Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 57 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Squirrie wrote:Kk-junks :thumbdown:
Zegt de grootste :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Iedereen hier is een kk junk!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik gebruik vaker geen drugs dan wel drugs...
D
Jullie mogen best junkies zijn hoor.

:yay:
D
Ik krijg de laatste tijd opeens heel veel interesse hallucinerende middelen. Weet niet waarom. Ben denk ik nieuwsgierig naar de ervaring.

Iemand suggesties voor deze (onervaren) jongeman?
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
drugs is voor mensen met een laag IQ.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Dysphoria wrote:Ik krijg de laatste tijd opeens heel veel interesse hallucinerende middelen. Weet niet waarom. Ben denk ik nieuwsgierig naar de ervaring.

Truffels of 2cb
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Moving Madness wrote:drugs misbruiken en dit soort opmerkingen geven is voor mensen met een laag IQ.
Chukkels wrote:Ik gebruik vaker geen drugs dan wel drugs...
Maar je gebruikt in de weekenden vaker WEL drugs dan geen :P
Hardtraxxer
157 posts member since 2011
last seen Mar 2012
Moving Madness wrote:drugs is voor mensen met een laag IQ.
Weet niet of jij de zelfde Moving Madness bent die eerder hier ook actief was? Maar jij gebruikte toch ook altijd?
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
kruiwagentje wrote:
Moving Madness wrote:drugs is voor mensen met een laag IQ.
Weet niet of jij de zelfde Moving Madness bent die eerder hier ook actief was? Maar jij gebruikte toch ook altijd?
Uiteraard, klopt :loving:
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Is 2cb nog op internet te bestellen of zo? Lijkt mij wel eens lachen tijdens een feest ligt visuals op te wekken.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Kettingzaag wrote:Is 2cb nog op internet te bestellen of zo? Lijkt mij wel eens lachen tijdens een feest ligt visuals op te wekken.
Voor zover ik weet niet ;)
Hardtraxx Addict
last seen May 2014
Hoofdcoach wrote:
Kettingzaag wrote:Is 2cb nog op internet te bestellen of zo? Lijkt mij wel eens lachen tijdens een feest ligt visuals op te wekken.
Voor zover ik weet niet ;)
Dat is best wel zonde. Waar ik normaal haal kan niet aan 2cb komen volgens mij, ff navragen. Wil dat wel eens proberen.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Lache spul ^^ Vooral bij hogere dosissen, kan je zelf zo lekker lopen fucken :lol:
G
Moving Madness wrote:Moving Madness is een mens met een laag IQ.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
roberttt wrote:Lache spul ^^ Vooral bij hogere dosissen, kan je zelf zo lekker lopen fucken :lol:
Idd :lol: tijdje geleden met 4 anderen die t nog nooit hadden gedaan goede lijntjes gesnoven, op t oog gedoseerd
Was mijn en hun beste 2cb ervaring :D
Hardtraxx Addict
last seen May 2014
Voor op een feest ook aan te raden? Voor de eerste keer?
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Ik zou t eerst lekker thuis eens proberen :P lekker in een vertrouwde omgeving
B
Dysphoria wrote:Ik krijg de laatste tijd opeens heel veel interesse hallucinerende middelen. Weet niet waarom. Ben denk ik nieuwsgierig naar de ervaring.

Jij had toch psychische problemen? (sorry als dat bot overkomt weet niet hoe ik dat netter moet zeggen xd ) Maar dan is het echt een zeer slecht idee om tripmiddelen te gaan gebruiken. ;)
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Banaanslak wrote:

Jij had toch psychische problemen? (sorry als dat bot overkomt weet niet hoe ik dat netter moet zeggen xd ) Maar dan is het echt een zeer slecht idee om tripmiddelen te gaan gebruiken. ;)

to the point slakje, that's how we know you!

y u know how to deal ze problem!
Donateur
last seen Sep 2014
Banaanslak wrote:

Juist niet! Misschien kom je goeie ik wel tegen! Problem solved :cool:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
roberttt wrote: Juist niet! Misschien kom je goeie ik wel tegen! Problem solved :cool:
Of je komt in een of andere psychose tijdens je trip, problem estimated :whistle:
Donateur
last seen Sep 2014
Black Sunrise wrote:
roberttt wrote: Juist niet! Misschien kom je goeie ik wel tegen! Problem solved :cool:
Of je komt in een of andere psychose tijdens je trip, problem estimated :whistle:
Neem je weer een andere drugs, ben je er weer uit! Problem solved :cool:

Drugs met drugs bestrijden, beste wat er is :)
Hardtraxx Addict
last seen May 2014
Hoofdcoach wrote:Ik zou t eerst lekker thuis eens proberen :P lekker in een vertrouwde omgeving
Oke. Ja ik dacht er aan het op Hardbass te proberen. Mooie show erbij. En als je redelijke lichte dosis neemt kan er niet veel fout gaan lijkt mij? Voel me op hardstyle feestjes wel goed thuis altijd.
Donateur
last seen Sep 2014
Kettingzaag wrote:
Hoofdcoach wrote:Ik zou t eerst lekker thuis eens proberen :P lekker in een vertrouwde omgeving
Oke. Ja ik dacht er aan het op Hardbass te proberen. Mooie show erbij. En als je redelijke lichte dosis neemt kan er niet veel fout gaan lijkt mij? Voel me op hardstyle feestjes wel goed thuis altijd.
Deed het voor het eerst op XXlerator RAW :cool: Nog nooit zo doelloos lopen staren :lol: