Het is veel meer als hetgene wat nog echt verantwoord te noemen is (1a2mg/kg). Maar uiteraard heeft ieder voor zichzelf andere regels met betrekking tot zijn drugsgebruikwrote:5 keer is toch niet zoveel? Ik weeg 80 kilo. 5x8 is 400 mg. Nou dat is tegenwoordig bijna een normaal avondje met 2 speakers...
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Bekijk deze episode maar eens dan! http://bit.ly/wy0YXEwrote:Owja dat wilde ik nog even vermelden. Ik had een klein persoonlijk experimentje gedaan:
Ik had tentamen week voor de kerstvakantie en had daar 4 se's. Heb voor 2 tentamens allebei een capsule 4-fmp ingenomen en bij 2 niet en verder niet/nauwelijks geleerd voor de tentamens (de stof was mij al bekend).
Wat bleek: ik ging met die 2 waar ik die 4-fmp had als de bliksem, superlange stukken schrijven met hele nette woorden en alles en wat kwam eruit: 2x het hoogste cijfer van de klas (heb ik voor die vakken nog NOOIT gehaald).
Bij de andere 2 tentamens (vakken waar ik MINDER moeite mee heb normaal gesproken) had ik lagere cijfers. Of dit nou toeval is of niet, het bevalt me zeeeer
Hoeveel pillen mag je eigenlijk bij je hebben by Hardbass?
want weet niet meer wat dat zero tolerance inhoud aangezien ik op andere sites lees dat je er 1 bij je mag hebben...
want weet niet meer wat dat zero tolerance inhoud aangezien ik op andere sites lees dat je er 1 bij je mag hebben...
-
B
De zero in zero tolerance staat voor het aantal pillen wat je bij je mag hebben.
hmm okee bedankt!wrote:De zero in zero tolerance staat voor het aantal pillen wat je bij je mag hebben.
maar bij 1 opzak geven ze geen boete las ik en mag je doorlopen of is dat onzin of geluk hebben?
Kloptwrote:De zero in zero tolerance staat voor het aantal pillen wat je bij je mag hebben.
Sprak met een paar agenten op qlimax (ook in gelredome) en zeide dat als je gepakt word met 2 pillen dat ze het van je afpakken,maar toch wel naar binnen mag enzo
Vriend van me die later kwam werd bij de ingang gepakt met 3 pillen die heeft 2 uur vast gezeten maar mocht uiteindelijk toch
naar binnen
In utrecht waar ik gepakt was met 3 kreeg ik een boete van 240 euro en heb ik tot 7 uur s'ochtends vastgezeten dus het beleid
is denk overal toch een beetje anders
3 speakers en ik zit al op 10x... Nou dat aantal haal je makkelijk op een feestwrote:Het is veel meer als hetgene wat nog echt verantwoord te noemen is (1a2mg/kg). Maar uiteraard heeft ieder voor zichzelf andere regels met betrekking tot zijn drugsgebruikwrote:5 keer is toch niet zoveel? Ik weeg 80 kilo. 5x8 is 400 mg. Nou dat is tegenwoordig bijna een normaal avondje met 2 speakers...(er zijn er hier zat wat wel vaker als eens 10 keer hun eigen gewicht of meer op een avond wegvreten) Aan die 1a2mg/kg houd ik mezelf ook bewust niet, maar ik zou het mooi vinden om xtc te bewaren voor een 3a4x per jaar en dan niet meer als 3mg/kg over de hele avond
3 Speakers nice
Ik wil jou nog een keer tegen komen als je er zo bij loopt.
Het meeste wat ik ooit gehad heb is twee keer een halve en toen had ik het idee al dat ik vercracked bij liep
Het meeste wat ik ooit gehad heb is twee keer een halve en toen had ik het idee al dat ik vercracked bij liep
Qountdown had ik 4wrote:3 Speakers niceIk wil jou nog een keer tegen komen als je er zo bij loopt.
-
B
Ik 1 3/4e en vond dat eigenlijk al te veelwrote:Qountdown had ik 4wrote:3 Speakers niceIk wil jou nog een keer tegen komen als je er zo bij loopt.
Het meeste wat ik ooit gehad heb is twee keer een halve en toen had ik het idee al dat ik vercracked bij liepbegon ook meteen :p
-
D
Roberttt wat ben je toch allemaal aan het doen. 
0,000000000000 mag je er bij je hebben.. als je op safe wilt spelen en toch het risico neemt (gelredome staan 9/10e x doggies) dan zou ik er max 2 meenemen, daar doet de security vaak niet moeilijk over, weggooien en doorlopen dan..wrote:Hoeveel pillen mag je eigenlijk bij je hebben by Hardbass?
nope 2 is al te veel daar
Arnhem strengste van allemaal, 80 euro per pil 
wrote:nope 2 is al te veel daarArnhem strengste van allemaal, 80 euro per pil
Sprak met een paar agenten op qlimax (ook in gelredome) en zeide dat als je gepakt word met 2 pillen dat ze het van je afpakken,maar toch wel naar binnen mag enzo
Vriend van me die later kwam werd bij de ingang gepakt met 3 pillen die heeft 2 uur vast gezeten maar mocht uiteindelijk toch
naar binnen
mazzel maar officieel mag je 0 mee naar binnen
Is maar net hoe je eruit ziet en je gedrag is.
Maarja gewoon niet gepakt worden
Maarja gewoon niet gepakt worden
Officieel mag je vrijwel overal maar 0 bij je hebben heb ik het idee.
In Amsterdam ben ik eens betrapt op een feest toen ik aan het bijpakken was, en daar hebben ze me (fatsoenlijk) buitengezet, geen controle wat ik voor de rest bij had of overlevering aan de politie, er is ook verder niets genoteerd. Was toch wel beetje geluk bij een ongeluk denk ik..wrote:Arnhem strengste van allemaal, 80 euro per pil
Ook al had ik toen een deel wat ik nog in me broekzak had en nog kon pakken gauw weggesmeten,
Last edited by Inner Creativity on , edited 7 times in total.
Jij bent gewoon een vieze vuile junkwrote:Ach ja, verschilt qua persoon he
Fuck eens op iedereen met die graflelijke irritante tyfusavatar!
~
Heb nog nooit meer dan 2 speakers op 1 avond/nacht naar binnen gewerkt. Ben best wel trots op mezelf
Heb nog nooit meer dan 2 speakers op 1 avond/nacht naar binnen gewerkt. Ben best wel trots op mezelf
-
D
Doe A-Lusion's uiterlijk is niet zo beledigen! Kan die jongeman niks aan doen!wrote:Fuck eens op iedereen met die graflelijke irritante tyfusavatar!![]()
![]()
![]()
![]()
~
wrote:Fuck eens op iedereen met die graflelijke irritante tyfusavatar!![]()
![]()
![]()
![]()
~

Last edited by Unknown on , edited 1 time in total.
-
T
Hahahahahahah