Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:11 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
5 keer is toch niet zoveel? Ik weeg 80 kilo. 5x8 is 400 mg. Nou dat is tegenwoordig bijna een normaal avondje met 2 speakers...

Het is veel meer als hetgene wat nog echt verantwoord te noemen is (1a2mg/kg). Maar uiteraard heeft ieder voor zichzelf andere regels met betrekking tot zijn drugsgebruik -.- (er zijn er hier zat wat wel vaker als eens 10 keer hun eigen gewicht of meer op een avond wegvreten) Aan die 1a2mg/kg houd ik mezelf ook bewust niet, maar ik zou het mooi vinden om xtc te bewaren voor een 3a4x per jaar en dan niet meer als 3mg/kg over de hele avond :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:24 

Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Owja dat wilde ik nog even vermelden. Ik had een klein persoonlijk experimentje gedaan:

Ik had tentamen week voor de kerstvakantie en had daar 4 se's. Heb voor 2 tentamens allebei een capsule 4-fmp ingenomen en bij 2 niet en verder niet/nauwelijks geleerd voor de tentamens (de stof was mij al bekend).
Wat bleek: ik ging met die 2 waar ik die 4-fmp had als de bliksem, superlange stukken schrijven met hele nette woorden en alles en wat kwam eruit: 2x het hoogste cijfer van de klas (heb ik voor die vakken nog NOOIT gehaald).

Bij de andere 2 tentamens (vakken waar ik MINDER moeite mee heb normaal gesproken) had ik lagere cijfers. Of dit nou toeval is of niet, het bevalt me zeeeer :innocent:

Bekijk deze episode maar eens dan! http://bit.ly/wy0YXE
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:29 

Hardtraxxer

Hoeveel pillen mag je eigenlijk bij je hebben by Hardbass?
want weet niet meer wat dat zero tolerance inhoud aangezien ik op andere sites lees dat je er 1 bij je mag hebben... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:30 

De zero in zero tolerance staat voor het aantal pillen wat je bij je mag hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:34 

Hardtraxxer

Banaanslak schreef:
De zero in zero tolerance staat voor het aantal pillen wat je bij je mag hebben.

hmm okee bedankt!

maar bij 1 opzak geven ze geen boete las ik en mag je doorlopen of is dat onzin of geluk hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:41 

Hardtraxxer

Banaanslak schreef:

Klopt ;)

Sprak met een paar agenten op qlimax (ook in gelredome) en zeide dat als je gepakt word met 2 pillen dat ze het van je afpakken,maar toch wel naar binnen mag enzo
Vriend van me die later kwam werd bij de ingang gepakt met 3 pillen die heeft 2 uur vast gezeten maar mocht uiteindelijk toch
naar binnen :/ :)

In utrecht waar ik gepakt was met 3 kreeg ik een boete van 240 euro en heb ik tot 7 uur s'ochtends vastgezeten dus het beleid
is denk overal toch een beetje anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:48 

Donateur

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:
5 keer is toch niet zoveel? Ik weeg 80 kilo. 5x8 is 400 mg. Nou dat is tegenwoordig bijna een normaal avondje met 2 speakers...

Het is veel meer als hetgene wat nog echt verantwoord te noemen is (1a2mg/kg). Maar uiteraard heeft ieder voor zichzelf andere regels met betrekking tot zijn drugsgebruik -.- (er zijn er hier zat wat wel vaker als eens 10 keer hun eigen gewicht of meer op een avond wegvreten) Aan die 1a2mg/kg houd ik mezelf ook bewust niet, maar ik zou het mooi vinden om xtc te bewaren voor een 3a4x per jaar en dan niet meer als 3mg/kg over de hele avond :thumbup:

3 speakers en ik zit al op 10x... Nou dat aantal haal je makkelijk op een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:57 

Hardtraxxer

3 Speakers nice xd Ik wil jou nog een keer tegen komen als je er zo bij loopt.

Het meeste wat ik ooit gehad heb is twee keer een halve en toen had ik het idee al dat ik vercracked bij liep :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 21:59 

Donateur

Berenburg schreef:

Het meeste wat ik ooit gehad heb is twee keer een halve en toen had ik het idee al dat ik vercracked bij liep :P

Qountdown had ik 4 :huh: begon ook meteen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:00 

roberttt schreef:
Berenburg schreef:

Qountdown had ik 4 :huh: begon ook meteen :p

Ik 1 3/4e en vond dat eigenlijk al te veel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:02 

Donateur

Ach ja, verschilt qua persoon he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:06 

Roberttt wat ben je toch allemaal aan het doen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:13 

Donateur

Genieten van het leven op zulke momenten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:17 

Hardtraxx Veteran

F-alko92 schreef:
Hoeveel pillen mag je eigenlijk bij je hebben by Hardbass?
want weet niet meer wat dat zero tolerance inhoud aangezien ik op andere sites lees dat je er 1 bij je mag hebben... :)

0,000000000000 mag je er bij je hebben.. als je op safe wilt spelen en toch het risico neemt (gelredome staan 9/10e x doggies) dan zou ik er max 2 meenemen, daar doet de security vaak niet moeilijk over, weggooien en doorlopen dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:20 

Donateur

nope 2 is al te veel daar :) Arnhem strengste van allemaal, 80 euro per pil ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:28 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
nope 2 is al te veel daar :) Arnhem strengste van allemaal, 80 euro per pil ^^

Citaat:
Sprak met een paar agenten op qlimax (ook in gelredome) en zeide dat als je gepakt word met 2 pillen dat ze het van je afpakken,maar toch wel naar binnen mag enzo
Vriend van me die later kwam werd bij de ingang gepakt met 3 pillen die heeft 2 uur vast gezeten maar mocht uiteindelijk toch
naar binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 22:29 

Donateur

mazzel maar officieel mag je 0 mee naar binnen :) Is maar net hoe je eruit ziet en je gedrag is.

Maarja gewoon niet gepakt worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:31 

Hardtraxxer

Officieel mag je vrijwel overal maar 0 bij je hebben heb ik het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:36 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Arnhem strengste van allemaal, 80 euro per pil ^^

In Amsterdam ben ik eens betrapt op een feest toen ik aan het bijpakken was, en daar hebben ze me (fatsoenlijk) buitengezet, geen controle wat ik voor de rest bij had of overlevering aan de politie, er is ook verder niets genoteerd. Was toch wel beetje geluk bij een ongeluk denk ik..

Ook al had ik toen een deel wat ik nog in me broekzak had en nog kon pakken gauw weggesmeten, :P had op het moment dat ze me naar buiten begeleide nog 1 pil en een halve gram pep op zak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:37 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Ach ja, verschilt qua persoon he :)

Jij bent gewoon een vieze vuile junk xd (maar ik hou nog wel van je hoor, alleen doe je soms achterlijke dingen :lol:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:45 

Hardtraxx Veteran

Fuck eens op iedereen met die graflelijke irritante tyfusavatar! :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: ~

Heb nog nooit meer dan 2 speakers op 1 avond/nacht naar binnen gewerkt. Ben best wel trots op mezelf ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:46 

Chukkels schreef:
Fuck eens op iedereen met die graflelijke irritante tyfusavatar! :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: ~

Doe A-Lusion's uiterlijk is niet zo beledigen! Kan die jongeman niks aan doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:48 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Heb nog nooit meer dan 2 speakers op 1 avond/nacht naar binnen gewerkt. Ben best wel trots op mezelf ^^

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:49 

Hahahahahahah xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 23:50 

Hardtraxx Veteran

Meeelopers!!
Vorige  1 ... 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic