Drop je een pil, hoef je niet meer
Altijd alles met drugs bestrijden, scheelt een hoop geklaag, gekut..
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Uhh, nop.. Zit in een nieuwe.. Dus dat word em niet helaasch!
Dan zou ik toch voorwrote:Uhh, nop.. Zit in een nieuwe.. Dus dat word em niet helaasch!
gaan, prima oplossingwrote:Drop je een pil, hoef je niet meerAltijd alles met drugs bestrijden, scheelt een hoop geklaag, gekut..
Ik dacht dat ze tegenwoordig van die piszakken in die sprinters hadden? Kon je boven de stoel van de machinist pissen.
Dat zou inderdaad een prima oplossing zijn ja! Ware het niet dat ik op dit moment de middelen niet bezit om dat te doen..
En m&m's zijn ook niet de oplossing proef ik al wel weer
En m&m's zijn ook niet de oplossing proef ik al wel weer
-
MHardtraxxer
- 103 posts member since 2011
- last seen Jun 2012

T minus 48 hours.
-
T
Goed om te horen 
Ik heb ze ook hier thuis staan, heerlijk zuiver geluid en krengen kunnen goed hard.wrote: T minus 48 hours.
ps: ik snap dat het om witte speakers gaat
Wut?wrote:Ik heb ze ook hier thuis staan, heerlijk zuiver geluid en krengen kunnen goed hard.wrote: T minus 48 hours.
ps: ik snap dat het om witte speakers gaat![]()
Hij krijgt nieuwe witte speakers (de xtc pil) binnen 48 uur??wrote:Jullie snappen het niet
Daar gaat het toch om?
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2012
We have a winner.wrote:Nieuwe batch
-
T
Waar is die ''Vind ik leuk'' knop nou 
Afwachten of het leuk iswrote:Waar is die ''Vind ik leuk'' knop nou
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2012
Tel daar maar een weekje bij op, maar ga maar uit van 180, 185mg.wrote:Afwachten of het leuk iswrote:Waar is die ''Vind ik leuk'' knop noukijk meer uit naar donderdag. Dan zijn de eerste resultaten als het goed is binnen.
Met andere woorden: kutdingen duswrote:Tel daar maar een weekje bij op, maar ga maar uit van 180, 185mg.wrote:Afwachten of het leuk iswrote:Waar is die ''Vind ik leuk'' knop noukijk meer uit naar donderdag. Dan zijn de eerste resultaten als het goed is binnen.
-
G
Dan zijn ze dus minder sterk dan de batch die er nu is?? Mooi dat ik her en der nog een paar 100 kan kopenwrote:Tel daar maar een weekje bij op, maar ga maar uit van 180, 185mg.wrote:Afwachten of het leuk iswrote:Waar is die ''Vind ik leuk'' knop noukijk meer uit naar donderdag. Dan zijn de eerste resultaten als het goed is binnen.
30 minuutje later sliep ikwrote: Mooi tijdstip.
Versneden met benzo's ofzo
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Lol als je een dikke lijn benzo's snuift dan leef je niet meerwrote:30 minuutje later sliep ikwrote: Mooi tijdstip.![]()
Versneden met benzo's ofzo
Laat die pep is testen anders ...
Kan ik er wel meer tegelijk nemenwrote:Kewl kan je 3 tegelijk nemen
Met een beetje mazzel heb ik er woensdagavond 1 in m'n bezit
Last edited by Black Sunrise on , edited 2 times in total.