DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:
5 keer is toch niet zoveel? Ik weeg 80 kilo. 5x8 is 400 mg. Nou dat is tegenwoordig bijna een normaal avondje met 2 speakers...
Het is veel meer als hetgene wat nog echt verantwoord te noemen is (1a2mg/kg). Maar uiteraard heeft ieder voor zichzelf andere regels met betrekking tot zijn drugsgebruik

(er zijn er hier zat wat wel vaker als eens 10 keer hun eigen gewicht of meer op een avond wegvreten) Aan die 1a2mg/kg houd ik mezelf ook bewust niet, maar ik zou het mooi vinden om xtc te bewaren voor een 3a4x per jaar en dan niet meer als 3mg/kg over de hele avond

De laatste paar keren dat ik het ongecombineerd deed zat ik iig constant rond de 400 mg. Dat heb ik ook wel echt nodig wil ik me 6/7 uur lang echt lekker voelen van de MDMA. Helaas komen dr dan van die vaagheids-bijwerkingen. Qua katers valt het altijd wel mee (zijn bij mij vooral de combinaties die me de strot doorsnijden).
Gezond is het vast niet maar het is ook niet schokkend. Ik denk dat het voor de gemiddelde snoepgebruiker een vrij normaal aantal is. Wil me dit jaar echter net als jij beperken tot 300 mg op één avond

En het aantal avonden MDMA gaat ook omlaag.