Als dat inderdaad helpt dan is dat zeker aan te radenwrote: Drugs met drugs bestrijden, beste wat er is
Vaak helpt een nakkie pep/sos/glas of wat dan ook wel om je weer een beetje uit de space te halen. Althans bij mij dan
Als dat inderdaad helpt dan is dat zeker aan te radenwrote: Drugs met drugs bestrijden, beste wat er is
Jah is ook enigste oplossing.. Als je niet goed gaat het met een andere drugs oplossen :pwrote:Als dat inderdaad helpt dan is dat zeker aan te radenwrote: Drugs met drugs bestrijden, beste wat er is![]()
Vaak helpt een nakkie pep/sos/glas of wat dan ook wel om je weer een beetje uit de space te halen. Althans bij mij dan
You say it, i believe/follow it instantlywrote:is ook enigste oplossing.. Als je niet goed gaat het met een andere drugs oplossen :p
en daar gaat het dus ernstig fout!wrote:You say it, i believe/follow it instantlywrote:is ook enigste oplossing.. Als je niet goed gaat het met een andere drugs oplossen :p
Waarschijnlijk wel, maar dat is toch juist leuk??wrote:en daar gaat het dus ernstig fout!wrote:You say it, i believe/follow it instantlywrote:is ook enigste oplossing.. Als je niet goed gaat het met een andere drugs oplossen :p
wrote:wrote:Moving Madness is een mens met een laag IQ.
Ik verleg geen grenzenwrote:grenzen hoor je te verleggen meneertje black sunrise.. en al helemaal als je Roberttt heilig geloofd in al zijn woorden en daden..
wrote:wrote:wrote:Moving Madness is een mens met een laag IQ.
jij ZET de grenswrote:Ik verleg geen grenzenwrote:grenzen hoor je te verleggen meneertje black sunrise.. en al helemaal als je Roberttt heilig geloofd in al zijn woorden en daden..
Ik geloof hem niet heilig, ik volg hem in alles wat hij doet en zegtwrote:grenzen hoor je te verleggen meneertje black sunrise.. en al helemaal als je Roberttt heilig geloofd in al zijn woorden en daden..
Ben nu 30 dagen vrij van alle verdovende middeltjes op alcohol na, en ik vind het prima zo. Plak er zeker nog eens 30 dagen aan.wrote:Hier ook met een grondige stop bezig, maar kan niet zeggen dat ik afkickverschijnselen heb zoals Wessel :p
Pep kan inderdaad verkleuren, maar meestal word het dan een beetje geelig. Als je dit inderdaad die kleur is, dan is het prima. Pep kan niet echt 'over datum' raken naar mijn weten. Alleen hoe langer je het bewaard (buiten de vriezer dan) hoe minder werking word.wrote:is dit gewoon random of is het misschien iets anders als pep?
U pakt een pil, bijt deze NIET doormidden maar gooit deze er in ene in. Dan wacht u even 30-45 minuten en klaar is kees. Op dat moment gooit u er een 2e pil bij, ook deze bijt u NIET door en gaat u verschrikkelijk hard. Op dat moment gooit u er nog 1 bij en klaar is keeswrote:dus als ik het je dan voor moet doen, ben je bij deze uitgenodigd!
Cafeïne wordt geel als er lucht bij komt dus dat gele is van de cafeïne waarmee je pep versneden iswrote:Oke bedankt ik was al bang dat het wat anders was. Idd een beetje een gele gloed.
Hele speakers droppenwrote: U pakt een pil, bijt deze NIET doormidden maar gooit deze er in ene in. Dan wacht u even 30-45 minuten en klaar is kees. Op dat moment gooit u er een 2e pil bij, ook deze bijt u NIET door en gaat u verschrikkelijk hard. Op dat moment gooit u er nog 1 bij en klaar is kees![]()
Zoiets??Nee ik ga niet naar Euphoria, heb de komende tijd al genoeg feestjes staan dus hou nu ffies rust
Mijne word altijd rozewrote:Pep kan inderdaad verkleuren, maar meestal word het dan een beetje geelig. Als je dit inderdaad die kleur is, dan is het prima. Pep kan niet echt 'over datum' raken naar mijn weten. Alleen hoe langer je het bewaard (buiten de vriezer dan) hoe minder werking word.wrote:is dit gewoon random of is het misschien iets anders als pep?
En wat weet je nog van het feest?wrote:Hele speakers droppenwrote: U pakt een pil, bijt deze NIET doormidden maar gooit deze er in ene in. Dan wacht u even 30-45 minuten en klaar is kees. Op dat moment gooit u er een 2e pil bij, ook deze bijt u NIET door en gaat u verschrikkelijk hard. Op dat moment gooit u er nog 1 bij en klaar is kees![]()
Zoiets??Nee ik ga niet naar Euphoria, heb de komende tijd al genoeg feestjes staan dus hou nu ffies rust
Qountdown ook weer gedaan, pff da gaat hard