Jah idd xDwrote:Suggereert het welwrote:Dat zegt hij toch ook niet? Hij zegt dat hij zonder een alcohol ook plezier kan hebben.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik word daar enorm sloom van, dat moet ik op een feest niet hebbenwrote:Wiet/Hasj
GHB op een 2e plaats.
Word jij er energiek van dan??
na gebruik komt zonneschijn zeggen ze altijd.. heb nog steeds fucking last van mn ondertanden.. vanaf donderdag kon ik pas weer enigzins een broodje in me hoofd drukken.. maar daar bleef het dan ook bij! lekker een weekendje of 20 rust voordat ik weer aan de mdma ga dus! hoogstens pep, als ik dat kan regelen, maar zelfs dat betwijfel ik!
ja mensen! ik ben aan het veranderen qua gebruik
ja mensen! ik ben aan het veranderen qua gebruik
Dat zeg ik ook wel eens maar na 4 weken begint het toch weer teveel te kriebelen
En dan is het nog maar een kwestie van een paar weken voordat ik me weer niet in kan houden.
Al ga ik wel mijn persoonlijke record van 8 weken sowieso evenaren
ik houd zeker tot aan Masters een pauze qua mdma.. dat ga ik toch echt wel redden, en zelfs op masters moet ik het nog maar zien, heb namelijk ook nog een gram meph in de bestelling staan, en misschien dat ik masters wel op meph overleef ookwrote:Dat zeg ik ook wel eens maar na 4 weken begint het toch weer teveel te kriebelenEn dan is het nog maar een kwestie van een paar weken voordat ik me weer niet in kan houden.
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Ben bang van welwrote:Loudness taferelen?wrote:Ik, heen weg gram speed weg snatsen net voordat ik naar binnen ga drop ik 3/4e Q-dance 1/4 geef ik aan m'n vriendin. Wat daar verder op m'n pad komt zie vanzelf wel!wrote:Wie gaat aan 'wat' morgenavond bij xqlusive space ?
Ga je ook Xxlerator Raw Pirates 28e?
Voor het eerst weer in 4 weken gesnoept.
blijft zo lekker
blijft zo lekker
Poll: Alcohol
En nee ik ben geen alcoholist, vind dat gewoon erg fijn en ik heb er 99 vd 100 keer erg veel plezier van.
En nee ik ben geen alcoholist, vind dat gewoon erg fijn en ik heb er 99 vd 100 keer erg veel plezier van.
Bij mij is dat echt 30 van de 100 keer. Bij alcohol weet ik echt mn grenzen nietwrote:Poll: Alcohol
Ik ook niet maar het pakt altijd wel goed uitwrote:Bij mij is dat echt 30 van de 100 keer. Bij alcohol weet ik echt mn grenzen nietwrote:Poll: Alcohol
Ik heb ook alcohol gestemd. Tegen alle andere drugs kan ik makkelijk nee zeggen, maar als ik niet hoef te rijden dan is nee tegen alcohol best moeilijk. Ligt niet per se aan het verslavende, meer aan het feit dat een kleine hoeveelheid toch geen kwaad kan. Gelukkig kan ik me tegenwoordig goed inhouden. Sinds ik bij t eten een wijntje drink komt de buzz heel snel opzetten maar word ik niet echt zat / verlies ik geen controle, wat het veel makkelijker maakt om me vervolgens in te houden / wat colaatjes te drinken later op de avond etc.
-
G
haha dan heb je het wel naar je zin denk ikwrote:Ben bang van welwrote:Loudness taferelen?![]()
Ga je ook Xxlerator Raw Pirates 28e?
maar helaas, geen rauwe piraten voor mij
wel Inception (mn verjaardag =D ) en daarna Hard Bass
-
CHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
Eerst pep en dan mdma? Raaaare combinatie..wrote:Ik, heen weg gram speed weg snatsen net voordat ik naar binnen ga drop ik 3/4e Q-dance 1/4 geef ik aan m'n vriendin. Wat daar verder op m'n pad komt zie vanzelf wel!wrote:Wie gaat aan 'wat' morgenavond bij xqlusive space ?
Van de m ga je dus niet veel merken. Beter doe je het andersom.
Vanaaf aan de speakertz
.
Poll gestemd op mdma. Denk in de week best vaak aan mdma, niet dat ik een drang heb maar gewoon aan het gevoel en het gespace gehalte
Poll gestemd op mdma. Denk in de week best vaak aan mdma, niet dat ik een drang heb maar gewoon aan het gevoel en het gespace gehalte
-
MHardtraxxer
- last seen Feb 2013
Haha komt goedwrote:haha dan heb je het wel naar je zin denk ikwrote:Ben bang van welwrote:Loudness taferelen?![]()
Ga je ook Xxlerator Raw Pirates 28e?![]()
maar helaas, geen rauwe piraten voor mij
wel Inception (mn verjaardag =D ) en daarna Hard Bass
Ah jammer man maar ik ben er ook bij bij inception dus dan gaan we daar knallen!!
-
G
en neem je op HB weer die 100g knallers van je mee?wrote:Ah jammer man maar ik ben er ook bij bij inception dus dan gaan we daar knallen!!
Nog ffies en dan mogen we weer, spannuuuunnndd
Nog even de laatste boodschapjes doen voor de afterparty en dan ff eten, richting vrienden en knallen maar
23:30 bovenzaal linksvoor he, dikke HT meeting, grootste ooit heb ik gehoord
Nog even de laatste boodschapjes doen voor de afterparty en dan ff eten, richting vrienden en knallen maar
23:30 bovenzaal linksvoor he, dikke HT meeting, grootste ooit heb ik gehoord
spacendse ooit bedoel je. Neej dat kan niet kloppen
Hahaha nee sowieso niet denk ik, maar we gaan het zienwrote:spacendse ooit bedoel je. Neej dat kan niet kloppen
Ik neem sowieso me camera deze keer mee voor wat leuke fotootjes. En het lijkt me leuk om rond 6 uur ofzo nog weer even een foto te schieten. Die gaat dan sowieso de boeken in als heldigste foto ooit
Mhmmm... Er is een kans dat ik vanaaf naar BKJN vs Partyraiser in de Hemkade ga.
Heb nog een capsule 4fmp en nog wat mephedrone liggen... Ik voorzie een geslaagde avond mocht ik gaan.
Heb nog een capsule 4fmp en nog wat mephedrone liggen... Ik voorzie een geslaagde avond mocht ik gaan.
-
MHardtraxxer
- last seen Feb 2013
Hahaha, nee helaas geen Hardbass voor mij dit jaar. Aaardappelman is er volgend jaar wel weer bijwrote:en neem je op HB weer die 100g knallers van je mee?wrote:Ah jammer man maar ik ben er ook bij bij inception dus dan gaan we daar knallen!!
Daan naar de kliniek, oohoohooooo!wrote:Dat zeg ik ook wel eens maar na 4 weken begint het toch weer teveel te kriebelenEn dan is het nog maar een kwestie van een paar weken voordat ik me weer niet in kan houden.
-
G
ah jammer manwrote:Hahaha, nee helaas geen Hardbass voor mij dit jaar. Aaardappelman is er volgend jaar wel weer bijwrote:en neem je op HB weer die 100g knallers van je mee?wrote:Ah jammer man maar ik ben er ook bij bij inception dus dan gaan we daar knallen!!
dan maken we het maar 2x zo gezellig als normaal op Inception