Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 19:51 

Bierkoning

Black Sunrise schreef:
23:30 bovenzaal linksvoor he, dikke HT meeting, grootste ooit heb ik gehoord :lol:

Bij lange na niet, geloof me xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 19:57 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Mhmmm... Er is een kans dat ik vanaaf naar BKJN vs Partyraiser in de Hemkade ga.
Heb nog een capsule 4fmp en nog wat mephedrone liggen... Ik voorzie een geslaagde avond mocht ik gaan.

Ik ga sowieso, aardig wat pep mee en misschien 1 speaker, ik zie het vanavond wel! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 20:00 

Hardtraxx Veteran

Ik heb niet veel speakers (kunnen regelen) dus ik ga een rustig avondje beleven voor de verandering. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 20:10 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik heb niet veel speakers (kunnen regelen) dus ik ga een rustig avondje beleven voor de verandering. ^^

speaker je weer? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 20:17 

KSwoosh schreef:
Hoofdcoach schreef:
Chris Two schreef:
Heb voor de laatste optie gekozen..

Heb nooit wat gebruikt los van alcohol dus heb eigenlijk geen verslaving. Ik rook ook niet dus dat voordeel heb ook weer.
En tis niet dat ik uitkijk naar een pilsje of een baco'tje.. ik kan ook handig ene avond zonder en dan nog plezier hebben!

Wie zegt dat wij zonder drugs/alcohol geen plezier hebben >.<

hij wil het gewoon niet weten. BIjna een gevalletje christen-bus

Pardon? ik ben alles, maar dan ook alles behalve gelovig..
en heb ook nooit gezegd dat jullie zonder geen avond plezier hebben.. Ik hanteer een eigen mening daarop en betrek mezelf daarin..

Maar het lijkt onderhand ene must te zijn dat je op een festival waus gaat... zo LIJKT het he..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 20:32 

Bierkoning

De meeste mensen die geen drugs gebruiken vinden zichzelf zo geweldig he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 20:36 

Nee, ik vind mijzelf niet geweldig, het verbaast me dat de hoeveelheid personen die gebruiken het een soort van must vinden om bij elk feestje wat ze aandoen even wat te pakken omdat ze dan meer in-the-mood zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 20:38 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Nee, ik vind mijzelf niet geweldig, het verbaast me dat de hoeveelheid personen die gebruiken het een soort van must vinden om bij elk feestje wat ze aandoen even wat te pakken omdat ze dan meer in-the-mood zijn

Kerel, drugs gebruikers zijn vaak echt wel veel relaxeder dan niet drugs gebruikers, ook omdat ze onder invloed gewoon chiller zijn als nuchter, is bij mij ook 100% zo, als ik vaag ben ben ik chiller dan als ik nuchter ben ;)
Dus als je er wat in kan gooien om wat meer sfeer te bouwen dan moet je dat toch gewoon lekker doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 20:40 

Hardtraxx Addict

Chris Two schreef:

Heb ik ook wel maja mijn gebruik is nog wel verantwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 20:41 

Donateur

Pommer schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 20:44 

Donateur

Kettingzaag schreef:
Chris Two schreef:

Heb ik ook wel maja mijn gebruik is nog wel verantwoord.

van mij ook.. vanavond xq weer nuchter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 21:04 

Bierkoning

Black Sunrise schreef:
Pommer schreef:

Afbeelding

Yes i am :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 21:05 

Chris Two schreef:
en heb ook nooit gezegd dat jullie zonder geen avond plezier hebben.. Ik hanteer een eigen mening daarop en betrek mezelf daarin..

Maar het lijkt onderhand ene must te zijn dat je op een festival waus gaat... zo LIJKT het he..

je snapt zelf ook wel dat he tniet gaat over gelovigheid -.-
en je hebt het idd niet letterlijk gezegd, maar je weet hardstikke goed dat je het wel zwaar impliceerde.
en als je niks van drugs wil weten, flikker dan gewoon op uit dit topic.
haten ga je maar ergens anders doen, want aan dat irritant "oooh drugs is slecht, jullie zijn allemaal verslaafden, ik heb drugs niet nodig" gedoe hebben wij geen zin.
niks tegen jou, maar wel tegen je uitspraak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 21:12 

1. zo'n uitspraak heb ik niet gedaan
2. zo'n uitspraak zal nooit uit mijn mond komen.

Mijn opa rookt af en toe een joint vanwege zijn Reuma.. blijft drugs
Ik heb 21 jaar Ritalin, blijft drugs
Buurjongen is handelaar in GHB schijnbaar, blijft drugs

Ik zeg niet dat drugs evil is of wat dan ook, zolang je maar voor jezelf houdt. Zodra je andere er mee gaat betrekken is het andere zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 21:18 

Donateur

Project 141 schreef:
dit soort uitspraken suggereren dat je hun even wil laten weten dat jij tenminste wel zonder kan.

Daarbij KAN denk ik ieder van ons wel zonder, maar MET is het gewoon net ff dat stukje leuker :P
correct me if i'm wrong, maar voor mij geld dat in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 21:24 

Donateur

Project 141 schreef:
Ik bedoel ook niet dat jullie niet zonder zouden kunnen ;) Maar zo kun je die uitspraken interpreteren. Dat jij zonder drugs kan. En dat je dat aan 'de junks' wilt laten weten.

Huh :huh: Is die uitspraak nu tegen mij gericht of niet? Want ik ondersteun jouw zin alleen maar, spreek hem niet tegen :P

Het komt er gewoon op neer: ieder moet z'n eigen ding doen en een ander daarbij in z'n waarde laten, uitspraken lekker voor zich houden etc. Dan heb je ook al dit ge'zeik' niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 21:28 

Donateur

Project 141 schreef:
Oh ik dacht dat jij dacht dat ik suggereerde dat jullie niet zonder drugs konden.. Snapte? xd

Ik snap je zeker weten (komt denk ik omdat ik NOG nuchter ben haha) maar nee dat was niet het geval. Ik heb je namelijk helemaal niets zien suggereren wat erop wees dat jij vind dat wij niet zonder drugs zouden kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 21:39 

Donateur

Project 141 schreef:
Nou dan zijn we daar ook weer uit! :D
Hey, space ze (of gewoon alcohol niet nuchter zijn, kan ook) en vermaak je! Ik ben van plan vanavond me helemaal kapot te zuipen!

Haha dat komt wel goed, jij ook natuurlijk :D
En we spreken elkaar hier morgen weer, kijken wie de hardste klap van de man met de hamer heeft gehad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 21:46 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Haha is het een wedstrijdje? :woot: Dan ben i k extra gemotiveerd om te zuipen :cool:

Nou ik ben er van door, houdoe en proost :beer:

Doei doei Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 22:09 

Donateur

Veel plezier iedereen! Ik ga lekker een paar pilsjes pakken vanavond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 23:54 

Sossaaaaaaaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 23:55 

Bappieeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 00:31 

Donateur

KSwoosh schreef:
Chris Two schreef:

je snapt zelf ook wel dat he tniet gaat over gelovigheid -.-
en je hebt het idd niet letterlijk gezegd, maar je weet hardstikke goed dat je het wel zwaar impliceerde.
en als je niks van drugs wil weten, flikker dan gewoon op uit dit topic.
haten ga je maar ergens anders doen, want aan dat irritant "oooh drugs is slecht, jullie zijn allemaal verslaafden, ik heb drugs niet nodig" gedoe hebben wij geen zin.
niks tegen jou, maar wel tegen je uitspraak.

JONGENSJONGENS.... :x die jongen bedoeld het totaal niet zo, jullie begrijpen ze manier van schrijven verkeerd en gaan volgas op de aanval. Beetje jammer. Waarom zou die op moeten flikkeren uit het topic? Heeft die gezegd dat die er tegen is? Oke hij nam de zin'ik ben niet verslaafd'jullie vatten hem verkeerd op.
Laat die jongen lekker ze woordje doen hier, en ZELFS al zou die er tegen zijn. Kan je altijd nog informatie winnen, over de ´slechte´dingen van drugs
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 00:35 

Hardtraxxer

Aan de andere kant hij voegt niet zoveel toe aan het topic, maar dat gebeurt hier wel meer . ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 00:55 

Donateur

Berenburg schreef:
Aan de andere kant hij voegt niet zoveel toe aan het topic, maar dat gebeurt hier wel meer . ^^

Tegenwoordig voegt niemand meer echt iets informatiefs toe ;)
Vorige  1 ... 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic