Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:33 

Donateur

roberttt schreef:
Drugs met drugs bestrijden, beste wat er is :)

Als dat inderdaad helpt dan is dat zeker aan te raden :thumbsup:
Vaak helpt een nakkie pep/sos/glas of wat dan ook wel om je weer een beetje uit de space te halen. Althans bij mij dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:33 

Donateur

Black Sunrise schreef:
roberttt schreef:
Drugs met drugs bestrijden, beste wat er is :)

Als dat inderdaad helpt dan is dat zeker aan te raden :thumbsup:
Vaak helpt een nakkie pep/sos/glas of wat dan ook wel om je weer een beetje uit de space te halen. Althans bij mij dan :P

Jah is ook enigste oplossing.. Als je niet goed gaat het met een andere drugs oplossen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 21:03 

Donateur

roberttt schreef:
is ook enigste oplossing.. Als je niet goed gaat het met een andere drugs oplossen :p

You say it, i believe/follow it instantly :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:08 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:12 

Hardtraxx Newbie

Hier ook met een grondige stop bezig, maar kan niet zeggen dat ik afkickverschijnselen heb zoals Wessel :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:34 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
roberttt schreef:
is ook enigste oplossing.. Als je niet goed gaat het met een andere drugs oplossen :p

en daar gaat het dus ernstig fout!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:37 

Donateur

Ruubiie schreef:
Black Sunrise schreef:
roberttt schreef:

en daar gaat het dus ernstig fout!

Waarschijnlijk wel, maar dat is toch juist leuk?? :P
zolang het maar binnen grenzen blijft, maar die ken ik inmiddels wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:43 

Hardtraxx Veteran

grenzen hoor je te verleggen meneertje black sunrise.. en al helemaal als je Roberttt heilig geloofd in al zijn woorden en daden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:46 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
Moving Madness schreef:
Moving Madness is een mens met een laag IQ.

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 23:05 

Donateur

Ruubiie schreef:
grenzen hoor je te verleggen meneertje black sunrise.. en al helemaal als je Roberttt heilig geloofd in al zijn woorden en daden..

Ik verleg geen grenzen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 23:07 

Moving Madness schreef:
KSwoosh schreef:
Moving Madness schreef:
Moving Madness is een mens met een laag IQ.

(L)

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 23:41 

Donateur

roberttt schreef:
Ruubiie schreef:

Ik verleg geen grenzen :)

jij ZET de grens :P

Ruubiie schreef:

Ik geloof hem niet heilig, ik volg hem in alles wat hij doet en zegt :corn:
Nee das niet waar, maar je hebt een punt, grenzen moet je verleggen. Echter wel tot op zekere hoogte. Maar je mag mij best voordoen hoe ik die grens verleg, als ik jouw verhalen zo hier lees is het aardig leuk een avondje met jou haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 23:43 

Hardtraxx Veteran

ow m'n god.. nu word ik ook bestempeld als junk :lol: a.s. ben ik ergens in tilburg te vinden, tijdens euphoria..
dat word voorlopig mn laatste x droeks! dus als ik het je dan voor moet doen, ben je bij deze uitgenodigd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 23:57 

Hardtraxx Veteran

Sqoudson schreef:
Hier ook met een grondige stop bezig, maar kan niet zeggen dat ik afkickverschijnselen heb zoals Wessel :p

Ben nu 30 dagen vrij van alle verdovende middeltjes op alcohol na, en ik vind het prima zo. Plak er zeker nog eens 30 dagen aan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:02 

Hardtraxxer

Vraagje tussendoor: Ik heb een week geleden ofzo een zakje met 2 gr pep binnegekregen. Die heb ik mooi thuis verstopt en vandaag haalde ik hem eruit en nou is ie halfdroog, maar het heeft wel een soort 'oranje' kleur. Het ruikt wel gewoon normaal en een vriend heeft hem uitgetest en hij werkt ook zoals ie hoort te doen. Heeft iemand vaker last gehad van verkleuring, is dit gewoon random of is het misschien iets anders als pep? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:05 

Donateur

Robbie schreef:
is dit gewoon random of is het misschien iets anders als pep? ^^

Pep kan inderdaad verkleuren, maar meestal word het dan een beetje geelig. Als je dit inderdaad die kleur is, dan is het prima. Pep kan niet echt 'over datum' raken naar mijn weten. Alleen hoe langer je het bewaard (buiten de vriezer dan) hoe minder werking word.

Ruubiie schreef:
dus als ik het je dan voor moet doen, ben je bij deze uitgenodigd!

U pakt een pil, bijt deze NIET doormidden maar gooit deze er in ene in. Dan wacht u even 30-45 minuten en klaar is kees. Op dat moment gooit u er een 2e pil bij, ook deze bijt u NIET door en gaat u verschrikkelijk hard. Op dat moment gooit u er nog 1 bij en klaar is kees xd
Zoiets?? :P Nee ik ga niet naar Euphoria, heb de komende tijd al genoeg feestjes staan dus hou nu ffies rust :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:13 

Hardtraxxer

Oke bedankt ik was al bang dat het wat anders was. Idd een beetje een gele gloed. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:19 

Hardtraxx Veteran

Robbie schreef:
Oke bedankt ik was al bang dat het wat anders was. Idd een beetje een gele gloed. ;)

Cafeïne wordt geel als er lucht bij komt dus dat gele is van de cafeïne waarmee je pep versneden is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:21 

Hardtraxx Veteran

Hmm, weet niet of het in die volgorde gaat! Maar we doen ons best!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:23 

Donateur

Black Sunrise schreef:
U pakt een pil, bijt deze NIET doormidden maar gooit deze er in ene in. Dan wacht u even 30-45 minuten en klaar is kees. Op dat moment gooit u er een 2e pil bij, ook deze bijt u NIET door en gaat u verschrikkelijk hard. Op dat moment gooit u er nog 1 bij en klaar is kees xd
Zoiets?? :P Nee ik ga niet naar Euphoria, heb de komende tijd al genoeg feestjes staan dus hou nu ffies rust :)

Hele speakers droppen :love: Qountdown ook weer gedaan, pff da gaat hard :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:35 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Robbie schreef:
is dit gewoon random of is het misschien iets anders als pep? ^^

Pep kan inderdaad verkleuren, maar meestal word het dan een beetje geelig. Als je dit inderdaad die kleur is, dan is het prima. Pep kan niet echt 'over datum' raken naar mijn weten. Alleen hoe langer je het bewaard (buiten de vriezer dan) hoe minder werking word.

Mijne word altijd roze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:42 

Wat is de gemiddelde dosis voor Speed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:42 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Black Sunrise schreef:

Hele speakers droppen :love: Qountdown ook weer gedaan, pff da gaat hard :love:

En wat weet je nog van het feest? :P

Bij mij sloeg een halve Speaker op Pandemonium echt super rustig in, had meer van de inslag verwacht achteraf. Maar was wel zeer fijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 10:11 

Hardtraxx Veteran

Baal er nog steeds van dat ik geen hele speaker heb gedropt op Qountdown. Zo'n beetje enige kans die ik had om dat uit te proberen zonder enige problemen achteraf te hebben. Maarja, principes hé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 10:20 

Donateur

Dysphoria schreef:
Wat is de gemiddelde dosis voor Speed?

Dat hangt van zoveel dingen af. Hoe zuiver, oraal of nasaal, hoe lang wil je doorgaan etc...
Vorige  1 ... 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic