Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 04:42 

Hardtraxx Addict

Dysphoria schreef:
Wat is precies het verschil tussen paddo's en truffels?

Edit: Wist het niet 100% zeker, dus doe dit bericht liever weg dan iets aanteraden wat ik niet zeker weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 07:47 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij zijn truffels lichter of niet? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 11:04 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij is het verschil niet zo groot. Het heeft in ieder geval dezelfde werkzame stof. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 12:05 

Hardtraxx Addict

Truffels is meer een mindfuck. Vaag spul :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 12:22 

Donateur

Kettingzaag schreef:

Had tijdje terug een gratis pakketje gehad, maar uiteindelijk toch maar weggegooid. Ik durfde het gewoon niet, omdat ik mezelf voor zou houden Paddo's nooit te gebruiken. Dus bij deze zetten we die voorwaarde lekker voort :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 12:47 

Hardtraxx Addict

Black Sunrise schreef:
Kettingzaag schreef:

Had tijdje terug een gratis pakketje gehad, maar uiteindelijk toch maar weggegooid. Ik durfde het gewoon niet, omdat ik mezelf voor zou houden Paddo's nooit te gebruiken. Dus bij deze zetten we die voorwaarde lekker voort :D

Je hebt wel veel verschillende soorten truffels maar laatst hadden we het weer gedaan met 5 man. Mensen die elkaar goed kennen. Maar wij zaten toen echt een beetje in onze eigen wereld. Als je een gesprek had met iemand anders en opeens kwam weet ik veel de hond binnen lopen dan leek dat wel heel je concentratie te verstoren. Dan keek je weer een tijd naar die hond, een minuut later denk je ohja we hadden het net ergens over. Zo ging dat gewoon constant door 2 uur lang haha. Het is lastig te beschrijven maar het is een grote mind fuck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 15:47 

Kettingzaag schreef:

En paddo's?

Black Sunrise schreef:

Waarom? :D

joooorrit schreef:
Bij paddo's hebben ze die mushrooms langer door gekweekt waardoor er meer meer van de werkzame stof in zit. Je herkent paddo's aan de grotere stukken (brokken). Het schijnt dat de 'dragons dynamite'(sterkste truffel) ook lang gekweekt is. Daarom zou die ook eenigsinds te vergelijken zijn met paddo's. Het verschil tussen paddo's en truffels is dus dat je bij paddo's een stevigere trip ervaart.

Ben zelf ook nieuwsgierig naar de echte paddo's. Is er helaas nog niet van gekomen.

Paddo's zijn dus sterker en heftiger dan truffels? Én paddo's en truffels zijn toch nog steeds legaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 15:52 

Donateur

Dysphoria schreef:
Black Sunrise schreef:

Ik weet het niet, bang dat ik erin blijf hangen of hele gekke dingen ga doen. De mensen die ook gebruiken durfden het ook niet aan haha. Dus nee deze 'drug' laat ik lekker links liggen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 16:11 

Hardtraxx Addict

Black Sunrise schreef:
Dysphoria schreef:
Black Sunrise schreef:

Ik weet het niet, bang dat ik erin blijf hangen of hele gekke dingen ga doen. De mensen die ook gebruiken durfden het ook niet aan haha. Dus nee deze 'drug' laat ik lekker links liggen :corn:

Ik heb ze ook nog in de koelkast liggen, ben wel benieuwd. Maar wat jij zegt, ook wel klein beetje 'zenuwachtig' voor die taferelen die jij opnoemt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 16:28 

Dat lijkt mij juist prachtig, dat onvoorspelbaar. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 17:01 

Hardtraxxer

Kan je er echt in blijven hangen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:39 

Zit nu op dag 4/40 so far so good!
Moet wel eerlijk toegeven dat het gisteren tot nu toe de moeilijkste dag was.
Heel de dag omringd geweest met mensen die aan het blowen zijn, en toch nee blijven zeggen. Denk dat ik nu wel de komende 36 dagen ook zonder kan, aangezien ik gisteren ook niks heb gebruikt. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:46 

Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Kettingzaag schreef:

GEEF DAN AAN MIJ :/ :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:49 

Paddo's en truffels zijn toch gewoon legaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:52 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

Je kan ze bij smart shops halen ja :D
Maar wat mensen zeggen van dat je erin blijft hangen, bij truffels kan dat volgens mij niet hoor, truffels zijn niet zo heel erg :huh:
Is meer grappig dan echt spacen :P
Je snapt er gewoon even helemaal niks meer van, heb het zelf nooit gebruikt, maar dit kan ik uit de gezichten en verhalen van mensen halen, is echt grappig om iemand vaag van de truffels te zien! :thumbup:
Dus zelf gebruiken lijkt me ook grappig, moet binnenkort maar een portie halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:57 

hardcoresjors schreef:
Dysphoria schreef:

Je kan ze bij smart shops halen ja :D
Maar wat mensen zeggen van dat je erin blijft hangen, bij truffels kan dat volgens mij niet hoor, truffels zijn niet zo heel erg :huh:
Is meer grappig dan echt spacen :P
Je snapt er gewoon even helemaal niks meer van, heb het zelf nooit gebruikt, maar dit kan ik uit de gezichten en verhalen van mensen halen, is echt grappig om iemand vaag van de truffels te zien! :thumbup:
Dus zelf gebruiken lijkt me ook grappig, moet binnenkort maar een portie halen!

Truffels is inderdaad geweldig spul ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 20:00 

Lees net dat paddo's illegaal zijn maar truffels niet. Klopt dat? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 20:06 

Hardtraxx Addict

Dysphoria schreef:
Lees net dat paddo's illegaal zijn maar truffels niet. Klopt dat? :D

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 20:11 

Las op de vorige pagina dat er niet zoveel verschil zit tussen paddo's en truffels, omdat ze dezelfde werkzame stof bevatten. Waarom zijn paddo's dan wel illegaal en truffels niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 20:52 

Dysphoria schreef:
Las op de vorige pagina dat er niet zoveel verschil zit tussen paddo's en truffels, omdat ze dezelfde werkzame stof bevatten. Waarom zijn paddo's dan wel illegaal en truffels niet?

dunno
truffels zijn simpel gezegd gewoon paddos die in de grond groeien en daarom niet zo mooi gevormt zijn als paddos
info
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 21:07 

Hardtraxx Veteran

Er zijn een aantal incidenten geweest waarin paddo's een belangrijke rol hebben gespeeld. Volgens mij was dit de aanleiding voor het criminaliseren van deze hallucinogene middelen.

Spijker mij er echter niet op vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 21:08 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Er zijn een aantal incidenten geweest waarin paddo's een belangrijke rol hebben gespeeld. Volgens mij was dit de aanleiding voor het criminaliseren van deze hallucinogene middelen.

Klopt. Met name drugstouristen die in de hoofdstad ineens uit het raam gingen springen onder invloed van paddo's...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 21:12 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:

Klopt. Met name drugstouristen die in de hoofdstad ineens uit het raam gingen springen onder invloed van paddo's...

Leuk man, die mensen! :D

Nemen ''flying high in the sky'' ietsje te serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 21:13 

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:

Leuk man, die mensen! :D

Nemen ''flying high in the sky'' ietsje te serieus.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 21:20 

Donateur

Achja als ik sommige mensen van hier wel eens zie rondlopen inclusief mezelf bij hoge uitzondering, denk ik altijd maar: had jou net zo goed kunnen overkomen :P
Vorige  1 ... 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic