En geen after na Thunderdome 
regelen we de volgende TD wel danwrote:En geen after na Thunderdome
regelen we de volgende TD wel danwrote:En geen after na Thunderdome
Dan nog.wrote:omdat we een gezellige after haddenwrote:Ik snap niet waarom je gaat nemen als het feest maar tot 4 uur duurt
al 2 wekenwrote:tss, meneer is ook een week clean hoor.. gelijk de grootste praatjes
Makkie... Zie alleen geen reden waarom ik t zou doenwrote:Pff doe jij dan is
24/7 waus zijn is leukerwrote:Makkie... Zie alleen geen reden waarom ik t zou doenwrote:Pff doe jij dan is
ik zeg net, dat ik tenminste tot aan Masters niet aan de MDMA ga.. hoogstens pep, al betwijfel ik dat ookwrote:Pff doe jij dan is
tja... die duurde lekker langwrote:En geen after na Thunderdome
wrote:ik zeg net, dat ik tenminste tot aan Masters niet aan de MDMA ga.. hoogstens pep, al betwijfel ik dat ookwrote:Pff doe jij dan is
binnen nu en 5 dagen dus waarschijnlijkwrote:wrote:ik zeg net, dat ik tenminste tot aan Masters niet aan de MDMA ga.. hoogstens pep, al betwijfel ik dat ookwrote:Pff doe jij dan is
Ik ga pas weer aan de MDMA wanneer ik op een hardstyle feest ben.. Dat is X-qlusive of hardbass..
Het kan aan mij liggen maar bij mij heeft XTC weinig zin meer na 1-2 pillen, weet niet hoe dat bij jou zit? Of hou je gewoon van vaagjes worden.wrote:komtie:wrote:Epic. Hoeveel had je wel niet op?
1 hele speaker in de treinreis heen,
1,5 op het feest..
1 Louis vuitton op de terugreis vd trein (paar gasten hadden nog wat over, had ik even gekocht van ze)
toen we bij kasper waren, ben ik gaan douchen (wat is dat goddelijk.. spacen en douchen
)
toen ik de kamer binnen kwam lopen, lag er een halve speaker klaar voor moi,
nog geen 15 min later nog maar een hele louis vuitton gedropt![]()
![]()
wat er na 8uur gebeurd is weet ik echt totaal compleet niet meer
wrote: Het kan aan mij liggen maar bij mij heeft XTC weinig zin meer na 1-2 pillen, weet niet hoe dat bij jou zit? Of hou je gewoon van vaagjes worden.
wrote:Kom je dan nog gewoon binnen als je al van die grote doppen hebt? Omdat je in de trein ook al aan de x hebt gezeten?
Ik zit altijd vrij snel op me top na de eerste halve, kan dan nog twee keer bijpakken om het effect wat te verlengen, als ik daarna nog meer neem heeft het bijpakken amper nut of wordt ik alleen maar kneitersvaag.wrote:wrote: Het kan aan mij liggen maar bij mij heeft XTC weinig zin meer na 1-2 pillen, weet niet hoe dat bij jou zit? Of hou je gewoon van vaagjes worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik reken per 10wrote:meten jullie nog steeds per stuk?
tegenwoordig is emmertjes helemaal in als meetstaaf!
samen een keer 10 stuks slikken dan?wrote:Ik reken per 10wrote:meten jullie nog steeds per stuk?
Jij 10 slaappillen?wrote:samen een keer 10 stuks slikken dan?wrote:Ik reken per 10wrote:meten jullie nog steeds per stuk?
Jij 10 slaappillen?wrote:samen een keer 10 stuks slikken dan?wrote:Ik reken per 10wrote:tegenwoordig is emmertjes helemaal in als meetstaaf!