Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:37 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Maar goed wie hebben er gister nog drugs gebruikt op een feest ipv in een auto...

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:41 

Hardtraxx Veteran

Wat een drama.

Elkaar veroordelen in gebruik, mensen veroordelen die niet gebruiken en vooral veel janken. Bemoei jullie lekker met je eigen gebruik en laat andere doen wat ze willen. Wat jullie voor commentaar hebben heeft totaal geen toegevoegde waarde en degene die het zelfs doen, die doen zelf net zo dramatisch hard mee en hebben vaak uitspraken die beter bij mensen met serieuze drugsproblemen passen dan de mensen die hier gewoon open en eerlijk zijn.

Stelletje hypocriete flierefluiters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:41 

Donateur

roberttt schreef:
Half 12 capsule met 125 mg 4-fmp en half 1 nog 1tje met 180mg 4-fa
03:30 halve speaker
04:15 Halve olifant
05:00 halve speaker

Dat was het :)

Wou ook wel in de auto gebruiken, maar had helaas geen auto in de hmh staan :(

Haha dacht dat jij rustig aan wilde doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:49 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Wat een drama.

Elkaar veroordelen in gebruik, mensen veroordelen die niet gebruiken en vooral veel janken. Bemoei jullie lekker met je eigen gebruik en laat andere doen wat ze willen. Wat jullie voor commentaar hebben heeft totaal geen toegevoegde waarde en degene die het zelfs doen, die doen zelf net zo dramatisch hard mee en hebben vaak uitspraken die beter bij mensen met serieuze drugsproblemen passen dan de mensen die hier gewoon open en eerlijk zijn.

Stelletje hypocriete flierefluiters.

Jij bent me ook een partij ongezellig zo op de zondagmorgen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:54 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Echt he, overdrijven is ook een kunst als je 16 bent en als je hier dan daar lekker stoer en patserig over komt doen vind ik het prima kunnen om even erop te wijzen dat het dat allesbehalve is en gewoon triest... :surrender:

dawasiknie schreef:
Maar goed wie hebben er gister nog drugs gebruikt op een feest ipv in een auto...

17mg 2CB om 4u15.. Damn :loving: (that's it)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:55 

Donateur

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:

Echt he, overdrijven is ook een kunst als je 16 bent en als je hier dan daar lekker stoer en patserig over komt doen vind ik het prima kunnen om even erop te wijzen dat het dat allesbehalve is en gewoon triest... :surrender:

dawasiknie schreef:

17mg 2CB om 4u15.. Damn :loving: (that's it)

LOOOL was jij aan het trippen XD had ik niet door :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:55 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
roberttt schreef:
Half 12 capsule met 125 mg 4-fmp en half 1 nog 1tje met 180mg 4-fa
03:30 halve speaker
04:15 Halve olifant
05:00 halve speaker

Dat was het :)

Wou ook wel in de auto gebruiken, maar had helaas geen auto in de hmh staan :(

Haha dacht dat jij rustig aan wilde doen :P

Dat is voor Robert-standaarden behoorlijk rustig aan! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:00 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
LOOOL was jij aan het trippen XD had ik niet door :lol:

Vanaf een uurtje of 5 wel ja xd Wat een ultieme ervaring, natuurlijk niet in het minst door de geweldige vrienden die er bij waren. Bij 2c's merk ik op feesten toch altijd dat het belangrijk is dat je door de juiste mensen bent omgeven en dan kun je er een euforie van krijgen wat zoveel mooier en eerlijker is als die van mdma, echt helemaal geweldig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:45 

gisteravond Fanta gebruikt, dat moet wel een drugs zijn wat dat is me toch een partij lekker :P (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:46 

Donateur

KSwoosh schreef:
gisteravond Fanta gebruikt, dat moet wel een drugs zijn wat dat is me toch een partij lekker :P (L)

Heb je het ook in de auto gebruikt :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:47 

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:

meerdere keren :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:50 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
KSwoosh schreef:

meerdere keren :cool:

in de auto fanta gebruiken.. is het verschrikkelijkste wat je kunt doen, heb dat 2x gedaan, en werd er een soort van wagenziek van! het beste kun je fanta thuis doen in een goede setting.. in de auto vind ik maar niks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:24 

Hardtraxx Addict

Cap 4 fa op en halve speaker. Heb me goed vermaakt gister. Kreeg deze keer ook energie voor 2 van die halve speaker, vorige keer had ik moeie benen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:26 

Ruubiie schreef:
in de auto fanta gebruiken.. is het verschrikkelijkste wat je kunt doen, heb dat 2x gedaan, en werd er een soort van wagenziek van! het beste kun je fanta thuis doen in een goede setting.. in de auto vind ik maar niks!

:worship:
ik doe het gewoon overal jongen!
fanta junkies de gekstuh!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:29 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Ruubiie schreef:

:worship:
ik doe het gewoon overal jongen!
fanta junkies de gekstuh!!!!!!!

jij als opperjunk, had ik inderdaad ook niet anders verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:34 

Ruubiie schreef:

ik heb niet voor niets altijd 2 flessen fanta in de koelkast staan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:55 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Ruubiie schreef:

ik heb niet voor niets altijd 2 flessen fanta in de koelkast staan :drool:

bijpakken whenever you want!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 16:24 

Hardtraxx Veteran

Gisteren een rustig opgebouwde lading 2c-i achter de kiezen. Geweldige avond gehad ermee. Was om 11 uur met 14 mg begonnen, wat erg rustig en langzaam op kwam. Rond een uur of 1 piekte het echt heerlijk toen Pounding Senses kwam, werd ZO maar dan ook ZO hard weggeblazen :woot: Om 1 uur 6mg bijgepakt omdat het moet om het effect in stand te houden / te verlengen, om 3 uur nog een keer gedaan. Miste af en toe wel wat intensiteit vergeleken met MDMA bijvoorbeeld, maar dat ligt niet per se aan de drug (Mandi heeft het veel intenser meegemaakt dan ik), maar ik heb toch wel een hoop (enorm versterkt) plezier beleefd. Zoveel hoogtepunten op de avond en geen last van zware benen, vermoeidheid, bodyload, mindfucks of wat dan ook :D

Volgende keer toch net die 1 a 2mg meer als startdosis om een wat intensere ervaring te hebben denk ik. Ik ga het sowieso nog een keer doen op een hardstyle feest, maar ik weet nog niet wanneer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:23 

Donateur

Wat een avond gisteren. Meerdere mensen hier op het forum uit de brand kunnen helpen door extra capsules 4-fmp mee te nemen :D
Zelf rond 22:30 een capsule gedropt. Rond 23:45 waren we binnen in de HMH, dus voelde me al gelijk chill toen ik binnenkwam.
Toen maar meteen de HT'ers opgezocht en even een leuke groepsfoto gemaakt :thumbsup:
Toen rond 00:30 eerste halfje speaker genomen. Toen 1,5 uur later nog een halfje en vanaf dat moment heb ik het niet meer bijgehouden. De schade achteraf was in ieder geval 4 speakers armer :(
Hiervan wel 2x een halfje weggegeven aan vriendjes die erom verlegen zaten :loving:
Daarna tot 16:00 ge-afterred met lachgas en bier. Uitstekend weekend en prima vermaakt. Ben nu alleen wel gesloopt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:39 

Hardtraxx Veteran

Hahhah opperbaas Sjors :worship:

Ik vannacht 2 speakers op xqlusive. Inslag even loodzware benen maar daarna ging het geweldig :thumbsup: tot t einde door kunnen beuken, en buiten werkte het uit. Prima timing zeg ik zo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:52 

Donateur

Project 141 schreef:
Jij hebt gewonnen dan met het wedstrijdje :P

Hahahaha naja ik denk dat jij het wint op basis van een kater. Die is bij mij nagenoeg 0 namelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 19:09 

Hardtraxx Veteran

Een avondje nuchter is me uitstekend bevallen! :D Lekker zonder moeite de hele nacht los gegaan en ik voelde me prima op wat buikpijn na, maar daar heb ik gek genoeg altijd wel last van op een feest. Ook geweldig om een keer compleet nuchter te zien hoe al die mafkezen erbij lopen op het eind, want zelfs met pep op of zo let je daar imo minder op. Mijn gebruik gaat echt een heel stuk minderen en als ik weer eens wat neem dan ga ik waarschijnlijk pas rond een uur of 3 beginnen, ben het ook zat om iedere keer helemaal verlept te zijn al om 5 uur (dan bereken ik het nu als op een nacht feest, op een festival lijkt 6/7 uur me wel een prima tijd). :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 19:20 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
. Ook geweldig om een keer compleet nuchter te zien hoe al die mafkezen erbij lopen op het eind

Haha bedankt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 19:23 

Hardtraxx Veteran

weekend nrrrrrrrrrrrrrrrrrr 1 zonder droegs, en dat beviel prima! :thumbsup: heb trouwens nog 1 gevoelige ondertand xd ow ow ow.. 26 januari even een bezoekje aan de tandarts brengen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 19:27 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Draidy schreef:
Het meest verslavende wat ik ooit heb gebruikt is tabak.
Ook wel af en toe alcohol & wiet/hasj maar dat is minder verslavend

Ja tabak spant echt de kroon helaas.

Ben gelukkig niet zo verslavingsgevoelig.
Vorige  1 ... 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic