Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Fuzzylogic wrote:
Fuzzylogic wrote:
Chroman wrote:Misschien ook mooi als de winnaar van elke categorie een avatar krijgt die hij het hele jaar mag gebruiken.
Dit zal ik ook verwezenlijken.
@Kees, is het niet mogelijk om de rangen te veranderen in plaats van avatars? Is misschien wel leuker. Kan iedereen gewoon z'n avatar houden. Je moet nu natuurlijk wel je Beste Moderator award waarmaken :D
Nee
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Rickzel wrote:In mijn herinnering was G1LL ook nooit zo, kijk er telkens nog van op hoe negatief hij ineenkeer geworden was :P
Ik was altijd al kritisch. Tegenwoordig heeft hardstyle gewoon een verkeerde afslag genomen over 't algemeen. En ja, daar jank ik nu gewoon over (wat overigens ook gewoon zwaar terecht is :woot: :list: ).

@MelvinFR

Wat is de bedoeling van dat stuk tekst?
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
G1LL wrote:
Rickzel wrote:In mijn herinnering was G1LL ook nooit zo, kijk er telkens nog van op hoe negatief hij ineenkeer geworden was :P
Ik was altijd al kritisch. Tegenwoordig heeft hardstyle gewoon een verkeerde afslag genomen over 't algemeen. En ja, daar jank ik nu gewoon over (wat overigens ook gewoon zwaar terecht is :woot: :list: ).
Ben het er echt zwaar mee oneens, maar denk dat wij ook iets te ver van elkaar af staan wat dat betreft :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Niet tegen hem in gaan he, hij zegt dat het zo is, dan is het zo.
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Jeee wat een gezeik weer.
Wel ironisch om te zien dat er in 2012 ook zo werd gepraat over "huidige hardstyle". En dat er ook gezeik was over de 2006-2010 periode aka "the golden era", dat alles voor 2005 beter was. Vgm is er sinds het begin van de hardstyle al een houding van "vroeger was alles beter".
Mensen zijn te nostalgisch en leven zo in het verleden dat ze het heden niet kunnen waarderen. Muziek verandert nou eenmaal en jaja smaak is smaak maar vroeger zat er echt lang niet zoveel kwaliteit, creativiteit en diversiteit in hardstyle als tegenwoordig.
Jaja ketapet gearbox hee-hoo generatie.. Je gaat me niet vertellen dat er vroeger niet zo'n gekke dingen waren. Als ik zo oude filmpjes kijk hebben mensen altijd al gekke pakkies aan willen trekken en als je naar heel vroeger gaat had iedereen een aussie en was kaal. Ik probeerde laatst de defqon 2008 dvd te luisteren en dat constante "HOLLAND" schreeuwen is minstents zo irritant als hee hoo. En ohja wat is het met die vreemde (ski?) zonnebrillen die iedereen opheeft?

/rant voorbij
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Exterkate wrote:
G1LL wrote:Tegenwoordig heeft hardstyle gewoon een verkeerde afslag genomen over 't algemeen.
Juist niet vind ik! Er is ontzettend veel vernieuwing vind ik. Veel gasten durven heel erg out of the box the producen en dat is ook voornamelijk de reden waarom ik 2017 zo'n geweldig jaar vond :D
Amen. 2017 een heel sterk jaar. Tegen het einde ook nog een aantal fijne verrassingen voor mij in de vorm van nummers die mij waren ontschoten. :D
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
LV1 wrote: Jaja ketapet gearbox hee-hoo generatie..
:lol:
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 50 minutes ago
klapstoel wrote:
Ja je lacht er nou wel om maar het is natuurlijk te droevig voor woorden gvd... Ook bijzonder jammer dat ik de militant award net niet gewonnen heb :(
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 22 hours ago
Bedankt smaatjes,

fijn ook om te zien dat mijn ban geen kut heeft uitgemaakt en ook de mods mij bij mijn eigen naam noemen.

xjes voor de mods
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 2 days ago
pim__ wrote:Bedankt smaatjes,

fijn ook om te zien dat mijn ban geen kut heeft uitgemaakt en ook de mods mij bij mijn eigen naam noemen.

xjes voor de mods
Bij deze heb je een permanente ban te pakken.

ohnee, toch niet
corneelwr wrote:
klapstoel wrote:
Ja je lacht er nou wel om maar het is natuurlijk te droevig voor woorden gvd... Ook bijzonder jammer dat ik de militant award net niet gewonnen heb :(
Image
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026

xjes voor de mods
Wat is Hardtraxx zonder teupie, wanneer ben je weer eens op een fissa te vinden met mega kei dope Asics natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 50 minutes ago
The Venator wrote:
corneelwr wrote:
Image
:thumbsup: :worship:
Hardtraxx Elite
last seen 22 hours ago
Onthafloorx wrote:

xjes voor de mods
Wat is Hardtraxx zonder teupie, wanneer ben je weer eens op een fissa te vinden met mega kei dope Asics natuurlijk.
ee smaatje, je hept mn nmmr tog xx
Hardtraxx Elite
last seen 22 hours ago
MelvinFR wrote:wat 1 kut verhaal zeg.
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Tweede plaats voor uitspraak van het jaar, ik voel me vereerd jongens! :thumbsup: xd
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
MelvinFR wrote:verhaal
Thanks voor de S/O
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Komen de avatars nog Fuzzy. Ik ben benieuwd
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Nah driekwart zal hem toch niet gebruiken :P
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Fuzzylogic wrote:Nah driekwart zal hem toch niet gebruiken :P
Doe eens lief en maak een persoonlijke voor ons Roy dan, he'll wear it with pride
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Image
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Rickzel wrote:
Fuzzylogic wrote:Nah driekwart zal hem toch niet gebruiken :P
Doe eens lief en maak een persoonlijke voor ons Roy dan, he'll wear it with pride
Hahah voor een periode ben ik wel bereid hem te dragen als ie leuk is xd
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Geniaal topic dit. :D
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Iedereen bedankt voor de stemmen!
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015