Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Dysphoria wrote:Wat is precies het verschil tussen paddo's en truffels?
Edit: Wist het niet 100% zeker, dus doe dit bericht liever weg dan iets aanteraden wat ik niet zeker weet.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Volgens mij zijn truffels lichter of niet? :D
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Volgens mij is het verschil niet zo groot. Het heeft in ieder geval dezelfde werkzame stof. ;)
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Truffels is meer een mindfuck. Vaag spul :D
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Kettingzaag wrote:Truffels is meer een mindfuck. Vaag spul :D
Had tijdje terug een gratis pakketje gehad, maar uiteindelijk toch maar weggegooid. Ik durfde het gewoon niet, omdat ik mezelf voor zou houden Paddo's nooit te gebruiken. Dus bij deze zetten we die voorwaarde lekker voort :D
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Black Sunrise wrote:
Had tijdje terug een gratis pakketje gehad, maar uiteindelijk toch maar weggegooid. Ik durfde het gewoon niet, omdat ik mezelf voor zou houden Paddo's nooit te gebruiken. Dus bij deze zetten we die voorwaarde lekker voort :D
Je hebt wel veel verschillende soorten truffels maar laatst hadden we het weer gedaan met 5 man. Mensen die elkaar goed kennen. Maar wij zaten toen echt een beetje in onze eigen wereld. Als je een gesprek had met iemand anders en opeens kwam weet ik veel de hond binnen lopen dan leek dat wel heel je concentratie te verstoren. Dan keek je weer een tijd naar die hond, een minuut later denk je ohja we hadden het net ergens over. Zo ging dat gewoon constant door 2 uur lang haha. Het is lastig te beschrijven maar het is een grote mind fuck.
D
En paddo's?
Black Sunrise wrote:Had tijdje terug een gratis pakketje gehad, maar uiteindelijk toch maar weggegooid. Ik durfde het gewoon niet, omdat ik mezelf voor zou houden Paddo's nooit te gebruiken. Dus bij deze zetten we die voorwaarde lekker voort :D
Waarom? :D
joooorrit wrote:Bij paddo's hebben ze die mushrooms langer door gekweekt waardoor er meer meer van de werkzame stof in zit. Je herkent paddo's aan de grotere stukken (brokken). Het schijnt dat de 'dragons dynamite'(sterkste truffel) ook lang gekweekt is. Daarom zou die ook eenigsinds te vergelijken zijn met paddo's. Het verschil tussen paddo's en truffels is dus dat je bij paddo's een stevigere trip ervaart.

Ben zelf ook nieuwsgierig naar de echte paddo's. Is er helaas nog niet van gekomen.
Paddo's zijn dus sterker en heftiger dan truffels? Én paddo's en truffels zijn toch nog steeds legaal?
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Dysphoria wrote:
Black Sunrise wrote:Had tijdje terug een gratis pakketje gehad, maar uiteindelijk toch maar weggegooid. Ik durfde het gewoon niet, omdat ik mezelf voor zou houden Paddo's nooit te gebruiken. Dus bij deze zetten we die voorwaarde lekker voort :D
Ik weet het niet, bang dat ik erin blijf hangen of hele gekke dingen ga doen. De mensen die ook gebruiken durfden het ook niet aan haha. Dus nee deze 'drug' laat ik lekker links liggen :corn:
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Black Sunrise wrote:
Dysphoria wrote:
Ik weet het niet, bang dat ik erin blijf hangen of hele gekke dingen ga doen. De mensen die ook gebruiken durfden het ook niet aan haha. Dus nee deze 'drug' laat ik lekker links liggen :corn:
Ik heb ze ook nog in de koelkast liggen, ben wel benieuwd. Maar wat jij zegt, ook wel klein beetje 'zenuwachtig' voor die taferelen die jij opnoemt :P
D
Dat lijkt mij juist prachtig, dat onvoorspelbaar. :D
Hardtraxxer
142 posts member since 2011
last seen Dec 2012
Kan je er echt in blijven hangen dan?
T
Zit nu op dag 4/40 so far so good!
Moet wel eerlijk toegeven dat het gisteren tot nu toe de moeilijkste dag was.
Heel de dag omringd geweest met mensen die aan het blowen zijn, en toch nee blijven zeggen. Denk dat ik nu wel de komende 36 dagen ook zonder kan, aangezien ik gisteren ook niks heb gebruikt. :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Black Sunrise wrote:
GEEF DAN AAN MIJ :/ :cry:
D
Paddo's en truffels zijn toch gewoon legaal?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Dysphoria wrote:Paddo's en truffels zijn toch gewoon legaal?
Je kan ze bij smart shops halen ja :D
Maar wat mensen zeggen van dat je erin blijft hangen, bij truffels kan dat volgens mij niet hoor, truffels zijn niet zo heel erg :huh:
Is meer grappig dan echt spacen :P
Je snapt er gewoon even helemaal niks meer van, heb het zelf nooit gebruikt, maar dit kan ik uit de gezichten en verhalen van mensen halen, is echt grappig om iemand vaag van de truffels te zien! :thumbup:
Dus zelf gebruiken lijkt me ook grappig, moet binnenkort maar een portie halen!
T
hardcoresjors wrote:
Dysphoria wrote:Paddo's en truffels zijn toch gewoon legaal?
Je kan ze bij smart shops halen ja :D
Maar wat mensen zeggen van dat je erin blijft hangen, bij truffels kan dat volgens mij niet hoor, truffels zijn niet zo heel erg :huh:
Is meer grappig dan echt spacen :P
Je snapt er gewoon even helemaal niks meer van, heb het zelf nooit gebruikt, maar dit kan ik uit de gezichten en verhalen van mensen halen, is echt grappig om iemand vaag van de truffels te zien! :thumbup:
Dus zelf gebruiken lijkt me ook grappig, moet binnenkort maar een portie halen!
Truffels is inderdaad geweldig spul ^^
D
Lees net dat paddo's illegaal zijn maar truffels niet. Klopt dat? :D
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Dysphoria wrote:Lees net dat paddo's illegaal zijn maar truffels niet. Klopt dat? :D
Ja
D
Las op de vorige pagina dat er niet zoveel verschil zit tussen paddo's en truffels, omdat ze dezelfde werkzame stof bevatten. Waarom zijn paddo's dan wel illegaal en truffels niet?
G
Dysphoria wrote:Las op de vorige pagina dat er niet zoveel verschil zit tussen paddo's en truffels, omdat ze dezelfde werkzame stof bevatten. Waarom zijn paddo's dan wel illegaal en truffels niet?
dunno
truffels zijn simpel gezegd gewoon paddos die in de grond groeien en daarom niet zo mooi gevormt zijn als paddos
info
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Er zijn een aantal incidenten geweest waarin paddo's een belangrijke rol hebben gespeeld. Volgens mij was dit de aanleiding voor het criminaliseren van deze hallucinogene middelen.

Spijker mij er echter niet op vast.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Olijfboompje wrote:Er zijn een aantal incidenten geweest waarin paddo's een belangrijke rol hebben gespeeld. Volgens mij was dit de aanleiding voor het criminaliseren van deze hallucinogene middelen.

Klopt. Met name drugstouristen die in de hoofdstad ineens uit het raam gingen springen onder invloed van paddo's...
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
dawasiknie wrote:
Olijfboompje wrote:Er zijn een aantal incidenten geweest waarin paddo's een belangrijke rol hebben gespeeld. Volgens mij was dit de aanleiding voor het criminaliseren van deze hallucinogene middelen.

Klopt. Met name drugstouristen die in de hoofdstad ineens uit het raam gingen springen onder invloed van paddo's...
Leuk man, die mensen! :D

Nemen ''flying high in the sky'' ietsje te serieus.
T
Olijfboompje wrote:
dawasiknie wrote:

Leuk man, die mensen! :D

Nemen ''flying high in the sky'' ietsje te serieus.
:lol:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Achja als ik sommige mensen van hier wel eens zie rondlopen inclusief mezelf bij hoge uitzondering, denk ik altijd maar: had jou net zo goed kunnen overkomen :P