zo? 
Dacht dat we hier open bloot konden praten over drugs?? Wie zegt dat ik de waarheid spreek
Dacht dat we hier open bloot konden praten over drugs?? Wie zegt dat ik de waarheid spreek
Paar 100 moet indd wel te doen zijnwrote: Dan zijn ze dus minder sterk dan de batch die er nu is?? Mooi dat ik her en der nog een paar 100 kan kopen
Gaat hier weer de goede kant op!wrote:Paar 1000 moet indd wel te doen zijnwrote: Dan zijn ze dus minder sterk dan de batch die er nu is?? Mooi dat ik her en der nog een paar 1000 kan kopen
LOLwrote:Gaat hier weer de goede kant op!wrote: Paar 1000 moet indd wel te doen zijn
Ik moet volgende week woensdag naar de tandarts. Krijg stukje tand erbij dat is afgebroken buiten het schaatsen omwrote:de tering man![]()
heb echt te zwaar geschaatst gewoon.. heb vandaag alleen nog maar Vla naar binnen kunnen werken
mijn ondertanden, gaan 1 voor 1 afbreken voor mn gevoel.. hoef ze maar tegen mn lip aan te tikken, en ik verga haast al vd pijn
echt ongelooflijk.. moest ik vandaag ook nog eens naar de tandarts, dat heb ik maar even verzet
wrote:Dat was te zien aan je Ruubbiie
dus ik zit nog ongeveer 3 dagen non-stop aan de vlawrote:Hahahahaha die ruben![]()
Wat je zegt over dat je tanden eruit rotten, dat herken ik wel ja dat gevoel,
Echt een rot gevoel man, duurt ook gewoon 2/3 dagen ofzo
komtie:wrote:Epic. Hoeveel had je wel niet op?
omdat ik dit had geplant, om nog 1x goed uit mn plaat te gaan, om er vervolgens even van te bekerenwrote:Ik snap niet waarom je gaat nemen als het feest maar tot 4 uur duurt
Weet je in ieder geval wat je te wachten staat. Geen verrassingen, dat scheeltwrote: dus ik zit nog ongeveer 3 dagen non-stop aan de vlanice!
de speaker..wrote:Weet je in ieder geval wat je te wachten staat. Geen verrassingen, dat scheeltwrote: dus ik zit nog ongeveer 3 dagen non-stop aan de vlanice!
omdat we een gezellige after haddenwrote:Ik snap niet waarom je gaat nemen als het feest maar tot 4 uur duurt