2 keer geprobeerd.
Eerste keer (Dominator): 1 buisje Explosion, 2x ca 170 mg Methylone (tussenpozes van anderhalf/2 uur bijpakken). Heel lekker, energiek gevoel, maar geen euforisch/verliefd wauw-effect. Piekmomenten waren ook snel voorbij. Daarna nog onverwachts een halve driehoek gepakt waardoor ik bijna 3 uur lang een ongelofelijk euforisch gevoel kreeg, maar geen noemenswaardige dip op wat vermoeidheid na. Vond de combi afgezien van dat laatste stukje met MDMA wel fijn, maar wel erg mild.
Tweede keer (Thrillogy): 180 mg 4-fmp en 2 keer ca 200 mg Methylone. Voelde toen na de eerste Methylone-cap een heel erg lekker love-gevoel en dat bleef met 1 keer bijpakken ongeveer 4 uur aanhouden. Vond opnieuw de piek snel en plotseling afnemen, maar de effecten waren duidelijk veel sterker en langer dan die keer daarvoor. Je mag dus best ruimschoots doseren. Daarna nog 2 halve rode eekhoorns genomen, werd ik helaas vooral vaag van. Heb niet kunnen slapen na het feest en 2/3 dagen lang flink gedipt. Voelde me heel onrustig, paniekerig en emotioneel.
Algemene conclusie: enorm fijne combinatie. Ik vind de days after echter 9 van de 10 keer kut met dikke peren na 4-fmp. Na Thrillogy had ik dus een enorme dip en ik denk dat de reden daarvan teveel 4-fmp was en teveel andere drugs. Op Q-base had ik namelijk ook veel te veel andere rommel op icm 4-fmp en toen was ik ook een paar dagen flink van slag. Hierin is vooral de speed-werking van de 4-fmp de boosdoener denk ik, want ik kan tot 12 uur na het feest nog een enorm hoge hartslag hebben waardoor slapen onmogelijk is. Slapeloosheid zorgt er dan weer voor dat ik me ronduit kut en opgefokt ga voelen na een tijdje.
Dit half jaar ga ik het weer proberen, maar dan icm met Etizolam (of GHB) na afloop. Hopelijk haalt dat de ellendige opgefoktheid en afterdip weg. Zit te denken om het op hardbass te doen maar er staan nog teveel andere drugs op het programma die ik wil proberen (Speed, Mephedrone, 3-fa. 6APB), en gezien de enorme aanslag die ik altijd krijg van 4-fmp stel ik het denk ik nog even uit