Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:26 

Hardtraxxer

Had vorig jaar weekend met nieuwjaar 2CB & 2CI op!
Vuurwerk zag er meteen anders uit :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:30 

Donateur

Michaelotje schreef:
Had vorig jaar weekend met nieuwjaar 2CB & 2CI op!
Vuurwerk zag er meteen anders uit :clap:

Das leuk dan he :lol: Wij afgelopen vrijdag met een shitload meph in de neus, van die fluitpijltjes af steken :lol:

Net een stel kleine kinderen.. Aansteken rennen voor je leven, schrikken van het 'knalletje' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:33 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Waarom denken mensen dat een pauze zo 'heilig' is?! Met betrekking tot schadelijkheid is hij zeer zeker heilig, maar met betrekking tot de ervaring minder..

Natuurlijk heeft een pauze invloed op hoe jij je xtc 'trip' gaat beleven, maar de feeling die jij krijgt wordt door zoveel verschillende factoren beïnvloed!!

Omgeving, je eigen geestelijke gesteldheid, vermoeidheid en ga zo maar door..

Dus waarom zegt men nu zulke zinnen: "9 weken pauze heeft bij mij in ieder geval niet geholpen, vond er weer weinig aan op Qountdown" (Nando)

Is dat de schuld van de XTC? Van QD? Van Q-dance? Of van jezelf?

Zo kan je bijv ook te hoge eisen stellen aan het effect.. Wanneer dit tegen gaat vallen, zul jij het als slecht ervaren! Heeft weer iets met je geest te maken met hoe jij erover denkt en welke eisen je stelt ;)

*niet verkeerd opvatten hoor skattie, maar probeer even duidelijk te maken dat een pauze niet 'heilig' hoeft te zijn*

Volgens mij heeft een pauze wel degelijk invloed op je trip.. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar het lijkt me logisch dat als je serotonine meer aangevuld is, dat het gevoel dan ook beter wordt. Maar je hebt wel gelijk dat het aan veel meer dingen ligt. Het rare is alleen dat het bij mij de laatste paar keer echt bijna precies hetzelfde is, terwijl ik voor mijn gevoel de vorige keer echt wel in een andere setting was. Minder vermoeid bijvoorbeeld en in een andere omgeving. Ik heb wel iedere keer hoge verwachtingen, omdat ik dus steeds wat langere pauzes inlas, maar zo ben ik. Ik kan van mezelf niet zonder enige verwachtingen aan de drugs gaan. :P Ach ja, ik denk dat ik het vast nog wel ga doen ergens in de toekomst. Misschien in de zomer een keertje ongepland, misschien is dat ook wel een goed idee ivm verwachtingen etc. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:43 

Hardtraxx Addict

Jaa gewoon een keer helemaal als een leeghoofd het spul naar binnen stoppen :cool:

Ik snap best dat je de verwachtingen omhoog gooit, aangezien je wel een pauze hebt gehouden! :) Maar over serotonine gesproken, men verwacht dat na 6-8 weken deze weer op peil is. Maar zo is er een keer een onderzoek geweest op muizen/ratten/apen, weet niet meer welke, waar het al na 2 weken op peil was! Precies weten doen ze het niet, verschilt ook per persoon..

Ik zelf houd 2-4 weken aan, dan blijft mijn feeling elke keer weer geweldig en valt mijn dip mee ;) Bij wekelijks gebruik moet ik meer gebruiken en wordt de dip heviger.. Dus vandaar dat ik dat probeer te vermijden :P

Maar probeer idd keer je hoofd leeg te maken met hoge verwachtingen, en dan lekker je space ingaan :D Je zult het weer fantastisch vinden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:44 

Donateur

Gewoon 3 speakers in een uur droppen, wedden dat je hard gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:45 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Gewoon 3 speakers in een uur droppen, wedden dat je hard gaat!

Hard gaan is wat anders dan de 'feeling' krijgen die je graag wilt hebben ;)

Dat jij hard gaan als de 'feeling' ziet, tja.. Vieze kutjunk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:45 

Donateur

Nou de feeling krijg je daar ook wel bij :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 20:05 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Je kan gewoon 3 dagen achter elkaar gebruiken met hetzelfde gevoel?
Pauze's is echt bullshit op de werking ervan, enigste wat je zult merken dat je iets meer moet bijpakken als je het vaker doet..

Wat kun je toch soms een debiel zijn :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 20:10 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
Pauze's is echt bullshit op de werking ervan, enigste wat je zult merken dat je iets meer moet bijpakken als je het vaker doet..

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: je praat die jongen een gigantische dip aan van minimaal 1,5maand op deze manier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 20:11 

Donateur

roberttt schreef:
Nou de feeling krijg je daar ook wel bij :corn:

Ja en de zondag t/m de woensdag krijg je dan ook nog het 'flink-naar-de-getver' feeling bij :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 20:22 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

En jij hebt altijd gelijk jo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 20:39 

Donateur

Squirrie schreef:
Waarom denken mensen dat een pauze zo 'heilig' is?! Met betrekking tot schadelijkheid is hij zeer zeker heilig, maar met betrekking tot de ervaring minder..

Natuurlijk heeft een pauze invloed op hoe jij je xtc 'trip' gaat beleven, maar de feeling die jij krijgt wordt door zoveel verschillende factoren beïnvloed!!

Dus waarom zegt men nu zulke zinnen: "9 weken pauze heeft bij mij in ieder geval niet geholpen, vond er weer weinig aan op Qountdown" (Nando)

Zo kan je bijv ook te hoge eisen stellen aan het effect.. Wanneer dit tegen gaat vallen, zul jij het als slecht ervaren! Heeft weer iets met je geest te maken met hoe jij erover denkt en welke eisen je stelt ;)

Amen.

Ik ben geen opperjunk, maar ik denk met +- 20 uiteenlopende MDMA-ervaringen over bijna 2,5 jaar precies hetzelfde wat jij zegt. Ik heb lange pauzes gehouden, korte, veel gebruikt per keer maar soms ook weinig. En elke keer als ik er enorm naar uit keek viel het toch altijd wel een beetje tegen qua effect. Je verwacht teveel en je hoofd gaat zich helemaal focussen op dat effect, waardoor het misschien niet helemaal de vrije loop kan gaan. Niet voor niets ging ik die keren dat ik er weinig van verwachtte of het misschien niet zo van plan was het lekkerst. Die lekkerste keren waren ook met vrij korte pauzes, nooit langer dan 6 weken en meestal maar 2 of 3.

Zelf probeer ik me niet meer te focussen op het gebruiken van drugs en de effecten daarvan, maar probeer het gewoon op een ontspannen manier te gebruiken en laat alles op me af komen. Probeer je aandacht meer te richten op andere dingen (op een feest de muziek etc) en je zal zien dat je er op die manier weer goed van kan genieten. Go with the flow and let it happen :) Ik doe geen moeite meer om de effecten van die of die ene keer weer te overtreffen, het komt vanzelf wel weer een keer! Met drugs kan je nooit precies uitstippelen wat er gaat gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 20:56 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Squirrie schreef:

*niet verkeerd opvatten hoor skattie, maar probeer even duidelijk te maken dat een pauze niet 'heilig' hoeft te zijn*

Volgens mij heeft een pauze wel degelijk invloed op je trip.. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar het lijkt me logisch dat als je serotonine meer aangevuld is, dat het gevoel dan ook beter wordt. Maar je hebt wel gelijk dat het aan veel meer dingen ligt. Het rare is alleen dat het bij mij de laatste paar keer echt bijna precies hetzelfde is, terwijl ik voor mijn gevoel de vorige keer echt wel in een andere setting was. Minder vermoeid bijvoorbeeld en in een andere omgeving. Ik heb wel iedere keer hoge verwachtingen, omdat ik dus steeds wat langere pauzes inlas, maar zo ben ik. Ik kan van mezelf niet zonder enige verwachtingen aan de drugs gaan. :P Ach ja, ik denk dat ik het vast nog wel ga doen ergens in de toekomst. Misschien in de zomer een keertje ongepland, misschien is dat ook wel een goed idee ivm verwachtingen etc. :)

Misschien zijn zulke uppers als MDMA en meph juist niet geschikt voor je. Heb namelijk vaker negatieve verhalen van je gehoord, zelfs bij de eerste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 21:29 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Amen.

Ik ben geen opperjunk, maar ik denk met +- 20 uiteenlopende MDMA-ervaringen over bijna 2,5 jaar precies hetzelfde wat jij zegt....

Ik wel dan? :cry:

Nee maar je verhaal is een goede aanvulling op wat ik probeerde te zeggen :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 21:48 

Donateur

Wat Dawasiknie zegt.

Maar het is soms zo moeilijk om je er niet op te focussen want ik denk dat de meeste wel op het gevoel zitten te wachten als ze wat ingenomen hebben. Ik probeer toch steeds er niet aan te denken maar als het gevoel dan wat lang wegblijft ga ik denken ej euuh... komt er nog wat van daarbinnen of hoe zit t? Volgende keer gewoon blijven volhouden om niet te focussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 21:50 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Pauze is echt niet nodig, ja misschien als je de schade wilt beperken,,.......

Gewoon doorknallen, dood ga je toch..

Zo is t :D

Roberttt pas op defqon weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 21:54 

Bierkoning

Over die pauzes: Ik heb wel eens gehad dat ik 2 x gebruikte in 3 weken en dat het allebei de keren heerlijk was, maar ook wel eens een pauze gehad van een week of 4/5 en dan was het eigenlijk helemaal niet zo bijzonder. Natuurlijk zijn pauzes goed, maar dat is meer voor het niet beschadigen van je hersens, voor het effect maakt het denk ik niet superveel uit (tenzij je het wekelijks doet en dan opeens 3 maanden niet meer ofzo, dan geloof ik het best :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:01 

Hardtraxxer

Het is toch zo... als je serotine op is.. dan is dat 'Love' gevoel tog ook weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:07 

Donateur

Michaelotje schreef:
Het is toch zo... als je serotine op is.. dan is dat 'Love' gevoel tog ook weg?

Als je nuchter bent wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:24 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Misschien zijn zulke uppers als MDMA en meph juist niet geschikt voor je. Heb namelijk vaker negatieve verhalen van je gehoord, zelfs bij de eerste keer.

Van meph weet ik het zeker, maar met MDMA heb ik toch wel een paar hele mooie tijden beleefd! Misschien maar de helft van alle keren bij elkaar, maar toch.. Je blijft hopen dat het weer zo mooi wordt. ;) De eerste keer was echter wel een logische verklaring voor, dat was gewoon een te lage dosering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:31 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Chukkels schreef:

Van meph weet ik het zeker, maar met MDMA heb ik toch wel een paar hele mooie tijden beleefd! Misschien maar de helft van alle keren bij elkaar, maar toch.. Je blijft hopen dat het weer zo mooi wordt. ;) De eerste keer was echter wel een logische verklaring voor, dat was gewoon een te lage dosering.

Waarmee was je begonnen op QD? Puur interesse vraag, mssn pak je juist teveel en dat de inslag dan juist heel heftig is en niet meer geëvenaard wordt en moet je juist heel rustig beginnen.
Geen expert hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:33 

Hardtraxx Veteran

Nee dat is het niet. :P Ik ben begonnen met een halve speaker en heb later opgebouwd met nog een halve en daarna 2 keer 3/4, waarvan de laatste drop niet eens werkte voor mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:38 

Hardtraxx Veteran

ik deed iets ongelooflijk onnozels op qd.. beginnen met 2 punten meph,
en vervolgens om half 12 een halve speaker droppen, niks van gevoelt, om 12uur 2 punten meph erin..
kwart voor 2 nog een hele speaker gedropt, ook niks van gevoelt..

meph komt dus qua euforisch gevoel een stuk hoger dan een pil.. (iets wat een dierbare ht-er al gezegd had tegen me, maar ik was dat helemaal stik vergeten :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:40 

Hardtraxxer

Zal ik jullie is iets vertellen! :D

Wist je dat: Ghb je serotonine hard aanvalt en daardoor vaak in combinatie met xtc word gebruikt! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:41 

Donateur

Ik heb geen idee wat/wanneer/hoelaat ik mijn snoepjes heb gedropt xd

Weet wel dat ik alles op had toen ik in de trein stapte :cool:
Vorige  1 ... 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic