
Gisteren een rustig opgebouwde lading 2c-i achter de kiezen. Geweldige avond gehad ermee. Was om 11 uur met 14 mg begonnen, wat erg rustig en langzaam op kwam. Rond een uur of 1 piekte het echt heerlijk toen Pounding Senses kwam, werd ZO maar dan ook ZO hard weggeblazen
Om 1 uur 6mg bijgepakt omdat het moet om het effect in stand te houden / te verlengen, om 3 uur nog een keer gedaan. Miste af en toe wel wat intensiteit vergeleken met MDMA bijvoorbeeld, maar dat ligt niet per se aan de drug (Mandi heeft het veel intenser meegemaakt dan ik), maar ik heb toch wel een hoop (enorm versterkt) plezier beleefd. Zoveel hoogtepunten op de avond en geen last van zware benen, vermoeidheid, bodyload, mindfucks of wat dan ook 
Volgende keer toch net die 1 a 2mg meer als startdosis om een wat intensere ervaring te hebben denk ik. Ik ga het sowieso nog een keer doen op een hardstyle feest, maar ik weet nog niet wanneer
Volgende keer toch net die 1 a 2mg meer als startdosis om een wat intensere ervaring te hebben denk ik. Ik ga het sowieso nog een keer doen op een hardstyle feest, maar ik weet nog niet wanneer
Wat een avond gisteren. Meerdere mensen hier op het forum uit de brand kunnen helpen door extra capsules 4-fmp mee te nemen 
Zelf rond 22:30 een capsule gedropt. Rond 23:45 waren we binnen in de HMH, dus voelde me al gelijk chill toen ik binnenkwam.
Toen maar meteen de HT'ers opgezocht en even een leuke groepsfoto gemaakt
Toen rond 00:30 eerste halfje speaker genomen. Toen 1,5 uur later nog een halfje en vanaf dat moment heb ik het niet meer bijgehouden. De schade achteraf was in ieder geval 4 speakers armer
Hiervan wel 2x een halfje weggegeven aan vriendjes die erom verlegen zaten
Daarna tot 16:00 ge-afterred met lachgas en bier. Uitstekend weekend en prima vermaakt. Ben nu alleen wel gesloopt
Zelf rond 22:30 een capsule gedropt. Rond 23:45 waren we binnen in de HMH, dus voelde me al gelijk chill toen ik binnenkwam.
Toen maar meteen de HT'ers opgezocht en even een leuke groepsfoto gemaakt
Toen rond 00:30 eerste halfje speaker genomen. Toen 1,5 uur later nog een halfje en vanaf dat moment heb ik het niet meer bijgehouden. De schade achteraf was in ieder geval 4 speakers armer
Hiervan wel 2x een halfje weggegeven aan vriendjes die erom verlegen zaten
Daarna tot 16:00 ge-afterred met lachgas en bier. Uitstekend weekend en prima vermaakt. Ben nu alleen wel gesloopt
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Hahhah opperbaas Sjors
Ik vannacht 2 speakers op xqlusive. Inslag even loodzware benen maar daarna ging het geweldig
tot t einde door kunnen beuken, en buiten werkte het uit. Prima timing zeg ik zo 
Ik vannacht 2 speakers op xqlusive. Inslag even loodzware benen maar daarna ging het geweldig
Hahahaha naja ik denk dat jij het wint op basis van een kater. Die is bij mij nagenoeg 0 namelijkwrote:Jij hebt gewonnen dan met het wedstrijdje
Een avondje nuchter is me uitstekend bevallen!
Lekker zonder moeite de hele nacht los gegaan en ik voelde me prima op wat buikpijn na, maar daar heb ik gek genoeg altijd wel last van op een feest. Ook geweldig om een keer compleet nuchter te zien hoe al die mafkezen erbij lopen op het eind, want zelfs met pep op of zo let je daar imo minder op. Mijn gebruik gaat echt een heel stuk minderen en als ik weer eens wat neem dan ga ik waarschijnlijk pas rond een uur of 3 beginnen, ben het ook zat om iedere keer helemaal verlept te zijn al om 5 uur (dan bereken ik het nu als op een nacht feest, op een festival lijkt 6/7 uur me wel een prima tijd). 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Haha bedanktwrote:. Ook geweldig om een keer compleet nuchter te zien hoe al die mafkezen erbij lopen op het eind
weekend nrrrrrrrrrrrrrrrrrr 1 zonder droegs, en dat beviel prima!
heb trouwens nog 1 gevoelige ondertand
ow ow ow.. 26 januari even een bezoekje aan de tandarts brengen!