Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:17 

Aha, maar wat is dan precies het verschil tussen witte speakers en 2C-B? Aangezien jij zegt dat er in allebei een hele andere werkzame stof inzit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:22 

Hardtraxx Addict

Dysphoria schreef:
Aha, maar wat is dan precies het verschil tussen witte speakers en 2C-B? Aangezien jij zegt dat er in allebei een hele andere werkzame stof inzit. :D

In de een zit 2CB, en de ander zit MDMA :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:24 

Citaat:
2C-B is bij hoge dosering (boven 15 mg) een tripmiddel, bij een lagere dosering (tot ca 12 mg) lijkt het effect op dat van MDMA (euforiserend, stimulerend).

Komt dus redelijk op hetzelfde neer? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:26 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Citaat:
2C-B is bij hoge dosering (boven 15 mg) een tripmiddel, bij een lagere dosering (tot ca 12 mg) lijkt het effect op dat van MDMA (euforiserend, stimulerend).

Komt dus redelijk op hetzelfde neer? :D

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:27 

Unity licht me op. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:28 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

Doen ze wel vaker. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:28 

Hardtraxx Addict

Dysphoria schreef:

Haha, Unity is ook gewoon kut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:33 

Maar witte speakers = XTC = MDMA? Of zit ik nu helemaal fout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:33 

Hardtraxx Addict

Dysphoria schreef:
Maar witte speakers = XTC = MDMA? Of zit ik nu helemaal fout?

Je leert snel :D

Helemaal prima :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:35 

Maar wat is al dat andere waar jullie dan altijd over praten dan? Eekhoorntjes, rode, blauwe, groene , Q's en dergelijke. Is dat ook gewoon XTC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:37 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Maar wat is al dat andere waar jullie dan altijd over praten dan? Eekhoorntjes, rode, blauwe, groene , Q's en dergelijke. Is dat ook gewoon XTC?

Yup, dat zijn pilsoorten. XTC dus :) Hebben allemaal een verschillende dosering, kleur en opdruk. Maar de werkzame stof die er in zit is MDMA en dat is bij alle pillen hetzelfde, afhankelijk van de MDMA kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:44 

Bedankt voor de uitleg Chukkels. Begin het steeds meer te snappen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:48 

Donateur

Chukkels schreef:
Dysphoria schreef:

Yup, dat zijn pilsoorten. XTC dus :) Hebben allemaal een verschillende dosering, kleur en opdruk. Maar de werkzame stof die er in zit is MDMA en dat is bij alle pillen hetzelfde, afhankelijk van de MDMA kwaliteit.

+ elke pil heeft zijn eigen dosering. Dus een halfje Witte Speaker komt harder aan dan een halfje Groene Appel (daar zat 135 - 160 mg in uit m'n hoofd)
Overigens was dat m'n eerste ooit en die ging zo lekker. Zou ik graag nog een keer willen proberen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:59 

Hardtraxx Veteran

Sunrise8 schreef:
Chukkels schreef:
Dysphoria schreef:

+ elke pil heeft zijn eigen dosering. Dus een halfje Witte Speaker komt harder aan dan een halfje Groene Appel (daar zat 135 - 160 mg in uit m'n hoofd)
Overigens was dat m'n eerste ooit en die ging zo lekker. Zou ik graag nog een keer willen proberen :thumbsup:

Gevoel krijg je niet meer terug. Of in ieder geval heel moeilijk. Meeste zeggen dat de eerste keer het heldigst blijft. Alhoewel ik voor mezelf afgelopen zaterdag weer het beste gevoel had sinds tijden. Pauzes werken misschien toch ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 16:17 

Donateur

Chukkels schreef:
Gevoel krijg je niet meer terug. Of in ieder geval heel moeilijk. Meeste zeggen dat de eerste keer het heldigst blijft. Alhoewel ik voor mezelf afgelopen zaterdag weer het beste gevoel had sinds tijden. Pauzes werken misschien toch ^^

Dat denk ik ook niet, maar kan het dan allicht proberen haha.
En voor mij was het gevoel zaterdag ook SUBLIEM, terwijl ik 5 dagen rust had. Dus dat lulverhaal van pauzes is wat mij betreft onzin, heeft gewoon met de sfeer te maken en die was zaterdag Ge-Wel-Dig :thumbsup: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 16:18 

Donateur

Pauzes is idd onzin, je hebt alleen wat meer nodig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 16:29 

Hardtraxx Addict

En het gevoel van de eerste keer krijg je (naar mijn mening) niet terug ;) Iets wat nieuw voor je is ervaar je zoveel anders als dat je er bekent mee bent :P

De eerste keer, de spanning, de warme gloed, de euforie! :D Heb je nu nog steeds, maarja, nu weet je wat je te wachten staat dus is het gevoel iets anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 16:30 

Chukkels schreef:
Gevoel krijg je niet meer terug. Of in ieder geval heel moeilijk. Meeste zeggen dat de eerste keer het heldigst blijft.

Misschien komt het wel doordat je de 1e keer totaal niet weet wat te verwachten, terwijl je dat bij de andere keren wel doet (ookal ben je er niet bewust mee bezig).
Dus dan zou je eigenlijk een keer onbewust moeten nemen :P (hoe, geen idee xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 16:31 

Donateur

Squirrie schreef:
En het gevoel van de eerste keer krijg je (naar mijn mening) niet terug ;) Iets wat nieuw voor je is ervaar je zoveel anders als dat je er bekent mee bent :P

De eerste keer, de spanning, de warme gloed, de euforie! :D Heb je nu nog steeds, maarja, nu weet je wat je te wachten staat dus is het gevoel iets anders :P

Dat zeg ik, je moet meer pakken :D Dan krijg je nieuwe ervaringen erbij :) :oh: :oh: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 16:33 

Hardtraxx Addict

Haha, ja dan krijg je idd vernieuwende ervaringen! Maar dat is toch anders dan je eerste keer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 16:33 

Donateur

Squirrie schreef:
Haha, ja dan krijg je idd vernieuwende ervaringen! Maar dat is toch anders dan je eerste keer :P

Jah dat sowieso xd Euforisch gevoel krijg je ook niet altijd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 16:36 

Hardtraxx Addict

Randleman schreef:
roberttt schreef:
Dat zeg ik, je moet meer pakken :D Dan krijg je nieuwe ervaringen erbij :) :oh: :oh: :oh:

Squirrie schreef:

roberttt schreef:
Jah dat sowieso xd Euforisch gevoel krijg je ook niet altijd ^^

mercii voor de tips :thumbup:

Uhmm, dat meer pakken om die nieuwe ervaring te bereiken zal ik niet aanraden :D Iig niet op die manieren zoals wij ze nu bedoelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 16:42 

Donateur

Bij mij was tot nu toe elke keer heldig, alleen afgelopen zondag viel het wat minder xd Maar was op zich ook een grappige ervaring om mee te maken.

Je moet gewoon open staan voor de dingen die gaan komen :thumbsup: En als het niet zo komt als je wilt, bijpakken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 16:45 

Hardtraxx Veteran

Sunrise8 schreef:
Chukkels schreef:

Dat denk ik ook niet, maar kan het dan allicht proberen haha.
En voor mij was het gevoel zaterdag ook SUBLIEM, terwijl ik 5 dagen rust had. Dus dat lulverhaal van pauzes is wat mij betreft onzin, heeft gewoon met de sfeer te maken en die was zaterdag Ge-Wel-Dig :thumbsup: :corn:

Klopt ook. Zaterdag had ook meer te maken met de sfeer, het gevoel, maar ook de dosering. Alles was perfect. Eerste keer van mij vond ik niet echt speciaal. Het was super tof, maar de dosering was te laag om het perfect te noemen. Decibel en vooral Q-Base waren voor mij echt de 'perfecte' eerste keren. En afgelopen zaterdag staat zeker in mijn top 3 ervaringen ooit, misschien wel de beste ooit. Maar toen viel alles ook perfect op z'n plaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:08 

Donateur

eerste keer was het onverwacht. Veel gezopen en de 2 laatste uren voor het feest op zn einde liep :worship:.
Met een kwart rode eekhorn, mss iets meer ging ik zo zo zoooo lekker. de 1ste keer is onvergetelijk ja. al weet ik niets meer van de sets toen, maar dat gevoel blijft me wel een beetje bij. Echt heerlijk.

En wat er gezegd word ovre dat hallucineren met xtc vind ik juist geniaal wat somigen aangeven. Op Q-base ook heftig zitten te hallucineren, en ik hoop telkens dat ik beelden van dat feest terugzie als ik wat opheb.
Vorige  1 ... 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic