Ik vind ze heerlijkwrote:Roze eekhoorns. Vond ik persoonlijk rukdingen...
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
groene eekhoorntjes
ben benieuwd hoe die paarsen gaan werken
Die roze/paarse eekhoorntjes heb ik ook gehad op Fusion Of Dance, nam toen een halfje nadat m'n 2cb een beetje uitgewerkt was, moet zeggen dat ik er wel een heerlijk gevoel door kreeg, maar niet spacend ofzo, gewoon lekker energiek.
-
MHardtraxxer
- 103 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
wrote:speakers? als dat de naam is nee ze noemen het hier paarse eekhoorntjes, pil is paars en der staat een eekhoorn op,, en die gozer vn wie ik het koop die gebruikt zelf bijna elk weekend en hij zei dat dit zijn hardste pil ooit was dus hardgaan komt wel goedwrote:Speakers dus? Ik zou rustig beginnen. Kreeg zelf lichtelijk zware benen met een halfje. Paar vrienden van me ook. Met rode eekhoorns heb ik daar totaal geen last van.wrote:binnekort pillen halen 230mg, ze zijn getest dusja vond die groene eekhorn op 190mg al veel op ground zero maar misschien komt dat ook omdat ik voor de 1e x gelijk een hele dropte dat ga ik dus niet doen met 230 mg![]()
alleen weet ik nog niet wanneer ik ze ga gebruiken moet wel op een outdoor feest zijn en heb ook nog 1 groene eekhoorn liggen dus ff kijken of ik die eerst opmaak
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=27819
-
MHardtraxxer
- 103 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
In een koffiefilter gooien en dan aceton erover. Effe laten drogen en voilà, alle versnijdingsmiddelen zijn weg.wrote:Dat is ook bullshit.
Negen van de tien keer Cafeine als de pep te vagina is.
Ik ga binnenkort even uitzoeken hoe ik de cafeine kan extraheren uit de pep.
Bij deze meld ik mij aan voor Olijf z'n portie hahahawrote:Dat moet dan maar. Sjeemiej neemt jou plek wel in
Ik ga zo ook maar weer even een nieuwe bestelling doen:
6 speakers (2e batch geloof ik)
7 140mg capsules 4-fmp
Voorlopig kunnen we weer voort
Last edited by Black Sunrise on , edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Zyn die 2e batch Speakers net zo goed gedosseerd?
Geen idee, maar het schijnt dat deze geleidelijker opkomen en iets langer in hun top blijven hangen, maar dat heb ik ook maar van horen zeggen. Ze doen het in ieder geval prima lijkt mewrote:Zyn die 2e batch Speakers net zo goed gedosseerd?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Dit haalt toch alleen cafeïne eruit?wrote:In een koffiefilter gooien en dan aceton erover. Effe laten drogen en voilà, alle versnijdingsmiddelen zijn weg.wrote:Dat is ook bullshit.
Op Qountdown was ik aan de speakers maar heb bijna de hele avond rond gelopen met zware benen
Ik begon de avond met een afgebeten stukje die iets minder was dan een halfje, ongeveer 3 kwartier daarna nam ik nog wat
en toen zat in op ongeveer 3/4 pil toen hij uiteindelijk echt insloeg heb ik niet echt lekker los kunnen gaan door die benen enzo
Komt dat omdat ik te snel te veel heb genomen? of kan het ook aan iets anders liggen?
Ik begon de avond met een afgebeten stukje die iets minder was dan een halfje, ongeveer 3 kwartier daarna nam ik nog wat
en toen zat in op ongeveer 3/4 pil toen hij uiteindelijk echt insloeg heb ik niet echt lekker los kunnen gaan door die benen enzo
Komt dat omdat ik te snel te veel heb genomen? of kan het ook aan iets anders liggen?
-
D
@MDMAzing kan niet op die site man zit op een groep en die site's zijn geblokkeerd 
Ik en 3 vrienden hadden het ook. Wij waren begonnen met halfjes. Volgende keer met kwartjes starten denk ik.wrote:Op Qountdown was ik aan de speakers maar heb bijna de hele avond rond gelopen met zware benen![]()
-
D
op ground zero was het bij mij pas erg kan chukkels beamen 
Kun je dat beter inderdaad doen, anders gaat al je energie zeg maar 'verloren' en krijg je zware benen en sta je een beetje voor je uit te spacenwrote:Ik en 3 vrienden hadden het ook. Wij waren begonnen met halfjes. Volgende keer met kwartjes starten denk ik.wrote: Komt dat omdat ik te snel te veel heb genomen? of kan het ook aan iets anders liggen?
Voor de meer ervaren gebruiker is een halfje geen probleem. Ik heb nooit last van zware benen, krijg gewoon lekker veel losgaan energie
Ff snelle vraag van mij af. Ik heb straks de beschikking over 5 gr ket. Hoe kan ik t beste bewaren?
Had ik totaal geen last van he :pwrote:Kun je dat beter inderdaad doen, anders gaat al je energie zeg maar 'verloren' en krijg je zware benen en sta je een beetje voor je uit te spacenwrote:Ik en 3 vrienden hadden het ook. Wij waren begonnen met halfjes. Volgende keer met kwartjes starten denk ik.wrote: Komt dat omdat ik te snel te veel heb genomen? of kan het ook aan iets anders liggen?
Voor de meer ervaren gebruiker is een halfje geen probleem. Ik heb nooit last van zware benen, krijg gewoon lekker veel losgaan energie
halfjes, kwartjes, 1/8stjes.
whut happend to the hele?
Daar zijn de pillen te sterk voor geworden denk ikwrote:halfjes, kwartjes, 1/8stjes.
Vroeger deed ik dat ook nog wel eens, nu doe ik dat echt niet, dan trip ik hem de pan uit en sta ik als een dooie voor me uit te kijken
Ook leuk tochwrote:Daar zijn de pillen te sterk voor geworden denk ikwrote:halfjes, kwartjes, 1/8stjes.
Vroeger deed ik dat ook nog wel eens, nu doe ik dat echt niet, dan trip ik hem de pan uit en sta ik als een dooie voor me uit te kijken
Dat gaan we doen!wrote:In een koffiefilter gooien en dan aceton erover. Effe laten drogen en voilà, alle versnijdingsmiddelen zijn weg.wrote:Dat is ook bullshit.
Zijn ietsjes hoger gedoseerd zelfs. Niet veel, maar iets. Maar zijn ook uitverkocht.wrote:Zyn die 2e batch Speakers net zo goed gedosseerd?
-
G
ik weet niet watvor site dat is waar die afbeelding van komt, maar deze komt er ook van:

Hahaha geniaal.
Tikte gewoon uitverkocht in bij google en dan afbeeldingen
Tikte gewoon uitverkocht in bij google en dan afbeeldingen
-
D
Wat is precies het verschil tussen paddo's en truffels?