Zegt de grootstewrote:Kk-junks
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik gebruik vaker geen drugs dan wel drugs...
-
D
Jullie mogen best junkies zijn hoor.

-
D
Ik krijg de laatste tijd opeens heel veel interesse hallucinerende middelen. Weet niet waarom. Ben denk ik nieuwsgierig naar de ervaring.
Iemand suggesties voor deze (onervaren) jongeman?
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
drugs is voor mensen met een laag IQ.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Truffels of 2cbwrote:Ik krijg de laatste tijd opeens heel veel interesse hallucinerende middelen. Weet niet waarom. Ben denk ik nieuwsgierig naar de ervaring.
wrote:drugs misbruiken en dit soort opmerkingen geven is voor mensen met een laag IQ.
Maar je gebruikt in de weekenden vaker WEL drugs dan geenwrote:Ik gebruik vaker geen drugs dan wel drugs...
Weet niet of jij de zelfde Moving Madness bent die eerder hier ook actief was? Maar jij gebruikte toch ook altijd?wrote:drugs is voor mensen met een laag IQ.
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Uiteraard, kloptwrote:Weet niet of jij de zelfde Moving Madness bent die eerder hier ook actief was? Maar jij gebruikte toch ook altijd?wrote:drugs is voor mensen met een laag IQ.
Is 2cb nog op internet te bestellen of zo? Lijkt mij wel eens lachen tijdens een feest ligt visuals op te wekken.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Voor zover ik weet nietwrote:Is 2cb nog op internet te bestellen of zo? Lijkt mij wel eens lachen tijdens een feest ligt visuals op te wekken.
Dat is best wel zonde. Waar ik normaal haal kan niet aan 2cb komen volgens mij, ff navragen. Wil dat wel eens proberen.wrote:Voor zover ik weet nietwrote:Is 2cb nog op internet te bestellen of zo? Lijkt mij wel eens lachen tijdens een feest ligt visuals op te wekken.
Lache spul
Vooral bij hogere dosissen, kan je zelf zo lekker lopen fucken 
-
G
wrote:Moving Madness is een mens met een laag IQ.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Iddwrote:Lache spulVooral bij hogere dosissen, kan je zelf zo lekker lopen fucken
Was mijn en hun beste 2cb ervaring
Voor op een feest ook aan te raden? Voor de eerste keer?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ik zou t eerst lekker thuis eens proberen
lekker in een vertrouwde omgeving
-
B
Jij had toch psychische problemen? (sorry als dat bot overkomt weet niet hoe ik dat netter moet zeggenwrote:Ik krijg de laatste tijd opeens heel veel interesse hallucinerende middelen. Weet niet waarom. Ben denk ik nieuwsgierig naar de ervaring.
wrote:Jij had toch psychische problemen? (sorry als dat bot overkomt weet niet hoe ik dat netter moet zeggenwrote:Ik krijg de laatste tijd opeens heel veel interesse hallucinerende middelen. Weet niet waarom. Ben denk ik nieuwsgierig naar de ervaring.
Iemand suggesties voor deze (onervaren) jongeman?) Maar dan is het echt een zeer slecht idee om tripmiddelen te gaan gebruiken.
to the point slakje, that's how we know you!
y u know how to deal ze problem!
Juist niet! Misschien kom je goeie ik wel tegen! Problem solvedwrote:Jij had toch psychische problemen? (sorry als dat bot overkomt weet niet hoe ik dat netter moet zeggenwrote:Ik krijg de laatste tijd opeens heel veel interesse hallucinerende middelen. Weet niet waarom. Ben denk ik nieuwsgierig naar de ervaring.
Iemand suggesties voor deze (onervaren) jongeman?) Maar dan is het echt een zeer slecht idee om tripmiddelen te gaan gebruiken.
Of je komt in een of andere psychose tijdens je trip, problem estimatedwrote: Juist niet! Misschien kom je goeie ik wel tegen! Problem solved
Neem je weer een andere drugs, ben je er weer uit! Problem solvedwrote:Of je komt in een of andere psychose tijdens je trip, problem estimatedwrote: Juist niet! Misschien kom je goeie ik wel tegen! Problem solved
Drugs met drugs bestrijden, beste wat er is
Oke. Ja ik dacht er aan het op Hardbass te proberen. Mooie show erbij. En als je redelijke lichte dosis neemt kan er niet veel fout gaan lijkt mij? Voel me op hardstyle feestjes wel goed thuis altijd.wrote:Ik zou t eerst lekker thuis eens proberenlekker in een vertrouwde omgeving
Deed het voor het eerst op XXlerator RAWwrote:Oke. Ja ik dacht er aan het op Hardbass te proberen. Mooie show erbij. En als je redelijke lichte dosis neemt kan er niet veel fout gaan lijkt mij? Voel me op hardstyle feestjes wel goed thuis altijd.wrote:Ik zou t eerst lekker thuis eens proberenlekker in een vertrouwde omgeving