Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:04 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Dat snap ik, maar wat ik bedoelde te zeggen met; ''beetje tegenstrijdig hier'' is dat jij en hardcoresjors zeggen dat witte speakers wel leuk zijn om te hallucineren en KSwoosh weer niet. Brengt me een beetje in verwarring.

Je kan van pillen gaan hallucineren als je(volgens mij) een bepaalde dosis hebt gebruikt, geen idee hoeveel, of of het daar wel aan ligt, maar ik heb dus 3 keer speakers gebruikt, en 2 keer heb ik gehallucineerd, beide keren was het wel vet, alleen de 2e keer was het pas echt realistisch,
Maar het hoeft niet altijd zo te zijn dat het gebeurt, geen idee waar het eigenlijk aan ligt maar ik denk toch hoeveelheid van wat je neemt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:12 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Dysphoria schreef:
Dat snap ik, maar wat ik bedoelde te zeggen met; ''beetje tegenstrijdig hier'' is dat jij en hardcoresjors zeggen dat witte speakers wel leuk zijn om te hallucineren en KSwoosh weer niet. Brengt me een beetje in verwarring.

Je kan van pillen gaan hallucineren als je(volgens mij) een bepaalde dosis hebt gebruikt, geen idee hoeveel, of of het daar wel aan ligt, maar ik heb dus 3 keer speakers gebruikt, en 2 keer heb ik gehallucineerd, beide keren was het wel vet, alleen de 2e keer was het pas echt realistisch,
Maar het hoeft niet altijd zo te zijn dat het gebeurt, geen idee waar het eigenlijk aan ligt maar ik denk toch hoeveelheid van wat je neemt

De ene keer hallucineer je van 300mg en de andere keer pas vanaf de gram. Ligt aan meerdere factoren, vooral aan het MDA dat wordt omgezet in je lichaam vanuit de MDMA. Dat is normaal 6-14% dacht ik zo uit het hoofd. Door verschillende factoren (fitheid, maaginhoud, pauze, tijdsverschil tussen verschillende drops, etc.) kan dit percentage variëren. Zo zat ik afgelopen zaterdag al om 1 uur 's nachts te hallucineren terwijl ik om kwart voor 12 was begonnen. Heerlijk was dat! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:14 

Doe je goed. :D

Chukkels, wat is jou favoriete snoepje van dit moment dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:15 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

Ik denk dat ik namens Chris spreek als ik de speaker zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:16 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

Nope, ik snoep niet meer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:17 

Laat ik de vraag dan anders stellen. Wat was jou favoriete snoepje in het verleden? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:19 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Laat ik de vraag dan anders stellen. Wat was jou favoriete snoepje in het verleden? :D

Fast Forward, 3e batch. :love: Heb er nog 1 liggen voor een zeeeeeeeeeeeeeeeeer speciaal moment. Maar dat moment moet nog komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:20 

Ben helaas niet bekend met al die termen. Wat is Fast Forward precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:21 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Ben helaas niet bekend met al die termen. Wat is Fast Forward precies?

Een snoepje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:21 

Ja dat snap ik, maar wat zit er precies in? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:23 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

MDMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:25 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=22565

Correct me if i'm wrong :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:27 

Leuker/ beter/ sterker als witte speakers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:28 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Dysphoria schreef:

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=22565

Correct me if i'm wrong :D

Alleen dan de 3e batch. Had er een getest op 206mg. En op Q-Base 2010 dropte ik een hele om 18.30 tijdens m'n 3e keer XTC. Ik wist niet wat ik meemaakte, damn! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:41 

Zijn witte speakers/ fast forwards goeie instap snoepjes? Of zijn ze te heftig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:44 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

Te heftig. Of je moet met een kwartje beginnen. Aan de andere kant... Dan begin je wel meteen goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:48 

Weet je gelijk waar je aan toe bent. :D

Maar goed, even serieus. Kunnen jullie me nog andere (instap) snoepjes aanraden die iets minder heftig zijn dan de twee bovenstaande genoemde snoepjes? Die ook plezierig zijn. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:49 

Chukkels schreef:
Dysphoria schreef:

Te heftig. Of je moet met een kwartje beginnen. Aan de andere kant... Dan begin je wel meteen goed :P

Idd, dat is het nadeel van die sterke pillen van tegenwoordig, lastig voor instappers :P

Maar met een kwart red je het prima ja.

En om even terug te komen op het hallucineren op MDMA, het hoort niet. Je krijgt het als je (te)veel neemt, of gaat combineren met veel alcohol, zover ik weet.
Voor hallucineren kan je beter truffels, paddos, 2cb, lsd oid proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:55 

Donateur

MDMAzing schreef:
Pommer schreef:
Q-Dancejes schijnen de voorloper te zijn van de Speakers

:nono:

Jammer dat ik je niet gezien heb op Qountdown helaas :(
Volgend feestje beter maar weer he :D

KSwoosh schreef:
En om even terug te komen op het hallucineren op MDMA, het hoort niet. Je krijgt het als je (te)veel neemt, of gaat combineren met veel alcohol, zover ik weet.

Dan heb ik denk ik elke keer teveel genomen ofzo?? Ik ga altijd wel een beetje hallicuneren. Ene keer erger dan de andere. Op Qountdown zag ik dus een hele bowlingbaan en allemaal mooie leuke balletjes/kleurtjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:55 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
Dysphoria schreef:

Idd, dat is het nadeel van die sterke pillen van tegenwoordig, lastig voor instappers :P

Maar met een kwart red je het prima ja.

Voor hallucineren kan je beter truffels, paddos, 2cb, lsd oid proberen :P

Lees mijn post over dit onderwerp. Het ligt aan veel meer dingen dan de dingen die jij opnoemt. En (zwaar) hallucineren van MDMA vind ik veel mooier dan met welk tripmiddel dan ook. Alleen LSD vind ik qua filosofie mooier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:03 

2C-B lijkt me ook wel leuk van wat ik er zo over kan vinden op het internet. Lijkt me ook minder heftig als witte speakers. De doseringen zijn ook veel lager. Iemand ervaring hier mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:09 

Hardtraxx Addict

Dysphoria schreef:
2C-B lijkt me ook wel leuk van wat ik er zo over kan vinden op het internet. Lijkt me ook minder heftig als witte speakers. De doseringen zijn ook veel lager. Iemand ervaring hier mee?

Hoezo ga jij ineens witte speakers met 2cb vergelijken?! Totaal andere werkzame stof :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:11 

Nou, Chukkels en KSwoosh vonden witte speakers niet echt een goed instap snoepje. Dus nu ben ik opzoek naar wat anders. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:14 

Hardtraxx Addict

Dysphoria schreef:
Nou, Chukkels en KSwoosh vonden witte speakers niet echt een goed instap snoepje. Dus nu ben ik opzoek naar wat anders. :D

Elk snoepje kan een goede instap snoep zijn, zolang je maar weet hoeveel mg er gemiddeld inzit :D Aan de hand daarvan kan je bepalen of je 1/4e of 1/2e gaat nemen, of zelfs een hele ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 15:15 

Dysphoria schreef:

Nouja, het kan wel, maar dan moet je geen hele nemen, een kwart ofzo kan goed dan. (afhankelijk van hoeveel je weegt ofc)

Chukkels schreef:
Lees mijn post over dit onderwerp. Het ligt aan veel meer dingen dan de dingen die jij opnoemt. En (zwaar) hallucineren van MDMA vind ik veel mooier dan met welk tripmiddel dan ook. Alleen LSD vind ik qua filosofie mooier :)

Ja klopt, maar ik moet zeggen, ik combineer mdma eigenlijk nooit met veel alcohol of andere drugs, en ben ook wel es flink vdk geweest (mss andere niveaus als jij dan, haha ;) ) maar ik heb nog nooit gehallucineerd.
Just sayin.
Vorige  1 ... 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic