Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 23:57 

Hardtraxx Veteran

F-alko92 schreef:
Ruubiie schreef:
F-alko92 schreef:
Scherpenzeel ;)

heb je partyflock :P ?

Neee, zat er pas nog aan te denken om aan te maken!

binnenkort maar even doen! :thumbup:

chill! anders stuur je me maar ff een pb-tje ik heb namelijk wel een idee wie je bent namelijk :P

Donateur

Moving Madness schreef:
Kewl. :woot: waar te krijgen? Is niet illegaal ofwel?

Nope, zijn te koop als 'Slagroompatronen'. Ik koop ze meestal online voor 13,75 a 50stuks. Bij de macro zijn ze 12 euro geloof ik (moet je wel een makro pas hebben). Heb je alleen nog een slagroomspuit nodig (bij de blokker laatst voor 18 euro, anders 60 ongeveer) of een N2O cracker (die zijn 20 euro, heb er nog wel 1 nieuwe liggen voor je :P)

EDIT:
Dit was mijn 1000e post, bij deze ben ik een echte ADDICT :woot: :woot: :woot:
Voor zover niemand dat nog van mij vond hier >.<

Donateur

Black sunrise wil je niet ontmoeten hoor :$ Hij is fucking eng
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:01 

Donateur

roberttt schreef:

Klopt, maar roberttt is enger, dus maak je keuze maar :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:06 

Hardtraxxer

[/quote]chill! anders stuur je me maar ff een pb-tje ik heb namelijk wel een idee wie je bent namelijk :P[/quote]

Owja? Ik zou niet weten wie jy bent, mischien als ik je zie wel :P

een Pb-tje? jaa, ben niet de slimste ik weet het
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:08 

Hardtraxx Veteran

privébericht --> klik op Usernaam, daarna op pb, dan ken je privéberichten sturen, ik ga hier niet openlijke namen in het drugstopic gooien haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:09 

Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
privébericht --> klik op Usernaam, daarna op pb, dan ken je privéberichten sturen, ik ga hier niet openlijke namen in het drugstopic gooien haha!

Beter niet nee! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:22 

Donateur

Black Sunrise schreef:
roberttt schreef:

Klopt, maar roberttt is enger, dus maak je keuze maar :evil:

Maar samen zijn we:

Cuteeee :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:28 

Donateur

roberttt schreef:
Maar samen zijn we:
Cuteeee :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:

Dat klopt dan weer helemaal, min en min maakt plus he :P
Dus het volgende feest gaan wij een hele lieve schattige foto van ons samen maken?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:30 

Donateur

Jaah :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:31 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Echt een ziek vette trip van 30 seconden ongeveer. Als je andere drugs op hebt duurt de trip langer. Het is gewoon een super chill gevoel, niet te beschrijven naar mijn mening :yay:

ps: mijn set begint zo op fear.fm. Speciale Yearmix special, dus ik gooi er bij deze even een capsule 4-FMP in om optimaal te kunnen genieten :thumbsup:

Lol dus dat wordt niet slapen vannacht XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:33 

Donateur

drop dan een speaker
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:34 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
drop dan een speaker

Over 10 dagen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:35 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:
drop dan een speaker

Over 10 dagen :loving:

Heb er al genoeg gehad dit jaar. Dus kom er niet meer aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:38 

Donateur

Haha heb 0ngeveer 35 mg 4-fmp genomen, just for the feeling :P
Daar kan ik prima van slapen, maar weet je
Gewoon omdat het kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 00:59 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
Neem je ook 7+ pillen xd Of niet?

Ik heet niet Robert :x Mijn hoogste dosering (op mijn huidige lichaamsgewicht) is in totaal 420mg geweest (was met O&N trouwens)... En dat vond ik al schandalig veel, maarja het is maar 1x oudejaar xd

Oeh doe je goed :p Ik had Qountdown ietsie meer :$

Schandalig veel... Kom op zeg, dat moet je toch niet serieus menen of wel dan? Dus met MDMA is 3x de 'aanbevolen' dosis over een tijdsbestek van minimaal 8 uur schandalig veel in jou ogen. Hoe noem je hoeveelheden dan van andere drugs die je waarschijnlijk zelf ook wel neemt, die wel meer dan 5-10x de aanbevolen dosissen zijn? Om al niet te spreken over combinaties... >.<

EDIT: niet de bedoeling om roberttt er bij te quoten. Maar ja, dat was bij ons ietsjes meer :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 16:40 

Hardtraxx Elite

Junks! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 17:29 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Schandalig veel... Kom op zeg, dat moet je toch niet serieus menen of wel dan? Dus met MDMA is 3x de 'aanbevolen' dosis over een tijdsbestek van minimaal 8 uur schandalig veel in jou ogen. Hoe noem je hoeveelheden dan van andere drugs die je waarschijnlijk zelf ook wel neemt, die wel meer dan 5-10x de aanbevolen dosissen zijn? Om al niet te spreken over combinaties... >.<

EDIT: niet de bedoeling om roberttt er bij te quoten. Maar ja, dat was bij ons ietsjes meer :x

Voor mij persoonlijk vind ik dat schandalig veel, nou het is ongeveer 5x mijn eigen lichaamsgewicht... Dat is een stuk boven de veilige grens van 2mg/kg, meer als dubbel zoveel. Er is geen enkele drug waarvan ik 5 tot 10x meer neem als de veilige dosis hoor... Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt dus? En ik doe ook niet zomaar combinaties die extra schadelijk zijn (ik combineer dus geen uppers - op een enkele maal na dat het per ongeluk gebeurde met O&N :$), geen benzo's/ghb/alcohol, en ook van andere gevaarlijke of erg schadelijke combi's blijf ik uit de buurt.

En dit is voor mij schandalig veel, omdat mijn eigen grens wat ik niet wil overschrijden ligt op ongeveer 300mg, maar daar ben ik nu dus serieus over gegaan, en sochtends ook nog eens dus per ongeluk dex met x gecombineerd xd Iets wat ik principeel ook niet wil... :whistle: Ik veroordeel jullie doseringen niet, maar voor mijzelf vind ik dit schandalig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 17:46 

Donateur

Ik snap je wel :) Iedereen heeft gewoon zijn eigen persoonlijke grens.. Die heb ik helaas met Qountdown ook tsja.. Ben er dik overheen gegaan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 17:50 

Donateur

Owja dat wilde ik nog even vermelden. Ik had een klein persoonlijk experimentje gedaan:

Ik had tentamen week voor de kerstvakantie en had daar 4 se's. Heb voor 2 tentamens allebei een capsule 4-fmp ingenomen en bij 2 niet en verder niet/nauwelijks geleerd voor de tentamens (de stof was mij al bekend).
Wat bleek: ik ging met die 2 waar ik die 4-fmp had als de bliksem, superlange stukken schrijven met hele nette woorden en alles en wat kwam eruit: 2x het hoogste cijfer van de klas (heb ik voor die vakken nog NOOIT gehaald).

Bij de andere 2 tentamens (vakken waar ik MINDER moeite mee heb normaal gesproken) had ik lagere cijfers. Of dit nou toeval is of niet, het bevalt me zeeeer :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:15 

Hardtraxx Addict

Black Sunrise schreef:
Owja dat wilde ik nog even vermelden. Ik had een klein persoonlijk experimentje gedaan:

Ik had tentamen week voor de kerstvakantie en had daar 4 se's. Heb voor 2 tentamens allebei een capsule 4-fmp ingenomen en bij 2 niet en verder niet/nauwelijks geleerd voor de tentamens (de stof was mij al bekend).
Wat bleek: ik ging met die 2 waar ik die 4-fmp had als de bliksem, superlange stukken schrijven met hele nette woorden en alles en wat kwam eruit: 2x het hoogste cijfer van de klas (heb ik voor die vakken nog NOOIT gehaald).

Bij de andere 2 tentamens (vakken waar ik MINDER moeite mee heb normaal gesproken) had ik lagere cijfers. Of dit nou toeval is of niet, het bevalt me zeeeer :innocent:

Dit is koning :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Voor mij persoonlijk vind ik dat schandalig veel, nou het is ongeveer 5x mijn eigen lichaamsgewicht... Dat is een stuk boven de veilige grens van 2mg/kg, meer als dubbel zoveel. Er is geen enkele drug waarvan ik 5 tot 10x meer neem als de veilige dosis hoor... Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt dus? En ik doe ook niet zomaar combinaties die extra schadelijk zijn (ik combineer dus geen uppers - op een enkele maal na dat het per ongeluk gebeurde met O&N :$), geen benzo's/ghb/alcohol, en ook van andere gevaarlijke of erg schadelijke combi's blijf ik uit de buurt.

En dit is voor mij schandalig veel, omdat mijn eigen grens wat ik niet wil overschrijden ligt op ongeveer 300mg, maar daar ben ik nu dus serieus over gegaan, en sochtends ook nog eens dus per ongeluk dex met x gecombineerd xd Iets wat ik principeel ook niet wil... :whistle: Ik veroordeel jullie doseringen niet, maar voor mijzelf vind ik dit schandalig ^^

Ok, duidelijk. Die 5-10x was natuurlijk overdreven haha. Zelfs ik heb dat nog nooit gehad xd

Black Sunrise schreef:

Leren met Ritalin of Strattera = +100
Tentamens maken onder invloed = -1000000000000000000
Presentatie houden onder invloed van pep = faal @ his best
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:20 

Hardtraxxer

Dat soort dingen onder invloed doen lijkt me persoonlijk niet echt verstandig, tenzij je echt een heel goede eigen wil hebt. Als het één keer verschrikkelijk makkelijk gaat, ga je het straks voor elk tentamen gebruiken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:26 

Hardtraxx Veteran

Berenburg schreef:
Dat soort dingen onder invloed doen lijkt me persoonlijk niet echt verstandig, tenzij je echt een heel goede eigen wil hebt. Als het één keer verschrikkelijk makkelijk gaat, ga je het straks voor elk tentamen gebruiken...

dus weer een reden om te gebruiken! snap dat dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:42 

Donateur

5 keer is toch niet zoveel? Ik weeg 80 kilo. 5x8 is 400 mg. Nou dat is tegenwoordig bijna een normaal avondje met 2 speakers...
Vorige  1 ... 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic