Twijfel, nuchter of speakers.wrote:Kies mij, Kies mijwrote:Wie gaat aan 'wat' morgenavond bij xqlusive space ?
Eerst 140mg 4-FMP en neem 3 speakers mee, dus moet voldoende zijn.
Daarna staat er een dikke afterparty gepland met 10 dozen lachgas, dus word een mooi weekendje
En zondagavond heb ik een gesprek met m'n vader omdat ik erg boos op hem was geworden, dus ik weet niet in welke staat ik daar aankom![]()
En jij/jullie??
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Gewoon 2e optie dus, het is feest, dus gaan met die banaanwrote: Twijfel, nuchter of speakers.
Ik moet om 09:00 helemaaaaaal nuchter zijn en fit! Hoeee ga ik dat down xswrote:Gewoon 2e optie dus, het is feest, dus gaan met die banaanwrote: Twijfel, nuchter of speakers.
Pak een auto. Dan heb je dwang om nuchter te zijn 
wrote:Gewoon 2e optie dus, het is feest, dus gaan met die banaanwrote: Twijfel, nuchter of speakers.
Dat weerhoud mij er nooit van om te gebruikenwrote:Pak een auto. Dan heb je dwang om nuchter te zijn
Alcohol drinken wel, gebruiken niet....
Ga ook zeker niet met alcohol rijden, domste wat je kan doenwrote:Dat weerhoud mij er nooit van om te gebruikenwrote:Pak een auto. Dan heb je dwang om nuchter te zijn![]()
Alcohol drinken wel, gebruiken niet....
alcohol = drugswrote:Nee met drugs rijden is lekker slim
Ik wou net zeggen, wous in de auto stappen is ook niet echt bevorderlijk voor je rijstijlwrote:Nee met drugs rijden is lekker slim
Ik heb het ook niet over wous in de auto stappen, dat doe ik OOK niet.wrote:Ik wou net zeggen, wous in de auto stappen is ook niet echt bevorderlijk voor je rijstijlwrote:Nee met drugs rijden is lekker slim
Maar terugrijden van een feest geen probleem, wanneer het dus al grotendeels is uitgewerkt
Komt maar heel zelden voor hoor, voordat jullie slecht over mij denken
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Ik, heen weg gram speed weg snatsen net voordat ik naar binnen ga drop ik 3/4e Q-dance 1/4 geef ik aan m'n vriendin. Wat daar verder op m'n pad komt zie vanzelf wel!wrote:Wie gaat aan 'wat' morgenavond bij xqlusive space ?
1 gram cafeïne poeder zeker :pwrote:Ik, heen weg gram speed weg snatsen net voordat ik naar binnen ga drop ik 3/4e Q-dance 1/4 geef ik aan m'n vriendin. Wat daar verder op m'n pad komt zie vanzelf wel!wrote:Wie gaat aan 'wat' morgenavond bij xqlusive space ?
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Haha nee, maar wil niets mee naar binnen nemen dus alles moet opwrote:1 gram cafeïne poeder zeker :pwrote:Ik, heen weg gram speed weg snatsen net voordat ik naar binnen ga drop ik 3/4e Q-dance 1/4 geef ik aan m'n vriendin. Wat daar verder op m'n pad komt zie vanzelf wel!wrote:Wie gaat aan 'wat' morgenavond bij xqlusive space ?
-
G
Loudness taferelen?wrote:Ik, heen weg gram speed weg snatsen net voordat ik naar binnen ga drop ik 3/4e Q-dance 1/4 geef ik aan m'n vriendin. Wat daar verder op m'n pad komt zie vanzelf wel!wrote:Wie gaat aan 'wat' morgenavond bij xqlusive space ?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Wie zegt dat wij zonder drugs/alcohol geen plezier hebbenwrote:Heb voor de laatste optie gekozen..
Heb nooit wat gebruikt los van alcohol dus heb eigenlijk geen verslaving. Ik rook ook niet dus dat voordeel heb ook weer.
En tis niet dat ik uitkijk naar een pilsje of een baco'tje.. ik kan ook handig ene avond zonder en dan nog plezier hebben!
Dat zegt hij toch ook niet? Hij zegt dat hij zonder een alcohol ook plezier kan hebben.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Suggereert het welwrote:Dat zegt hij toch ook niet? Hij zegt dat hij zonder een alcohol ook plezier kan hebben.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Speakerswrote:Wie gaat aan 'wat' morgenavond bij xqlusive space ?
-
G
hij wil het gewoon niet weten. BIjna een gevalletje christen-buswrote:Wie zegt dat wij zonder drugs/alcohol geen plezier hebbenwrote:Heb voor de laatste optie gekozen..
Heb nooit wat gebruikt los van alcohol dus heb eigenlijk geen verslaving. Ik rook ook niet dus dat voordeel heb ook weer.
En tis niet dat ik uitkijk naar een pilsje of een baco'tje.. ik kan ook handig ene avond zonder en dan nog plezier hebben!
echt hoor!wrote:hij wil het gewoon niet weten. BIjna een gevalletje christen-buswrote:Wie zegt dat wij zonder drugs/alcohol geen plezier hebbenwrote:Heb voor de laatste optie gekozen..