DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Schandalig veel... Kom op zeg, dat moet je toch niet serieus menen of wel dan? Dus met MDMA is 3x de 'aanbevolen' dosis over een tijdsbestek van minimaal 8 uur
schandalig veel in jou ogen. Hoe noem je hoeveelheden dan van andere drugs die je waarschijnlijk zelf ook wel neemt, die wel meer dan 5-10x de aanbevolen dosissen zijn? Om al niet te spreken over combinaties...
EDIT: niet de bedoeling om roberttt er bij te quoten. Maar ja, dat was bij ons ietsjes meer

Voor mij persoonlijk vind ik dat schandalig veel, nou het is ongeveer 5x mijn eigen lichaamsgewicht... Dat is een stuk boven de veilige grens van 2mg/kg, meer als dubbel zoveel. Er is geen enkele drug waarvan ik 5 tot 10x meer neem als de veilige dosis hoor... Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt dus? En ik doe ook niet zomaar combinaties die extra schadelijk zijn (ik combineer dus geen uppers - op een enkele maal na dat het per ongeluk gebeurde met O&N

), geen benzo's/ghb/alcohol, en ook van andere gevaarlijke of erg schadelijke combi's blijf ik uit de buurt.
En dit is voor mij schandalig veel, omdat mijn eigen grens wat ik niet wil overschrijden ligt op ongeveer 300mg, maar daar ben ik nu dus serieus over gegaan, en sochtends ook nog eens dus per ongeluk dex met x gecombineerd

Iets wat ik principeel ook niet wil...

Ik veroordeel jullie doseringen niet, maar voor mijzelf vind ik dit schandalig

Ok, duidelijk. Die 5-10x was natuurlijk overdreven haha. Zelfs ik heb dat nog nooit gehad

Black Sunrise schreef:
Owja dat wilde ik nog even vermelden. Ik had een klein persoonlijk experimentje gedaan:
Ik had tentamen week voor de kerstvakantie en had daar 4 se's. Heb voor 2 tentamens allebei een capsule 4-fmp ingenomen en bij 2 niet en verder niet/nauwelijks geleerd voor de tentamens (de stof was mij al bekend).
Wat bleek: ik ging met die 2 waar ik die 4-fmp had als de bliksem, superlange stukken schrijven met hele nette woorden en alles en wat kwam eruit: 2x het hoogste cijfer van de klas (heb ik voor die vakken nog NOOIT gehaald).
Bij de andere 2 tentamens (vakken waar ik MINDER moeite mee heb normaal gesproken) had ik lagere cijfers. Of dit nou toeval is of niet, het bevalt me zeeeer

Leren met Ritalin of Strattera = +100
Tentamens maken onder invloed = -1000000000000000000
Presentatie houden onder invloed van pep = faal @ his best