Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 22:21 

Hardtraxx Veteran

sooo ik kan me vertellen dat Mephie mijn favo goedje is sinds qountdown :loving: wat een kracht, wat een euforie! en bovenal ik had ook genoeg energie.. ik heb op qountdown geloof ik 100000 knuffels gegeven aan iedereen die dat wilde :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 22:32 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
Pepdip wordt ook wel een kater genoemd.

Niet het dier, maar dat andere iets.

Oh dat. Daar heb ik nooit last van :cool: van beide niet.
Das het voordeel als je verantwoord gebruikt.

Dub, dub, probeer maar eens 4 dagen achter elkaar pep te gebruiken and you shall see.

Ik raad het je trouwens af, want het is geen pretje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 22:33 

Hardtraxx Veteran

pff :cry: ik baal echt als een stekkert hier..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 22:47 

Hardtraxx Elite

Why?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 22:52 

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
Pepdip wordt ook wel een kater genoemd.

Niet het dier, maar dat andere iets.

Oh dat. Daar heb ik nooit last van :cool: van beide niet.
Das het voordeel als je verantwoord gebruikt.

Dub, dub, probeer maar eens 4 dagen achter elkaar pep te gebruiken and you shall see.

Ik raad het je trouwens af, want het is geen pretje.

Ja, dat zeg ik toch: verantwoord gebruiken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:03 

Hardtraxx Veteran

Wie zegt dat het niet verantwoord was? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:05 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Why?

omdat mijn dealert dinsdag al iets op de post heeft gedaan.. maar ik het nu nog steeds niet heb :/ wat dus mijn heeeeeeeeeele programma van morgen op euphoria door de war gaat schoppen.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:06 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Jeff3rd schreef:
Why?

omdat mijn dealert dinsdag al iets op de post heeft gedaan.. maar ik het nu nog steeds niet heb :/ wat dus mijn heeeeeeeeeele programma van morgen op euphoria door de war gaat schoppen.. :/

Ik voel mij bevoorrecht met deze titel. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:07 

Hardtraxx Veteran

ik wilde je naam niet eens noemen... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:08 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:

Die heb je ook niet genoemd. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:09 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ruubiie schreef:

je deed het zelf al xd ..
hoop echt dat het morgenvroeg binnenkomt zeg.. wat ben ik dan opgelucht..anders kan ik het denk ik wel shaken, want dan zal het wel onderschept zijn ofzo :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:10 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Olijfboompje schreef:
Ruubiie schreef:

je deed het zelf al xd ..
hoop echt dat het morgenvroeg binnenkomt zeg.. wat ben ik dan opgelucht..anders kan ik het denk ik wel shaken, want dan zal het wel onderschept zijn ofzo :x

Ik deed het niet, want ik ben geen dealer. :cool:

Ik zou dat merkwaardig vinden. Dat is iets wat ik nog nooit heb meegemaakt. Als fervent postontvanger is dit in mijn ervaring nog onbekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:13 

Hardtraxx Veteran

je maakt jezelf hier mee verdacht Mr. Olivetree.. je wijst jezelf aan als mogelijke dealert.. dat valt hier niet te ontkennen!

maaruhm, tja ik hoop het echt..!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:14 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
je maakt jezelf hier mee verdacht Mr. Olivetree.. je wijst jezelf aan als mogelijke dealert.. dat valt hier niet te ontkennen!

Ik wijs niets aan. Ik zeg alleen dat ik mij bevoorrecht voel met die titel. Ik maak mij ook verre van verdacht, want niemand verdenkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:15 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Ruubiie schreef:

Ik wijs niets aan. Ik zeg alleen dat ik mij bevoorrecht voel met die titel. Ik maak mij ook verre van verdacht, want niemand verdenkt mij.

dan voel je je aangesproken.. or whatever.. iig, morgen weer keihard spaceng! met of zonder 4fmp/methylone
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:18 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Olijfboompje schreef:
Ruubiie schreef:

dan voel je je aangesproken.. or whatever.. iig, morgen weer keihard spaceng! met of zonder 4fmp/methylone

Ik voel mij niet aangesproken, maar wel bevoorrecht met die titel. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:31 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Ik zou dat merkwaardig vinden. Dat is iets wat ik nog nooit heb meegemaakt. Als fervent postontvanger is dit in mijn ervaring nog onbekend.

Weet nog laatst dat er iets op dinsdag zou komen, iemand enorm in de stress schoot omdat het er donderdag nog niet was en evt. een moeder het zou kunnen vinden als het later binnen kwam. Dag later alsnog goed gekomen. En happy dat ie was! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:34 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Weet nog laatst dat er iets op dinsdag zou komen, iemand enorm in de stress schoot omdat het er donderdag nog niet was en evt. een moeder het zou kunnen vinden als het later binnen kwam. Dag later alsnog goed gekomen. En happy dat ie was! ^^

ik heb daar wel het PERFECTE smoesje voor gevonden bij m'n ouders! dus die gaan er niks van merken!
thnx to ze dealert daarvoor btw :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:44 

Hardtraxxer

Ik heb ook een keer wat via de post ontvangen. Toen was het bij de TNT in de sorteermachine vastgelopen of zo. Partij bang toen er een envelop binnenkwam die geseald was. Pilletjes zaten er nog wel in, maar waren wel bijna allemaal kapot helaas...

Ik had ook maar besloten om 4FA vanavond te proberen. Ik zou het eerst proberen te snuiven, maar dat is echt niet te doen man :P Toen maar een capsuletje gemaakt met 100 mg en dit voelt me een partij goed. Ik heb moeilijk veel energie op dit moment. Ik heb het idee dat mijn computer het typen niet eens kan volgen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 23:59 

Donateur

Whoeii de Etizolam is binnen. Denk dat ik het binnenkort eerst even solo ga proberen voordat ik het gelijk ga nuttigen na speed-gebruik.

Hoop niet dat dat spul zo ellendig lang door blijft werken als een pilletje Oxazepam...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 00:08 

Hardtraxx Elite

Epic moment net in de trein.

2 meisjes naast me. Jaar of 20. Heel stiekem een sealtje overgeven aan elkaar... sealtje valt op de grond... Ik kijk.. zie ik dat t pillen zijn... Roze... 1 kijk ik aan en word rood... Ik zo : Ah.. eekhoorns? Fijne pillen! Dat hoofd van die chick... Priceless.
Heel gesprek nog gehad met ze. Ze gingen naar een techno feestje in Amsterdam en houden ook van Hardstyle. Heb ze uitgenodigd om naar de eerst volgende Reset of Bass Academy te komen in de Hemkade. Ze hebben beloofd te komen.

Zo zie je maar.... Drugs en muziek verbroederd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 00:10 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Epic moment net in de trein.

2 meisjes naast me. Jaar of 20. Heel stiekem een sealtje overgeven aan elkaar... sealtje valt op de grond... Ik kijk.. zie ik dat t pillen zijn... Roze... 1 kijk ik aan en word rood... Ik zo : Ah.. eekhoorns? Fijne pillen! Dat hoofd van die chick... Priceless.
Heel gesprek nog gehad met ze. Ze gingen naar een techno feestje in Amsterdam en houden ook van Hardstyle. Heb ze uitgenodigd om naar de eerst volgende Reset of Bass Academy te komen in de Hemkade. Ze hebben beloofd te komen.

Zo zie je maar.... Drugs en muziek verbroederd!

het zijn dus niet alleen de coupons die zich met elkaar verbinden :loving: jeff laat z'n sociale vaardigheden weer even merken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 00:45 

Hardtraxx Elite

Hahah.... Het is dat ik al een schat van een vriendin heb... Maar deze 2 waren ook behoorlijk aangenaam om naar te kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 00:47 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Hahah.... Het is dat ik al een schat van een vriendin heb... Maar deze 2 waren ook behoorlijk aangenaam om naar te kijken!

bij deze worden we dus uitgenodigd om naar Bass Academy 5 te komen (L) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 04:18 

Hardtraxxer

Ik ga zo fijn op de kristalleen pfffffffff
m'n vriendin ook eerste keer :woot:
Vorige  1 ... 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic