Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 23:36 

Donateur

Nog even wachten op de testresultaten van de nieuwe witte speakers en dan maar bestellen die hap :thumbsup: :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 00:31 

Donateur

Hoi! Nieuwe poll!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 00:36 

Hardtraxx Elite

Tttttering wat ben ik dronken... Hahah! Even avond geborreld bij een goeie vriendin van me.. Met zn 2en een fles bacardi dragon berry leeg gezopen... Nu nog effe wakker blijven.. Want mn vriendin komt nog deze kant op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 00:45 

Donateur

Jeff3rd schreef:
een fles bacardi dragon berry !

Die is zooooo chill :love: :love:
Truste man :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 00:57 

Hardtraxx Veteran

Pffffff, wat een lastige poll. Hier moet ik even over nadenken. Tabak staat eigenlijk sowieso op 1, maar die staat niet in de poll. Vind eigenlijk niks erg verslavend. Meeste is wel erg lekker tho! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 01:00 

Hardtraxx Veteran

Gestemd op alcohol

Heb best vaak veel zin in bier
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 01:03 

Donateur

Ja tabak vind ik hetzelfde als caffeïne, vind ik niet zozeer een geestverruimend middel.

Heb gestemd op GHB. Eerste en enige middel waar ik merkte dat ik er zwaar gevoelig voor was. Ik wilde maar blijven pakken ook toen het al een tijdje uitgewerkt was. Niet dat ik me daar rot door voelde, maar in mijn lichaam zat wel een hele ongezonde drang naar dat middel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 01:05 

Hardtraxx Veteran

Ben in de poll voor Speed gegaan. Heb verder nog nooit echte neigingen gehad om drugs te gaan gebruiken buiten een feestje, denk eerlijk gezegd best wel vaak aan drugs maar ik heb totaal geen drang om het te gaan gebruiken. Ik heb zelf ook altijd maar bewust een geringe voorraad thuis dus een verslaving zal er bij mij zomaar niet in kunnen kruipen. :)

Speed merk ik in ieder geval dat ik na gebruik toch al heel snel weer een soort van zin krijg, in tegen stelling van XTC daar kan ik de dagen na gebruik juist totaal niet aan denken. Ben ook één keer beetje verder gegaan met Speed na een feest op de terugweg in de auto om het sealtje op te maken, uit het niets zat ik weer te lepelen en voor ik het zelf eigenlijk wist ging het de neus al weer in, terwijl het eigenlijk nergens meer voor nodig was. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 01:07 

Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:
een fles bacardi dragon berry !

Die is zooooo chill :love: :love:
Truste man :sleep:

Die is echt gudddleyy! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 01:31 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ja tabak vind ik hetzelfde als caffeïne, vind ik niet zozeer een geestverruimend middel.

Heb gestemd op GHB. Eerste en enige middel waar ik merkte dat ik er zwaar gevoelig voor was. Ik wilde maar blijven pakken ook toen het al een tijdje uitgewerkt was. Niet dat ik me daar rot door voelde, maar in mijn lichaam zat wel een hele ongezonde drang naar dat middel.

Craving is er zeker bij dat spul, maar dat heb ik met meph ook. Maar als het echt over is, hoef ik G ook een tijd niet te gebruiken. Althans, de drang en de gedachte erna is er niet. Bij meph daarentegen... Maar goed, daar kan ik ook wel vanaf blijven, ook al is de drang groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 02:12 

Hardtraxx Elite

Zal ik hier "De Lijst" even inscannen Chukkie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 02:28 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Zal ik hier "De Lijst" even inscannen Chukkie? :P

Doe maar niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 08:19 

Hardtraxxer

Ik heb gestemd voor Speed, maar dit had ik meer omdat snuiven gewoon leuk is om te doen hahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 08:30 

Hardtraxx Veteran

Moeilijke pol zeg, nog ff denken! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 08:37 

Zoiezo alcohol! Heb nu al twee weken exames dus 3 weken niet gezopenn, en kan echt niet wachte op vanavond :drool: Helemaal kriebels in buik alles :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 11:15 

Hardtraxx Elite

Ik vind eigenlijk geen enkel middel verslavend werken op mij, ik heb uiteindelijk gekozen voor ghb ondanks dat ik er gemakkelijk een grote hoeveelheid van in huis kan hebben zonder er aan te zitten. Maar omdat het als zo een milde drug ervaren word met absoluut geen kater en kortdurend effect lijkt me dit wel het middel met het meeste risico tot verslaving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 11:25 

Hardtraxx Veteran

Ik ga voor wiet/hasj omdat ik als ik het had, ik het direct oprookte en later spijt had dat ik er niet 1 had bewaart :lol:
Kan nu wel makkelijk zonder maar dat is onder druk van een drugstest maarja, vind dat meer verslavend werken dan alle andere dingen die ik heb gebruikt want daar kan ik makkelijk een tijdje zonder, alleen het is zo relaxed in bepaalde omstandigheden, en soms kan je het gewoon niet laten, maar ik word niet boos omdat ik geen pillen kan regelen bijv. maar als er niemand naar de shop ging kon ik wel chagrijnig worden, best slecht eigenlijk, blij dat ik van de wiet af ben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 12:30 

Donateur

Ik ben voor CR gegaan en dan vooral 4-fmp. Ik merk dat als ik het zelf in huis heb ik ook tussendoor of op random momenten een paar korreltje te nemen. Nu heb ik dat echt een halt toe geroepen, dus nu weerhoud ik mezelf ervan, maar het is een tijdje anders geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 14:23 

Heb voor de laatste optie gekozen..

Heb nooit wat gebruikt los van alcohol dus heb eigenlijk geen verslaving. Ik rook ook niet dus dat voordeel heb ook weer.
En tis niet dat ik uitkijk naar een pilsje of een baco'tje.. ik kan ook handig ene avond zonder en dan nog plezier hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 14:27 

Anonymous schreef:
Volgens mij wilde die vent niks over slechtheid van drugs zeggen hoor, gewoon dat die braaf is(of laf zie maar hoe je het wilt zien :P)

Ik zeg niet dat drugs evil is of wat dan ook..

Maar het valt me op dat ik naast de gebruikelijke gangers hier nu wat meer mensen zie van wie ik het niet verwacht had... Dus lijkt net of ik dan de enige overblijf...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 15:40 

Hardtraxx Addict

Wie gaat aan 'wat' morgenavond bij xqlusive space ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 15:50 

Chris Two schreef:
Anonymous schreef:
Volgens mij wilde die vent niks over slechtheid van drugs zeggen hoor, gewoon dat die braaf is(of laf zie maar hoe je het wilt zien :P)

Ik zeg niet dat drugs evil is of wat dan ook..

Maar het valt me op dat ik naast de gebruikelijke gangers hier nu wat meer mensen zie van wie ik het niet verwacht had... Dus lijkt net of ik dan de enige overblijf...

Nee weet ik verdedigde je ;) maarja iedereen ze eige ding maar je mist wel wat :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 15:51 

Donateur

Hooli schreef:
Wie gaat aan 'wat' morgenavond bij xqlusive space ?

Kies mij, Kies mij :D
Eerst 140mg 4-FMP en neem 3 speakers mee, dus moet voldoende zijn.
Daarna staat er een dikke afterparty gepland met 10 dozen lachgas, dus word een mooi weekendje :D
En zondagavond heb ik een gesprek met m'n vader omdat ik erg boos op hem was geworden, dus ik weet niet in welke staat ik daar aankom >.<
En jij/jullie??
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 15:57 

Hardtraxx Elite

Niet :). Ik ga niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 16:30 

Donateur

Over een weekje eindelijk weer aan de pep (tenminste als de lul die het zou regelen een beetje opschiet)...
Vorige  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic