Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 11:25 

Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Pep kan inderdaad verkleuren, maar meestal word het dan een beetje geelig. Als je dit inderdaad die kleur is, dan is het prima. Pep kan niet echt 'over datum' raken naar mijn weten. Alleen hoe langer je het bewaard (buiten de vriezer dan) hoe minder werking word.

Als je je pep op een droge donkere locatie bewaard (hoeft dus absoluut niet de diepvries of koeling te zijn) blijft je pep jaren goed en verliest hij niks aan werking...

dawasiknie schreef:
Dat hangt van zoveel dingen af. Hoe zuiver, oraal of nasaal, hoe lang wil je doorgaan etc...

Precies, voor mij is het tussen de 30 en 180mg afhankelijk van het doel :P Voor keihard te gaan op een festival wat 12u duurt op enkel pep kom ik dus toe met 180mg nasaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 11:32 

Hardtraxx Veteran

Keihard gaan op pep... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 13:57 

Donateur

Keihard gaan op pep is grappig xd enigste nadeel dat je tanden verneukt.. Krijg altijd klapperbek als ik teveel neem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 14:12 

Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
Voor op een feest ook aan te raden? Voor de eerste keer?

Afgelopen zaterdag 2 cb gedaan. Had een behoorlijke visuele trip. Zou het zelf alleen nooit op een feest doen, kreeg namelijk vet zware benen en liep echt als een leipo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 14:45 

Donateur

roberttt schreef:
Keihard gaan op pep is grappig xd enigste nadeel dat je tanden verneukt.. Krijg altijd klapperbek als ik teveel neem xd

:yes:

Ik doe meestal een flinke punt op een sleutel en die in elk neusgat. Je merkt vanzelf wel hoe 'hard' je gaat. Kan niet echt uit de hand lopen, tenzij je achter mekaar gaat scheppen, maar wie doet dat nou?? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 14:53 

Donateur

Black Sunrise schreef:
roberttt schreef:

:yes:

Ik doe meestal een flinke punt op een sleutel en die in elk neusgat. Je merkt vanzelf wel hoe 'hard' je gaat. Kan niet echt uit de hand lopen, tenzij je achter mekaar gaat scheppen, maar wie doet dat nou?? :D

Soms moet je doen wat noodzakelijk is.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 14:59 

Hardtraxx Addict

Hallo Hardtraxx addicts. Ik heb een vraagje. Heeft er iemand hier ervaring met Salvia? Heb er al het een en ander over gelezen, maar de informatie loopt een beetje uiteen. Ik wil het dit weekend gaan proberen met wat vrienden, maar we kunenn daar niet binnen roken. Is er genoeg tijd tussen inname en de space om naar binnen te lopen? Of ben je direct weg zegmaar? Wat was de algehele ervaring?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 15:24 

Hardtraxx Veteran

twiet twiet.. daar vliegt een vogeltjuuuuuuuh!! :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 15:37 

Hardtraxxer

Ik heb een vraagje hé, ik wou zaterdag misschien aan de mdma kristallen gaan maar een week later is Xqlusive NC en dan wil ik aan de pillen gaan. Kan dit of zal ik het bij Xqlusive een stuk minder voelen? En wat zijn verdere gevolgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 15:40 

Hardtraxx Veteran

Moving Madness schreef:
Ik heb een vraagje hé, ik wou zaterdag misschien aan de mdma kristallen gaan maar een week later is Xqlusive NC en dan wil ik aan de pillen gaan. Kan dit of zal ik het bij Xqlusive een stuk minder voelen? En wat zijn verdere gevolgen?

alles kan :thumbup: alleen zul je waarschijnlijk wel meer moeten innemen op XQ NC, om hetzelfde effect te bereiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 15:42 

Donateur

Ruubiie schreef:
Moving Madness schreef:

alles kan :thumbup: alleen zul je waarschijnlijk wel meer moeten innemen op XQ NC, om hetzelfde effect te bereiken!

Dat is niet noodzakelijk! ^^ Misschien zelfs minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 15:44 

Hardtraxx Veteran

Moving Madness schreef:

Is in principe hetzelfde als dat je 2 weken achterelkaar aan de pillen gaat, reken maar uit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 15:47 

Donateur

De kans op een dip vergroot je wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 15:48 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

dan moet je bijpakken, is je dip zo weg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 15:50 

Donateur

Ruubiie schreef:
roberttt schreef:

Nee gewoon niet aanstellen :p Heb na Qountdown ook geen dip gehad :cool: Was alleen een week brak, nu nog steeds :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 15:51 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ruubiie schreef:
roberttt schreef:

Nee gewoon niet aanstellen :p Heb na Qountdown ook geen dip gehad :cool: Was alleen een week brak, nu nog steeds :lol:

Dan ben je best snel hersteld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 15:51 

Hardtraxx Veteran

ik had het heel even op donderdagavond, dat ik me echt KUT voelde, verder weinig van gevoeld :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 15:52 

Donateur

Nu nog steeds :p @chukkels xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 17:59 

Donateur

Robbert ze antwoord op al je vragen: gewoon drugs met drugs bestrijden. Werkt de ene niet meer zo goed, dan pak je toch gewoon de ander? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 18:49 

Hardtraxxer

Oké thanks :thumbup:
Heb laatste paar keer tot mijn grote verbazing helemaal niet last gehad van een dip terwijl ik aardig grote hoeveelheden naar binnen heb gewerkt? Alleen extreme vermoeidheid de dagen erna. Wat kan hiervoor de reden zijn? Moet wel zeggen dat ik het gecombineerd heb met pep en op loudness beetje mephedrone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 18:58 

Donateur

Logisch toch dat je moet bent na een weekend gebruiken en dippen.. Tsja éne keer wel andere keer niet... Qountdown weekend ook bizar veel er door heen gegaan, maar geen dip :thumbsup: Alleen nu nog moe..

Lichaam moet toch herstellen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 19:00 

Hardtraxxer

Ja dat vermoeidheid snap ik wel maar vind het zo raar dat ik geen last meer heb van dipjes.. wel super fijn overigens. Na defqon 2010 had ik zo'n zware dip pff maar ik denk dat het ook te maken heeft met stress en al die shit. agja hopen dat de dipjes maar weg blijven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 19:03 

Hardtraxx Veteran

Ik ben aan het leren draaien.

Vet cool m0n!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 19:04 

Donateur

Olijfboompje schreef:

Vet cool m0n!

:oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh:

:oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 19:06 

Donateur

Moving Madness schreef:
tekst knip :D

Jij was toch diegene die zo fel tegen drugs was een paar pagina's terug??
zoiets als:
Moving Madness schreef:
Drugs is voor mensen met een laag IQ

Olijfboompje schreef:
Vet cool m0n!

Een dikke J of muziek?? :P
Vorige  1 ... 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic