Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

100 post en dan ben je newbie af volgens mij? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
100 post en dan ben je newbie af volgens mij? :P


Dacht 50

Citaat:
Welke rangen zijn er op Hardtraxx?
Hardtraxx Newbie (0-50)
Hardtraxxer (50-1000)
Hardtraxx Addict (1000-2000)
Hardtraxx Elite (2000-3000)
Hardtraxx Veteran (3000+)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb niks gezegd! haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt iedereen voor de stemmen!

Terror4life
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 20:30 
 
Hardtraxxer

Eerste award in 5 jaar is binnen :clap: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2017 20:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Grootste Jankert! Yes, blij mee!

Hier moet natuurlijk even een stukje tekst bij.

Lieve nieuwe generatie Hardtraxxers,

Kennen jullie het fenomeen Lyst? Deze man was vanaf het begin dat deze site bestond, tot pak 'm beetje 2012 (???) actief op 't forum. Deze man stond toentertijd ook erg bekend als een grote jankert, en dat viel op aangezien zijn mening vaak anders was dan die van anderen. Nu gebeurd het bij mij ook, en dat is puur omdat de muziek die tegenwoordig gemaakt word mij totaal niet aanstaat. Dat was bij Lyst ook 't geval, toen rond 2010 de ''raw hardstyle'' zijn intrede deed. Ik denk dat zo'n zelfde soort gebeuren op dit moment ook aan de hand is, aangezien veel artiesten nu tracks naar buiten brengen die een hogere kwantiteit hebben dan kwaliteit. Daarnaast had pak 'm beet 6 jaar geleden de muzikaliteit en het goed draaien nog de overhand, nu zijn dat je social media skills, je stoere immage gehalte, vriendjespolitiek en alles van elkaar maar zonder pardon mooi vinden erg belangrijk. Daarnaast is het echte sfeertje van toen totaal niet meer aanwezig op feestjes, zijn liefhebbers nu nog meer verwend dan toen en is eigenlijk alles belangrijk behalve de kern waar 't allemaal om draait: muziek. En dat terwijl er nog altijd ''it's all about the music'' wordt geroepen als er iets is. Nou niet dus. DJ's draaien maar wat, hitjes MOETEN gedraaid worden, zoveel mogelijk tracks in een uur stoppen, al die amateurtjes met die ''Z'' achteraan, kickroll fenomeentjes die alleen maar erger worden, skull mondkapjes, keta petjes.. man man.

Het is gewoon een generatieverschil..

Zo, nu heb ik weer even gejankt. Maar zal begin 2018 met een schone lei beginnen en zal 's kijken of ik wat minder kan janken. ^^ (L) :innocent:

Mij een beetje met een jankert vergelijken :list: :whistle:
Dat omslagpunt was overigens wel iets eerder dan 2010. Het was juist de nustyle die in 2006 zijn intrede deed waar ik een hekel aan had en nog steeds heb. De breaks, blije melodietjes en hardkick10s/pitchkicks. Raw Hardstyle bracht op dat moment juist nog een beetje van de oude hardstyle identiteit terug, al werd dat al heel gauw één grote eenheidsworst. Nee doe mij maar gewoon een goede reverse bass. Tegenwoordig kan ik al helemaal niet meer luisteren naar 4x4 beats met overheersende kicks. Ik word te oud voor deze herrie denk ik :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 10:16 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Mij een beetje met een jankert vergelijken :list: :whistle:
Dat omslagpunt was overigens wel iets eerder dan 2010. Het was juist de nustyle die in 2006 zijn intrede deed waar ik een hekel aan had en nog steeds heb. De breaks, blije melodietjes en hardkick10s/pitchkicks. Raw Hardstyle bracht op dat moment juist nog een beetje van de oude hardstyle identiteit terug, al werd dat al heel gauw één grote eenheidsworst. Nee doe mij maar gewoon een goede reverse bass. Tegenwoordig kan ik al helemaal niet meer luisteren naar 4x4 beats met overheersende kicks. Ik word te oud voor deze herrie denk ik :$

Ik heb jou dit vaker zien typen, maar ik ben heel erg geïnteresseerd in hoe dit kan verwateren. 10 jaar geleden hoopten mijn ouders ook maar dat dit een fase in mijn leven was dat ik deze muziek zo geweldig vindt, maar ik blijf er gewoon stug naar luisteren. Hoewel ik ook interesses heb in andere genres is er geen genre wat mij zoveel boeit en bezig houdt als hardstyle. Zou leeftijd muziekstijlen echt kunnen doen verwateren, of heeft dit te maken met persoonlijke ontwikkelingen. Ik vind dit wel een interessant vraagstuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Chroman schreef:
Misschien ook mooi als de winnaar van elke categorie een avatar krijgt die hij het hele jaar mag gebruiken.

Dit zal ik ook verwezenlijken.

@Kees, is het niet mogelijk om de rangen te veranderen in plaats van avatars? Is misschien wel leuker. Kan iedereen gewoon z'n avatar houden. Je moet nu natuurlijk wel je Beste Moderator award waarmaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 11:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik hou liever mn kraak piep bvd.

En dan krijgt SVB de Zweverige Niet Kritische Vervelende Vent onder zijn avatar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik herken mensen meer aan hun avatar dan aan hun gebruikersnaam... zou hem zelf dus ook niet gebruiken. (en ik ga niet in topics reageren met bijv GeckO en weet ik veel welke actieve dj's met een avatar "beste forum producer")

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick wees godverdomme eens trots op je titel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Rick wees godverdomme eens trots op je titel


Ja lievvv, maar zoals ik zei volledig gebaseerd op gunfactor haha, dus ook een beetje awkward tegenover sommige andere na pas 3 releases >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 11:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ik herken mensen meer aan hun avatar dan aan hun gebruikersnaam... zou hem zelf dus ook niet gebruiken. (en ik ga niet in topics reageren met bijv GeckO en weet ik veel welke actieve dj's met een avatar "beste forum producer")

:lol:

Ik denk dat ons GeckO zich aardig bestolen zal voelen ja. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is zo'n bescheiden jongen he die Rick :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het verloren schaap :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

off-topic/de-jaarlijkse-hardtraxx-awards-2015-nieuwe-ronde-t47567-250.html

Moet hier altijd nog zo om lachen, Rick die na de uitreiking nog even zijn stemmen in ging vullen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
https://forum.hardtraxx.com/off-topic/de-jaarlijkse-hardtraxx-awards-2015-nieuwe-ronde-t47567-250.html

Moet hier altijd nog zo om lachen, Rick die na de uitreiking nog even zijn stemmen in ging vullen :lol:


Moet jij geen italianen lastigvallen in het Qapital topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
sonnebloem schreef:
https://forum.hardtraxx.com/off-topic/de-jaarlijkse-hardtraxx-awards-2015-nieuwe-ronde-t47567-250.html

Moet hier altijd nog zo om lachen, Rick die na de uitreiking nog even zijn stemmen in ging vullen :lol:


Moet jij geen italianen lastigvallen in het Qapital topic?


Waarom moet nou uitgerekend deze italiaan wel vaker reageren :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Rickzel schreef:
sonnebloem schreef:
https://forum.hardtraxx.com/off-topic/de-jaarlijkse-hardtraxx-awards-2015-nieuwe-ronde-t47567-250.html

Moet hier altijd nog zo om lachen, Rick die na de uitreiking nog even zijn stemmen in ging vullen :lol:


Moet jij geen italianen lastigvallen in het Qapital topic?


Waarom moet nou uitgerekend deze italiaan wel vaker reageren :cry:


Al te laat voor buitenlander of the year award? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja verrek die hebben we gemist. Wherewolf had dan een goede kans gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 15:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Lyst schreef:
Mij een beetje met een jankert vergelijken :list: :whistle:
Dat omslagpunt was overigens wel iets eerder dan 2010. Het was juist de nustyle die in 2006 zijn intrede deed waar ik een hekel aan had en nog steeds heb. De breaks, blije melodietjes en hardkick10s/pitchkicks. Raw Hardstyle bracht op dat moment juist nog een beetje van de oude hardstyle identiteit terug, al werd dat al heel gauw één grote eenheidsworst. Nee doe mij maar gewoon een goede reverse bass. Tegenwoordig kan ik al helemaal niet meer luisteren naar 4x4 beats met overheersende kicks. Ik word te oud voor deze herrie denk ik :$

Ik heb jou dit vaker zien typen, maar ik ben heel erg geïnteresseerd in hoe dit kan verwateren. 10 jaar geleden hoopten mijn ouders ook maar dat dit een fase in mijn leven was dat ik deze muziek zo geweldig vindt, maar ik blijf er gewoon stug naar luisteren. Hoewel ik ook interesses heb in andere genres is er geen genre wat mij zoveel boeit en bezig houdt als hardstyle. Zou leeftijd muziekstijlen echt kunnen doen verwateren, of heeft dit te maken met persoonlijke ontwikkelingen. Ik vind dit wel een interessant vraagstuk.

Daar is ooit wel eens een discussie topic over geweest volgens mij, ff zoeken:
algemeen/debating-005-ontwikkeling-van-smaak-t25769.html?hilit=ontwikkeling#p941992
Ik denk dat jouw vraagstuk een beetje in dat verlengde ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Grootste Jankert! Yes, blij mee!

Hier moet natuurlijk even een stukje tekst bij.

Lieve nieuwe generatie Hardtraxxers,

Kennen jullie het fenomeen Lyst? Deze man was vanaf het begin dat deze site bestond, tot pak 'm beetje 2012 (???) actief op 't forum. Deze man stond toentertijd ook erg bekend als een grote jankert, en dat viel op aangezien zijn mening vaak anders was dan die van anderen. Nu gebeurd het bij mij ook, en dat is puur omdat de muziek die tegenwoordig gemaakt word mij totaal niet aanstaat. Dat was bij Lyst ook 't geval, toen rond 2010 de ''raw hardstyle'' zijn intrede deed. Ik denk dat zo'n zelfde soort gebeuren op dit moment ook aan de hand is, aangezien veel artiesten nu tracks naar buiten brengen die een hogere kwantiteit hebben dan kwaliteit. Daarnaast had pak 'm beet 6 jaar geleden de muzikaliteit en het goed draaien nog de overhand, nu zijn dat je social media skills, je stoere immage gehalte, vriendjespolitiek en alles van elkaar maar zonder pardon mooi vinden erg belangrijk. Daarnaast is het echte sfeertje van toen totaal niet meer aanwezig op feestjes, zijn liefhebbers nu nog meer verwend dan toen en is eigenlijk alles belangrijk behalve de kern waar 't allemaal om draait: muziek. En dat terwijl er nog altijd ''it's all about the music'' wordt geroepen als er iets is. Nou niet dus. DJ's draaien maar wat, hitjes MOETEN gedraaid worden, zoveel mogelijk tracks in een uur stoppen, al die amateurtjes met die ''Z'' achteraan, kickroll fenomeentjes die alleen maar erger worden, skull mondkapjes, keta petjes.. man man.

Het is gewoon een generatieverschil..

Zo, nu heb ik weer even gejankt. Maar zal begin 2018 met een schone lei beginnen en zal 's kijken of ik wat minder kan janken. ^^ (L) :innocent:

Goeiedag wat elitair en wát een aanstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In mijn herinnering was G1LL ook nooit zo, kijk er telkens nog van op hoe negatief hij ineenkeer geworden was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 17:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij is gehersenspoeld in de ambassadeur-school.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2017 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al jaaaren ben ik een hardstyle liefhebber, iets wat de meeste mensen wel over mij weten. Als er ook 1 sleutelwoord bij mij past is het ''hardstyle''. Wat precies de eerste track was die ik ooit heb gehoord weet ik niet meer, maar t zal ergens in het jaar 2005 geweest zijn toen mijn smaak wat meer bij de hardcore lag.

Als je moet beschrijven wat hardstyle met iemand kan doen, is dat lastig uit te leggen. Het gevoel is er nou eenmaal, het gevoel van saamhorigheid, het gevoel dat je 1 grote familie bent en het bekende onderbuikgevoel wat je bij al die lekkere platen krijgt en waarbij je nekharen recht omhoog gaan staan.

Dit is natuurlijk een totaal plaatje, maar er is 1 label waar het gevoel nog een stuk beter bij is: Theracords. Ik ben niet iemand die al sinds 14 oktober 2008 (eerste release Theracords, DJ Thera - Serotonin) bekend was met het label, maar wist wel vanaf het punt dat ik Thera & Geck-o on stage zag, zo'n 5 jaar geleden op Hysteria Outdoor, dat dit iets anders was, iets origineels.

Ook toen viel 't kwartje nog niet bij mij, rond die tijd luisterde ik veel hardstyle, maar was ik verslaafd aan 't Fusion label (Zany) en kan me het moment toen op Hysteria nog goed herinneren dat Zany zijn plaat Psychedelic Trip draaide, wat een plaat! Wat daar toentertijd werd gemaakt, was voor mij de echte hardstyle, wat dat bepaalde gevoel gaf. Toch kwam Theracords niet veel later, aangezien ik van passie, gevoel, originaliteit en diversiteit houd was 't een kwestie van tijd voordat ik van Theracords ging houden, en ja hoor, niet veel later begon ik de sound van Theracords gigantisch te waarderen.

Dit leidde natuurlijk tot 't vaak bezoeken van Theracords artiesten op feesten, en vanaf 't begin tot vandaag de dag weten eigenlijk alleen de Theracords artiesten mij allemaal nog steeds te boeien. Bijna altijd gevarieerde tracklists, gedurfd mixwerk, oude(re) platen tussendoor en de heerlijke sounds die de artiesten hebben. Dj Thera met z'n rauwe sound die 't vooral live erg goed doet, Geck-o met zijn diversiteit die mij nog steeds weet te verbazen, Catatonic Overload (Helaas gestopt) met hun krakers als Goddamn & The Sexual Thrill en Delete met zijn geweldige soundbank en kicks die je gewoonweg omver blazen bij een optreden. En zo zijn d'r natuurlijk nog alle andere Theracords artiesten die zo hun eigen sound en ding hebben, waar ik nog steeds heel erg van geniet!

Het label is gegroeid en heeft een grote fanbase, iets waar het label trots op mag zijn! Al vanaf het begin streeft het label om alleen muziek uit te brengen die met passie en trots is gemaakt, en wat gelukkig nog steeds gebeurd. Niet voor niets dat de slogan ''Music produced from the heart'' is en daar staan alle artiesten keihard achter.
Vanwaar deze hele tekst? Het is om via deze weg mijn liefde en passie voor deze muziek te uiten, en de mensen in mijn vrienden lijst die nog niet zo bekend zijn met het label of hardstyle in het algemeen.

En vanaf nu mag ik mij ook nog eens Theracords Ambassador noemen, iets waar ik heel erg trots op ben!
Zie je mij dus op een aankomend feestje? Vraag gerust om een aantal stickers, ik heb d'r nu genoeg tongue emoticon

Pieter DjThera Heijnen, Jamie Coremans, alle andere Theracords Ambassadors en artiesten, bedankt dat ik bij deze mooie en unieke familie mag horen en dat het nog maar lang zo mag blijven!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic