Kevin-Raw schreef:
KSwoosh schreef:
Chris Two schreef:
Pardon? ik ben alles, maar dan ook alles behalve gelovig..
en heb ook nooit gezegd dat jullie zonder geen avond plezier hebben.. Ik hanteer een eigen mening daarop en betrek mezelf daarin..
Maar het lijkt onderhand ene must te zijn dat je op een festival waus gaat... zo LIJKT het he..
je snapt zelf ook wel dat he tniet gaat over gelovigheid

en je hebt het idd niet letterlijk gezegd, maar je weet hardstikke goed dat je het wel zwaar impliceerde.
en als je niks van drugs wil weten, flikker dan gewoon op uit dit topic.
haten ga je maar ergens anders doen, want aan dat irritant "oooh drugs is slecht, jullie zijn allemaal verslaafden, ik heb drugs niet nodig" gedoe hebben wij geen zin.
niks tegen jou, maar wel tegen je uitspraak.
JONGENSJONGENS....

die jongen bedoeld het totaal niet zo, jullie begrijpen ze manier van schrijven verkeerd en gaan volgas op de aanval. Beetje jammer. Waarom zou die op moeten flikkeren uit het topic? Heeft die gezegd dat die er tegen is? Oke hij nam de zin'ik ben niet verslaafd'jullie vatten hem verkeerd op.
Laat die jongen lekker ze woordje doen hier, en ZELFS al zou die er tegen zijn. Kan je altijd nog informatie winnen, over de ´slechte´dingen van drugs
Danke Kevin, iemand die het nog redelijk inziet dat ik er niet op tegen ben... ik noem niemand een verslaafde hier, voor de duidelijkheid.. je bent pas verslaafd als je echt alles ervoor laat vallen omdat je afhankelijk bent..
maar dat zijn wij toch niet. Als ik zo rond lees zie ik iedereen nog steeds hard werken en/of studeren. Dus zit allemaal wel goed.
Ja, ik ben een zorgbaar persoon en maak me snel druk, maar betreft dit niet echt.
Ruubiie schreef:
Chris Two schreef:
Ik zeg niet dat drugs evil is of wat dan ook, zolang je maar voor jezelf houdt. Zodra je andere er mee gaat betrekken is het andere zaak.
dit vind ik kanshebber van meest nutteloze en onzinnige post van 2012! nu al!
sjonge jonge zeg.. wat ben jij af en toe een dakhaas.. het heet niet voor niets
DRUGS OFFTOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!als je er niks mee te maken wilt hebben, en wil dat we dingen voor onszelf houden..
KOM DAN NIET IN DIT TOPICik irriteer me af en toe echt mateloos aan je opmerkingen gast!
Moette ongesteld worden? Bromsnorretje... trololololol