Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:46 

Vanmiddag een weddenschap aangegaan voor 40 dagen zonder drugs, dus dat betekent ook geen alcohol. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:50 

Bierkoning

wesskeej schreef:
Vanmiddag een weddenschap aangegaan voor 40 dagen zonder drugs, dus dat betekent ook geen alcohol. xd

Zal ik vast een touw voor je kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:58 

Project 141 schreef:
Waar gaat de weddenschap om? Is het het waard? :P

Moeten nog even kijken waarom we het gaan doen, maar wil wel eens kijken of dat het mij gaat lukken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:01 

Hardtraxx Addict

wesskeej schreef:
Project 141 schreef:
Waar gaat de weddenschap om? Is het het waard? :P

Moeten nog even kijken waarom we het gaan doen, maar wil wel eens kijken of dat het mij gaat lukken :P

40 dagen is toch niet zo moeilijk. Van Qountdown naar Hardbass is al 40 dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:18 

Hardtraxx Veteran

iemand al enig idee welke pil er komt na de speaker? of komt er ook nog een 3e batch van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:22 

Hardtraxx Veteran

9 weken pauze heeft bij mij in ieder geval niet geholpen, vond er weer weinig aan op Qountdown. Stop nu ook met XTC. Of dat voor altijd is weet ik niet, maar in ieder geval een paar maanden. Denk dat ik het gewoon voor mezelf heb verneukt door van de zomer zo'n beetje om de 3 weken te gebruiken, of is het normaal dat het effect minder dan de helft zo vet is als de eerste keer naarmate je vaker gebruikt hebt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:34 

Donateur

Ruubiie schreef:
iemand al enig idee welke pil er komt na de speaker? of komt er ook nog een 3e batch van?

Speakers worden niet meer gedrukt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:39 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ruubiie schreef:

Speakers worden niet meer gedrukt :)

ai, en de opvolger is ook nog niet bekend?
toch niet de nieuwe q-tjes? dat zijn dramatische dingen! heb die 2e kerstdag getest, en dat was echt 3x niks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:50 

Donateur

Ruubiie schreef:
toch niet de nieuwe q-tjes? dat zijn dramatische dingen! heb die 2e kerstdag getest, en dat was echt 3x niks!

Dan moet je zorgen dat je een flinke voorraad speakers in huis haalt, doe ik in ieder geval wel :P

Kettingzaag schreef:

Denk dat daarop de weddeschap ook is afgesteld haha :P
Of ga je nog naar feestjes tussen nu & hardbass Wes??
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:52 

Donateur

Nando schreef:
9 weken pauze heeft bij mij in ieder geval niet geholpen, vond er weer weinig aan op Qountdown. Stop nu ook met XTC. Of dat voor altijd is weet ik niet, maar in ieder geval een paar maanden. Denk dat ik het gewoon voor mezelf heb verneukt door van de zomer zo'n beetje om de 3 weken te gebruiken, of is het normaal dat het effect minder dan de helft zo vet is als de eerste keer naarmate je vaker gebruikt hebt? :P

Bij de een wel, bij de ander niet. Ik gebruik al langer dan jij en heb vd zomer haast net zo regelmatig gebruikt, maar bij mij werkte het de laatste paar keer nog steeds net zo goed als daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:55 

Kettingzaag schreef:

Denk dat daarop de weddeschap ook is afgesteld haha :P
Of ga je nog naar feestjes tussen nu & hardbass Wes??[/quote]

Ik ga niet naar Hard Bass :P
Ik ga nog wel naar XXlerator Raw & Vendetta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:57 

Donateur

Ik ga nu ook een pauze houden tot aan Defqon 1. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 18:58 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:

Zou maar niet te hoog in zetten dan, verloren geld voor jou. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:04 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Nando schreef:

Bij de een wel, bij de ander niet. Ik gebruik al langer dan jij en heb vd zomer haast net zo regelmatig gebruikt, maar bij mij werkte het de laatste paar keer nog steeds net zo goed als daarvoor.

Hmm oke. Mijn ervaringen zijn anders, de laatste ~4 keer waren allemaal ongeveer hetzelfde. Voor eventjes lekker, maar verder totaal niet bijzonder / speciaal en na zo'n 2 uur is de lol er compleet vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:11 

Hardtraxx Addict

Waarom denken mensen dat een pauze zo 'heilig' is?! Met betrekking tot schadelijkheid is hij zeer zeker heilig, maar met betrekking tot de ervaring minder..

Natuurlijk heeft een pauze invloed op hoe jij je xtc 'trip' gaat beleven, maar de feeling die jij krijgt wordt door zoveel verschillende factoren beïnvloed!!

Omgeving, je eigen geestelijke gesteldheid, vermoeidheid en ga zo maar door..

Dus waarom zegt men nu zulke zinnen: "9 weken pauze heeft bij mij in ieder geval niet geholpen, vond er weer weinig aan op Qountdown" (Nando)

Is dat de schuld van de XTC? Van QD? Van Q-dance? Of van jezelf?

Zo kan je bijv ook te hoge eisen stellen aan het effect.. Wanneer dit tegen gaat vallen, zul jij het als slecht ervaren! Heeft weer iets met je geest te maken met hoe jij erover denkt en welke eisen je stelt ;)

*niet verkeerd opvatten hoor skattie, maar probeer even duidelijk te maken dat een pauze niet 'heilig' hoeft te zijn*
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:16 

Donateur

wesskeej schreef:
Ik ga niet naar Hard Bass :P
Ik ga nog wel naar XXlerator Raw & Vendetta.

Jammer :(
Maar zoals ik al zei op twitter, mijn steun heb je :thumbsup: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:16 

Donateur

Ga je hem dan voeren? Dat is leuk jo :$ Pilletje in iemands mond doen, water erbij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:17 

Squirrie schreef:
Waarom denken mensen dat een pauze zo 'heilig' is?! Met betrekking tot schadelijkheid is hij zeer zeker heilig, maar met betrekking tot de ervaring minder..

misschien zelfs juist minder fijn, omdat mensen er dan vanuit gaan dat ze beter spacen, dus meer verwachten, dus de ervaring tegenvalt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:18 

Het zit hem allemaal tussen de oren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:18 

Donateur

Pauze is echt niet nodig, ja misschien als je de schade wilt beperken,,.......

Gewoon doorknallen, dood ga je toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:19 

Hardtraxxer

Persoonlijk denk ik dat een pauze minder effect heeft op de ervaring, omdat je er dan te veel van verwacht. Natuurlijk is een pauze van 6 weken beter voor de ervaring dan een pauze van 2 of 3 weken. Als je voor de ervaring nou een pauze van een half jaar neemt of twee maanden zal denk ik niet veel effect hebben op de ervaring. Misschien dat je vergeten bent hoe het was, maar aan de andere kant kijk je er dan zo erg naar uit dat de ervaring alleen maar tegen kan vallen.

Je serotonine is na twee maanden toch sowieso alweer op pijl, dus dan heeft die extra tijd niet zo extreem veel effect.

Maar dan denk ik er puur theoretisch over, hoe het in de praktijk zit weet ik niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:20 

Donateur

Je kan gewoon 3 dagen achter elkaar gebruiken met hetzelfde gevoel?
Pauze's is echt bullshit op de werking ervan, enigste wat je zult merken dat je iets meer moet bijpakken als je het vaker doet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:21 

Drug hier, drug daar, drug overal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:23 

Hardtraxxer

Heeeee jij daar? Pillen kopuhhhh!? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:24 

Donateur

???? Die post heeft ook een lekkere meerwaarde hier :thumbsup:
Vorige  1 ... 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic